Forumas: temos peržiūra

Spausdinti

Kas yra gėris? Ar galima jį apibrėžti? Kas yra blogis?

Kas yra gėris?Kas yra blogis? Ar šiuos reiškinius galima apibūdinti, kad visi suprastų, jog tai yra gėris, o ne blogis? Juk visi nori, kad jiems darytų kiti tik gera, bet kodėl vieni verkia, kiti jų ašarų nesupranta? Kodėl kas vieniems yra gėris, kitiems yra blogis?
Panagrinėkim Gėrio ir blogio pasireiškimą kūrinijoje, kad suprastume, kaip elgtis kasdieniame gyvenime...


Algimantas
2005-09-20 13:11:46

Komentarai

Jezaus paskutinis susitikimas su Gadijumi buvo susijes su diskusija apie geri ir blogi. Shitas jaunasis filistietis buvo labai sunerimes del neteisingumo jausmo, del to, jog pasaulyje blogis egzistuoja shalia gerio. Jis sake:" Kaip gali Dievas, jeigu jis yra be galo geras, leisti mums kenteti skausma, kuri sukelia blogis; galu gale, kas sukuria blogi? "Tomis dienomis daugelis vis dar tikejo, kad Dievas sukuria tiek geri, tiek blogi, bet Jezus niekada nemoke tokios klaidos. Atsakydamas i shita klausima, Jezus pasake:"Mano broli, Dievas yra meile; del to jis turi buti geras, ir jo geris toks didziulis ir tikras, kad jame negali buti mazu ir netikru blogio dalyku. Dievas yra toks teigiamai geras, kad jame absoliuciai nera vietos neigiamam blogiui. Blogis yra nesubrendes pasirinkimas ir neapgalvotas klaidingas zingsnis tu, kurie prieshinasi geriui, atstumia grozi, ir yra neishtikimi tiesai. Blogis yra tiktai nesubrendimo klaidingas prisitaikymas arba griaunantis ir ishkreipiantis nezinojimo poveikis. Blogis yra neishvengiama tamsa, kuri seka ikandin neishmintingo shviesos atstumimo. Bogis yra tai kas tamsu ir netiesa, ir kuris, kada buna pasirenkamas samoningai ir patvirtinamas savaja valia, tampa nuodeme. "Tavo Tevas danguje, apdovanodamas tave galia pasirinkti tarp tiesos ir klaidos, sukure shviesos ir gyvenimo teigiamo keliopotencialu neigini; bet tokios blogio klaidos ish tikruju neegzistuoja tol, kol protingas tvarinys panori to, kad blogis egzistuotu, klaidingai pasiringdamas gyvenimo buda. Ir tada toks blogis veliau ish tikruju tokio uzsispyrusio ir maishtingo tvarinio samoningu ir tyciuniu pasirinkimu yra pakeliamas iki nuodemes. Butent del to musu Tevas danguje leidzia geriui ir blogiui buti greta iki gyvenimo pbaigos, lygiai taip, kaip gamta leidzia kvieciams ir vikiams augti vieniems shalia kitu iki derliaus nuemimo." Gadijas buvo visishkai patenkintas Jezaus atsakymu i shita klausima po to, kai velesnioji diskusija ishaishkino kitu svarbiu teiginiu tikraja prasme.

Fredas
2010-12-12 15:27:12



Mielieji, jūs vis tik turite MOKYTIS NUOSEKLIAI IR KANTRIAI pastebėti SAVO VARTOJAMŲ ŽODŽIŲ, TEIGINIŲ GELMĘ.

Ne kartą esu jums sakęs, NESIŠVAISTYKITE TOKIAIS ŽODŽIAIS, kaip ABSOLIUTUS AR TOBULAS, jeigu juos taikote žmonių gyvenimo lygiui, nes toks pasakymas yra KLAIDINGAS, o tai reiškia jau savaime BLOGĮ.

Blogis – tai SUKLYDIMAS. Gėris – tai suklydimo IŠTAISYMAS. Tačiau ir vienas ir kitas yra SANTYKINIS, net ir savo paties atžvilgiu. Kuo labiau ištaisome savo klaidingą gyvenseną, tuo geriau gyvename su Rojaus Trejybe.
Mes negalime neklysti, nes mes NESAME TOBULI VISUMINE PRASME, MES TIK TOBULĖJAME ŽENGDAMI Į ROJŲ.

JĖZUS TAIP PAT KLYDO.
JIS NEDARĖ NUODĖMIŲ, BET KLYDO DARĖ SANTYKINĮ BLOGĮ.
NUODĖMĖ – TAI SĄMONINGAI DAROMAS BLOGIS SAVO AR KITŲ ATŽVILGIU. ŠITAIP JĖZUS NESIELGĖ. TAČIAU KLAIDŲ JIS NEIŠVENGĖ, IR NEGALