Forumas: temos peržiūra

Spausdinti

Kodėl reikalingas ne tik Dievo Tėvo valios vykdymas, bet ir visos Jo kūrinijos pažinimas?

Kodėl būtinas ne tik Dievo Tėvo valios vykdymas, bet ir Jo visos kūrinijos gilesnis pažinimas? Ir atvirkščiai, kodėl būtinas ne tik visos Tėvo kūrinijos pažinimas, bet ir Jo valios vykdymas? Pamąstykim ir apie tokius giluminius dvasinės ir kosminės įžvalgos dalykus...


Algimantas
2005-07-28 18:05:43

Komentarai

"Štai kodėl vykdantis Tėvo-Rojaus Trejybės valią mirtingasis yra RAMUS, SUBALANSUOTO CHARAKTERIO..."-rašo Algimantas.
Šis teiginys, net labai, tinka man.
Tik patiriant vidinę ramybę galima priimti visuomenei ir sau palankius sprendimus.Kada užvaldo emocijos,euforija, tai tikrovėje,ar tai būtų dvasinė ar materiali, gaunasi chaosas.Paprasčiausiai "negirdi" Dieviškųjų Rojaus Tėvų Dvasios sufleravimų.
Algimantai,dar kartą dėkoju už aišku ir išsąmu paaiškinimą.Manau,kad naudinga bus ne tik man.
Gero vakaro visiems.
Su meile,

IRENA
2012-09-21 18:43:50



Miela Irena, tavo klausimas yra labai platus, ir į jį atsakyti vienu mokymu taip pat labai sudėtinga, kadangi Tėvo-Rojaus Trejybės valios vykdymo yra DU aspektai – ASMENINIS VISUMINIS ir ASMENINIS KONKREČIOS AKIMIRKOS.
Aš juos trumpai pamėginsiu paaiškinti.
Pirmasis aspektas ATRODYTŲ pakankamai suprantamas – reikia vykdyti Tėvo-Rojaus Trejybės nurodymą – BŪKITE TOBULI, NET TOKIE TOBULI, KOKS TOBULAS ESU AŠ. Tai mūsų likimo įgyvendinimo kelias – gyvasis kelias į Rojų pas savo VIENINTELIUS TIKRUOSIUS TĖVUS – Rojaus Trejybę. Urantijos Knyga, šitas toks nuostabus apreiškime mus supažindina su šio kelio įvairiais etapais. Tačiau joje viskas yra pateikiama perdaug rožinėmis spalvomis, kad žmogaus, skaitančio šį Apreiškimą, NEIŠGĄSDINTŲ. Todėl ir tas kelias į mūsų likimo įgyvendinimą, į mūsų TOBULINIMĄ, yra toks, tarsi būtų daugiau teorinis, o ne tikras, realus, patiriamas, tarsi jame neiškils problemų, tarsi viskas savaime eis kaip sviestu patepta, be pasimetimo, ir be nepasitikėjimo didžiulių barjerų. Todėl ir mūsų samprata apie Tėvo-Rojaus Trejybės valios vykdymą mums atrodo, jog tame kelyje nesusidurs su kliūtimis, ir viskas bus sklandu ir gera. Todėl mes ir patį visuminį Tėvo-Rojaus Trejybės valios vykdymą priimame – dabar dar būdami materialiu pavidalu – be kokių nors didelių abejonių ir daugiau kaip teorinį pasivažinėjimą po visatą negu rimtas ir gilias užduotis, iššūkius, ir jų įsisavinimą, ir tam milžinišką energijos išeikvojimą su daugybe abejonių, nepasitikėjimo, ir klydimų. Ir tokiu atveju mus gelbės tik mūsų ĮTIKĖJIMO GELMĖ IR PASITIKĖJIMAS Tėvu-Rojaus Trejybe. Tačiau mes visada turėsime daugiau įtempti savo jėgas naujo iššūkio įsisavinimui negu turėjome jas įtempti jau prieš tai įsisavinto iššūkio patyrimo kelyje. Ir taip kiekvienam naujam iššūkiui REIKĖS VIS DAUGIAU JĖGŲ IR ENERGIJOS, PASITIKĖJIMO IR ĮTIKĖJIMO, ir TAIP per visą AMŽINYBĘ. Todėl atlikę klaidingą veiksmą mes pažeisime Tėvo-Rojaus Trejybės valią. Tačiau šioje klaidoje nelikę, ją ištaisę, mes VYKDYSIME Tėvo-Rojaus Trejybės valią. Ir visą laiką mums Tėvo-Rojaus Trejybės valios vykdymas ir sunkės, ir lengvės. Sunkės dėl to, kad mes vis daugiau matysime-patirsime savo gilėjančia kosmine įžvalga, kur mes su ja prasilenkėme anksčiau, kai dar tokios įžvalgos neturėjome, ir tuo metu galėjome vienokius ar kitokius veiksmus atlikti, o dabar jau tų pačių veiksmų nebegalime atlikti, nes mūsų įžvalga mums sako, jog tai yra prieš Tėvo-Rojaus Trejybės valią. Čia lygiai toks pat švytuoklės principas, kuo aukščiau yra švytuoklė link viršūnės, tuo mažiau yra jos svyravimo amplitudė, kuri ir sudaro laisvų veiksmų arena. Tad kuo arčiau Tėvo-Rojaus Trejybės mes kopsime į viršų, ir į vidų, tuo mažiau turėsime laisvės savo veiksmų diapazonui, kol galų gale pasiekę Rojų ir pareiškę savo Tėvams – Rojaus Trejybei – betarpiškoje akivaizdoje – Aš savo likimą, tavo man padovanotą pasiekiau, ir dabar stovių prieš tave ištobulintas, net ir toks tobulas ribinis tvarinys, koks tu esi tobulas KŪRĖJAS. Ir šitai nuo šiol mūsų švytuoklė nebeturi jokio svyravimo amplitudės pasireiškimo, nes yra tik viena ir vienintelė veiksmų kryptis – ROJAUS TREJYBĖS LIEJAMA MEILĖS IR ŠVIESA VISAIS VEIKSMAIS IR MINTIMIS.

Dabar pasižiūrėkime į mūsų asmeninį šios akimirkos Tėvo valios vykdymą. Čia mums tikrai dar labai sunku atskirti, kas yra Tėvo valia, o kas su ja prasilenkia. Paprasčiausias patarimas – įsiklausyk į savo vidinį balsą. Tačiau retas kuris gali suprasti, kas yra tas vidinis balsas. Vieni tai pavadina sąžine, kiti širdies balsu, treti sielos balsu, bet absoliuti dauguma nieko negali suprasti, ką šie žodžiai reiškia, kokį gi balsą gali turėti širdis ar sąžinė? Štai kodėl čia ir būtinas GYVAS BENDRAVIMAS SU TĖVU, GYVOJI KOMUNIJA, KAD STIPRĖTŲ MŪSŲ TIKRASIS DVASINIS AŠ – ASMENYBĖ – KURIS IR GALĖS TUOMET LENGVAI ATSKIRTI, KĄ JAM IŠ VIDAUS DIKTUOJA TĖVAS-ROJAUS TREJYBĖ, KOKIA YRA JO VALIA KIEKVIENĄ AKIMIRKĄ, IR KAIP TOJE AKIMIRKOJE PASIELGTI. Situacijos keičiasi, todėl ir vienas ir tas pats veiksmas vienokiomis aplinkybėmis bus Tėvo valios vykdymas, o kitokiomis aplinkybėmis jau prieštaraus Tėvo valiai. Visų aplinkybių numatyti negalima, todėl ir būtinas gyvas ryšys su Tėvu-Rojaus Trejybe, nes tik Tėvas-Rojaus Trejybė per savo Minties Derintoją, atsiųstą mūsų dvasinei asmenybei, atsiųstą į mūsų asmenybės protą ir gali šitą asmenybę vesti, jeigu ji yra pabudusi DVASINIAM BENDRAVIMUI GYVU RYŠIU, kada vis labiau viršų ima dieviškasis morontinis-dvasinis protas. Ir tik tada būtent šis protas vis labiau ima atskirti, kur yra Tėvo-Rojaus Trejybės valios vykdymas, o kur jau kieno nors KAPRIZŲ tenkinimas, kuris PRIEŠTARAUJA Tėvo-Rojaus Trejybės valiai. Ir tą atskirsite jūs ne iš karto, tačiau visiškai NEPERGYVENSITE padarę klaidų, tiesiog kitą kartą pasielgsite taip, kad anos klaidos nepakartotumėte. Jūs nustosite save GRAUŽTI, KAD GAL NE TAIP REIKĖJO PASIELGTI, NES VISADA GYVENSITE ŠIOS AKIMIRKOS TIKROVE, O NE PRAEITIES KLAIDŲ ANALIZAVIMU IR JŲ VENGIMU, O TUO PAČIU IR BAIME, KAD NAPADARYTUMĖTE NAUJŲ KLAIDŲ.
JŪS SIEKSITE VIS GILESNIO GYVO RYŠIO SU SAVO TĖVAIS – ROJAUS TREJYBE. IR TIK ŠIS GYVAS RYŠYS IR YRA GARANTIJA JUMS ATSKIRTI TĖVO-ROJAUS TREJYBĖS VALIĄ.
