Forumas: temos peržiūra
ŽMOGAUS GYVULINIS PROTAS TURI BŪTI PAKEISTAS DIEVIŠKUOJU
Mielieji, žmogaus gyvulinis protas dabar viešpatauja visose valstybėse, visose tautose, ką ten tautose – visuose Urantijos individuose, išskyrus URANTUS, kurie jau atsivėrė Rojaus Trejybei, esančiai mūsų viduje – per Minties Derintojo buvimą mūsų prote, atrado Rojaus Trejybės Asmenis, ir būtent dėl to ir PATIRIA savo viduje Jų gyvą buvimą. Štai toks urantų buvęs visiškai materialus ir gyvulinis protas vis daugiau keičiasi į DVASINĮ-DIEVIŠKĄ, kad jis ir įsiviešpatautų kiekvieno viduje vis GALINGIAU.
Kaip tą pasiekti? O gi tam yra vienas vienintelis GYVASIS kelias – savo minčių ir teiginių išsakymas ASMENEI TREJYBEI, o ne ABSTRAKTAUS DIEVO IDĖJOS DOGMATINIAM IŠPAŽINIMUI, ką demonstruoja net ir Urantijos Knygą perskaitę mūsų dvasiniai broliai ir sesės, kurie ją vertina tik savo intelekto lygiu, be jokios kosminės įžvalgos ir giluminio dvasinio ATSIVĖRIMO ROJAUS TREJYBEI. Jūs – būsimieji dvasiniai mokytojai – turite žinoti, kad net ir Urantijos Dokumentų studijos jokiu būdu nepakeičia – ir neatstoja – ASMENINIO DVASINIO GYVO KOMUNIJOS RYŠIO SU ROJAUS TREJYBE SAVO VIDUJE, todėl intelektualai gali dirbti ir Urantijos Knygos platinimo darbą, gali pažerti CITATŲ, BET NE DALINTIS SAVO PATYRIMU PALAIKANT GYVĄ RYŠĮ SU ROJAUS TREJYBE, gali pasakyti daug gražių intelekto lygiu teiginių, bet – ir deja – taip pačios Urantijos Knygos gyvosios žinios ir nesuvokti gilumine – dvasine – prasme – TIKROVĘ ATSKLEISTI KAIP VIENTISĄ IR GYVĄ VISATĄ-SISTEMĄ, KILUSIĄ IŠ REALAUS IR GYVO KŪRĖJO – ROJAUS TREJYBĖS – TIEK DVASINĘ GYVŲ ASMENYBIŲ BROLIŠKĄ IR MYLINČIĄ ŠEIMĄ, TIEK MATERIALIĄ KOSMINĘ VISATĄ ŠITOS DVASINĖS ŠEIMOS PASIREIŠKIMUI VIS LABIAU RYŠKĖJANČIA DVASINE MEILĖS ŠVIESA, VISŲ LABUI. Tačiau tokią GILUMINĘ Urantijos Knygos epochinio apreiškimo įžvalgą – ŠIANDIEN – gali demonstruoti tik URANTAI, IR NIEKAS DAUGIAU VISOJE PLANETOJE, nes niekas be urantų nėra atradęs Rojaus Trejybės savyje ir niekas net ir nesiruošia keisti savo gyvulinio proto į dieviškąjį, nes jie net nesuvokia, KOKS TAI YRA GYVAS PROTO KEITIMAS IR NUŠVITIMAS TIKROSIOS DVASINĖS ASMENYBĖS PASIREIŠKIMU – DRAUGE SU ROJAUS TREJYBE, SAVO TIKRAISIAIS DVASINIAIS TĖVAIS – IR TAMPANT SU JAIS GĖRIO BENDRAKŪRĖJAIS VISŲ LABUI – TIEK PLANETOS, TIEK VISOS DIDŽIO0SIOS VISATOS LABUI. O tokius siekius tegali IŠDRĮSTI TURĖTI – IR DAR DAUGIAU – JŲ REALIAI NUOLAT SIEKTI – TIK DVASINIS IR DIEVIŠKAS PROTAS, KURĮ IR SUTEIKIA ASMENYBEI ROJAUS TREJYBĖ – KŪRĖJAS – KAIP ADEKVATŲ ASMENYBĖS PROTĄ – SU JO VISU AMŽINU POTENCIALU – KAD JI IR GALĖTŲ PASIREIKŠTI ROJAUS TREJYBĖS ATVAIZDU, TAIP KAIP IR SUMANĖ KŪRĖJAS, KAD JI IR PASIREIKŠTŲ, GAVUSI IŠ TĖVO-ROJAUS TREJYBĖS NUORODĄ – BŪK TOBULAS, NET TOKS TOBULAS, KOKS TOBULAS ESU AŠ - net ir dar būdama materialiame kūne, kai vis stiprėjantis asmenybės DVASINIS-DIEVIŠKASIS PROTAS yra motyvuotas Kūrėjo meile, kurią ir patiria Kūrėją savyje atradusi asmenybė-dvasia.
Mes – kiekvienas – esame ne žmogus, bet DVASIA.
