Forumas: temos peržiūra

Spausdinti

KAS YRA noras tikėti ir garbinti



KAS YRA NORAS TIKĖTI IR GARBINTI ?
Noras tikėti ir garbinti yra žmogaus proto struktūroje . Vieni žmonės šią proto sruktūrą turi harmoningai susiformavusią , kiti , taip pat , ją turi , bet kelis kartus mažesnę . Žmogus vien savo protu negali pakeisti savo proto struktūros , nes tai ne žmogaus proto galioje , tačiau žmogaus proto valioje yra formuoti norą turėti tokią harmoningą proto struktūrą . Žmogaus valingas noras tobulėti dvasioje ir valingai kreipti savo mintis Aukštųjų dievybių garbinimui yra žmogaus valioje ir galioje . Nuo čia reikėtų ir pradėti visi dvasinio pažinimo mokslai ir tikėjimai .
Noras ieškoti Dievo Tėvo dvasios ir jos veikimo į žmogų turi būti laisvas , tačiau valinis į savo mintis . Tavo , žmogau , laisva valia ieškoti Manęs turi būti laisva ir miela , tačiau valinga ir tvirta . Jūs turite mąstyti kuo dažniau apie Mane . Reikia pastoviai ir noriai ugdyti valią norėti , aukštesnių , dvasingesnių tikslų , reikia gyventi aukščiau gyvenimo realijų , reikia visą laiką žvelgti aukščiau kasdienybės problemų . Žemę reikia matyti , tačiau jūsų dvasinis žvilgsnis turi būti aukščiau žemės .
Reikia norėti žinoti daugiau negu , kad tu šiandiena žinai . Reikia norėti tikėti daugiau negu , kad tu šiandiena tiki . Visos dvasinės paslaptys yra tikėjime , be tikėjimo , visos durys uždarytos į dvasinius pasaulius . Tikėjimas ir kontaktas su dvasiniu pasauliu , leidžia žmogui džiaugtis esamu gyvenimu , leidžia žmogui suprasti gyvenimo pilnatvę ir prasmę .
Tegu tai bus dvasinės Įžvalgos nuo dieviškojo minčių Derintojo . Emilis - Petras .


Petras
2009-05-26 21:33:53

Komentarai

Neturėtų būti manoma, kad urantijiečio noras tikėti ir garbinti yra proto struktūroje kaip du viename. Tikintis tegali tik tikėti, bet garbinti jis negalėtų konkrečiai. Krikščionybė, kurios kaip ir nebuvo, suskilusi į atskiras sektas garbinimą paverčia įrėminta dogma. Iš esmės yra garbinama abstrakčiai, nes nėra įvardijami Rojaus Trejybės Asmenys. Bet yra ir kitaip. Kai kur tikrai garbinama Rojaus Trejybė, ne vien tik Tėvas. Esmė yra ta, kad patį garbinimą tikrai paverčia negyvu atliekami tradiciniai ritualai. Urantijietis ( Ne urantas, kuris išpažįsta Gyvąją Rojaus Trejybės religiją ) negali pilnatvėje patirti tų virpesių, kuriuos patiria urantas Gyvojoje Rojaus Trejybės šventovėje. Ir turint omeny tai, jog kiekvienas esame potenciali šventovė, tikrai to nesuvoks urantijietis tikintis. Urantui tikrai nėra suvaržymų atskleisti dvasios pilnatvę ir Gyvai patirti Rojaus Trejybės virpesius, kurie skaistina per kartų kartas užterštą protą, sąmonę, pasąmonę. Uranto dvasios imlumas priklauso nuo nuoširdaus atsivėrimo. Atsivėrimas vėlgi gali būti priklausomas nuo pasitikėjimo Rojaus Trejybe ir atsidavimo Jos vedimui. Bet kokia gali būti kalba apie atsidavimą, kuomet yra labia lengvas kelias. Ir tas kelias – įtikėjimo nebuvimas ar jo seklumas. Ritualų varžomi ir įkalinti dogmoje tikrai negali pilnatviškai patirti Rojaus Trejybės Gyvųjų Meilės virpesių. Iš čia ir išplaukia tai, kad urantijiečiai negali daryti gėrio darbų, potencialą paversdami aktualu. IR TAI JOKIU BŪDU NEREIŠKIA, KAD JIE NEDARO GĖRIO DARBŲ VISUMOS LABUI. Tiesiog yra taip, kad gėrio darbai kartu su Rojaus Trejybe nėra pilnavertiški. Tai nėra vertinimas, bet konstatavimas fakto. Jeigu urantijiečiui vis dar reikia ritualų ir dogmų, jo gėrio darbai atsisuka jo paties nenaudai. Jis gi žino tiek ir šio forumo paskirtį, nestudijuoja giluminiai dvasinių šaltinių, nesilanko Gyvojoje Rojaus Trejybės šventovėje, Urantijos Knygą laiko tik knyga,kuri plačiau jam atveria akis ir tiek. Jis Epochinį Apreiškimą paverčia dogma ir leidžia sau savaip interpretuoti dvasinių būtybių materializuotus dokumentus. Tuo tarpu “ pamirštama “ ir tai, kad yra TĖVO – ROJAUS TREJYBĖS ASMENŲ mokymai ( Nuolat praplečiantys mūsų sampratą ir savęs suvokimą kūrinijos šeimoje ), Jėzaus Kristaus KALBU JUMS VĖL, kitus dvasinius šaltinius.
Derėtų susivokti, kad Epochinis Apreiškimas yra TA DVASINĖ PLATFORMA, ANT KURIOS AUGA IŠPLĖSTINIS KŪRINIJOS PAŽINIMAS.
Tiktai tikintis gali ir pasiekti įtikėjimo viršukalnes ryžtingai priimdamas sprendimą eiti Gyvuoju Rojaus Trejybės keliu į begalybę, pagal Evoliucijos planą, kuriame veikia “ neparankus “ Priežąsties – Veiksmo – Pasekmės dėsnis.
Nors tikinčiajam laikinai ir nuraminamas protas, bet nuo dvasinių kančių ir jų pasireiškimo kūno irimu jis niekur nepasislėps. Štai kaip nuostabiai paprastai kalba Begalinė Dvasia – Motina – Sesė:

