Forumas: temos peržiūra

Spausdinti

Angelai serafimai, mūsų angelai sargai

Žmogus iš dvasinių būtybių jau lengvai sutinka, jog yra tokios dvasios, kaip angelai. Tačiau angelų yra įvairių kategorijų. Dabar iš jų pateiksiu iš Urantijos Knygos apreiškimo šiek tiek apie serafimus, mūsų angelus sargus, kad galėtumėte nors kiek pamąstyti, su kokiais angelais mes jau dabar galime bendrauti ir bedradarbiauti astiduodami Tėvo vedimui iš vidaus. Su angelais jūs taip pat GALITE BENDRAUTI, KAIP IR SU TĖVU, SU JĖZUMI, SU VISATOS MOTINA DVASIA. Čia paėmiau dalį 38 dokumento.
Serafimus sukuria Visatos Motina Dvasia, ir jie yra sukuriami grupinėmis formuotėmis –po 41.472 vienu metu – nuo pat to laiko, kada Nebadono ankstyvaisiais laikais buvo sukurti "modeliniai angelai”ir kai kurie angeliškieji architipai. Sūnus Kūrėjas ir Begalinės Dvasios atstovas visatoje bendradarbiauja kurdami didelį skaičių Sūnų ir kitokių visatos asmenybių. Visiškai užbaigus bendrą darbą, Sūnus užsiima Materialiųjų Sūnų, pirmųjų iš lyties tvarinių, sukūrimu, tuo tarpu Visatos Motina Dvasia tuo pat metu įsitraukia į savo pirmąsias savarankiškas pastangas reprodukuodama dvasią. Šitaip prasideda vietinės visatos angeliškųjų gausybių sukūrimas.
Angelai neturi materialių kūnų, bet jie yra konkrečios ir diskretiškos būtybės; jie yra dvasinės prigimties ir kilmės. Nors jie nėra matomi mirtingiesiems, bet jus jie suvokia tokius, kokie esate savo kūne, be transformuotojų ar vertėjų pagalbos; intelektualiai jie supranta mirtingojo gyvenimo būdą, ir jie turi žmogaus visus nejuslinius pojūčius ir emocijas. Jie vertina jūsų pastangas ir labai džiaugiasi jūsų pastangomis muzikoje, mene, ir tikrojo humoro sferoje. Jie iki galo suvokia jūsų moralines kovas ir dvasinius sunkumus. Jie myli žmogiškąsias būtybes, ir jūsų pastangos suprasti ir mylėti juos gali atnešti tiktai gėrį.
Nors serafimai yra mylintys ir užjaučiantys tvariniai, bet jie nėra seksualiai emocingi tvariniai. Didele dalimi jie yra tokie, kokie būsite jūs gyvenamuosiuose pasauliuose, kur jūs "nei vesite, nei ištekėsite, bet būsite kaip dangaus angelai." Nes visi, kuriems "bus tikrai nustatyta, jog yra verti, kad pasiektų gyvenamuosius pasaulius, nei ves, nei ištekės; taip pat jie daugiau niekada nebemirs, nes jie bus lygūs su angelais." Nepaisant šito, bendraudami su lyties tvariniais, mes įpratę apie tas būtybes, kurios yra labiau tiesiogiai kilusios iš Tėvo ir Sūnaus, kalbėti kaip apie Dievo sūnus, tuo tarpu turėdami omenyje Dvasios vaikus juos vadiname Dievo dukromis. Todėl planetose su lyties tvariniais angelai paprastai būna vadinami moteriškosios giminės įvardžiais.
Serafimai yra sukurti taip, kad gali veikti tiek dvasiniame, tiek fiziniame lygiuose. Yra kelios morontinės ar dvasinės veiklos fazės, kurios jų veiklai nėra atviros. Nors asmeniniu statusu angelai nuo žmogiškųjų būtybių nėra nutolę taip toli, bet kai kuria funkcine veikla serafimai jas nepalyginamai pranoksta. Jie turi daug galių, kurių žmogus visiškai negali suvokti. Pavyzdžiui: jums buvo pasakyta, jog "visi plaukai ant jūsų galvos yra suskaičiuoti," ir iš tikrųjų tai yra tiesa, bet serafimas savo laiko neskiria tam, jog skaičiuotų juos ir šį skaičių visą laiką tikslintų. Angelai turi įgimtas ir automatines (tai yra, automatines tiek, kiek tą galite suvokti jūs) galias, kad žinotų tokius dalykus; jūs iš tiesų serafimą laikytumėte matematiniu genijumi. Todėl, gausybę pareigų, kurios būtų didžiausiomis užduotimis mirtingiesiems, serafimai atlieka neįtikėtinai lengvai.
