Forumas: temos peržiūra

Spausdinti

Kosminis protas ir žmogaus protas, dora-moralė žmogaus protu suvokiamos vertybės.

Mes, urantai, GYVAME KOMUNIJOS RYŠYJE garbiname Rojaus Trejybę, Tris LYGIAVERČIUS IR VIENINTELIUS Asmenis, neturinčius pradžios ir pabaigos, tokius Asmenis, kokių kitų visoje kūrinijoje nėra, ir būti negali, nes jie TRYS yra VISA KO PRADŽIA.. Iš Jų kyla visa ENERGIJA IR PROTAS, MEILĖ IR DORA, TEISINGUMAS IR PAKANTUMAS, GAILESTINGUMAS IR PRIEŽASTINGUMAS, JUDĖJIMAS IR PASEKMĖS. Tačiau visa tai mus pasiekia per visą eilę grandžių, struktūrų, ir agentūrų, o ne TIESIOGIAI IŠ ROJAUS TREJYBĖS. Ir vis tik mes turime dar ir išskirtinę dovaną – pačios Rojaus Trejybės GYVĄ laidininką, gyvą tiltą, gyvą dvasią, esančią mūsų proto – mąstymo – viduje – Minties Derintoją. Būtent dėl šitos Rojaus Trejybės unikalios dovanos mes galime daug ką įžvelgti ir suprasti daug giliau ir skvarbiau negu kitos dvasios, net ir palypėjusios daug aukščiau dvasinio vystymosi evoliucinėmis kopėčiomis. Gyvojo garbinimo metu, kada mes – per viršsąmonę – atsiveriame Rojaus Trejybei, tada patiriame TOKIĄ BŪSENĄ, kuri padaro įmanomu AKIMIRKOS AMŽINYBĖS LYŽTELĖJIMĄ IR NUSKAIDRINA MŪSŲ PROTĄ – TIEK SĄMONĖS, TIEK PASĄMONĖS LYGIU – KAIP MIRTINGASIS ŽMOGUS JO NEGALI NUSKAIDRINTI VIEN TIK STUDIJUODAMAS URANTIJS KNYGĄ, JĖZAUS KRISTAUS APREIŠKIMĄ – KALBU JUMS VĖL, – IR ROJAUS TREJYBĖS MUMS VISIEMS SUTEIKTUS APREIŠKIMUS-MOKYMUS. Į tokį giluminį susiliejimą su Kūrėju reaguoja ir mūsų PROTAS.
“Pagrindinės Dvasios yra kosminio proto septinkartis šaltinis, intelektualus didžiosios visatos potencialas. Šitas kosminis protas yra Trečiojo Šaltinio ir Centro proto ikiabsoliutus pasireiškimas, ir tam tikrais būdais, yra funkciškai susietas su besivystančios Aukščiausiosios Būtybės protu.” (0191-04)
“Žmogiškųjų rasių reikaluose mes nesusiduriame su tiesioginiu Septynių Pagrindinių Dvasių poveikiu tokiuose pasauliuose, kaip Urantija. Jūs gyvenate betarpiškai veikiami Nebadono Kuriančiosios Dvasios. Nepaisant šito, šitos pačios Pagrindinės Dvasios valdo visų tvarinių proto pagrindines reakcijas, nes jos yra tikrasis šaltinis tų intelektualių ir dvasinių potencialų, kurie buvo specializuoti vietinėse visatose tam, kad veiktų gyvenime tų individų, kurie gyvena laiko ir erdvės evoliuciniuose pasauliuose.”(0191-05)
Štai būtent URANTŲ protas TOKIOMIS AKIMIRKOMIS – GYVO RYŠIO SU ROJAUS TREJYBE AKIMIRKOMIS – JAU yra Septynių Pagrindinių Dvasių KOSMINIO proto gyvas pasireiškimas Urantijoje, PRANOKSTANTIS Vietinės Visatos Motinos Dvasios, Nebadonijos, proto variacijos pasireiškimą, kuris vyksta per visiems kitiems Urantijos žmonėms.
