Forumas: temos peržiūra

Spausdinti

Išsivaduok iš smalsumo vystydamas žingeidumą

Išsivaduok iš smalsumo vystydamas žingeidumą.
Žingeidumą reikia puoselėti ir skatinti, tuo tarpu smalsumą – pažaboti, paverčiant jį žingeidumu.
Retas žmogus atskiria smalsumą nuo žingeidumą. Dėl to šiuos du žodžius vartoja arba ta Žingeidumą reikia puoselėti ir skatinti, tuo tarpu smalsumą – pažaboti, paverčiant jį žingeidumu pačia prasme, arba apsiriboja daugiausiai vien tik vartodamas žodį “smalsumas.“
Tačiau jau pats lietuviškas sudurtinis žodis “žingeidumas“ pasako jo reikšmę – žinių geisti. Tai tik paviršutinė žodžio reikšmė, arba išorinis apvalkalas. Tačiau mes, einantys DVASINIO AUGIMO KELIU, turime žvelgti daug giliau negu išorinis apvalkalas. Turime žvelgti, kas yra už to apvalkalo, pačiame žodžio viduje IR KO VIEN TIK APVALKALAS NE TIK NEIŠREIŠKIA, BET NET IR NEUŽSIMENA. Čia turiu minty giluminę paties žodžio PRASMĘ. Žodžio TURINĮ, JO PILNATVĘ.
Ir šioje sferoje yra visiškai bejėgė tiek kalbos leksika, aiškinanti pačių žodžių išorines reikšmes ir tų žodžių vartojimą sakinyje, tiek kalbos stilistika, aiškinanti, kaip tuos žodžius tarpusavyje susieti, kad būtų kuo didesnis jų veiksmingumas.
Aš turiu omeny giluminę žodžio prasmę, kurią sudaro DVASINIAI dalykai, apie kuriuos nežino nieko nei leksika, nei stilistika. Apie dvasinius dalykus gali žinoti tik pats tos leksikos ar stiliaus vartotojas – asmuo, asmenybė, pati gaunanti žodžio atskleistą turinį iš SAVO VIDAUS PER RYŠĮ SU GYVU TĖVU, ESANČIU TIEK JAME, TIEK IR KIUOSE MIRTINGUOSIUOSE.
Ir kada toks giluminis ir gyvas ryšys su Tėvu užsimezga, tada siela pati pradeda pajausti milžinišką skirtumą tarp smalsumo ir žingeidumo, nes jie abu yra pripildyti visiškai kitokių virpesių.
Žinių geidimas, žingeidumas, yra ne šiaip sau, nes jis turi savo dvasinę prasmę – SIELOS AUGIMĄ DAUGIAU PAŽĮSTANT KŪRINIJĄ IR PATIRIANT TĖVĄ.
Siela ne šiaip be jokio tikslo siekia didesnio žinojimo, gilesnių žinių, o kad pati ASMENIŠKAI AUGTŲ, IR VIS LABIAU ATSIDUOTŲ TĖVO VEDIMUI IŠ VIDAUS ŽENGDAMA TARNAVIMO KELIU TAIKYDAMA TAS GILESNES ŽINIAS PRAKTIKOJE. Tik PRAKTIKOJE taikant įgytas žinias SIELA GALI AUGTI. Be žingeidumo siela tiesiog negali augti, nes ji nesieks didesnių žinių, kad jomis dalintųsi su kitais tarnaudama kitiems. Tik žingeidumo dėka ji siekia save atskleisti VISŲ LABUI, TĖVO LABUI, o tuo pačiu ir savojo aš dar didesnio augimo labui pati pasireikšdama konkrečiais matomais darbais įprastomis ar ekstremaliomis sąlygomis.
Kadangi Tėvo dvasia, Minties Derintojas, yra kiekvieno mirtingojo prote, tai būtent Minties Derintojas ir skatina sielą būti žingeidžia. Jis skatina jos gilesnį aplinkos, savęs, ir Tėvo pažinimą per gyvą ryšį su JUO. Tai ir yra ŽINGEIDUMAS.
Tuo tarpu smalsumas yra grynai gyvulinė savybė. Numeskit kokį nors daiktą, tai šuo norės pasižiūrėti, kas gi ten, jeigu jis nėra dresiruotas be šeimininko komandos nepulti prie kiekvIeno numesto daikto. Tačiau tik apuostęs jo dėmesį patraukusį daiktą, jis juo nebesidomės, jeigu tai nebus koks nors valgomas daiktas. Numeskite kitą daiktą, ir vėl šuns smalsumas jį verčia bėgti prie to daikto. Ir vėl tas pats kartojasi.