Angelai dvasiniu statusu yra aukštesni už jus, bet jie nėra jūsų teisėjai ar kaltintojai. Nesvarbu, kokios yra jūsų kaltės, "angelai, nors stipresni ir valdžia, ir galia, jums nepateikia jokių kaltinimų." Angelai žmonijos neteisia, taip pat ir atskiriems mirtingiesiems nereikėtų iš anksto teisti savo bičiulių tvarinių.
Jūs gerai darote, kad juos mylite, bet jums nereikėtų jų dievinti; angelai nėra garbinimo objektas. Didysis serafimas, Lojalatija, kada jūsų pranašas "parkrito ties angelo kojomis, kad pagarbintų," pasakė: "Žiūrėk, kad šito daugiau nedarytum; aš esu tarnas kaip ir tu ir jūsų rasės, iš kurių visų reikalaujama garbinti Dievą."
Tvarinių egzistencijos skalėje prigimtimi ir asmenybės apdovanojimu serafimai tik šiek tiek yra aukščiau negu mirtingosios rasės. Iš tikrųjų, kada jūs išsilaisvinsite iš savo materialaus kūno, tada tapsite labai panašiais į juos. Gyvenamuosiuose pasauliuose jūs pradėsite įvertinti serafimus, žvaigždyno sferose džiaugsitės jais, tuo tarpu Salvingtone jie dalinsis su jumis savo poilsio ir garbinimo vietomis. Per visą morontinį ir vėlesnį dvasios kilimą jūsų brolystė su serafimais bus ideali; jūsų bendra draugystė bus nuostabi.
Daugybė dvasinių būtybių kategorijų, veikiančių vietinės visatos sferose, mirtingiesiems neapreiškiamos, nes jos visiškai nesusijusios su kilimo į Rojų evoliuciniu planu. Šitame dokumente žodis "angelas" yra sąmoningai apribotas tuo, jog pavadintų tuos serafinius ir asocijuotus Visatos Motinos Dvasios palikuonis, kurie tokiu dideliu laipsniu yra susiję su mirtingojo išlikimo planų veikimu.
Salvingtono grandinėje septynių pirminių sferų devintoji grupė yra serafimų pasauliai. Kiekvienas iš šitų pasaulių turi šešis pagalbinius palydovus, kuriuose yra specialios mokyklos, skirtos visoms serafinio mokymo fazėms. Nors serafimai gali patekti į visus keturiasdešimt devynis pasaulius, sudarančius Salvingtono sferų šitą grupę, bet jie išskirtinai užima tiktai pirmąją grupę iš septynių. Likusias šešias grupes užima kitos šešios angeliškosios kategorijos, Urantijoje neapreiškiamos; kiekviena tokia grupė turi savo būstinę viename iš šitų šešių pirminių pasaulių ir specialią veiklą atlieka šešiuose pagalbiniuose palydovuose. Kiekvienai angeliškajai kategorijai leidžiama laisvai patekti į šitų septynių skirtingų grupių visus pasaulius.
Šitie būstinių pasauliai yra tarp nuostabiausių Nebadono valdų; serafiniai būstai yra apibūdinami kaip gražūs ir erdvūs. Čia kiekvienas serafimas turi tikrus namus, o "namai" reiškia gyvenamąją vietą dviems serafimams; jie gyvena poromis.
Nors jie nėra nei vyriškosios, nei moteriškosios lyties, kokie yra Materialieji Sūnūs ir kokios yra mirtingosios rasės, bet serafimai yra neigiami ir teigiami. Tam, jog būtų įvykdyta didžioji dauguma užduočių, reikia dviejų angelų. Kada jie nėra įjungti į grandinę, tada jie gali dirbti ir po vieną; taip pat jiems nereikia ir papildančios būtybės, kada jie nejuda. Paprastai jie išlaiko savo pirmines papildančias būtybes, bet nebūtinai. Tokius susivienijimus pirmiausia sąlygoja funkcija; jiems nėra būdingas seksualinis jausmas, nors jie yra labai asmeniai ir tikrai myli.