Žmogus yra tik KOL KAS klaidingai ir labai laikinai apibūdinamas ŽMOGUMI. Toks klaidingas apibūdinimas tik rodo, KOKS ŽEMAS yra žmogaus dvasinis šviesos lygis, ir jis tinka mūsų dabartinei epochai, kuri kupina tamsos ir baimės, agresijos ir kančių, savanaudiškumo ir siekimo valdyti kitus jėga, KARIAUTI IR NAIKINTI KITUS FIZIŠKAI, ARBA EMOCIŠKAI-PSICHOLIOGIŠKAI. Tai būtent ir yra GYVULINIO charakterio akivaizdžios savybės. Todėl ir TOKS protas, kuriame viešpatauja TOKIOS charakterio savybės yra GYVULINIS, o NE JOKS GYVŪNINIS, kaip kai kurie mėgina dėl savojo NEIŠMANYMO sąmoningai IŠKRAIPYTI Urantijos Dokumentų vertimo į lietuvių kalbą prasmę.
GYVŪNINIS protas čia niekaip negali būti vartojamas, NES TAI DAUG ŽEMESNIS PROTAS UŽ GYVULINĮ, O MES JUK TURIME ROJAUS TREJYBĖS MUMS – KIEKVIENAM – INDIVIDUALIĄ IR UNIKALIĄ – SUTEIKTĄ ASMENYBĖS AMŽINĄJĄ DVASINĘ DOVANĄ. kuri toli pranoksta skruzdėlės ar uodo, gyvatės ar žuvų gyvūninį protą, nes jų lygio protas yra MECHANINIS IR NEMOKOMAS. Todėl jo veikimą reguliuoja FIZINIŲ KONTROLIERIŲ – mums nematomų būtybių – pasireiškimas.
Tuo tarpu daug aukštesnio lygio gyvūnų – žvėrių ir gyvulių – protą veikia iš vidaus PENKIOS PAGALBINĖS PROTO DVASIOS – DRĄSOS, INTUICIJOS, ŽINIŲ, SUPRATIMO, IR PATARIMO, ir būtent todėl šie žinduoliai gali patys išauginti ir išmokyti išsilaikyti jiems agresyvioje fizinėje aplinkoje SAVO PALIKUONIS. Mūsų protas yra GYVULINIS, nes ir mūsų protą taip pat veikia šitos pačios PENKIOS PAGALBINĖS PROTO DVASIOS, KURIOS NEVEIKIA VABZDŽIŲ, ŽUVŲ, ROPLIŲ, AR PAUKŠČIŲ žemesnio lygio proto. Tačiau MES turime dar ir PAPILDOMAS DVI PAGALBINES PROTO DVASIAS – IŠMINTIES IR GARBINIMO, nes mes esame ASMENYBĖS lygio gyvybės kategorija.
Deja, kaip ASMENYBĖS mes mažai pasireiškiame SAVO tikruoju atvaizdu, mums sumanytu Kūrėjo pagal Save – JO PATIRIAMA MŪSŲ VIDUJE GYVA BŪSENA – meile, supratingumu, kantrybe, savitarpio pagalba, gėrio kūrimu drauge su Rojaus Trejybe visų labui ir iš meilės, o vis daugiau gyvulinė baimė, nerimas, susierzinimas, pyktis, neapykanta, kerštas viešpatauja mūsų pasąmonėje, ir labai dažnai prasiveržia ir į sąmonės lygį, nes mus valdo EMOCIJOS, kurios nėra būdingos DVASINEI ASMENYBEI, patiriančiai Kūrėjo meilę savyje.
Štai kodėl absoliuti dauguma ŽMONIJOS IR ELGIASI KAIP GYVULIAI, darydami nusikaltimus, žudydami vieni kitus, net savo pačių vaikus, brolius, tėvus, senelius, engdami vieni kitus, kada įvairių kompanijų savininkai ar valstybės institucijos nemoka tokių atlyginimų, kuriuos privalu mokėti už atitinkamą darbą, nors pasiteisinimų turi daugybę, o sau moka tokius pinigus, kokie kitiems ir sapnuose nesisapnuoja. Gyvulinis protas viešpatauja ir tuose mūsų dvasios broliuose ir sesėse, kurie priklauso politinėms partijoms, ekonominėms-finansinėms grupuotėms, nes visumos vienovę suskaldo į sau naudingas grupuotes ir jose siekia naudos tik sau, net ir vaikščiodami po raudonus pseudogarbės kilimus, paklotus po kojomis prezidentams, kad jie kaip povai pražingsniuotų pro išsitempusius kareivius, šitokiu pseudobūdu – GINKLU, skirtu ŽUDYTI KITUS JŲ DVASINIUS BROLIUS IR SESES - atseit pagerbiančius svečius-viešnias, besilankančius su kažkokiais jų pačių susigalvotais pseudovalstybiniais vizitais, ar kada Kanų kinofestivalyje, ar bet kokių kitų festivalių prabangiose salėse įteikinėja vieni kitiems KAIP PASIPŪTĘ ir PASIDABINĘ IŠ IŠORĖS, BET NE IŠ VIDAUS garbėtroškos povai prizus, šitaip mulkindami visą žiūrovų auditoriją ir šituo dar labiau sugyvulindami-degraduodami tiek savo, tiek ir jiems besilankstančių – net iki isterijos priepuolių pasireiškimo – garbintojų protą, nesvarbu, ar tai būtų pseudosproto atstovai, ar pseudodainininkai, visur pasireiškia jų gyvulinis protas, kaip ir jų gerbėjų gyvulinis protas, kuris savo susikurtus stabus šlovina ir garbina, o panašių kitų stabų gerbėjus niekina ir net sumuša, kas taip akivaizdu tarp įvairių futbolo komandų gerbėjų, kada jie patys išprovokuoja ir inirtingai dalyvauja masinėse ir nepaprastai žiauriose – ir vis žiaurėjančiose – muštynėse, kurios pareikalauja net fizinių gyvybių. Tai jau panašu nebe į gyvulinio, bet ŽVĖRIŠKO proto pasireiškimą. Tas taip pat akivaizdu ir tarp vadinamųjų politikų, kurie priima sprendimus naikinti kitų valstybių žmones, pasiunčiant savo kariuomenės dalinius prisidengiant demokratijos gynimu. Gyvulinio proto apraiška matoma karalių ir karalienių institucijų egzistavime. Tą pademonstravo Anglijos karalienės 60-mečio valdymo iškilmės, kurios pamalonino vien tik gyvulinį britų protą, kaip ir kitų pasaulio valstybių vadovų gyvulinį protą, parašiusių sveikinimus, ir net dalyvavusių šiose iškilmėse. O juk dabar XXI – asis amžius – kokie gali būti karaliai ar karalienės? TIK GYVULINIO PROTO IR TIK GYVULINIAM PROTUI..