Žmogaus smalsumas irgi toks pat jam nieko nesuteikiantis, jeigu pats žmogus nenori šitos savybės paversti į aukštesnę savojo dieviškojo aš augimo savybę, kad jis pavirstų Į žingeidumą, įgavusį prasmingumą.
Šiandien pasaulyje vyrauja vien tik smalsumas – kas ką kam pasakė, kas su kuo susipyko, kas kiek ko suvalgė, kas su kuo susitiko, kas kur ką nuskriaudė, kas ką užmušė, kiek kur aukų nuo žemės drebėjimo, nuo potvynio, nuo karo veiksmų, kad tik būtų patenkintas SMALSUMAS.
O jis kaip alkanas vilkas – reikalauja vis daugiau ir daugiau ir kuo įvairesnių teiginių, nebūtinai atitinkančių tikrovę, svarbu, kad būtų pamalonintas ir patenkintas tas gyvulinis žemasis aš.
Suktesni žmonės iš to pradėjo daryti verslą – suformavo tokius laikraščius, televizijas ir radijus, ir pradėjo kimšti muilo operas, informacines gandų pragramas, kuriose faktai ne tiek svarbu, kiek svarbu, kad tik sulaikyti žmogaus smalsumą ties tuo laikraščiu ar televizijos kanalu, ar radijo programa. Tada atsirado kita grupė žmonių, kuri sugalvojo gyvulinį ego mulkinti reitingais, pajungė visą sistemą ir pradėjo vėl kaip dirbtinais maisto papildais jaukinti gyvulinį aš prie žemų savo virpesių, kad tik jis nekiltų ir nenusigręžtų nuo jų siūlomų pseudotyrimų, kokia yra populiaresnė laida, koks populiaresnis laikraštis, politikas, aktorius, daininkas, gražuolė, kokia labiau pažengusi, tik neaišku kur, valstybė. Ir žmonės užkibo ant šitos smalsumo meškerės narkotiko, nes žemajam aš nereikia nieko mąstyti apie giluminius dalykus, net ir tai, kad visi šitie skaičiai yra ne dauigiau kaip muilo burbulai, akių dūmimas, bet tas žemasis aš jau pripratintas, jam patinka tenkinti nauja doze savo smalsumą. Net atsirado tokia mintis, savo gyvulinį ego patenkinanti – jeigu apie tave nieko neberašo, net ir blogai neberašo, tai tu jau nustoji egistuoti, apie tave nieko nebežino.
O tai ne kas kita, kaip savosios asmenybės smukdymas, degradavimas.
Dėl to ir jūs galite patys sau atsakyti, ko jūs siekiate savo kasdieniame gyvenime – patenkinti eilinę savo smalsumo dozę ir po dienos jau užmiršti ją ir norėti naujos, ar geidžiate žinių, žingeidumo, kad AUGTUMĖTE SAVO DIEVIŠKUOJU AŠ.
Smalsumas, jeigu jo nepaversti į ŽINGEIDUMĄ, tampa pražūtingas pačiam smalsuoliui. Neveltui sakoma, “nekišk nosies, kur nereikia.“ Tai ir taikoma būtent smalsuoliams, nes per savo nosies kišimą visur, vien iš smalsumo, žmogus sau prisidaro rūpesčių ir problemų. Yra ir patarlė “ Daug žinosi, greit pasensi.“ Ji irgi taikoma tik smalsuoliui, kuriam taip knieti viską sužinoti, kad tik jam nuo to būtų geriau, kad jis patenkintų savo smalsumą. Tačiau ne tai, kas jam pačiam reikalinga AUGIMUI, bet vien tik savojo smalsumo patenkinimui.
Smalsumas – tam tam tikra apkalbų narkomanijos rūšis.
Ir mūsų Forume yra tokių ne vienas, kurie ateina vien tik iš smalsumo, “o ką čia kas pasakys dar, kaip dabar atsakys į šitokį klausimą, kaip čia išsisuks iš padėties, ir t.t.,“ kur siekiama tik smalsumo patenkinimo, kaip narkomanui būtinų narkotikų.
Mielieji mano sielos broliai ir sesės, jūs būdami žingeidūs, turėtumėte netenkinti kiekvieno smalsuolio užgaidos, eilinio kaprizo, ir neatsakinėti į tokius klausimus, nesivelti į visiškai bergždžius ginčus. Tuo jūs tik skatinate kitų dar didesnį smalsumo troškulį. Juk esate Urantijos Knygos svetainėje, DVASINIO AUGIMO, NE SMALSUMO TENKINIMO, BET ŽINGEDIUMO PLĖTIMO SVETAINĖJE.
Mūsų Forume yra jau apie keturis šimtus temų, pasižvalgykite ir po kitas temas, o ne vien tik smalsaukite, kas čia ką vienu-dviem sakiniais pridūrė kokioje nors naujoje temoje, ir jūs tuoj pat puolate tuos sakinius paneigti. Jeigu tema yra išgvildenta, jūsų supratimu, tai kam gi jūs joje pradeda su ja visiškai nesusijusius dialogus – ar ne smalsumo vedami. Geriau aprašykite savo asmeninį patyrimą, kuris tą temą patvirtintų ar paneigtų. Tai bus didesnis poveikis tiek jums patiems, tiek ir kitiems Forumo dalyviams. Aš juk jums esu aiškinęs, NEĮRODINĖKITE PRIEKABIAUTOJAMS NIEKO, NES JŲ SAMPRATOS YRA NE TOKIO LYGIO, KAD SUVOKTŲ TAI, KĄ SUVOKIATE JŪS, DĖL TO JŪS TIK BERGŽDŽIAI ŠVAISTOTE IR LAIKĄ, IR SAVO ENERGIJĄ. Pradėkite tarpusavyje aiškintis tokius dvasinius klausimus, kurie jums patiems yra aktualūs ir į kuriuos galėtumėte gauti iš savo sielos brolių ir sesių šviesius atsakymus, kurie jums padėtų AUGTI.
Neužmirškite, kad Tėvas yra kiekvieno viduje, tuo pačiu ir smalsuolio. Dėl to pradėkite diskusijas tarpusavyje DVASINES, NE S,ALSUOLIAMS, BET SAU, NE NUSILEISKITE IKI SMALSUOLIŲ LYGIO, BET TEGU JIE PASITEMPIA, JEIGU NORI, IKI JŪSŲ DVASINIO LYGIO.
Jūs neturite būti kaip tie nevykėliai žurnalistai, kurie apipila pasaulį gandais, paskalomis, ir prasimanymais, nusikaltimų ar karo vaizdais, pseudoelito gyvenimo akimirkomis, eurovizijų-gražuolių konkursų aprašymais ir panašiais beverčiais smalsumą tenkinančiais narkotikais, kad tik savo parašymais patenkintų žemą smalsuolių ir gandų nešiotojų lygį tiek politkų, tiek verslininkų, tiek religininkų, ir kurie vėliau aiškina, kad šito reikia skaitytojams ar žiūrovams, ar klausytojams. Nebūkite ir tokiais nemokančiais dainuoti daininkais, kurie iš viso smukdo jaunimo muzikinį lavinimą bet kokiai melodingai muzikai, kuri pati jau ugdo ir ramina bet kokį nuoširdų žmogų.
Tapkite tokiais, kad keltumėte net ir smalsuolius iki savojo dvasinio lygio ir požiūrio, kad jie turėtų į ką lygiuotis ir su kuo pasiderinti savo sampratas. O tam jums reikalingas ŽINGEIDUMAS IR GYVAS DVASINIS IR NUOLATINIS RYŠYS SU TĖVU, ESANČIU JŪSŲ VIDUJE. Naudokitės juo dažniau negu telefonu ar kompiuteriu. Kasdien. O tada ir galėsite savo sielos broliams ir sesėms padėti jų smalsumą pakeistį į ŽINGEIDUMĄ. Ir tik žingeidumas juos atves prie Tėvo, o nuo Tėvo prie meilės vienų kitiems. Ir smalsumo nebeliks, nes įsiviešpataus ŽINGEIDUMAS.
Telydi jus ramybė.
Su broliška meile,
Algimantas