Be paminėtų namų, serafimai taip pat turi grupės, kuopos, bataliono, ir junginio būstines. Jie susirenka į savo susitikimus kiekvieną tūkstantmetį, ir jie visi dalyvauja sutinkamai su savo sukūrimo laiku. Jeigu serafimas turi tokių pareigų, kurios jam neleidžia pasitraukti iš užduoties, tuomet susitikime jis dalyvauja pakaitomis su savo papildiniu, ir jį pavaduoja toks serafimas, kuris yra gimęs kitu laiku. Dėl to kiekvienas serafinis partneris dalyvauja bent jau kas antrame susitikime.
Savo pirmąjį tūkstantmetį serafimai praleidžia kaip nepaskirti stebėtojai Salvingtone ir su juo susietų pasaulių mokyklose. Antrąjį tūkstantmetį jie praleidžia Salvingtono grandinės serafiniuose pasauliuose. Jų centrinei mokyklai dabar vadovauja pirmasis vienas šimtas tūkstančių Nebadono serafimų, o jų vadovas yra pirminis arba pirmasis šitoje vietinėje visatoje gimęs angelas. Pirmąją Nebadono serafimų sukurtą grupę mokė vieno tūkstančio serafimų korpusas iš Avalono; vėliau mūsų angelus mokė jų pačių vyresnieji. Melkizedekai taip pat daug prisideda prie visų vietinės visatos angelų – serafimų, cherubimų, ir sanobimų – švietimo ir mokymo.
Pasibaigus šitam mokymo periodui Salvingtono serafiniuose pasauliuose, serafimai yra mobilizuojami į angeliškosios organizacijos įprastas grupes ir junginius ir paskiriami į kurį nors žvaigždyną. Jie dar neskiriami tarnaujančiosiomis dvasiomis, nors jau yra toli įžengę į angeliškojo mokymo priešpaskiriamąsias fazes.
Kada kartą serafimai gauna įgaliojimus, tada jie gali raižyti visą Nebadoną, net ir Orvontoną, atlikdami užduotį. Jų darbas visatoje neturi ribų ir suvaržymų; jie yra artimai susieti su pasaulių materialiaisiais tvariniais ir visą laiką tarnauja dvasinių asmenybių žemesniosioms kategorijoms užmegzdami ryšius tarp šitų dvasinio pasaulio būtybių ir materialių sferų mirtingųjų.
Po antrojo tūkstantmečio, praleisto serafinėse būstinėse, serafimai yra organizuojami į grupes po dvylika su savo vadovais (12 porų, 24 serafimai), o tokių dvylika grupių sudaro kuopą (144 poros, 288 serafimai), kuriai vadovauja lyderis. Dvylika kuopų su vadu sudaro batalioną (1.728 poros, 3.456 serafimai), o dvylika batalionų, vadovaujami reguliuotojo, prilygsta serafiniam junginiui (20.736 poros arba 41.472 individai), tuo tarpu dvylika junginių, paklūstančių prižiūrėtojo vadovavimui, sudaro legioną, turintį 248.832 poras arba 497.664 individus. Jezus omeny turėjo tokią angelų grupę tą naktį Getsemanės sode, kada pasakė: "Aš net ir dabar galiu paprašyti savo Tėvo, ir jis man tuoj pat duos daugiau negu dvylika angelų legionų."
Dvylika angelų legionų sudaro gausybę, turinčią 2.985.984 poras arba 5.971.968 individus, o dvylika tokių gausybių (35.831.808 poros arba 71.663.616 individų) sudaro didžiausią veikiančią serafimų organizaciją, angeliškąją armiją. Serafinei gausybei vadovauja archangelas arba kuri nors kita asmenybė, turinti lygiavertį statusą, tuo tarpu angeliškosioms armijoms vadovauja Spindinčiosios Vakaro Žvaigždės arba kiti tiesioginiai Gabrielio pavaldiniai. O Gabrielis yra "dangaus armijų vyriausiasis vadas," Nebadono Valdovo vyriausiasis vykdytojas, "gausybių Viešpats Dievas."
Nors jie tarnauja tiesiogiai prižiūrimi Begalinės Dvasios, kaip ji yra įasmeninta Salvingtone, bet nuo Mykolo savęs padovanojimo Urantijoje, serafimai ir visos kitos vietinės visatos kategorijos tapo pavaldžios Sūnaus Šeimininko aukščiausiajai valdžiai. Net ir tada, kada Mykolas gimė materialaus kūno pavidalu Urantijoje, buvo transliuota supervisatos programa visam Nebadonui, kuri skelbė, “Ir tegul visi angelai jį garbina.” Visi angelų rangai yra pavaldūs jo aukščiausiajai valdžiai; jie sudaro dalį tos grupės, kuri buvo pavadinta “jo galingieji angelai.”