“ Jūs turite patys PUOSELĖTI šitą nuostabų materialų kūną, kurį jūs gaunate tarpusavio bendravimui, bet ŠVIESOS LABUI, ne savanaudiškų veiksmų atlikimui, nes be jo jūs negalite jokių veiksmų atlikti. TAČIAU JIS YRA SKIRTAS ŠVIESOS LABUI, VISŲ LABUI.
Todėl jūs turite jį puoselėti, nes jis yra MŪSŲ ŠVENTOVĖ MATERIALIU PAVIDALU. Ir šitoji šventovė turi būti prižiūrima, prižiūrima, kad ji būtų VISĄ LAIKĄ SVEIKA IR VESTŲ ŠVIESOS, GĖRIO, MEILĖS VAISIUS, SKIRTUS VISIEMS.

Vėlgi primenu jums, mielieji apie faktų konstatavimą ir jokiu būdu ne vertinimą ar kritiką. Jūs esat vienodai mylimi Rojaus Trejybės. Bet tai ne pasiteisinimas nei vienam, tame tarpe ir man. Sąmoningas savęs apribojimas nuo įtikėjimo gelmės, nuoširdžios maldos, gyvojo garbinimo Gyvojoje Rojaus Trejybės šventovėje ir parodo veidmainiškumą. Kodėl taip sakau? Todėl, kad taip ir yra. Tikintieji, išeidami po pamaldų ( ribojamų ritualų tamsos ir dogmatizmo ), sakosi esą urantai. Tuomet leiskite jums priminti kas parašyta taip ir ĮRODOMAI MATERIALIOJ PLOTMĖJ knygoje KRIKŠČIONYBĖS DUŽENOS:

“ Urantais aš vadinu savo TUOS sielos brolius ir seses, kurie yra atradę Tėvą SAVYJE, gilumine prasme ima pažinti kūriniją, IMA SUVOKTI mūsų planetos, Urantijos, vietą kūrinijoje, mato vientisą kūrinijos sistemą, kuri yra gyva, ir veikia pagal Tėvo-Rojaus Trejybės valią iš meilės ir laisva valia, ir vis giliau ir prasmingiau jau supranta savo vietą dabar, ir ateityje, keliaujant iš Urantijos į Rojų, į savo namus pas TĖVUS – ROJAUS TREJYBĘ ROJUJE – visos kūrinijos centre. Jie nebeturi jokios DIEVO BAIMĖS, O JAUČIA, IR PATIRIA SAVYJE, GYVĄ MEILĘ TĖVUI-ROJAUS TREJYBEI, TODĖL IR JIE NEBESILAIKO JOKIŲ NEGYVŲ BAŽNYTINIŲ RITUALŲ, KAIP IR NEBEIŠPAŽĮSTA JOKIŲ NEGYVŲ DOGMŲ, NES JIE TURI GYVĄJĄ TĖVO-ROJAUS TRJEYBĖS RELIGIJĄ – TĖVO-ROJAUS TRJEYBĖS MEILĖS RELIGIJĄ, PATIRIAMĄ RELIGIJĄ, KURI JAU ĮKURTA LIETUVOJE, O IŠ JOS APIMS VISĄ PLANETĄ.