Algimantas
2007-09-16 10:38:33

Komentarai

KAS TURI AUSIS TEKLAUSO

Gamtos Dėsniai tvirti, nepakeičiami, nepermaldaujami. Ką Planetinė Evoliucija numatė, užprogramavo, tai yra vykdoma ir bus įvykdyta. Planėtinė evoliucija buvo sukurta ir užprogramuota bendrame visos gyvybės kode , tik diferencijuotai pagal jos rūšis . Ir bet kokia gyvybės aimana ar šauksmas , ar laužiamo medžio traškesys , momentaliai išplinta , kaip gyvybei pavojaus signalas . Jis yra išspinduliuojamas į erdvę , ir ne tik į planetinę erdvę , bet ir už jos ribų. Kosminės energetinės sistemos reaguoja į pavojų ir siunčiama pagalba , kuri kaip uraganas užgriūna patį pažeidėją , nepasiruošusį priimti aukštųjų virpesių ir kurie vos nesustabdo jo žemojo gamtinio pasaulio funkcijų . Tokiose sąlygose į žmogaus žemųjų virpesių pilną kūną , lengvai patenka mikrobai ir virusiai . Ir štai žmogus susirgo . O kodėl susirgo ? Na , tai sako vėjas perpūtė , persišaldė , persivalgė , persigėrė ar dar kokią kitą priežastį priskiria , bet niekam nei į glavą neateina mintis , kad žmogus pažeidė Gamtos dėsnį , dieviškąjį priežasties ir pasekmės desnį , arba savo mintimis arba žodžiais , arba veiksmais .
Tačiau nereikia manyti , kad šie dėsniai veikia tik čia Žemėje . Tikrai ne , jie veikia visur ir kitose kosminėse sistemose , ir kitose civilizacijose . Kiekvienas mūsų negatyvus žodis , veiksmas ar mintis , vykdomas ar dar tik mintijamas , jau yra globalus nukrypimas nuo bendro kosminio dieviškosios meilės ir brolystės desnio ir principo . Ir kai šis bendras Planas ar Evoliucinis Kelias yra pataisomas , pakoreguojamas žmonijos priemonių galiomis taip , lyg tai žmogui bus nuo to geriau, tada tokie mūsų tariamai geri pakoregavimai atsigręžia prieš patį žmogui , kaip dvasinė psichinė kančia arba materialaus kūno skausmu, tai yra liga . Mūsų žemiškoji Motina Gamta nekeršija ir nebaudžia , ji kaip gera mylinti motina už kiekvieną veiksmą – gerą ar blogą – atlygina atitinkamai. Atpildo Dėsnis pasteb i ne tik menkiausius veiksmus, bet (kas dar svarbiau) visas mintis ir reaguoja adekvačiai minčių kilmei ir motyvui .
Už viską yra mokama , už viską yra neišvengiamai atlyginama . Ir mes nesame jokie šios žemės šeimininkai , mes esame tik nebrandūs ir atsakomybės pojūčio neturintys vaikai , kurie su dieviškuoju dėsniu su Gamtos dėsniu , su kosminės Kūrinijos dėsniu , žaidžia vaikiškas slėpynes , tarytum jų niekas nestebi ir niekas nemato , tarytum niekas negirdi ir niekas nereaguoja . Tuo tarpu viskas yra labai atvira ir absoliučiai viskas matoma . Nieko mes negalime nei nuslėpti , nei patys pasislėpti . Už kekvieną žodį , už kiekvieną mintį mes turime atsakyti ir atsiskaityti . Ir viskas tik dėl to , kad mes turime sąmonę ir analytinį protą , kad jais naudojantis , mes galime suvokti save kaip kūrinį Dievo Kūrinijoje , o tai suvokus , mes galime vystyti save kaip potencialiai nemirtingos sielos . Taigi už suteiktą potencialiai nemirtingą asmenybę , mes turime saugoti save ir turime labai kruopščiai parinkti savo žodžius ir savo mintis . Man visada prisimena mūsų Viešpaties Jėzaus Kristaus žodžiai , kai jis savo mokinius mokė nedaugžodžiauti , bet daugelyje situacijų atsakyti tik TAIP arba NE ir nieko daugiau .