Visomis pagrindinėmis savybėmis cherubimai ir sanobimai yra panašūs į serafimus. Jų yra ta pati kilmė, bet nevisada būna toks pat likimas. Jie yra nuostabiai išmintingi, labai sumanūs, jaudinančiai mylintys, ir beveik žmogiški. Jie yra žemiausioji angelų kategorija, todėl giminingumu yra dar artimesni labiau išsivysčiusiems žmogiškųjų būtybių tipams evoliuciniuose pasauliuose.
Cherubimai ir sanobimai yra neatskiriamai susieti, funkciškai suvienyti. Vienas yra energetiškai pozityvi asmenybė; kitas yra energetiškai negatyvus. Dešinysis deflektorius, arba teigiamai pakrautas angelas, yra cherubimas – vyresnioji arba valdanti asmenybė. Kairysis deflektorius, arba neigiamai pakrautas angelas, yra sanobimas – papildanti būtybė. Bet kuris angelo tipas yra labai apribotas, kada veikia atskirai po vieną; dėl to jie paprastai tarnauja poromis. Kada jie tarnauja nepriklausomai nuo savo serafinių reguliuotojų, tada jie labiau negu bet kuriais kitais atvejais priklauso nuo tarpusavio ryšio, ir visada veikia kartu.
Cherubimai ir sanobimai yra ištikimi ir sumanūs serafinių tarnų padėjėjai, ir visos septynios serafimų kategorijos yra aprūpintos šitais pavaldžiais padėjėjais. Šitose pareigose cherubimai ir sanobimai tarnauja šimtmečius, tačiau jie nelydi serafimų į užduotis už vietinės visatos ribų.
Cherubimai ir sanobimai yra kasdienio dvasinio darbo atlikėjai atskiruose sistemų pasauliuose. Neasmeninių užduočių metu arba nepaprastais atvejais jie gali tarnauti ir vietoje serafinės poros, bet niekada, net ir laikinai, jie neveikia kaip žmogiškosioms būtybėms tarnaujantys angelai; tai yra išskirtinė serafinė teisė.
Kada cherubimas būna paskirtas į planetą, tada jis pradeda mokytis vietiniuose kursuose, įskaitant planetinių papročių ir kalbų studijavimą. Laiko tarnaujančiosios dvasios yra dvikalbės, kalba savo kilmės vietinės visatos kalba ir savosios supervisatos kalba. Studijuodami sferų mokyklose jie išmoksta papildomų kalbų. Cherubimai ir sanobimai, kaip serafimai ir kitos dvasinių būtybių kategorijos, yra nuolat įsitraukę į savęs tobulinimą. Tiktai tokios pavaldžios būtybės, kurios kontroliuoja įtampą ir reguliuoja energiją, negali vystytis į priekį; visi tvariniai, turintys realią ir potencinę asmenybės valią, siekia naujų laimėjimų.
Cherubimai ir sanobimai prigimtimi yra labai arti egzistencijos morontinio lygio, ir jie patvirtina, jog yra labai veiksmingi tame darbe, kur susikerta fizinės, morontinės, ir dvasinės sferos. Šitie vietinės visatos Motinos Dvasios vaikai apibūdinami kaip "ketvirtieji tvariniai," didele dalimi taip, kaip apibūdinami Havonos Tarnai ir sutaikymo komisijos. Kas ketvirtas cherubimas ir kas ketvirtas sanobimas yra labiau materialus, labai aiškiai panašėdamas į egzistencijos morontinį lygį. Šitie angeliškieji ketvirtieji tvariniai daug padeda serafimams jų veiklos visatoje ir planetoje labiau fizinėse fazėse. Tokie morontijos cherubimai morontiniuose mokymo pasauliuose taip pat atlieka daug tarpinių užduočių, be kurių negalima išsiversti, ir dideliu skaičiumi yra paskiriami į Morontijos Kompanionų tarnystę. Morontinėms sferoms jie yra maždaug tuo, kuo tarpiniai tvariniai yra evoliucinėms planetoms. Apgyvendintuose pasauliuose šitie morontijos cherubimai dažnai dirba palaikydami ryšį su tarpiniais tvariniais. Cherubimai ir tarpiniai tvariniai yra visiškai atskiros būtybių kategorijos; jų kilmė nėra panaši, bet jų prigimtis ir veikimas yra labai panašus.