Štai kodėl aš jus jau daug metų mokau, kad atsivertumėte Rojaus Trejybei visa savo dvasine gelme, kad jūsų vidinė tikra ir natūrali būsena jums leistų patirti jūsų DVASINĘ VIENOVĘ SU ROJAUS TREJYBE IR VISA KOSMINE DVASINE ŠEIMA, TUO PAČIU PAJUSTI SAVO VIDUJE IR VISOS KŪRINIJOS PILIETYBĘ – ROJAUS PILIETYBĘ, kuri toli pranoksta tokių laikinų ir nenatūralių darinių, kaip materialios valstybės mūsų planetoje pilietybę, kuri JAU NEBE MAN VIENAM, BET IR KITIEMS URANTAMS atrodo juokinga, ir primena nesubrendusių vaikų žaidimą smėlio dėžėje, kada jie stato pilis ir žaidžia atsidavę šiam vaikiškam žaidimui iš visos širdies.
“Kosminio proto faktas paaiškina žmogiškųjų ir viršžmogiškųjų protų įvairių tipų giminingumą. Ne tiktai giminingas dvasias iš tiesų traukia vieną prie kitos, bet ir giminingi protai taip pat yra labai broliški ir linkę bendradarbiauti vienas su kitu. Kartais yra pastebima tai, kad žmogiškieji protai teka stebinančio panašumo ir nepaaiškinamo suderinimo kanalais.”(0191-06)
Būtent urantai – kada atsiveria Rojaus Trejybei – ir mato tiek dvasinį, tiek ir intelektualų giminingumą tarpusavyje. Todėl jie vienas kitą supranta iš pusės žodžio, nes jų supratimas ateina ne tik intelektualiu lygiu, bet ir dvasiniu – energetinių panašaus dažnio virpesių patyrimo keliu. Taip pat jie – KAIP NUO AUKŠTESNIO DVASINIO IR INTELEKTUALAUS LAIPTELIO – mato ir kitų žmonių ribotumą, baimę, ir nenuoširdumą, o tuo pačiu GIMININGUMĄ ir tarp TŲ NEATSIVĖRUSIŲ ROJAUS TREJYBEI žmonių, kurie net ir nenori tokio atsivėrimo iš viso, nes jų sąmonė ir pasąmonė yra pilna baimės ir nerimo, o tai jiems ir trukdo pakeisti savo gyvulinį tamsos protą į dievišką kosminį protą, kuris ir siekia DAR RYŠKESNĖS ŠVIESOS NEGU URANTIJOS DOKUMENTAI, TODĖL IR ŽAVISI ROJAUS TREJYBĖS APREIŠKIMAIS, JĖZAUS KRISTAUS APREIŠKIMU – KALBU JUMS VĖL. O BŪTENT ŠITOS GYVOS IR PAČIOS RYŠKIAUSIOS ŠVIESOS TAIP BIJO GYVULINIS URANTININKŲ PROTAS, kuris taip skrupulingai FARIZIEJIŠKAI-intelektualiai skaito ir cituoja Urantijos Dokumentus, bet nesuvokia – ir NEPATIRIA SAVYJE – jų DVASINĖS GELMĖS ŽINIOS IR ROJAUS TREJYBĖS MEILĖS GYVŲ VIRPESIŲ..
“Kosminio proto visuose asmenybės susivienijimuose egzistuoja tokia savybė, kurią būtų galima pavadinti "reagavimu į tikrovę." Būtent šitoji valinių tvarinių visuotinė kosminė dovana gelbsti juos, kad jie netaptų mokslo, filosofijos, ir religijos pateikiamų apriorinių prielaidų bejėgėmis aukomis. Šitas kosminio proto jautrumas tikrovei reaguoja į tam tikrus tikrovės aspektus lygiai taip, kaip energija-materija reaguoja į gravitaciją. Būtų dar teisingiau sakyti, jog šitos viršmaterialios realybės šitaip reaguoja į kosmoso protą.”(0192-00)
VIENINTELĖ ROJAUS TREJYBĖS GYVOJI RELIGIJA IR YRA DABARTINĖ NAUJOJO VISATOS AMŽIAUS KŪRINIJOS RELIGIJA – TIKROVĖS RELIGIJA – KURIOJE KŪRĖJAS YRA PATIRIAMAS, O NE DOGMATIŠKAI PERŠAMAS PER RITUALŲ ATLIKIMĄ.