emilispetras
2010-11-24 20:38:01



Kažkurioje temoje,neprisimenu kokioje, rašiau,kad UK knygoje Jezaus gyvenimą skaitau penktą kartą,ir man atrodo kad prieš tai tuos keturis kartus visai ,to mūsų Mokytojo gyvenimo,ir skaičiusi nebuvau.Šiandien nusprendžiau,nežinau kelinta kartą,vel skaityti visas forumo temas;visus likusius brolių ir sesių pasisakymus;galiu tik pasikartoti.Pasakysiu,kaip Gribojiedovas:"Vargas del proto".Aš jau supratau,kodel buvo reikalingas šių temų apvalymas,tikriausiai ne taip apgailėtinai pasirodysim ateities kartoms,kurie skaitys mūsų žinutes.Gal įžvelgs tas mūsų pastangas greičiau dvasiškai užaugti;giliau pažins mūsų kelius ir klystkelius.Na,kas ten žino kaip ten ,ateityje,dar bus.
Išsivaduok iš smalsumo vystydamas žingeidumą-sako Algimanto iškelta tema.
Kokią išliekamąją vertę turi smalsumas,ir kokią išliekamąją vertę turi žingeidumas?- klausia Violetą savo 2007 metų rugsėjo 21 dienos žinutėje.
Ir tai yra tiesa:smalsumas jokios dvasinės vertės neturi.
"Irute,tu esi žingeidi"-vieną kartą man pasakė Jėzus per aiškeręgę.
Paklausiau tada Jo:"Ar tai yra gerai,ar blogai?"
Tuo metu aiškaus atsakymo negavau;matyt nepribrendusi buvau.
Gal ir nesuprasta būsiu.Bet šiandieną jaučiu didelį pasitenkinimą,kad per ištisus dešimtmečius didžiulis noras dalintis gautomis dvasinėmis žiniomis;žiniomis apie atrasta Tėvą Rojaus Trejybę,neišblėso.Jis yra.O kai surandi bendraminčių,tai pajunti,kad niekas nenuėjo veltui.
Ačiū Tau Tėve-Rojaus Trejybę,už tavo tokį kantrų ir išmintingą vedimą.
Atrandu,kad Tu visą laiką prisiderinai prie mano žingsnių,gerai žinodamas,kad bizūnas man tikrai būtų nepadėjęs.Toks jau aš Tavo vaikas esu.Žinau,kad myli manę.Ačiū.
Visiems linkiu gero vakaro.
Su meile,

IRENA
2010-11-13 18:11:42



Kad čia nereikia dėl nieko ginčytis. Čia aišku kaip 2x2.