Sąmoningai tai pamiršome? Aš sakau tvirtą „ TAIP „. Sakau, nes matau kaip nenorima net pažinti urantų. Atseit, jie yra sektantai. Ne mielieji, atvirkščiai. Ir to priežąstis yra BAIMĖ.
Labai dažnai matau iš žmogaus akių ar veido išraiškos jo ambicijas.
ARČIAU TĖVO NĖRA NĖ VIENO. Ir tai jau yra ir visad egzistavo kaip AKSIOMA.
Tikrai nebus taip, kad žmogaus protas yra jau harmonizuotas, bet visiškai įmanoma, kad įtikėjimo gilinimas neišvengiamai atves į atgimimą iš dvasios. Įtikėjimo gilinimas, bet ne susivaržymo tikėjime. Ėjimas Gyvuoju Rojaus Trejybės keliu įmanomas tik atradus Tėvą – Rojaus Trejybę savyje. Tai labai ilgas procesas. Bet jo vaisiai labai saldūs.
Nuoširdžiam tikinčiąjam nebeužtenka ritualų ir tradicijų. Tai sielos skrydžio baląstas. Bet nuoširdžiai trokštant jo įmanoma nusikratyti. Pasitikėjimas ir atsidavimas priėmus sprendimą SUTEIKIA visokiariopą dvasinio ( kol kas mums nematomo ) pasaulio pagalbą. Ir žengti šį itin svarbų žingsnį išlikimui po laikino miego yra tikrai sunku.
Iškyla abejonių ir padidėja galimybė smukti ir nebepakilti. Bet visados atminkim, kad mes esam ne vieni ir ne vieniši. Tiek viduje, tiek išorėje. Ir jeigu kas pasakytų apie šio sprendimo priėmimo paprastumą ir spirgantį čirškėjimą pagreitinti kelią į mūsų likimą – Rojų, tokiam žmogui parodykit gailestingumą. Vien todėl, kad einama NE PAGAL ROJAUS TREJYBĖS RITMĄ. O tai jau būtų prieš Tėvo valią.Ir čia norėčiau jums priminti patį Jėzų. Ir apie Jį pasakyti žodžiai šokiruoja daugelį. Bet tai Tiesa dėl nesusivaldymo:

„ Tačiau jo dieviškojo proto pasirengimą viešam mokymui šventykloje, kupinus išminties ir blaivaus mąstymo impulsus, netikėtai nutraukė jo žmogiškojo proto įsiveržimas, kada jis pamatė, kad niekas jo negali išgirsti per šventykloje žmonių ir gyvulių keliamą triukšmą, ir jo žmogiškojo proto reakcija buvo viena – ir KLAIDINGA – griebtis FIZINIO VEIKSMO JĖGOS.

Šitaip jis savo veiksmais FIZIŠKAI PAŽEIDĖ KITŲ LAISVĄ VALIĄ PATS ATĖJĘS Į TŲ KITŲ PASTATYTUS RITUALINIUS MALDOS NAMUS. Jis pats ŠITOJE SITUACIJOJE pažeidė savo propaguota EVOLIUCINĮ KELIĄ, SUKELDAMAS REVOLIUCIJĄ ŠVENTYKLOJE.

Ir TĄ jis padarė dėl to, kad jame buvo nustelbtas PASITIKĖJIMAS TĖVO MEILE VISIEMS, NET PASITIKĖJIMAS PAČIU TĖVU, KURIS YRA VIEN TIK MEILĖ, IR KURIAM TOKIO FIZINIO APGYNIMO NEREIKIA, JAM REIKIA KIEKVIENO VAIKO ASMENINIO IR GYVO ATSIVĖRIMO VIDUJE, nes jame tą akimirką – skausmingą akimirką jo dieviškajam protui – įsiviešpatavo jo žmogiškasis protas su skubiu KLAIDINGU sprendimu ir jo įvykdymu.
Vėliau – jau nurimus – jam sukėlė jo paties viduje kartėlį šitoks jo nesusilaikymas, nes TOKS VEIKIMAS, BE MOKYMO ATVERTI TĖVUI SAVO VIDŲ, JOKIOS NAUDOS NE TIK NEDUODA, BET DAR IR KURSTO KITUS TAIP PAT PANAUDOTI FIZINĘ JĖGĄ.


Tiktai Rojaus Trejybės dėsniai yra tvirti, nepakeičiami ir nepermaldaujami. O kaipgi kitaip? Kitaip NEEGZISTUOTŲ KŪRINIJA. Gamta yra tik pasireiškimas. Bet tai būtina. Būtina ją pažinti. Pažinti taip, kaip Jėzus pažinojo, kuomet žvejams parodė žuvies susitelkimo vietą.
Noras tikėti ir garbinti atsiranda ne tik fizinio proto pastangomis. Morontinio, mielieji, morontinio. Ir netgi ne taip, o garbinimo dėka, atsidavusio garbinimo „ Aš garbinu, kad Tu esi „. Per viršsąmonę, per Minties Derintoją. Jeigu minime vienus, privalom paminėti ir kitus. Juk viskas tarpusavy susieta. Neišimsi vienos grandies iš dviračio grandinės. Subyrės ir nepajudės iš vietos, teks stumti.
Mus nuolat stumia švelnumu ir iš vidaus Tėvas – Rojaus Trejybė. Ir urantijietis nuoširdumu valingai tikrai prieis prie nulinio taško, kiek bebūtų ieškojęs anksčiau. Ir tai bus Tėvo – Rojaus Trejybės atradimas savyje.
Daugelis nori išgirsti Tėvą, bet pamiršta apie pasąmonės spąstus į kuriuos ir įkliuvo Buda. Mauras ( Meditacija ) atliko savo darbą. Mauras gali eiti. Nenagrinėjant šitos temos, norėčiau priminti apie tylos praktiką. Bet visad atminkit, kad daug svarbiau yra atgimti iš dvasios. Netgi ir tai neturi tapti tikslu. Kol kas mūsų tikslas čia, Urantijoje, TAPTI JĖZUMI. Ir Likimas mūsų yra Rojus.
Ir Ten bus mūsų kelio pradžia į begalybę, tapus amžina dvasia ir stovint Akivaizdoje.
O meditacija:

„..yra daug žemesnio lygio PROTO SUTRAMDYMAS, JO APRAMINIMAS TIK TAI AKIMIRKAI.

Atsisveikinant priminsiu, kad:

“ Smalsumas – tam tam tikra apkalbų narkomanijos rūšis.
Ir mūsų Forume yra tokių ne vienas, kurie ateina vien tik iš smalsumo, “o ką čia kas pasakys dar, kaip dabar atsakys į šitokį klausimą, kaip čia išsisuks iš padėties, ir t.t.,“ kur siekiama tik smalsumo patenkinimo, kaip narkomanui būtinų narkotikų.
Mielieji mano sielos broliai ir sesės, jūs būdami žingeidūs, turėtumėte netenkinti kiekvieno smalsuolio užgaidos, eilinio kaprizo, ir neatsakinėti į tokius klausimus, nesivelti į visiškai bergždžius ginčus. Tuo jūs tik skatinate kitų dar didesnį smalsumo troškulį. Juk esate Urantijos Knygos svetainėje, DVASINIO AUGIMO, NE SMALSUMO TENKINIMO, BET ŽINGEDIUMO PLĖTIMO SVETAINĖJE.

Ramybės ir Meilės jums, kad vėl nereiktų kartoti apie tikėjimą ir garbinimą. Jau tiek apie tai paskleista Gyvaisiais virpesiais

Arunas
2010-11-25 21:47:40



Tikrai taip Gitana , kai gimsta valingas noras tikėti ir garbinti , tada ir sąlygos ir dalyviai atsiranda .
Praėjusiais metais , subirėjus Panevėžio urantiečių būreliui , likome tik mes su Laimute . Retkarčiais susitikę padiskutuodavome , kartais prisijungdavo po vieną dalyvį iš praeities , bet ne daugiau . Meldžiau Dievą Tėvą , kad Rojaus Dievybių Trejybės garbinimui atsiūstų daugiau žmonių . Ir štai šiais metais , tie žmonės pradėjo ieškoti manęs per Urantijos informacijoje paliktą mano mob. telefoną . Nelabai daug atsirado - kol kas trys , bet aš su Laima , tai jau sudarome penketuką . Ir kas svarbiausia , jeigu anksčiau visos diskusijos vykdavo daugiau intelektualia kryptimi , tai dabar visi kaip vienas trokšta save išreikšti per garbinimą Rojaus Dievybių Trejybės .
Džiaugiuosiu visais norinčiais ateiti ir prisijungti - šiandiena ir ateityje . Tegu šviečia nuoširdi garbinimo dvasia , nenutrūkstamai ir daug metų .

emilispetras
2010-11-23 18:22:36



Noras tikėti ir garbinti atsiranda tik fizinio proto pastangomis, išskyrus tuos atvejus kai žmogus sukrečiamas išoriniais dirgikliais - fizinėmis kančiomis, grėsme gyvybei, pavojumi artimiesiems ir panašiai. O noras tikėti ir garinti TIKRAI yra vien tik valios pastangų pasekmė. O vos tik valingai žmogus išreiškia norą tikėti ir garbinti jau iš karto siela pradeda atsiverti Tėvui, net ir nesant išoriniams pojūčiams - šilumai, dilgčiojimams, virpėjimui. Šie pojūčiai ateina vėliau. Jie tikrai ateina. Po pirmojo valingo noro garbinti noras tikėti ir garbinti kyla tarsi savaime. Iš tikrųjų tai siela, prisilietusi prie Tėvo, siekia to vėl ir vėl. Tai ir sukelia norą garbinti, tai ir nukreipia mintis į Tėvą ir tik susivoki, kad tavo lūpos jau taria: Mylimas Tėve.
Todėl kviečiu visus, ypatingai abejojančius, nelaikančius savęs vertais Tėvo meilės, visus nuliūdusius, visus kažko nerandančius išreikšti valia garbinti Tėvą. Visa kita ateis savaime (tiksliau, dvasinio pasaulio pastangomis). Tikrai ateis.
Su meile