Dieviškajam dvasiniam asmenybės protui yra visi lygūs dvasiniai broliai ir sesės, Rojaus Trejybės – Kūrėjo – vaikai DVASINĖS BROLYSTĖS CIVILIZACIJOJE, be jokių kastų ar visuomeninių sluoksnių, kuriuos ir susigalvoja būtent GYVULINIS protas.
O dvasinės brolystės civilizaciją įmanoma pasiekti tik pradėjus savais žodžiais palaikyti dvasinę gyvą komuniją su ROJAUS TREJYBĖS ASMENYBĖMIS, o ne medituojant ar postuluojant kažkokio ABSTRAKTAUS DIEVO IDĖJĄ.
Telydi jus ramybė.
Su broliška meile,
Algimantas
2012-06-11 21:04:06
Komentarai
Mielieji, iškeliu šią temą, kadangi labai tinka prie naujai sukurtos temos - GYVULIZMAS. Ypač atidžiai tiek šią temą, tiek kitas temas, reikalinga skaityti mūsų sielos broliui, Algirdui, už kurį urantai meldžiasi tiek pavieniui, tiek Rojaus Trejybės Šventovėje ir kuriam dar sunku suprasti kur jis atsidūrė. Kokia tai brolystės pasireiškimo nuostabi meilė, kada meldžiamasi už tą, kuriam dar reikalinga paduoti ranką ir parodyti, kad štai ten yra blogai, o štai čia yra gerai.Mantas
2013-12-08 17:35:26
Rojaus Trejybės apreišKimų knygoje Akimirkos Amžinybė viename mokyme Tėvas mus - ir tave, mielas Emili Petrai - moko, ir urantai būtent tokiu mokymu ir vadovaujasi GYVAI, todėl pamėgink pamąstyti perskaitęs šitą citatą, ir tada pats padaryk išvadą, kodėl tu urantams nuolat priskiri nebūtus dalykus, tai, ko jie nei daro, nei jiems tai iš viso įdomu aptarinėti.
Telydi jus ramybė.
Su broliška meile,
Algimantas
-------------
Ir kuo daugiau tokių meilės virpesių jūs pasiųsite visai kūrinijai, ir jūsų sielos broliams ir seserims, jau žengiantiems nebe materialiu, o sielos pavidalu, tuo labiau jūs šviesinsite ir jų kelią, ir visos kūrinijos. O tam yra vienintelė sąlyga, ne ritualas, bet jūsų atverta siela Man ir didžiulis noras skleisti jūsų pačių jaučiamą meilę visiems. Ir jeigu, kol kas, dar vyrauja tradicija tarp jūsų paminėti metines tų, kurių jau nebėra drauge su jumis matomu pavidalu, tai darykite tą iš visos širdies, o ne dėl tradicijos ir ritualo išlaikymo. Ritualai, kurie nėra pripildyti Manosios meilės, nėra pripildyti jūsų sielos patyrimo virpesių Manojoje meilėje, yra kaip negyvos gėlės, kurios gal kam ir teikia malonumo akims, bet sielai meilės kvepėjimo nesuteikia, kaip gyva ir žydinti savojoje aplinkoje gėlė. Jeigu jau susirenkate tokiomis progomis draugėn, tai pasinaudokite ta galimybe, kad pabendrautumėte ir pamąstytumėte ne apie tai, kas buvo to mirtingojo praeityje, bet apie tai, kas yra jo dabartiniame kelyje pas Mane. Kas yra jūsų dabartyje, besirengiant tokiai jūsų ateičiai, kuri yra tapusi jūsų sielos brolio ar sesers dabartimi. Pasinaudokite proga daugiau sužinoti apie Mane iš tų Mano sūnų ir dukrų, kurie Manuoju keliu, numatytu kiekvienam, žengia jau tvirtesniu žingsniu negu jūs. (Tėvo mokymas apie mirties baimę ir mirusiųjų metinių paminėjimą. Rojaus Trejybė. Akimirkos Amžinybė, 089-01) Žinokite, kuo daugiau jūs aprėpsite visos kūrinijos Manąja meile, tuo mažiau liks negyvo ritualo jūsų gyvenime, tuo mažiau bus baimės dėl mirties, tuo mažiau bus nežinios dėl rytojaus. Ir visa tai pavirs į jūsų aktyvų, dorą, ir teisingą kasdienį gyvenimą, kuris kiekvieną dieną jums teiks tik palaimą ir pasitenkinimą, kad dar vieną dieną praleidote su Manimi, Manyje, ir jausdami Mane sayje. Ir tada iš jūsų gyvenimo mirties baimė bus pasitraukusi visiškai. Ir tik tada žinosite labai tvirtai, kad AŠ ESU GYVYBĖS ŠALTINIS, KAD SU MANIMI NIEKADA MIRTIES NEBŪNA, NES AŠ ESU AMŽINAS IR GYVAS, IR VISA, KAS YRA MANYJE YRA GYVA TAIP PAT. (Ten pat, 089-02)
Algimantas
2012-11-03 15:07:49
Labai gaila , kad jūs urantai į mirusių paminėjimo šventę žiūrite labai tiesmukiškai , kaip į kažkokio tai nesveiko religinio ritualo scenarijų .