Štai kodėl Rojaus Trejybės GYVOJI religija yra VIENINTELIS ATSIVĖRIMO GYVASIS KELIAS, KAD ĮVYKTŲ TVARINIO SUSILIEJIMAS SU KŪRĖJU PER GYVĄ KŪRĖJO GARBINIMĄ, GYVĄ KŪRĖJO PATYRIMĄ SAVYJE, IR TVARINIO GYVĄ GĖRIO BENDRAKŪRYSTĘ DRAUGE SU KŪRĖJU TVARINIUI PASIREIŠKIANT KŪRĖJO MEILE VISIEMS, IR VISŲ LABUI.
“Kosminis protas nuolat reaguoja (atpažįsta reagavimą) visatos tikrovės trimis lygiais. Šitie reagavimai yra savaime akivaizdūs aiškiai samprotaujantiems ir giliai mąstantiems protams. Šitie tikrovės lygiai yra tokie:
“1. Priežastingumas – fizinių pojūčių tikrovės sfera, mokslinės loginio vienodumo sferos, faktinio ir nefaktinio diferencijavimas, atspindinčios išvados, paremtos kosminiu reagavimu. Tai matematinė nevienodo kosminio vertinimo forma.(0192-02)
“2. Pareiga – tikrovės moralės sfera filosofinėje srityje, proto arena, santykinio gėrio ir blogio suvokimas. Tai yra nešališka kosminio skvarbumo forma. (0192-03)
“3. Garbinimas – religinio patyrimo tikrovės dvasinė sfera, dieviškosios bičiulystės asmeninis įgyvendinimas, dvasinių vertybių suvokimas, amžinojo išlikimo užtikrinimas, iš Dievo tarnų statuso pakilimas į Dievo sūnų džiaugsmą ir laisvę. Tai yra pati aukščiausia kosminio proto įžvalga, kosminio skvarbumo nuolanki ir garbinanti forma. (0192-04)
Būtent urantai ir yra toji žmonijos reali DRUSKA, kuri sudaro GYVAS IŠTAKAS BŪSIMŲJŲ KARTŲ žmonijos gyvenimui jaučiant tikrąjį, realų – Kūrėjo suteiktą – skonį, nes urantai mato žmonijoje vykstančių reiškinių priežastingumą, turi kosminę įžvalgą, ir GARBINA ROJAUS TREJYBĘ IŠ MEILĖ, patiria gyvą ryšį su Rojaus Trejybe ir brolystę su visa kūrinijos dvasine šeima.
Kadangi mes – URANTAI – esame GYVOSIOS DVASINĖS IŠTAKOS ATEITIES VISATOS AMŽIAUS, tai mūsų dar nesimato neatsivėrusiems Rojaus Trejybei, bet vis tik būtent nuo URANTŲ prasideda VISOS KŪRINIJOS NAUJASIS AMŽIUS, KURIS APIMS VISĄ DIDŽIĄJĄ VISATĄ – SEPTYNIAS SUPERVISATAS SU SEPTYNIAIS ŠIMTAIS TŪKSTANČIŲ VIETINIŲ VISATŲ. Todėl mus – urantus – labai akylai stebi ir mūsų Šeimininkas Sūnus Kūrėjas, ir Vietinės Visatos Motina Dvasia, ir Rojaus Trejybė, Kuri būtent KOKYBIŠKAI KELIA SAVOSIOS KŪRINIJOS EVOLIUCINIO VYSTYMOSI VEKTORIAUS STATUMĄ DAR DIDESNIU LAIPSNIU. IR VISIŠKAI NESIBAIMINKITE, KAD URANTŲ YRA TIK SAUJELĖ – ŠIANDIEN – ATEIS TOJI AKIMIRKA, KADA MŪSŲ IŠTAKOS ĮGAUS VIS DIDESNĘ ROJAUS TREJYBĖS ŠVIESOS GYVĄJĄ SROVĘ, IR VIS DAUGIAU JĄ IŠVYS APLINKUI, IR JĄ MATANTYS ĮSILIES Į MŪSŲ GRETAS TAIP PAT IŠ MEILĖS, KAIP IR MES – URANTAI.