Gitana
2010-11-22 05:57:42



Mielieji, pasistenkime pažvelgti į mūsų planetos civilizaciją plačiau, ir nors kiek toliau į mūsų kitų kartų ateitį, kad pradėtumėte suvokti, ką jums anksčiau parašiau, reaguodamas į Emiliio Petro ir VaidoVDS siūlymus dėl religijos pavadinimo, ir ko jiems suvokti nepavyko, o būtent to, kad KIEKVIENAS ATRADĘS TĖVĄ-ROJAUS TREJYBĘ SAVYJE ir pradės garbinti GARBINTI TĖVĄ-ROJAUS TREJYBĘ. Todėl ir ir religija TŲ žmonių ir negali vadintis niekaip kitaip, kaip tik TĖVO-ROJAUS TREJYBĖS GYVOJI RELIGIJA. Ir tai yra ne žmonių SUGALVOTA EVOLIUCINĖ religija, bet APREIKŠTOJI IR PATIRIAMA GYVOJI RELIGIJA, BE JOKIŲ RITUALŲ. Kito pavadinimo ji turėti NEGALI, nes KĄ garbini, TO VARDU ir religiją vadini. O tokie pavadinimai, kaip MEILĖS IR VISŲ ŽMONIŲ BROLYSTĖS yra labai seklūs, nes neapima PATIES ŠALTINIO – ROJAUS TREJYBĖS, tuo labiau, kad MEILĖ yra net net ASMUO.
ŠTAI KODĖL ROJAUS TREJYBĖS RELIGIJOS – JAU ESANČIOS URANTIJOJE – VISŲ PLANETOS ŽMONIŲ SUVIENIJIMO – PER TĖVO-ROJAUS TREJYBĖS ASMENŲ ATRADIMĄ SAVYJE IR JŲ PATYRIMĄ SAVYJE – PAVADINIMAS IR ATSPINDI URANTŲ GARBINIMO ŠALTINĮ.

Kiekviena planeta, pasiekusi dvasinį nušvitimą ir gyvenanti šviesos ir gyvenimo viename iš etapų turi vieną religiją – TĖVO. Ir ji garbina TĖVĄ. Urantija turi ROJAUS TREJYBĖS religiją. Ir garbina ROJAUS TREJYBĘ. Kadangi mes dar nepasiekėme šviesos ir gyvenimo nė vieno etapo, tai ši religija yra tik šios dienos-kartos labai mažytės saujelės URANTŲ GYVOJI RELIGIJA. Su laiku ji apims visą žmoniją. Ir nepaisant daugelio metų, nusidriekusių į ateitį tai bus šita mūsų dabartinė ROJAUS TREJYBĖS religija.

Tiems iš jūsų, kurie nedalyvaujate Rojaus Trejybės gyvosiose pamaldose, kurie dėl to ir nepatiriate Tėvo-Rojaus Trejybės GYVO IR PATIRTINIO PASIREIŠKIMO VIDUJE, ir rūpi kaip nors dar vadinti JAU PAVADINTĄ GYVĄJĄ RELIGIJĄ – IR PAVADINTĄ PATIES TĖVO, NE MŪSŲ PAVADINTĄ, BET TĖVO MAN PERDUOTĄ ŠITOS RELIGIJOS PAVADINIMĄ – kad žmonės būtų VĖL – KAIP PO JĖZAUS IŠVYKIMO IŠ URANTIJOS – klaidinami ir painiojami, vedami į šalį nuo GYVOS Rojaus Trejybės religijos, nuo ROJAUS TREJYBĖS ASMENŲ PATYRIMO SAVYJE JUOS GARBINANT PER GYVĄSIAS ROJAUS TREJYBĖS PAMALDAS.
Būtent Rojaus Trejybės GYVOJI religija ir PANAIKINA VISUS TARPRELIGINIUS ŠIOS DIENOS BARJERUS, nes žmonės PATIRIA GYVĄ TĖVO-ROJAUS TREJYBĖS pasireiškimą savyje, kurio nepatyrė anksčiau, ir todėl palaipsniui jie įsitraukia į ROJAUS TREJYBĖS garbinimą. Vieni giliau, kiti ne tiek giliai, vieni drąsiau, kiti ne taip drąsiai, bet vis tiek jie jau pradeda GARBINTI ROJAUS TREJYBĘ, KO ANKSČIAU NE TIK NEDARĖ, BET NET IR NEŽINOJO, KAD TĄ DARYTI GALIMA, O DABAR TĄ DARYTI NORI JŲ DVASINĖ ASMENYBĖ.