Aš tai tame matau , lietuvių tautos archaišką tautinę dvasinę savimone , kuri nuo sovietmečio jungė tautą ir brandino joje viltį į nepriklausomos valstybės atgimimą , per masinius tautos susirinkimus , suvažiavimus į kapines .
Degdami žvakutes ant savo artimųjų kapų , mes tuo , jų praėjusio gyvenimo prisiminimu, kėlėme ir savo dvasinį lygį tikėjimu į visos tautos brolystę ir bičiulystę , per tokį legalų daugelio žmonių , draugų , pažįstamų , kaimynų ir giminų pabendravima kapinių teritorijoje .
Nemanau , kad ir dabar žmonės važiuoja į kapines pasikalbėti su mirusiais , nors gal būt yra ir toks vienas kitas labai jau fanatiškas religininkas , bet kiek pastebiu , tai žmonės nuoširdžiai prisimena tų išėjusių žmonių gyvenimą ir darbus . Ir tai labai prasmingas prisiminimas, savo prosenelių arba išėjusių artimųjų , tuo sustiprinant savo pasaulėžiūrą ir religiją , žmogiškojo , žemiškojo gyvenimo laikinumu ir trapumu .
emilispetras
2012-11-02 16:38:22
Mielieji, čia nėra ko atsakinėti į teorinius samprotavimus, kurie praktikoje NEPRITAIKOMI. Nėra nė vienos KLONUOTOS gyvūno ląstelės, nors yra tokių žiniuonių, kurie gi matė per televiziją ir klonuotas avis, ir kiaules, ir pan.
Dabar dar atsirado tokių mulkintojų, kurie net Nobelio premiją šiais metais gavo, atseit bus galima iš sveikos odos ląstelės išauginti daugiau ląstelių, ir net atskirus žmogaus organus. Tai ne daugiau kaip NESVEIKI KLIEDESIAI, kaip ir Emilio Petro kaskart vis paimami visokiausi pseudomoksliniai teiginiai. kuriems net šiaip perskaityti neverta švaistyti energijos.
Būtent tokios pseudoteorijos ir vedu jus tuos, kurie jomis domitės, TOLYN nuo Rojaus Trejybės, ir ypač jums trukdo ATRASTI SAVYJE TĖVĄ, AMŽINĄJĮ SŪNŲ-MOTINĄ-BROLĮ, IR BEGALINĘ DVASIĄ-MOTINĄ-SESĘ. O dėl to, kad nesate Jų atradę savyje, tai ir smalsaujate tarp savo, ir panašių į jus pseudomokslininkų vis kuriamų visokiausių nesąmonių.
Telydi jus ramybė.
Su broliška meile,
Algimantas
2012-10-23 10:48:32
O Kokia būtų urantų nuomonė ?
Nuo apvaisinimo momento - pirmos ląstelės, paprastai vadinamos zigota, ir jos DNR susidarymo, krikščionių dievas įkvepia sielą. Toliau dauginantis ląstelėms DNR išlieka tokia pati. Todėl logiškai galvojant geriausia gydyti ląstelių DNR, kol jų nedaug; geriausia, kol tik viena. Tik zigota. Būtent su ta zigota ir bendrauja dievas. Būtent į tą brokuotą zigotą visažinis ir visagalis dievas ir įpučia sielą, o žmogus ima ir pamato, kad gali ištaisyti dievo broką. Keistai atrodo, kai visažinis ir visagalis dievas pučia sielas į brokuotas ląsteles - lyg specialiai kenktų žmonėms. O žmonės tokiomis genų procedūromis gali gintis nuo krikščionių dievo broko. Deja, iki šiol tokia žmonių sveikatos apsauga nuo dievo broko buvo krikščionių uždrausta net ir Didžiojoje Britanijoje. O Lietuvoje neatsakingų krikščionių uždrausta dar daug daugiau.