Cherubimams ir sanobimams atsiveria daug kelių į besivystančią tarnystę, vedančią į aukštesnį statusą, kuris gali būti dar daugiau padidintas Dieviškojo Tarno apkabinimu. Evoliucinio potencialo požiūriu yra trys didžiulės cherubimų ir sanobimų klasės:
1. Kandidatai į kilimą. Šitos būtybės savo prigimtimi yra kandidatai į serafinį statusą. Šitos kategorijos cherubimai ir sanobimai yra nuostabūs, nors įgimtais sugebėjimais neprilygsta serafimams; bet prašymo ir patyrimo būdu jie gali pasiekti serafinį statusą iki galo.
2. Tarpinės fazės Cherubimai. Visi cherubimai ir sanobimai nėra lygūs kilimo potencialu, o šitie yra savo prigimtimi apribotos angeliškųjų kūrinių būtybės. Jų didžioji dauguma liks cherubimais ir sanobimais, nors gabesni individai gali pasiekti ribotą serafinę tarnystę.
3. Morontijos Cherubimai. Šitie angeliškosios kategorijos "ketvirtieji tvariniai" visada išlaiko savo labiau materialius požymius. Jie ir toliau bus cherubimai ir sanobimai, kartu su didžiąja dauguma savo tarpinės fazės brolių, laukdami Aukščiausiosios Būtybės užbaigto realizavimosi.
Nors antrąją ir trečiąją grupes tam tikra prasme apriboja augimo potencialas, bet kandidatai į kilimą gali pasiekti visuotinės serafinės tarnystės aukštumas. Didelė dalis šitų cherubimų, kurie yra labiau patyrę, būna priskiriami prie likimo serafinių sargų, ir tokiu būdu jie patenka į tiesioginę sferą, iš kurios paaukštinami į Gyvenamųjų Pasaulių Mokytojų statusą, po to, kada juos palieka jų serafiniai vyresnieji. Likimo sargai neturi cherubimų ir sanobimų pagalbininkų, kada jų mirtingieji globotiniai pasiekia morontinį gyvenimą. O kada kitiems evoliucinių serafimų tipams yra suteikiamas leidimas vykti į Serafingtoną ir Rojų, tada jie turi apleisti savo buvusius pavaldinius, kai jie palieka Nebadono ribas. Tokius apleistus cherubimus ir sanobimus paprastai apkabina Visatos Motina Dvasia, tokiu būdu jie pasiekia tokį lygį, kuris, siekiant serafinio statuso, yra ekvivalentiškas Gyvenamojo Pasaulio Mokytojo lygiui.
Kada, kaip Gyvenamųjų Pasaulių Mokytojai, kartą apkabinti cherubimai ir sanobimai jau seniai tarnauja morontinėse sferose, nuo žemiausiųjų iki aukščiausiųjų, ir kada jų korpusas Salvingtone būna perpildytas, tada Ryškioji ir Ryto Žvaigždė šituos ištikimus laiko tvarinių tarnus pakviečia pasirodyti jos akivaizdoje. Duodama asmenybės transformavimo priesaika; ir po šito, grupėmis po septynis tūkstančius, šituos paaukštintus ir vyresniuosius cherubimus ir sanobimus iš naujo apkabina Visatos Motina Dvasia. Po šito antrojo apkabinimo jie pasirodo kaip visiškai susiformavę serafimai. Nuo šiol, tokiems atgimusiems cherubimams ir sanobimams atsiveria visiška ir puiki serafimo karjera, su jos visomis Rojaus galimybėmis. Tokie angelai gali būti paskirti likimo sargais kokiai nors mirtingajai būtybei, ir jeigu mirtingasis globotinis pasiekia išlikimą, tuomet jie iš tikrųjų gali siekti, kad patektų į Serafingtoną ir į serafinio pasiekimo septynis žiedus, net į Rojų ir į Užbaigtųjų Korpusą.
[Pateikta Melkizedeko, veikiančio Nebadono Serafinių Gausybių Vadovo prašymu.]