Ir jeigu jūs dalyvautumėte Rojaus Trejybės šventovės GYVOSIOSE pamaldose, tada patys išgirstumėte, kaip po jų, kada vyksta tarpusavio dvasinis bendravimas dalinantis savo patyrimais, ne vienas pasako, kad lanai laukia būtent šitų gyvųjų kolektyvinių pamaldų.
Urantijos Knyga būtent ir PATVIRTINA mūsų kelią, nes ROJAUS TREJYBĖS GYVOJI religija ir yra JĖZAUS religija, mūsų Vietinės Visatos – Nebadono – Šeimininkas Sūnus Kūrėjas-Jėzus ir pats GARBINA ROJAUS TREJYBĘ.
Ir kada jūs išplėsite savo požiūrį, kadangi savo sampratas pagilinsite, kada patys PATIRSITE ROJAUS TREJYBĖS GYVOSIOS RELIGIJOS TIKRUMĄ dalyvaudami gyvosiose pamaldose, tada jums nebeliks jokių prieštaravimų, kuriuos jums – kai kuriems - dabar diktuoja jūsų materialus protas dėl nepatyrimo ir nesupratimo, kas vis tik yra gilesnis žvilgsnis į URANTIJOS ATEITIES VIENĄ IR GYVĄ RELIGIJĄ – ROJAUS TREJYBĖS RELIGIJĄ – KURIĄ LIETUVOS URANTAI JAU IŠPAŽĮSTA - PIRMIEJI PASAULYJE - IR KURI APIMS VISĄ PLANETĄ, KAD ROJAUS TREJYBĖS MEILĖJE IR ŽMONIŲ BROLYSTĖJE, IR NET VISOS KŪRINIJOS BROLYSTĖJE, MAUDYTŲSI VISOS ATEITIES KARTOS.
TOKIA ROJAUS TREJYBĖS VALIA.
Telydi jus ramybė.
Su broliška meile,

Algimantas
2010-11-18 10:14:29



Neseniai rašiau: „O aš dar iškelčiau diskusijai šiek tiek platesnį religijos pavadinimą - "MEILĖS IR VISŲ ŽMONIŲ BROLYSTĖS RELIGIJA".
Aišku greitai gavau Algimanto atsakymą: „Mielas VaidaiVDS, yra ROJAUS TREJYBĖS religija, kuri yra apreikštoji ir gyvoji religija, kuri yra laisva nuo ritualų ir dogmų.
Todėl NEMENKINk TĖVO MAN PERTAIKTO ROJUAS TRJYEBĖS RELIGIJOS PAVADINIMO, mėgindamas jį pakeisti kažkuo kitų, tik jau nebe ROJAUS TRJEYBĖS relligija. YTAIP NIEKADA NEBUS, NES rojuas trjeybė jau yra šlovi9nama ir garinama URANTŲ”
Po to rašė Emilis Petras Be jokios abejonės Urantijos ateitį apibūdins religinės tiesos – Dievo Tėvystės ir visų tvarinių brolystės – MOKYTOJŲ PASIRODYMAS. Bet reikia tikėtis, jog ŠITŲ ATEITIES PRANAŠŲ TVIRTOS IR NUOŠIRDŽIOS PASTANGOS BUS mažiau NUKREIPTOS į tarpreliginių barjerų stiprinimą, o daugiau Į RELIGINĖS DVASINIO GARBINIMO BROLYSTĖS DIDINIMĄ TARP TŲ DAUGYBĖS PASEKĖJŲ, IŠPAŽĮSTANČIŲ SKIRTINGAS INTELEKTUALIAS TEOLOGINES DOKTRINAS, kurios taip apibūdina Satanijos Urantiją. ( Urantija 1010 - 04 - pateikta Nebadono Melkizedeko ) .
Šiandien Fredas pateikė šią citatą: „Dabar religija susiduria su mokslinių protų ir materialistinių polinkių naujo amžiaus iššūkiu. Šitoje gigantiškoje kovoje tarp to, kas yra pasaulietiška ir kas yra dvasiška, galų gale triumfuos JĖZAUS RELIGIJA.“ UK 2075-04
Įdomiai mus veda Tėvas ir įdomiai pranašauja Urantijos Knyga…

VaidasVDS
2010-11-17 23:04:52



Noras tikėti ir garbinti ateina tada , kai sieloje Dievo meilė liejasi per kraštus , ir laša ugniniais lašais į tavo protą ir širdį . Kai suvoki , kad esi , subalansuotas visoje sąmonėje su Tėvo dvasia , su dieviškuoju minčių DERINTOJU .
EmilisPetras