“Šita mokslinė, moralinė, ir dvasinė įžvalga, šitos kosminės reakcijos, yra įgimtos kosminiam protui, kuriuo yra apdovanoti visi valiniai tvariniai. Gyvenimo patyrimas niekada nenustoja vystęs šitų trijų kosminių intuicijų; jos yra sudėtinės dalys svarstančio mąstymo savimonėje. Bet mums liūdna konstatuoti, jog tiek mažai individų Urantijoje patiria malonumą ugdydami šitas drąsias ir nepriklausomo kosminio mąstymo savybes.” (0192-05)
Štai urantai šiandien mūsų planetoje yra vieninteliai gyvieji Rojaus Trejybės sūnūs ir dukros, kurių asmenybės yra taip suvienytos, kad jie mato net mokslo klaidingą vystymosi kryptį, kuri nukreipta ne visų gerovei, bet tarpusavyje susiskaldžiusių savanaudžių ir tamsoje skendinčių mūsų dvasios brolių ir sesių grupuočių godumui patenkinti ir dėl savojo aklumo žmonijos materialios civilizacijos naikinimui. Urantų moralinė nuostata atremta vien tik į ROJAUS TREJYBĖS AMŽINĄSIAS VERTYBES – MEILĖS PASIREIŠKIMĄ KASDIENIAME GYVENIME VISŲ ŠVIESOS LABUI. Tačiau net ir Urantijos Dokumentų Apreiškėjai patvirtina, kad tiek mažai yra tokių žmonių Urantijoje, kad ugdytų KOSMINIO MĄSTYMO SAVYBES. Tą jie konstatuoja dvidešimtojo amžiaus pradžioje. Šiandien jie jau žinotų apie URANTŲ KOSMINIO MĄSTYMO DRĄSĄ IR ŠVIESĄ, ir ja būtų papildę savo teiginį, tačiau tuo metu urantų dar nebuvo. Šiandien esame irgi ne šiaip sau, kad tiesiog konstatuotume patį faktą, nes esame tam, kad niekada daugiau Rojaus Trejybės evoliucijos plano numatyta šviesa neišnyktų iš Urantijos žmonijos širdies..
“Vien tik intelektas negali paaiškinti moralės prigimties. Moralė, dora, žmogaus asmenybei yra natūrali. Moralinė intuicija, pareigos suvokimas, yra žmogiškojo proto dovanos komponentas, ir yra susietas su kitomis neatskiriamomis nuo žmogiškosios prigimties dalimis: moksliniu smalsumu ir dvasine įžvalga. Žmogaus mentalitetas toli pralenkia savo gyvulinių pusbrolių protą, tačiau būtent jo moralinė ir religinė prigimtis iš gyvulinio pasaulio jį ypač išskiria.” (0193-00)
Dora yra DIEVIŠKA SAVYBĖ, nes ją žmogaus protui suteikia Minties Derintojas – TIKROVĖS ŠALTINIO IR CENTRO REALI DALELĖ ŽMOGAUS PROTE. BŪTENT ŠI GYVA KŪRĖJO DALELĖ DĖL TO ROJAUS TREJYBĖS IR YRA SUTEIKTA ŽMOGAUS PROTUI, KAD SAVANAUDIŠKĄ IR NEDORĄ ŽMOGAUS GYVULINĮ PROTĄ PALAIPSNIUI PAKEISTŲ Į ROJAUS TREJYBĖS DIEVIŠKĄ ŠVIESOS IR DOROS PROTĄ.
Štai dėl ko Apreiškėjai teigia, kad “vien tik intelektas negali paaiškinti moralės prigimties,” kadangi ji yra suteikiama iš Kūrėjo, iš Dvasios, o žmogiškasis intelektas laviruoja tarp materialių reiškinių ir faktų. Štai kodėl tik per gyvą ryšį su Rojaus Trejybe žmogus tampa MORALUS, IR KUPINAS MEILĖS, NES JIS TAMPA TIKROVĖS DALIMI, O NE ANKSČIAU BUVUSIA ILIUZIJA – TIEK SAU PAČIAM, TIEK KITIEMS. Nėra nė vieno MORALAUS ŽMOGAUS PASAULYJE BE GYVO RYŠIO SU KŪRĖJU, KAD IR KAIP KAS TVIRTINTŲ, JOG ŽMOGUS GALI GYVENTI MORALŲ GYVENIMĄ IR BE ROJAUS TREJYBĖS. Tai – iliuzija ir klaidingas mokymas.