Laimai
2007-09-21 16:04:19



Gerb. VIOLETA , štai tavo labai vertinga ištrauka paimta iš UK " Žmogaus didingiausią jaudinantį patyrimą materialiame kūne sudaro gerai subalansuotos ir protingos pastangos išplėsti į išorę savimonės ribas per embrioninės sielos-sąmonės neryškias sferas iš visos širdies stengiantis pasiekti dvasios-sąmonės ribas – ryšį su dieviškuoju buvimu."
Iš tiesų , tai yra kertinis akmuo , ant kurio gali būti saugiai pastatytas visas namas su visu asmeniniu žinių bagažu ir įtikėjimu tomis žiniomis . Kai mūsų tik užgimusi nauja siela pradeda dvasinį augimą ir vystosi tik maitinama ir stimuliuojama dvasinių minčių , ne visada kiekviena žmogiška asmenybė mato kryptį ir vietą tyriųjų maitinimosi šaltinių. Tad šiame Urantijos knygos sakinyje ir pagrėžiama , kad tos aktivizuotos samonės sferos būsenos , būdamos dar tik embrioninėje sielos būsenoje , savo norus ir tikslą turėtų patikrinti per širdies būseną- norą , ar labai širdis traukia link dieviškumo , link mūsų dvasinio centro - Minčių Derintojo.
Paprasčiau kalbant , Dievą reikia norėti mylėti ir patirti širdimi , o ne išmąstyti loginiu protu. Visa tai atrodo mūsų brangiosioms moterims : Violetai , Gilei , Irenai , Laimai daug geriau sekasi , už loginiu mąstymu apimtus vyrus. Meilė visada yra arčiau moters širdies negu vyro , tad ir dieviško jausmo viziją moteris subtiliau patiria , negu vyrai. Tai mes vyrai turėtume atminti ir joms atleisti , už nelogiškumą , bet kviestis į pagalbą jų moterišką žingeidumą ir drauge maitinti savo sielas broliška meile , tuo džiugindami Dievą Tėvą ir savo Angelus serafimus.

Petras
2007-09-21 17:48:00



Na, bičiuli (-e), kuris nedrįsti net savo vardo ar niko parašyti, jei nesupranti, kas tai yra diskusija be „kabliukų“, tai apie ką daugiau su Tavimi kalbėtis? Ginčytis dėl Tavo absurdiškų teiginių? Gyvenime, žinok, yra daug svarbesnių ir įdomesnių dalykų ((: Gero savaitgalio!

Laima (Vilnius)
2007-09-21 15:20:27



Davatku klubas traukia?Laima: "Taip ir turėtų diskusija vykti - kiekvienas išsako savo patyrimus, o ne ieško kabliukų"
Diskusija be kabliuku?Moterie,galvok ka rasai.Kvailumas kur kas blogiau uz cinizma.Kai zmogus lipa ant greblio penkta karta, supranti, kad keturiu perspejimu negirdejo ir penktasis vargu ar bus isgirstas.Cinizmas cia - tik forma, kuri seka po normalaus aiskinimo ir dedamas cia kaip natrio gliutomatas , kad skonis sustipretu smegenyse ir pamatytumete savo absurdus.

Laimai
2007-09-21 12:19:20



Violeta, sielos sese, Tu tiesiog šaunuolė! Paaiškinai viską taip paprastai ir suprantamai, remdamasi savo patyrimu.
Taip ir turėtų diskusija vykti - kiekvienas išsako savo patyrimus, o ne ieško kabliukų, kas jo, nuomone, ne taip parašyta arba tiesiog pasityčioja vienas iš kito. Manau, kad visiems be išimties reikia nuoširdumo, atvirumo...
Būkime tokiais bent šiame forume, nesidangstykime cinizmo kauke, nes esu beveik tikra, kad tie, kurie čia dalyvauja ieško to paties - Tiesos.