Visada atsiminkite, jog tai, kaip Visuotinį Tėvą suvokia žmogus, yra asmeninis patyrimas. Dievą, kaip savo dvasinį Tėvą, galima suvokti jums ir visiems kitiems mirtingiesiems; bet jūsų patirtinė garbinimo samprata apie Visuotinį Tėvą visada bus mažesnė už jūsų filosofinį Pirmojo Šaltinio ir Centro, šio AŠ ESU, begalybės postulatą. Kada mes kalbame apie Tėvą, tada mes turime omeny tokį Dievą, kokį gali suprasti jo tvariniai tiek aukšti, tiek žemi, bet didesnioji Dievybės dalis yra tokia, kurios visatų tvariniai suvokti negali. Dievas, jūsų Tėvas ir mano Tėvas, yra ta Begaliniojo fazė, kurią mes suvokiame savo asmenybėmis kaip aktualią patirtinę tikrovę, bet šis AŠ ESU mums visą laiką išlieka kaip hipotezė atžvilgiu viso to, ko pažinti apie Pirmąjį Šaltinį ir Centrą mes jaučiame, jog negalima. Ir galbūt net ir toji hipotezė toli gražu negali perteikti pirminės tikrovės nesuvokiamos begalybės.
Visatų visata, su savo gyvenančių asmenybių nesuskaičiuojamomis gausybėmis, yra milžiniškas ir sudėtingas organizmas, bet Pirmasis Šaltinis ir Centras yra be galo daug sudėtingesnis negu šios visatos ir asmenybės, kurios tapo realios reaguodamos į jo valinius mandatus. Kada jūs jaučiate pagarbią baimę pagrindinės visatos didybei, susimąstykite minutėlę, jog net ir šitoji nesuvokiama kūrinija negali būti kas nors daugiau negu Begaliniojo dalinis atskleidimas.
Begalybė iš tiesų yra toli nuo mirtingojo suvokimo patirtinio lygio, bet net ir šitame amžiuje Urantijoje jūsų sampratos apie begalybę auga, ir jos augs ir toliau per jūsų visą begalinę karjerą, nusidriekiančią tolyn į ateities amžinybę Beribė begalybė ribiniam tvariniui yra beprasmė, bet begalybė sugeba save apriboti ir gali būti kaip tikrovė išreikšta visais egzistavimo lygiais visatoje. Ir tas veidas, kurį Begalinysis atsuka į visas visatų asmenybes yra Tėvo, meilės Visuotinio Tėvo, veidas.
( Pateikta Melkizedeko . Urantija - 1153 -3-4-5 )

emilispetras
2010-11-15 21:24:06



Viešoje erdvėje , gyvenimas yra nupigintas iki banalybės . Dar niekada žmonijos protai nebuvo taip apdoroti išorine informacija , skatinančią trumpalaikį blizgesio vartojimą , kaip šiandienos pasaulyje . Žmonių protai perkrauti beprotiškų materijos lenktynių . Šios beprotiškos , vartotojiškojo pasaulio lenktynės , neduoda laisvo , neskaičiuojamo laiko , žmogaus protui pabūti tyloje , gamtoje , pačiam su savimi . Vartotojiškosios lenktynės visur spaudžia ir kursto aktyvinti dėmesį , net atostogų ir laisvalaikio saskaita . Vartotojiškoji visuomenė trokšta gražaus , originalaus , tačiau trumpalaikio efekto , tiek iš savęs , kaip sistemos , tiek ir iš šios sistemos narių . Vartotojiška visuomenė negali susikoncentruoti į dvasinę tylą , negali pajausti amžinųjų vertybių prasmės , nes visų sąmonė nukreipta į greitą materialų efektą ir trykšta trumpalaikiais norais . Todėl manau , kad iš daugybės pašauktųjų , bus labai mažas skaičius išrinktųjų , kurie visas savo sąmonės galias , sąmonės dėmesį , sugebės išlaikyti amžinujų vertybių diapazone , tai yra Amžinųjų Rojaus Dievybių garbinimo diapazone ir savosios sielos dvasinio troškimo , būti nuolatos amžinybėje visu protu ir visa siela , jau čia ir šiandiena .

emilispetras
2010-10-11 19:27:26



Labai gerai DaliaG , kad užgimė noras rašyti ir pasidalinti dvasinėmis mintimis ir savo patyrimais . Mažai čia tų rašančių , todėl kiekvienas naujas ir pozityvus ,,rašytojas'' yra brangintinas forumo dalyvis . labai taikliai apibudinai savo dvasinį atsiverimą Urantijos apreiškimų tiesoms ir Algimanto mokymams . Jums vilniečiams reikia tik džiaugtis , turint tokią unikalią galimybę , prie savarankiško siekio tobulėti sieloje savarankiškai , turite galimybę ir nuolatos , bendraminčių burelyje , pasijausti savam tarp savų , jau nekalbant apie palankiausią dvasinę proto raidą . Todėl kviečiu aktyviai ir daug rašyti , apie visas sielos dvasines transformacijas , kurios veda ir ugdo tave kaip asmenybę .