“Patyrimo dėka gyvūnas sugeba patikrinti skirtingus tikslo pasiekimo būdus ir pasirinkti tokį būdą, kuris remiasi sukauptu patyrimu. Bet asmenybė taip pat gali išanalizuoti ir patį tikslą ir apsispręsti dėl jo vertingumo, dėl jo vertybės. Vien tik intelektas gali nustatyti geriausias priemones, kaip įgyvendinti tuos tikslus, kurie nesiskiria, bet morali būtybė turi tokią įžvalgą, kuri ją įgalina pamatyti skirtumą tarp tikslų, o taip pat ir tarp priemonių. Ir morali būtybė, pasirinkdama dorą, vis tiek yra protinga. Ji žino, ką daro, kodėl tą daro, kur ji eina, ir kaip ten pateks.”(0193-02)
Taigi mielieji, atkreipkite dėmesį – “Ir morali būtybė, pasirinkdama dorą, vis tiek yra protinga. Ji žino, ką daro, kodėl tą daro, kur ji eina, ir kaip ten pateks.” O tai reiškia, kad bet kokie sprendimai, kurie neatitinka DIEVIŠKOSIOS DOROS – KITOKIOS DOROS NĖRA – KELIAMŲ REIKALAVIMŲ – YRA ŽEMO – IR GYVULINIO BAIMĖS LYGIO PADIKTUOTI, IR DĖL TO NEVERTI, KAD BŪTŲ PASIRENKAMI, IR KAD DĖL TO ŽMOGIŠKASIS ORUMAS BŪTŲ SUTRYPIAMAS PO KOJOMIS. Morali ir dora asmenybė turi ne tik intelektą, bet ir giluminę-kosminę ĮŽVALGĄ. Vien tik SAUSO intelekto – be giluminės KOSMINĖS įžvalgos – nepakanka, kad būtų suprastos vertybės, tuo labiau dieviškosios, O TUO LABIAU, KAD BŪTŲ PASIRENKAMAS GYVASIS TIKROVĖS KELIAS VISŲ DOROS LABUI..
“Kada žmogus nemato skirtumo tarp tų tikslų, kurių jis siekia kaip mirtingasis, tada jis veikia egzistencijos gyvuliniu lygiu. Jis nesugebėjo pasinaudoti to materialaus aštraus matymo, moralinio skvarbumo, ir dvasinės įžvalgos aukštesniojo lygio privalumais, kas yra jo kosminio-proto dovanos, suteiktos jam kaip asmenei būtybei, neatskiriama dalis”(0193-03).
Štai mano mielieji, Visuotinio Cenzoriaus – kilusio iš Rojaus Trejybės – nuostabios asmenybės anksčiau pateiktas teiginys, kad jį liūdina tas faktas, jog tiek mažai Urantijoje yra drąsių ir ryžtingų žmonių, dabar jis pateikia dar GRIEŽTESNĮ IR TIKROVĘ ATITINKANTĮ labai svarbų kitą teiginį – žmogus, nematydamas skirtumo “tarp tų tikslų, kurių siekia kaip mirtingasis,” nieko nesiskiria nuo gyvulio, nes tokiu atveju jis veikia GYVULINIU savo egzistencijos lygiu – net ne gyvenimo, bet varganos gyvulinės EGZISTENCIJOS lygiu. Norint pasiekti GYVENIMO IR ŠVIESOS lygį, žmogus turi dėti nuolatinių ir kasdienių PASTANGŲ..