Labai dažnai žmonės nesuvokdami Tėvo-Rojaus Trejybės valios vykdymo tampa kitų žmonių – savo giminaičių – gyvais įkaitais – ypač ligos atveju, ir tuo metu jie ir patys netenka ramybės, ir savo artimiesiems padėti negali niekuo, kas turėtų prasmės jų asmenybės atsiskleidimui. Sakykim, jūsų sergantis gimdytojas ar gimdytoja, brolis ar sesuo, vaikas tikrai blogai jaučiasi, ir norint jam suteikti pagalbą, jie prašo gydytojo pagalbos, o šis užsimena apie kyšio davimą, tai jūs tikrai eisite prieš Rojaus Trejybės valią, net jeigu ir šitokiu būdu suteiksite savo giminei medicinos pagalbą. Tuo tarpu jeigu kategoriškai atsisakysite kyšį duoti, ir dėl to jūsų artimas biologinis giminė nebus paguldytas į ligoninę, ar nebus jam atliekama operacija, ir galbūt tokia padėtis galės pareikalauti jūsų artimo žmogaus fizinės GYVYBĖS, vis tiek jūs su meile būsite įvykdę Tėvo-Rojaus Trejybės valią. Žinokite, nebijokite prarasti savo ar savo artimojo fizinę gyvybę, nes ji bus ATSTATYTA, jeigu bus ĮTIKĖJIMAS, o davus kyšį, apie JOKĮ ĮTIKĖJIMĄ IR KALBOS NĖRA. Ir jeigu jūs save pateisinsite, dėl savęs nebūčiau davęs kyšio, bet dėl savo mylimo kito daviau, kad geriau būtų jam, tai tik nevykęs mėginimas užmaskuoti savo NETIKĖJIMĄ. O jūsų atžvilgiu sprendimai bus priimami pagal jūsų ĮTIKĖJIMĄ, kurio niekuo užmaskuoti neįmanoma.
Štai kodėl pasakymas neduokite vaikui vandens gyvatės, jeigu jis jos prašo pamatęs tinkle tarp sugautų žuvų, turi tiesioginę prasmę, kad tai vaiko menkas supratimas pavirtęs kaprizu, kurio įtikėjusiam žemiškajam tėvui tenkinti nevalia, nes tai jau nebe vaikiško proto supratimas, kokia gali būti vaikui pasekmė.
Todėl ne kiekvieną jūsų Tėvo-Rojaus Trejybės valios vykdymo veiksmą pajėgs suprasti aplinka, kuri yra kaip tas vaikas, prašantis tarp žuvų patekusios vandens gyvatės. Svarbu, kad jūs tokių nuolaidų nedarytumėte, ir tokiems kaprizams nepataikautumėte, nes labai greitai patys pasimesite, kada tokių kaprizų kalnas taip greitai ims augti.
Štai kodėl vykdantis Tėvo-Rojaus Trejybės valią mirtingasis yra RAMUS, SUBALANSUOTO CHARAKTERIO, NEKREIPIA DĖMESIO Į KITŲ KALBAS APIE JO VEIKSMUS, NESIŽEMINA TIEK, KAD TAPTŲ KITŲ KAPRIZŲ TENKINIMO ĮKAITU.