Laima (Vilnius)
2007-09-21 11:53:39



Kai pirmą kartą į mano rankas, po burtų traukimo, pateko Urantijos Knyga rusų kalba, kurias mums, Urantijos grupei, atsiuntė Urantijos Fondas, kuo greičiausiai parlėkiau namo ir puoliau skaityti turinį, norėdama sužinoti ar yra joje parašyta apie tai kas man tuo metu labiausiai rūpėjo.
Ir radau! Ir smalsumą dalinai nuraminau, kai perskaičiau apie Adomą ir Ievą. Skaitydama apie tuos dramatiškus įvykius ir apie jų poelgių pasekmes, taip įsijaučiau, kad net apsiverkiau. Ir taip, vis atrasdama knygoje atsakymus į tuos klausimus, iškilusius prieš daugelį metų, malšinau smalsumą. Ir numalšinau. Kol skaičiau tai kas rūpėjo smalsumui, rusų kalba atitiko tuos poreikius, bet po kiek laiko pradėjau sunkiau suprasti. O suprasti buvo sunkiau todėl, nes pastebėjau, kad po paviršutinio sluoksnio yra gelmė, kuriai suprasti reikėjo gimtosios kalbos. Tuo metu net negalvojau apie žingeidumą, nes pažinojau tik smalsumą. Bet, prisiminusi tą patyrimą, galiu palyginti smalsumą su žingeidumu ir atskirti.
Ir vėl surado kaulus, ar dar kažką. Kiek daug bus paskirtą pinigų ir kiek daug bus įdėta pastangų, kad įvardyti kur, kada, kas ir kodėl taip buvo. Vieni surado, kiti paskelbė, o visi kiti sužinojo, arba ne. Ir taip liejasi gausybė pranešimų tai apie politikus, tai apie įvairiausio raugo „ žvaigždes“. Ką padarė, ko ne, kokio brangumo vilą nusipirko, kokiame baliuje dalyvavo, ir kas dalyvavo ir t.t.
Kokią išliekamąją vertę turi visa tai? Jokios! Kaip sakoma, į vieną ausį įėjo, pro kitą išėjo, ir viso gero.
O žingeidumas neria į gelmių gelmę, į pažinimą tų amžinai išliekančių vertybių: į meilę, į gėrį, į grožį, į tiesą. Žingeidumas atveda žmogų prie tų vetybių šaltinio- Kūrėjo, visos kūrinijos Pagrindinio Šaltinio ir Centro. Žingeidumas sužadina norą pažinti Kūrėją, kaip mylintį Tėvą, ir pripažinti mūsų visų sūnystę su Juo, pažinti taip nuostabiai organizuotą kūriniją ir joje veikiančias asmenybes. Žingeidumas padeda žmogui surasti Dievą savo viduje ir užmegzti ryšį. Žingeidumas atveda žmogų į Tiesos kelią, tą vienintelį kelią, vedantį pas Tėvą namo.
Takelių į tą kelią yra daug. Kiek žmonių, tiek takelių! Bet ne visi išeina į tą kelią. Daugybė žmonių klaidžioja, kaip labirinte, tarpusavy susikertančiuose ir susipynusiuose takeliuose, nors kiekvienas savo viduje turi Tėvo dvasią, tą patikimą vedlį, Minties Derintoją.
„Šiuolaikiniam žmogui yra didžiulis iššūkis pasiekti geresnį ryšį su dieviškuoju Pagalbininku, kuris gyvena žmogiškojo proto viduje. Žmogaus didingiausią jaudinantį patyrimą materialiame kūne sudaro gerai subalansuotos ir protingos pastangos išplėsti į išorę savimonės ribas per embrioninės sielos-sąmonės neryškias sferas iš visos širdies stengiantis pasiekti dvasios-sąmonės ribas – ryšį su dieviškuoju buvimu. Toks patyrimas sudaro Dievo-sąmonę, tokį patyrimą, kuris galingai patvirtina anksčiau egzistavusią tiesą apie Dievo pažinimo religinį patyrimą. Tokia dvasios-sąmonė yra ekvivalentiška žinojimui apie sūnystės su Dievu aktualybę. Kitaip sakant, sūnystės garantija yra įtikėjimo patyrimas.