“Dora yra teisumas – susiderinimas su kosmosu. Įvardinti dorybes, reiškia jas ne apibrėžti, bet jomis gyventi, reiškia jas pažinti. Dora nėra tiesiog žinios, taip pat ji dar nėra išmintis, bet vietoje šito ji yra augančio patyrimo tikrovė siekiant kosminių laimėjimų kylančiųjų lygių. Diena iš dienos mirtingojo žmogaus gyvenime, dora yra įgyvendinama nuolat pasirenkant gėrį, o ne blogį, ir šitoks pasirinkimo sugebėjimas rodo, jog turima morali prigimtis.”(0193-04)
Štai mielieji, DORA – TAI SUSIDERINIMAS SU KOSMOSU, O DORYBĖMIS REIKIA GYVENTI KASDIEN, IR NUOLAT PASIRENKANT GĖRĮ VISŲ LABUI. KASDIEN.
“Žmogaus pasirinkimą tarp gėrio ir blogio įtakoja ne tik jo moralinės prigimties skvarbumas, bet taip pat ir tokie poveikiai, kaip neišmanymas, nesubrendimas, ir klydimas. Su doros panaudojimu taip pat yra susietas ir proporcijos pojūtis, nes blogį galimą įgyvendinti ir tada, kada dėl iškraipymo ar apgaulės vietoje didesnio pasirenkamas mažesnis. Santykinio įvertinimo arba palyginamojo matavimo menas ima veikti pritaikant moralios sferos dorybes. “(0193-05)
Jūs iš manęs dėl to labai dažnai girdite – RINKITĖS DIDESNĮ, IR JAME SAVAIME BUS MAŽESNIS. Todėl siekite nuolat daugiau, negu pasiekėte dabar, ir neapsiribokite šia diena, o norėkite, kad ši diena suspindėtų ryškesne šviesa, niekada nesakykite sau – pakanka ir tiek. Jeigu jūs turite Urantijos Knygą, neapsiribokite vien tik jos intelektualiu studijavimu, atverkite savo DVASIĄ STUDIJUODAMI ŠĮ APREIŠKIMĄ, O TAIP PAT PRIE URANTIJOS KNYGOS BŪTINAI PRIDĖKITE IR KITUS DIEVIŠKUS APREIŠKIMUS – JĖZAUS KRISTAUS – KALBU JUMS VĖL, - IR ROJAUS TREJYBĖS APREIŠKIMUS. IR GYVENKITE JAIS SAVO GYVENIMO ŠVENTĖJE SU ROJAUS TREJYBE. Tik štitokiu būdu jūs neapkabinsite blogio, ir būsite naujojo Visatos amžiaus GYVOSIOMIS ištakomis ateities kartoms. SUSIMĄSTYKITE APIE ATEINANČIAS KARTAS, KAD JOMS PALENGVINTUMĖTE GYVOJO KELIO ŽINGSNIUS – TIEMS, KURIE DAR NEGIMĖ MATERIALIU PAVIDALU URANTIJOJE.
“Moralės niekada negalima vystyti įstatymu ar jėga. Ji yra asmeninis ir laisvos valios reikalas, ir ji turi būti skleidžiama užkrėtimu, kada bendrauja moralūs asmenys su tais, kurie moraliai yra mažiau jautrūs, bet kurie taip pat tam tikru laipsniu trokšta vykdyti Tėvo valią.”(0193-07)
Štai urantų veiklos vektoriaus kryptis – skleisti Rojaus Trejybės gyvąją šviesą tiems, kurie jau jos trokšta, savo viduje, bet dar nežino, kur yra toji kryptis, nes jie dar neturi tokio patyrimo, kad būtų atradę savyje Rojaus Trejybę, todėl jie kol kas KLAIDŽIOJA, nors ir nuoširdžiai ieško, tik nežino, kaip ir kur rasti šviesa, kurią patys patirtų savo viduje, kad pajustų nusiraminimą ir palaimą. Kadangi moralės negalima vystyti įstatymu, tai reiškia, kad žmonija vis labiau degraduos, o to pasekmė bus vis labiau pakrinkanti valstybių politika ir ekonomika, sujaukti finansai ir savanaudiškas jų panaudojimas grupuočių labui visų kitų sąskaita, žmonių tarpusavio izoliacija, susipriešinimas, ir agresyvus veikimas, kupinas baimės ir kompleksų, kurie ir atves į tikrą pasaulinę krizę..