Telydi jus ramybė.
Su broliška meile,

Algimantas
2012-09-21 16:04:34



Algimantas savo Mokyme rašo,kad kiekvienam iš musų Tėvo-Rojaus Trejybės valios vykdymas yra B-Ū-T-I-N-A-S.
Asmeniškai aš,visa šitą būtinybę priimų visa širdimi.
Algimantai,jeigi atrasi laiko,ar galėtum dar kartą labiau išplėstai apibrėžti : KAS YRA VISUOTINIO TĖVO VALIA.
Taip, iš Urantijos Knygos žinome,kad Tėvo-Rojaus Trejybės požymiai yra : MEILĖ,TIESA,GAILESTINGUMAS,GĖRIS,GROŽIS;visa tai, ir dar daugiau. Bet iš tų paminėtų tiesų yra ir išvestinių;paimkim,kad ir tokį Tėvo -Trejybės aspektą GAILESTINGUMAS.Gyvenime šį aspektą taip lengvą supainioti su gailesčiu.Turiu tokį patyrimą.
Algimantai,tavo manymu,kaip atrodo žmogus vykdantis Visuotinio Tėvo valią?
Ačiū.
Su meile,

IRENA
2012-09-20 17:10:34



Žodį "BŪTINAS" parašiau ne atsitiktinai. Norint gyventi, ar kvėpuoti būtina ar ne? DIevo Tėvo valios vykdymas yra būtinas, jeigu nori eiti amžinybės keliu. Kito pasirinkimo kelias yra TAPATYBĖS SUNAIKINIMAS. Tad atrodytų tarsi iškyla prieštaravimas, jog būtinybė ir laisva valia nebesiderina. Bet gilumine prasme tai labai harmoningai derinasi. Laisvą valią panaudoji Tėvo valios vykdymui IŠ MEILĖS JAM IR JO VISAI KŪRINIJAI. Tuomet tokia nuostata tampa savastimi, kaip žmogui kvėpavimas. Žmogus šio kvėpavimo ir nebejaučia. Bet ar yra kitas pasirinkimas. Yra. Savižudybė. Ją įvykdęs žmogus kvėpuoti nustos. Bet gyvybei palaikyti kvėpavimas yra BŪTINAS. Taip ir su Tėvo valios vykdymu, kada tvarinys prisigeria Tėvo meilės, kad ji ima jį spausti iš vidaus tiek, kad jis nebegali jau to spaudimo atlaikyti, ir tam, kad šį spaudimą išlyginų, tvarinys pradeda tarnauti kitiems. Taip tarnviams tampa tokiu būtinu kaip žmogui kvėpavimas. Ar yra kitas kelias, alternatyva tarnavimui. Yra. Savosios tapatybės sunaikinimas, sąmoningai atsisakant Tėvo valios vykdymo. Tam ir turim laisvą valią, kad ją panaudotume Tėvo valios vykdymui ir nuostabiam gyvenimui, o ne savęs sunaikinimui. Tad šitoji būtinybė nėra laisvos valios suvaržymas, bet vienintelė alternatyva IŠNYKIMUI. O dvasiškia augti galima tik vis daugiau ir daugiau pažįstant tiek patį Tėvą, tiek ir Jo kūriniją. Mes visada, per visą amžinybę, esame ir būsime ir studentai ir mokytojai. Vieniems būsime studentai, kitiems - mokytojai. Ir pradžią šitam suteikiame jau Urantijoje. Tad vis aukštesniu lygiu patirdami Tėvą ir Jo kūriniją, mes vis subtiliau galime vykdyti Tėvo valią, o ją vykdydami, vis labiau norime pažinti Jo sukurtą tikrovę, kad galėtume atitinkamai aukštesniu lygiu tarnauti toliau visos kūrinijos labui. Dėl to kito kelio nėra, išskyrus savosios tapatybės sunaikinimą - būtina tiek vykdyti Tėvo valią, tiek pažinti Jo kūriniją vis daugiau ir daugiau. TAI BŪINYBĖ, NEPAŽEIDŽAINTI LAISVOS VALIOS PRINCIPO, NES JAME VIEŠPATAUJA TĖVO VISKĄ PERSMELKIANTI MEILĖ.

Algimantas
2005-08-21 22:37:04





Kodėl būtinas ne tik Dievo Tėvo valios vykdymas, bet ir Jo visos kūrinijos gilesnis pažinimas? Ir atvirkščiai, kodėl būtinas ne tik visos Tėvo kūrinijos pažinimas, bet ir Jo valios vykdymas? Pamąstykim ir apie tokius giluminius dvasinės ir kosminės įžvalgos dalykus...
Manau, kad tai tiesiogiai susije. tai yra, kai zmogus troksta vykdyti Dievo valia, jis troksta ir daugiau suzinoti apie Dievo kurinija, ja pazinti. O kai giliau pazisti Dievo tikrove, noras vykdyti jo valia tik sustipreja. Tiesiog tampi samoningesnis, ir atsiranda zinojimas, kad kitaip ir buti negali. Tera vienas kelias - Dievo valios vykdymas. Toks Jo planas. Tai dauguma supranta.
Tik manau, kad klausimas neteisingas, nes tas zodelis "butinas" neislaiko kritikos. Nera nieko butino ar nebutino. Tiesiog turime laisva valia rinktis. Dievas vienodai myli visus ir neprimeta mums savo valios. Jis tiesiog dave mums laisva valia, kad igyvendintu save. Gal kazkam tampa vidine butinybe nuolat suzinoti daugiau, nes pazinimo alkis begalinis. Tokie mes jau turime "priklausomybe" nuo troskimo vykdyti Tevo valia. Tik atsargiai, nes visa tai tik zaidimas. jei per daug rimtai ziuri, gali tapti _________.



Aida
2005-08-15 14:36:38



[Prisijunkite ir parašykite savo komentarą]
Spausdinti
Grįžti atgal