Forumas: temos peržiūra

Spausdinti

Jėzus sakė savo apaštalams, kad reikia saugotis ne to, kas patenka į burną, bet kas iš jos išeina. Kaip šitą, labai gilią, mintį reikėtų suprasti?

Jėzus savo apaštalus mokė, kad reikia saugotis ne to, kas patenka į burną, bet kas išeina iš jos. Kaip šitą, labai gillią, mintį reikėtų suprasti?


Algimantas
2006-05-25 16:19:17

Komentarai

Svarbiausia ne pats žodis, net ir ne frazė dažnai. Už visa tai svarbiausia kokį tikslą turi, ko sieki-vidinis motyvas svarbiausia. Dvasioje šviesos nepakankamai prikaupęs žmogus tiesiog užsikabina už to, kas jam svarbiausia tuo metu, kas stringa. Vietoj to, kad paklaustų kas turėta galvoje ar ramiai diskutuotų. Jis tiesiog susireikšminęs save, savo tiesą-auklėti bando kitus, atspindėdamas tik menką savo dvasios pradžią. Kai normalūs klausimai, nuoširdūs pokalbiai nebepadeda, belieka nuvalyti dar kartą - RYŠKIAI VEIDRODĮ.

Dalia
2006-06-25 15:52:49



Kai prieš dvi savaites šioje temoje parašiau savo komentarą, net negalėjau pagalvoti, kokią prasmę ši, mano beveik atsitiktiniam komentarui pasirinkta tema įgaus šiandien... Likimo ironija, Algimantai...

Jonas
2006-06-22 11:44:47



Mielas Jonai, kada aš pateikiau savo klausimą, kad jūs galėtumėte pamąstyti, aš nepateikiau citatos. Bet pati mintis ir yra teisinga, kad Jėzus mokė, kad būtent ir reikia saugotis to, kas išeina iš burnos, o ne kas į ją patenka. Čia žodis saugotis turi prasmę ne bijosti, bet stebėti, budėti. Juk sakai, saugokis, eidamas per gatvę, kad mašina neužvažiuotų. Tai nereiškia, kad bijok mašinų, bet būk atsargus, stebėk gavę, būk budrus. Štai šito ir mokė tiek savo apaštalus, tiek ir visus Jėzus, kad jie pastatytų sargą prie savo burnos ir stebėtų, ką gali liežuvis ištarti garsu, nes didis vyras yra ne tas, kuris paima miestus, bet tas, kuris suvaldo savo liežuvį.
Ir tik atradus Tėvą savyje ir gimus iš dvasios sargas nebetenka prasmės, nes Tėvas neskleidžia jokių piktų minčių ir tada jokie pikti žodžiai nebeskinda iš to gimusiojo iš dvasios mirtingojo burnos. Priešingai, tada jis kalba tokius žodžius, kurie pakelia ir stiprina net ir palūžusius.

Algimantas
2006-06-21 10:50:28



Grįžtam prie temos. Pasidomėjau, kas šia tema yra parašyta Urantijos knygoj, taip pat Naujajame Testamente.
Pateikiu nuorodas, prieš diskutuojant rekomenduoju pasiskaityti: Urantijos knygos 153 dokumentas, 3 skyrius (ten plačiausiai aprašyta, su komentaru); Naujojo Testamento vietos: Mt15,10-20 ir Mk 7,14-23 (aprašyta tas pats, tik fragmentiškai).
Šiaip jau Jėzaus mintis buvo ne tiesioginis mokymas saugotis kažko, kas išeina iš burnos, o paaiškinimas, kas yra švaru ir kas nešvaru. Kad reikia saugotis, atsiprašau, niekur neradau. Jei kas radot, norėčiau sužinot. Esmė ta, kad buvo iškilęs ginčas dėl papročių - valgymo neplautomis rankomis. Jėzui buvo papriekaiškauta, kad jis ir jo apaštalai valgo neplautom rankom, kas prieštarauja tradicijai ir žydų įstatymams. Malonu skaityt, kaip Jėzus tam ginče sudirbo savo oponentus - paskaitykit ir jūs.
Dvasinio turinio pranašumas prieš formą - mano supratimu tokia buvo to epizodo mintis. Rašykit, kaip tai gali sietis su šių laikų gyvenimu.

Jonas
2006-06-08 00:04:51



tema paprasta kaip ukiskas muilas : esk ka nori kiek nori kad tik nenusibaigtum nuo to edalo ir TYLEK,nes viskas ka tu pasakysi,gali buti panaudota pries tave pati. Ir nera ka cia daugiau filosofuot

i tema
2006-05-27 16:58:54



jūs supainiojote viešuosius ir privačiuosius interesus,- Lietuvai tai būdinga, net įstatymo formuluotė regis juos tebederina; jūsų atvejis sudėtingesnis, nes jūs veikėte žymiai subtilesnėse sferose, na bet tegul dievas bus jums viešpats, nenaudėli

Rami
2006-05-26 13:38:30



visuomet žinojau turinti daug oro ir nesunku buvo susivokti, kad oras praeina visur, dabar žinau esanti karšta oras, tuomet dar smagiau; neįtikėję sunkiai keičiasi ir sąvokomis juos ar žodiniais simboliais pagauti sunku; taigi pirma paprašau viešpaties malonės, o tuomet pučiu, ir žodžiai patys randasi, kartais ir pati nusistebiu, iš kur...

Rami
2006-05-26 12:24:09



daugiau ničnieko su jumis nesiaiškinsiu, verčiau griūsiu į žolę paverkti

Rami
2006-05-26 12:00:10



Tikiu kad jus galbut daugiau suvokiate nei as, ir gali buti kad jus teisi diagnozuodama, ir pataikydama is sirdies i sirdi. Bet neuztenka tiesiog pasakyti "buk mandagus", kaip tai padaryti? Pavyzdziui religijose is rytu yra "daug mitu" visokiu pasakojimu, nors jie ir pasakos taciau padeda pajusti ta meile ir kitas vertybes, kaip reikia elgtis situacijose. Kaip skaiciau UK, tai zmogus moka dalyka tada kai jis ji zino, yra patyres, ir gali tai perduoti kitam. Tai jei jus tokia gera mokytoja, ar galetumete manes pamokyti savo isminties? Vienu zodziu pasakytas "mandagumas" yra tikiu is sirdies, ir jus viduje su savo virpesiais tai tobulai suprantate, bet kaip zmogui su kuriuo galima kalbetis zodiniais simboliais paaiskinti tai? ar mokate perteikti savo mintis kitiem?

Vaidas
2006-05-26 11:19:30



bėda ta, kad mes tiesiog nesusikalbam, tai ką jūs čia išdėstėt apie mandagumą ir išsiauklėjimą, man yra žinoma labai gerai, svarbiau yra, kai žinantysis mokytojas tiksliau diagnozuoja ir pataiko iš širdies į širdį, va taip

Rami
2006-05-26 11:05:42




[Prisijunkite ir parašykite savo komentarą]
Spausdinti
Grįžti atgal