Minėtos procedūros metu į vaiko kūno embrioną būtų įterpiamas DNR segmentas iš kitos moters kiaušinėlio. Tokiu atveju kūdikis turės ne tik biologinio tėvo ir motinos, bet ir nedidelę dalį trečio asmens - kitos moters mitochondrinės DNR. Paimta sveika DNR pakeistų biologinių tėvų DNR dalį, kurioje yra ligą sukeliantys genai.
Įstatymas Britanijoje gali būti priimtas jau ateinančiais metais. Medikai skelbia, jog leidimas naudoti minėtą metodiką padės tėvams susilaukti sveikų vaikų. Savo ruožtu kritikai nerimauja, jog tai gali atverti kelią genetiškai modifikuotiems - išgydytiems ir sveikiems vaikams.
Kyla klausimas, ar mes patys norime turėti sveiką ar nesveiką kūną ir psichiką? Būtina to paklausti ir neįgalių vaikų ir žmonių bei jų artimųjų. Čia neužtenka žinias pakeisti tikėjimu, ką dabar paprastai daro dabartinė prokatalikiška Lietuvos vyriausybė.
emilispetras
2012-10-21 17:56:56
Negi nei Algimantas nei dvasiniai mokytojai - taip ir nieko negali atsakyti - juk klausimai nera jau labai susukti??
Linasj
2012-09-16 00:10:55
čia buvo Emilio Petro diskusija su Algimantu apie gyvulinį ir dieviškąjį protą, jų supriešinimą. apskritai ši diskusija vyksta jau daug metų, daugelis joje yra dalyvavę.
Kas pamena, žino, kad aš irgi pasisakau už vientisą protą, neskaidomą į gyvulinį ir dievišką, ar dar kaip nors kitaip. Jei mums ir reikia pakeisti mąstymą, kartais iš esmės ir kardinaliai, tai nereiškia kad mums reikia pakeisti visą protą. bandydami pakeisti savo protą aukštesniu, aš manau, daugelis rizikuoja prarasti ir tą patį, kurį turi. Vystyti - taip, būti atviram, keisti mąstymą, gaivinti protą - viskas taip. Atsisakyti reikia ne savo proto, o savo blogų nuostatų.
Algimanto temoje paminėti žmogaus agresijos pavyzdžiai ir elgesio motyvacijos, reikia pripažinti, būdingos tik civilizuotam žmogui, daugelis vadinamųjų primityvių tautų to netgi neturi. Taip vadinamas "gyvulinis" protas yra painiojamas su agresija, su agresyviu elgesiu. Kažkur Algimantas yra minėjęs, kad kai Jėzus išvartė stalus ir išvarė iš šventyklos pinigų keitėjus, jame (Jėzuje) reiškėsi gyvulinis protas.
Jei Algimanto kvietimas galiotų pakeisti agresyvų ir savanaudišką mąstymą ir atitinkamai elgesį neagresyviu ir nesavanaudišku, tai būtų pasakyta tiesiogiai, ir reikštų tą patį. Tačiau gyvulinis nelygu agresyvus, o dieviškas nelygu neagresyvus.
Ir plačiau - gyvulinis nereiškia gamtinis, o dieviškas nereiškia antgamtinis, o gamtinis nereiškia blogio, lygiai, kaip antgamtinis nereiškia gėrio.
Tačiau blogį priskyrus gyvuliniam, o gėrį - dieviškajam, tuo pačiu ir visa gamtinė žmogaus prigimtis yra nepelnytai pažeminama, o antgamtinė - nepelnytai išaukštinama.
Tačiau kad ir kaip ten būtų pomirtiniam gyvenime, bet šiame mes gimėm, esam ir numirsim būdami gamtos dalimi. Ir nesvarbu, kiek mes save laikysime ne antgamtiniais ar dieviškais, mes turime kūną, kuris pirmiausia paklūsta gamtos dėsniams.
Daug galima diskutuoti, kaip žmogaus kūne, jo psichikoje, jo emocinėje ir protinėje veikloje pasireiškia žemesnieji instinktai, ir kaip reiškiasi aukštesnieji dvasiniai lygmenys. Jie labai tampriai tarpusavyje sąveikauja ir vieni kitais naudojasi bei remiasi.
Ir dar toks klausimas - Algimantui:
"Dieviškajam dvasiniam asmenybės protui yra visi lygūs dvasiniai broliai ir sesės, Rojaus Trejybės – Kūrėjo – vaikai DVASINĖS BROLYSTĖS CIVILIZACIJOJE, be jokių kastų ar visuomeninių sluoksnių, kuriuos ir susigalvoja būtent GYVULINIS protas."
Kaip tad yra, kad Urantijos knygoje taip labai propaguojama aukštesnių rasių teorija, rasių išvystymo, išgryninimo programa, žemesnių rasių reprodukcijos ribojimo programa? O neieškant labai toli - jei jau taip visi lygūs, tai kodėl pagal panašų prioritetinį kastų principą jūs taip išaukštinate vieną visuomeninę grupę - urantus? kur čia veikia "gyvulinis" ir kur "dieviškasis" protas?