emilispetras
2010-10-08 17:43:17



Dėka garbinimo ir maldos, mano gyvenime iliuzija mažėja šuoliais. Tai liečia visas gyvenimo sferas. Dabartinis laikmetis ir jo tempas diktuoja vartotojišką, materialų gyvenimo stilių. Labai svarbu yra motyvas materialių darbų, išsakytų žodžių, minčių. Gėrio darbą padaręs kitiems žmogus, net netikintis, jaučia pakylėjimą, lieka patenkintas savimi. Dėja, dar norisi už tai padėkos ar liaupsių. To trokšta žmogaus ego. Kuo labiau gylėja įtikėjimas, gylėja ir išmintis, įžvalga. Nustoji norėti didelio AČIŪ ar pagyrimo. Nustoji mąstyti tik savo aplinkos rėmuose t.y šeimos,miesto,valstybes... Supranti, kad negali būti laiminga tarp keturių sienų su savo materialiu gerbuviu, kada pas kaimyną klykia maži vaikai ar mušamos moterys. O vieną dieną atrakinęs duris būstą randi iškraustytą.. Ar norim gyventi tokioje aplinkoje ir baimėje ?
Ar ryti vaistus jau dabar, kad senatvėje liga atitolintume, o ligos guldo į patalą vis jaunesnius.. Per garbinimą ir maldą padidėja mūsu imlumas išminčiai, gaunamai per viršsąmonę iš ROJAUS TREJYBĖS. O idividualus KASDIENINIS garbinimas ir malda padeda sutaurinti mintis, ugdo charakterį, STIPRĖJA GĖRIO TROŠKIMAS VISIEMS. Gyvulinis aš palaipsniui užleidžia vietą dieviškajam AŠ. „Ne rezultatas, o jo siekimo PROCESAS, būtent ir ugdo jūsų harakterį, kad jis atspindėtų Mano asmenį, pasireiškiantį per jus- jūsų mintis ir veiksmus kasdienybėje.“
Man tai pasireiškia visiškai nauju požiūriu i aplinką. Kaimynai geresni, nuoširdesni, nes aš tapau pati naturaliai nuoširdesnė. Prieinu prie žmogaus be išankstinio nusistatymo. Bendrauti tampa lengva ir gera. Vairuotojams keliuose nesiunčiu „linkėjimų.“ Susierzinimas pasireiškia vis rečiau dėl smulkmenų ar didelių dalykų. Akivaizdžiai gerėja santykiai su vaikais. Vidus tampa harmoningesnis ir į išorę sklinda atitinkami virpesiai į kuriuos reaguoja aplinkiniai. Neatsiginu darbo pasiūlymų,nes fiziškai nesusidoroju, nors dar prieš pusmetį sukau galvą ko imtis. Pailiustruočiau dabartinę būseną paprasčiausiu ir primitiviausiu pavyzdžiu, kaip sotaus ir alkano būsena kokioje nors „maximoje.“ Alkanas prisiperki ko reikia ir ko nereikia, o dabar vaikštau lyg nuolat sočiai ir skaniai privalgius. Taip yra visose gyvenimo srityse. Dėka garbinimo ir maldos atitrūkimas nuo iliuzijos akivaizdus. Imi vertinti uždyrbtus pinigus juk tai irgi išeikvotos energijos materiali išraiška. Gilėja įžvalga, supranti, kad žmogus „kuprą lenkia“ uždirbdamas pinigus trumpalaikiams, materialiems „žaisliukams.“ Per maldos ir garbinimo metu gautą išmintį ir įžvalgą iš ROJAUS TREJYBĖS TĖVŲ, vis mažiau pakliūni į kėblias situacijas norisi kitam ištiesti pagalbos ranką. Didėja Tikrovės suvokimas. Tai daro žmogų ramų ir harmoningą viduje ir išorėje. Jis savo harmoningus virpesius spinduliuoja į aplinką ir ji keičiasi. Pasimąstykit, kodėl taip malonu kiekvienam savam bendraminčių rate? Ogi dėka virpesių! Mes juos visi atitinkamai skleidžiam į aplinką, nesvarbu dirbam, miegam, svajojam.. Atsiverkit ROJAUS TREJYBĖI per maldą ir garbinimą! Tapsit jautresni Tėvo fragmentui, minties derintojui ir jo vedimui iš vidaus, kuris bus toks koks yra numatytas tik jums asmeniškai ir jūsu gerovėi dar čia Urantijoje, materialioje aplinkoje visų labui. Tėvas mus myli visus be išimties vienodai ir tobula meile. “ Žmogus bijo labiausiai dviejų dalykų: NEŽINIOS IR KEISTIS. “ Ir pažvelgę po laiko tarpo atgal, pamatysit koks įvyko pasikeitimas. PATIRSIT SAVIMI. Ir tik taip patys sau tapsit šio virsmo liudininkais.
Su meile DaliaG

DaliaG
2010-10-06 19:47:35



Nesupratau kodel istrine mano klausima Daliai,tad pakartoju: Dalia,ar tave nors per yota priartino prie didesnio saves pazinimo visi sitie garbinimai? Jeigu istrinsit prasom nurodyti konkrecias priezastys del ko sitaip yra pasielgta

Romas
2010-10-01 11:59:28




[Prisijunkite ir parašykite savo komentarą]
Spausdinti
Grįžti atgal