Ir Dievo-sąmonė yra ekvivalentiška savojo aš integracijai į visatą, ir jos aukščiausiuose dvasinės tikrovės lygiuose.“
Ir kai skaitančiojo UrantijosKnygą smalsumas susiduria su tam tikrų mokslinių faktų neatitikimu, nes „Žmonija turėtų suprasti, jog mus tuos, kurie dalyvauja tiesos apreiškime, labai griežtai suvaržo mūsų vyresnybės pamokymai. Mes nesame laisvi, kad galėtume anksčiau laiko pasakyti, kokie bus padaryti moksliniai atradimai per tūkstantį metų. Apreiškėjai turi veikti sutinkamai su tais nurodymais, kurie sudaro apreiškimo mandato dalį. Mes nematome galimybės, kaip šitą sunkumą galėtume įveikti, nei dabar, nei bet kuriuo metu ateityje. Mes visiškai gerai suvokiame, jog nors šitos serijos apreiškiami istoriniai faktai ir religinės tiesos išliks užregistruoti per ateities amžius, bet po kelerių trumpų metų daugelį mūsų teiginių, susijusių su fiziniais mokslais, reikės peržiūrėti dėl to, kad mokslas vystysis toliau ir bus pasiekti nauji atradimai. Šituos naujus įvykius mes net ir dabar numatome, bet mums yra uždrausta į apreiškiamus dokumentus įtraukti tokius žmogaus neatrastus faktus. ( UK 1009-03)“, tai yra tokia smulkmena, palyginus su ta gelmių gelme.
„Jie yra pasiryžę, kad ateities kartos tikrai turėtų šią knygą, kuri būtų visiškai laisva nuo bet kokių sąsajų su mirtinguoju – jie nenori kokio nors Švento Petro, Švento Pauliaus, Liuterio, Kalvino, ar Vizlio. Ši knyga neturi net ir spaustuvės, paleidusios ją į gyvenimą, ženklo.
Prisiminkite: Gerą eilėraštį jūs galite įvertinti – net jeigu jo autoriaus ir nežinote. Lygiai taip, jūs galite mėgautis simfonija, net jeigu nežinote jos kompozitoriaus.“
Su meile

Violeta(Vilnius)
2007-09-21 00:26:00



Tu, gerbiamoji, apart pykčio, jokių kitų paskatų nei emocijų musėt nebežinai. Smaginasi žmonės. Ir visai ne iš pykčio o todėl, kad jiems linksma. Kada pati paskutinį kartą buvai linksma ir juokeisi garsiai ant visos gatvės? Įtariu, kad neprisimeni.

Gilei
2007-09-20 16:28:33



"Na, pradžioje gal nešaudysime, bandysime įžeidinėdami, "nevertėliais" laikydami, pažeminti, kol patys pasitrauks. O jeigu ne, būsime priversti imtis radikalesnių priemonių, Dievas mato, mes to nenorėjome.
Gilė
2007-09-20 13:33"
Šita rašliava tikrai ne mano. Kažkas labai supyko - jei rankos pakilo klastotei.


Gilė
2007-09-20 15:49:06




[Prisijunkite ir parašykite savo komentarą]
Spausdinti
Grįžti atgal