Jonas
2012-08-10 22:34:19
Tai, kad urantai vadina Dievą, Tėvu-Rojaus Trejybe ir ji gyvai patiria esant savo viduje ir Skiria urantus nuo medituojanciu ir tu kurie atlieka vien tik ritualus. Urantai per nauja iasmenino Tėvą- pavertė ji iš koncepcijos į gyvybe, ir su ją gyvena. Jokiomis emocijomis čia net nekvepia. Kada žmogus jaučia emocijas, tai jis panasus į banguojanti ežerą, pro kurio bangas nesimato dugno - tikros gyvos dvasines gelmes. Urantai per gyva Atsiverima Rojaus Trejybei, nurimsta, ir regi savo realią, gyvą, patiriamą dvasinį aš, taigi emocijos ir dvasinę gelmė, tai kaip du lazdos galai.
Žmones labai tingi naudoti savo smegenis. Tingi mąstyti, tingi analizuoti, ir nurimus, iš vidaus giliai regėti visumą, ne segmentuotus atskirus reiškinius ir įvykius, bet visuma ir net save toje visumoje.
Tik pagalvokit koks absurdas, melstis Dievui idėjai, gimti iš dvasios pasiekti nirvanas ir kitus nusvitimus, ir neturėti GYVO RYŠIO SU PATIES TĖVO- ROJAUS TREJYBES FRAGMENTU. Koks svaiginatis dvasinis patyrimas, koks galingas ismintingas ir visaregintis yra Tėvas-Rojaus Trejybe.
Telydi jus Remybe.
valdasAirija1
2012-06-12 12:54:41
Mielas Emili, dabar aš pasakysiu tau taip ,su praėjusiomis,kurios buvo sekmadienį ,Devintinėmis - Jėzaus Kristaus -Kūno ir Kraujo švente . Juk tai tavo šventė. Tavojo proto šventė. Kokiam protui tai gali būti šventė , kad gyvuliniamtai aišku, o dvasiniam protui ? Ar pačiam Jėzui ,kuris yra dvasia ir turi dvasinį protą net yra mūsų vietinės visatos sukūrėjas tokia šventė jam gali būti šventė ? Paklausk jo pats .Kaip ir visos kitos gyvulinio proto šventės sekminės ,žolinės ,Marijos dangun ėmimo, Velykos , Kalėdos, Gegužės pirmoji, Kovo aštuntoji , nauji metai ir t.t čia dar daug galima būtų vardinti gyvulinio proto tokių švenčių. Tu Emili vis kalbi , kad urantai ne nuo to galo pradeda savąjį kelią,kad pasak tavęs ne nuo Rojaus reikia pradėti ,bet nuo Jėzaus. Kad pirmiausia turėsime pasiekti Jį. Taip turėsime Jį pasiekti. Čia tu kaip ir teisus. Bet ką reiškia toks mūsų pasiekimas. Tu tą pasiekimą vis stengėsi apvilkti į biblijinį ar dar blogiau katalikų katekizmo rūbą ,kas taip pat yra gyvulio žmogaus proto apraiška. Kaip gi tu mielas Emili pateksi pas Jėzų su tokia dabartine savo žemų virpesių gyvulinio proto sąmone, devintinėmis, žolinemis , Jėzaus prisikėlimo švente ir visomis kitomis. Kaip su tokia gyvulinio proto sąmone , ogi niekaip.Nepakeitęs savo proto į dvasinį tu ten nepateksi. O tu jo keisti kol kes net ir nesiruoši, o esi patenkintas savo gyvulinio proto pasireiškimais, pateikdmas juo kaip , meilę, pagarbą ar išmintį. Kuo visu šitu tuose pasireiškimuose net nekvepia ir tokia yra dabartinė žmonijos dauguma. Bet tai nereiškia tos žmonijos menkinimo. Nors tą tos žmoninijos gyvulinis protas supranta būtent taip, kaip jos menkinimą.
rimantasKaunas
2012-06-12 12:23:31
Mielas Emili Petrai, tavo teiginys - ne taip jau mes, o tiksliau jūs urantiečiai , esate lygūs tarp lygių - turi NEIGIAMĄ NUOSTATĄ URANTŲ atžvilgiu. Tačiau tokia tavo nuostata yra tik dėl perdėm siauro konteksto, kuriame tu mėgini pažvelgti į urantus.
Beje, nelabai aišku, ar tu urantus vadini urantiečiais..? Tuomet tai ne tas žodis - urantai yra urantai, o ne urantiečiai.
Tačiau pamėginsiu tavo požiūrį Į URANTUS - ne urantiečius - išplėsti.