Algimantas
2007-02-23 15:01:49

Komentarai

Skaitydama apie Angelus Serafimus,toks smalsumas pagauna,kad nors imk ir numirk,tam,kad juos pamatytum.
Angelus transportuotojus šiek tiek įsivaizduoju,bet kaip atrodo mano Angelai Sargai-niekaip nepavyksta.UK knygoje rašoma,kad mes po mirties miego prikėlimo būsim labiau panašūs į mūsų Angelus.Suprantu,kad jų formą-kūnas sudarytas iš aukšto dažnio energetinių virpesių;įdomu būtų sužinoti ar jų kūnai savo forma primena mūsų dabartinį-žmogiškają formą,o gal labiau tiktų paklausti,ar po mirties mūsų morontinis kūnas bus panašus į dabartinį mūsų kūną?
Algimantai,tavęs norėčiau šito paklausti,kaip tu visa tai įsivaizduoji,o gal žinai?gal regėjime esi matęs?
Su meile,

IRENA/Šakiai/
2009-10-09 21:38:28



Nu tai labai ačiū Petrai,dabar jau supratau,kad meilė ir gerumas šildo,o antipodas meilei ir gerumui šaldo.Bet kaip čia yra,kad atmosfera šyla?Ar ne nuo per didelės tamstų meilės?

vis dar višta
2007-04-12 20:58:58



Galiu atsakyti. Negi gaila gero žodžio geriems žmonėms. Globalinis atšilimas ateis apsisiautęs žmogaus bukumu ir nemokšiškumu. Liaudyje tai vadinasi vištakumu.
Atšilimas ateis apsisiautęs sustabarėjusio ir sumaterialėjusio proto apsiaustu, kuris neturi nei meilės , nei gerumo savyje.

Petras
2007-04-12 20:52:05



ir mano tarpupirščiuose nieko nėra,tai ir man ši tema labai aktuali.Tai gal pakalbėkim Petrai apie global atšilimą.Kas, jūsų manymu, panoro mumis paskandint?

višta
2007-04-12 20:35:44



aš ir sakau tau ,dėde Petrai,mesk rūkyti,bo tarpupirsčiuose tik varškė,plėvių nė kvapo nebelikę.Taigi pliuškentis tau bus sunku.

ančiukas
2007-04-12 20:28:01



Mielas ,ančiuk, tokių kaip tu išminčių dėka , po kokių pekiasdešimt metų , pasaulio vandenynas pakils daugiau kaip metrą ir šiltose užliejamose, Europinių žemių, žemumų pievose galės maloniai pliuškentis tik antys.