“Moralūs veiksmai yra ta žmogiškoji veikla, kurią apibūdina aukščiausias intelektas, reguliuojamas rinktinio skvarbumo renkantis aukštesnius tikslus, o taip pat atsirenkant moralias priemones tam, kad šitie tikslai būtų įgyvendinti. Toks elgesys yra doras. Tuomet, aukščiausioji dora yra pasirinkimas iš visos širdies vykdyti dangiškojo Tėvo valią.”(0193-08)
TAI ĮMANOMA TIK ATRADUS ROJAUS TREJYBĘ SAVYJE IR EINANT RYŽTINGAI GYVUOJU KELIU. BE ŠITO TAI IR LIKS TIK MUMS SUTEIKTU IŠMINTINGU MOKYMU, BET TEORINIU. O TEORIJA PAGAL ROJAUS TREJYBĖS EVOLIUCIJOS PLANO SUMANYMĄ PRIVALO BŪTI ĮGYVENDINTA, KAD KŪRINIJA KOSMINĖJE TIKROVĖJE ŠVIESĖTŲ IR TOBULĖTŲ KIEKVIENAM TVARINIUI GYVENANT PRAKTINĮ GYVENIMĄ, VIS RYŠKESNE ŠVIESA, O NE SAMPROTAUJANT APIE JĄ TEORIŠKAI.
Telydi jus ramybė.
Su broliška meile,
Algimantas

Algimantas
2012-06-08 18:17:49

Komentarai

Atleiskit jei kam pairodys, kad lendu ten kur neturėčiau, tačiau tik noriu pateikiti savo moteriškas mintis. Kodėl jos iš manęs išėjo spreskite Jūs. Taip kaip esu moteris, mano sanomė labiau koncentruojas čia ir dabar. Gal man dar sunku suvokti visą begalinę dangaus struktūrą, tačiau manau kad puikiai galiu kalbėti apie MEILĘ.
Žmogus kuris atvira širdimi remiasi į Kūrėją tikrai suvoks kas yra jo moralė, jis nesuklys, jam nereikės net svarstyti apie tai. Taip jau yra, kad Dieviška šviesa pasiekusi samonę nuvalo apnašas kurios yra susikaupusios mūsų prote, mastyme, elgesyje ir pamatome viską tikru pavidalu, kas yra vertinga, kad bevertis, ką reikia puoselėti, o į ką nekreipti demesį. Tačiau, kiek man teko patirti, na bent aš negimiau su patirtimi ir žinojimu. Ir dažnai būna situacijos kai reikia rinktis, rinktis ne tarp gėrio ir blogio, o rinktis tarp vieno blogo dalyko ir kito blogo dalyko. (labai norečiau buti toje aplinkoje kur tokio pasirinkimo neeikėtų dryti, deje....) Ir....skaitydama "Kalbu Jums vėl" perskaičiau vieną sakinį, pataisykite jei jį blogai priėmiau. Vienas iš svarbiausių veiksnių pasirinkime yra motyvas...kodėl darai vieną ar kitą pasirinkimą. Ar pasirinkimo motyvas tai siekimas egoistinių tikslu ar veiksmu siekiama gerio kitiems. Kitas man dar labai svarbus aspektas, tai grąža....ar siekima veiksmu gauti kokios nors materialinės ar moralinės grąžos, ar tai nuoširdus veiksmas kuris nelaukia jokio grįžtamojo ryšio.
Gal būt pradėjusi skaityti Urantijos knygą suvoksiu kad nieko naujo čia neparašau :) Bet bent mano moraliniai poelgio kriterijai yra šie.
Yra gal būt svarbesnis dar motyvas, tai ėjimas šviesos link, tačiau tai jau mano asmenins santykis su Dangiškuoju Tėvu ir jį priskiriu prie egoistiniu ir tų iš kurios laikiu grąžos, todėl šiai minutei manau kad už šią dovaną turiu atsidėkoti savo elgesiu kitu labaui.
Gal ir ne visi į temą apie moralę, bet šis tas iš savojo patyrimo :)

Su seseriška meile Jolanta

Jolanta
2012-06-10 13:31:28



[Prisijunkite ir parašykite savo komentarą]
Spausdinti
Grįžti atgal