Pažvelk, kas be urantų GARBINA GYVOS KOMUNIJOS SU KŪRĖJU METU ROJAUS TREJYBĘ - TRIS LYGIVAERČIUS ROJAUS TREJYBĖS ASMENIS? - NIEKAS., KAS TURI NE DOGMATINĘ IR RITUALINĘ, O GYVĄJĄ ROJAUS TREJYBĖS - KŪRĖJO - RELIGIJĄ? - NIEKAS. KAS BE URANTŲ PALAIKO GYVĄ RYŠĮ SU ROJAUS TREJYBĖS ASMENIMIS, KAD PATIRTŲ JŲ GYVĄ MEILĘ VISIEMS VIENODĄ, IR NEIŠKELTŲ NĖ VIENO - NET IR DIEVIŠKOSIOS HIERARCHIJOS ASMENS - VIRŠ KITŲ MEILĖS POŽIŪRIU, O NE KVALIFIKACIJOS VEIKTI KŪRINIJOJE POŽIŪRIU? - NIEKAS. KAS BE URANTŲ SIEKIA SĄMONINGAI SAVOSIOS VALIOS SULIEJIMO SU KŪRĖJO - ROJAUS TREJYBĖS - VALIA PER GILESNĮ ATSIDAVIMĄ JOS VEDIMUI IŠ VIDAUS PER RYŠĮ SU JO DVASIA - MINTIES DERINTOJU - KAD DAR RYŠKIAU GALĖTŲ ATSISKLEISTI ROJAUS TREJYBĖS ATVAIZDU - DVASINE ŠVIESA IR GĖRIO DARBAIS KAIP JŲ BENDRAKŪRĖJAI SU ROJAUS TREJYBE VISŲ LABUI? - NIEKAS. KAS BE URANTŲ KASDIEN MELDŽIASI UŽ VISĄ KŪRINIJOS DVASINĘ ŠEIMĄ, KURIOS PILNATEISIAIS IR PILNAVERČIAIS NARIAIS JIE VIS RYŽTINGIAU MOKOSI BŪTI JAU DABAR? - NIEKAS. KAS BE URANTŲ MELDŽIAISI IR UŽ PAČIOS ROJAUS TREJYBĖS GEROVĘ - UŽ KŪRĖJO GEROVĘ - DALINANČIĄ PALAIMĄ IR GEROVĘ BE PERSTOJO VISAI KŪRINIJAI? - NIKEAS. KAS BE URANTŲ GYVENIMO KASDIENYBĘ VERTINA KOSMINĖS ĮŽVALGOS POŽIŪRIU, MATYDAMI PRIEŽASTIES-VEIKSMO-PASEKMĖS DĖSNIO VEIKIMĄ SAVO APLINKIOJE DABAR, IR ATEITYJE - NET PO DAUGYBĖS KARTŲ NE TIK MŪSŲ PLANETOJE, BET IR VISOSE PLANETOSE? - NIEKAS. KAS BE URANTŲ SĄMONINGAI - IR ROJAUS TREJYBĖS MEILĖS PAGRINDU - BRNDRADARBIAUJA SU APVAIZDA VISŲ GEROVĖS LABUI, KAD STICHINĖS NELAIMĖS MŪSŲ PLANETOJE VYKTŲ SU KUO MAŽESNĖMIS SKAUDŽIOMIS MATERIALIOMIS, PSICHOLOGINĖMIS, IR DVASINĖMIS PASEKMĖMIS VISAI ŽMONIJAI? - NIEKAS. KAS BE URANTŲ GYVAI MELDŽIASI UŽ VISOS KŪRINIJOS VISOS DVASINĖS HIERACHIJOS GRANDŽIŲ VADOVUS, IR EILINIUS? - NIEKAS. KAS BE URANTŲ..? - IR GALIU TĘSTI IR TĘSTI SAVO IŠVARDIJIMĄ, KURĮ VISĄ JŪS TURITE BŪTINAI SUSIETI Į VISUMĄ - Į GYVĄ IR VIENTISĄ SISTEMOS VISUMĄ, KAD GALĖTUMĖTE SUVOKTI - BENT JAU INTELEKTUALIAI, O NE DVASIŠKAI, KOL NESATE GYVAJAME KELYJE, IR KOL JO BIJOTE - KĄ REŠKIA URANTAS. O tada palyginkite su aplinkoje vyraujančiais intelekto pasireiškimais kasdieniėje aplinkoje, palyginkite tos aplinkos interesus ir motyvus, palyginkite jų darbo vaisius, ir pamėginkit pamatyti net ir ateities jų vaisius, ir tik tada patys galėsite pamatyti, kokia yra urantų TIKROVĖ, o ne iliuzija.