Petras
2007-04-12 19:53:02



dėde Petrai,nu nereikia taip plačiai demonstruoti silpnaprotystę,nors ir dvasiškai turtingą.

ančiukas
2007-04-12 18:20:06



Vaidai , ko čia žmonės nori , tai labai akivaizdžiai matosi. Pav. Tu , Algimantas, Rimantas ir mažuma kitų , propoguoja dvasines įžvalgas ir kelio radimą į jas. Kiti mėtosi sujauktų žodžių gniūžtėmis arba klaikiais komentarais , kurių net varnos nenorėtų klausytis. Taigi mielas , Vaidai, kiekvienas čia reiškiasi pagal savo stoną ir nori parodyti savo žiponą. Sunku , labai sunku žmogui išjudinti inertiškai tingias smegenis abstrakčiam mąstymui, o anta vertus ne visos galvos turi šias pagalbines proto dvasias, kurias dovanija Šv. Dvasia pagal kiekvieno individo proto intelekto priemimo diapozoną . Žmonija dar tik bunda iš dvasinio miego , iš skurdaus supratimo apie esančius šalia pasaulius. Žmonija dorai net nežino kas Veneroje ar Marse dedasi, kokios ten energijos vaikšto ir kokia materija tų dangaus kūnų. O ką jau bekalbėti apie Angelus , šias nuostabias dvasines būtybes , kurias žmonės įsivaizduoja tik , kaip paukščius su erelių sparnais. Ir štai pasirodo nuostabiausia knyga Urantija , kuri žmogaus proto suvokimo lygmenyje susistemina dvasinio pasaulio reiškinius ir Visatos gyvybės formas ir ką mes matome , kyla baisi nemokšų ir dvasinių skurdžių audros banga , kuri pasiruošusi suniokoti angeliškos išminties perlus ir vietoj akinančiai skaisčių , dvasingų išminties deimantinių blyksnių , kaišioja primityvią davatkišką frazeologiją, kuri kadaruoja visu perimetru besiplečiančios žmonijos sąmonės rėmuose. Linkiu visiems dvasinės stiprybės protų kovoje , kurioje laimės tik dvasingumas , meilė ir viltis .

Pertras
2007-04-12 18:08:16



Buvau pagalvojęs, o ką tie angelai dirba ir apie ką su jais bendrauti, ką jie visgi veikia ir panašiai. Ir vakar taip jau gavosi, kad knygyne radau knygą kurioje rašoma "kaip dirbti su angelais" ir ten dar daug pavyzdžių iš žmonių gyvenimo.
***
Kolkas kiek nedaug perskaičiau, bet vieną mintį ir iš ankstesnio supratimo sustiprintą pasakysiu kad maždaug: "žmonės kažkaip nesamoningai gyveną ir patys nežino ko nori, jeigu ko norėtų tai to ir pasiektų, o dabar linki kitiems sekmės pvz, net nesigilindami ko jie is tikruju nori ar kas yra siektina, taip pat kiti zmones negalvoja apie tai ko is tikro nori, ir galbūt tik gavus koki nors patyrima kad ir priverciantį susimastyti, tada zmogus pats pradeda kazko noreti ir buna laimingesnis gaudamas, o ne kaip pries tai kad jis mazai vertino net ir tai ka gaudavo."
Svarbi labai būtų tema (kad ir forume) "Ko iš tiesų mes norime?".

Vaidas
2007-04-12 12:37:11



Gerbiamas, Petrai, jūs peršate mintį, kad Urantijos Knyga yra tobula ir logiška, o tikrovė, kuri visa kyla iš vieno šaltinio, o taip pat ir toji, kuri žmogaus patiriama kaip dievo veikimas, nors ir nepriimtinomis jums raiškos formomis, yra netobula ir nelogiška? Akivaizdu, kad turite Dievui nemažų pretenzijų.

GIARBIAMAS
2007-03-01 18:13:55




[Prisijunkite ir parašykite savo komentarą]
Spausdinti
Grįžti atgal