ŠIOJE TEMOJE AŠ AIŠKINU būsimiesiems dvasiniams mokytojams apie gyvulinio proto pakeitimą dieviškuoju, KO TU, MIELAS EMILI PETRAI, taip ir nesuvokei, nes užsikabinai už neegzistuojančio urantų savęs aukštinimo kitų atžvilgiu. Pasakymas, jog urantais šiuo metu yra realioje tikrovėje, o ne iliuzinėje, nėra urantų aukštinimas ar iškėlimas, kitus sumenkinant, tai tiesiog FAKTO - DABARTINIU METU - konstatavimas. TOKIA YRA tikrovė - URANTAI STOVI ANT PATIES AUKŠČIAUSIO ŠIUO METU URANTIJOJE MIRTINGOJO EVOLIUCINIO DVASINIO VYSTYMOSI LAIPTELIO.. IR BŪTENT AŠ NURODAU, KAIP GI GALIMA SAVO GYVULINĮ PROTĄ PAKEISTI DIEVIŠKUOJU - dvasiniu - kaip tą ir numatė Rojaus Trejybė - gyvai atsivėrus KŪRĖJUI - ROJAUS TREJYBEI - DIEVIŠKOJO PROTO ŠALTINIUI IR CENTRUI, ir atradus Rojaus Trejybę savyje. KiTO KELIO TIESIOG ROJAUS TRKEYBĖ NENUMATĖ. Kiti keliai yra KLAIDŽIOJIMAI, kol bus rastas išėjimas, į GYVĄJĮ kelią - tikrovės kelią, kuriuo šiandien ir eina TIK URANTAI, IR NIEKAS DAUGIAU. O kad tą daro vien tik URANTAI, tai jau klausimas ne urantams, o tiems, kurie NENORI EITI GYVUOJU KELIU. Tačiau, kad jie nenori eiti gyvuoju keliu, nereiškia, kad jie dėl to yra menkinami, tiesiog jie vadovaujasi vien tik gyvulinio proto sprendimais, ir gyvuliniam protui atrodo, kad gyvojo kelio nėra iš viso, apie jį nieko nežino, nes iliuziją - MAJĄ - laiko tikrove. Ir šiandien tokioje iliuzijoje gyvena visa žmonija - išskyrus urantus. Tačiau dar kartą kartoju, tai nėra urantų aukštinimas, tiesiog tai yra šios dienos fakto konstatavimas. Būtent todėl urantai - ir tik jie - ir yra URANTIJOS DVASINIO VYSTYMOSI SKONĮ SUTEIKIANTI DRUSKA IR MATOMAS VEKTORIUS VISAI ŽMONIJAI.
Šiandien mūsų yra nedaug, kada bus daugiau, tada mus labiau pamatys, ir patvirtins mano sakomus teiginius milijardai, kaip dabar patvirtina tik saujelė einančių gyvuoju keliu.
Mileas Emili Petrai, tu rašai -
"O kam tada kosminė Kūrinijos hierarchija ? Kam tada tas pasiskirstymas pareigomis , dangiškos tarnybos etatuose ?"
tarsi mėgintum taip iškreipti mano suteiktą mokymą, kad aš tarsi teigiu, jog dvasinės hierachijos nėra. Dvasinė hierarchija ne tik yra, bet be jos nebūtų EVOLIUCIJOS VISOJE KŪRINIJOJE. Dvasinė hierarchija ir yra sumanyta, kad būtų kūrinijos dvasinės šeimos įvairių grandžių ROJAUS TREJYBĖS - KŪRĖJO - ŠVIESOS IR MEILĖS VALDYMAS, ir kad žemesnieji galėtų siekti ryškesnės šviesos ir gilesnio kūrinijos pažinimo ir Kūrėjo PATYRIMO. Hierarchija ir yra sumanyta tam, kad suteiktų vadovai pagalbą mažesniems. Šiandien urantai ir yra tie Rojaus Trejybės vaikai Urantijoje, kurie moko, o ateityje dar aktyviau mokys, kitus, stovinčius ant žemesnio dvasinio laiptelio savo mylimus brolius ir seses dvasioje, kad Kūrėjo meilė, šviesa, ir kosminė įžvalga įsiviešpatautų Urantijoje dvasinės brolystės išraiška ir bendradarbiavimu visų labui ir visose sferose. Ir tą šiandien tegali daryti tik urantai, ir niekas kitas.
Mielas Emili Petrai, tu teigi -
"Nemanau , kad urantiečiai turi teisę save vadinti kokiais tai įpatingais šviesuliais .
Na turi žmonės šiokį tokį supratimą , šiek tiek aukščiau už debesis , tačiau aukštesni aukščiai , daugiau yra emociniai negu kad patirtiniai . Kai išmoksite valdyti visas šalia cirkuliuojančias energijas , tada bus jau tikra , nebe gyvulinė realybė."
Taip, urantai šiandien yra - ir visada bus - tie tikrieji ir gyvieji Rojaus Trejybės švyturiai. Tačiau urantai šiandien taip pat turi gyvulinio proto apraiškų - vieni daugiau, kiti mažiau - ir vis tik jie EINA TIKROVĖS gyvuoju keliu, kad jų protas būtų kuo giliau sudievintas, kad dieviškasis protas visiškai įsiviešpatautų. Šiandien urantai yra tik gyvojo kelio pačioje pradžioje, tačiau jie jau savo patyrimu liudija gyvojo kelio svarbą ir prasmę visai žmonijai, jie jau mato, kas yra baimės ir nepasitikėjimo priežastis ir šaltinis - gyvulinio proto viešpatija - ir jie taip pat jau žino, kokia gi yra išeitis, kad išnyktų ir baimė, ir nepasitikėjimas tiek Rojaus Trejybe, tiek savimi - tai dar ryžtingesnis žingsnis gyvuoju keliu, O jame bus ir energijos įvaldymas.
Todėl ir urantai augs - kaip auga ir dabar. Urantų evoliucija - tai judėjimas PIRMYN su Rojaus Trejybe, Rojaus Trejybės glėbyje, ir pas Rojaus Trejybę Rojuje.
Telydi jus ramybė.
Su broliška meile,
Algimantas
2012-06-12 11:36:50
[Prisijunkite ir parašykite savo komentarą]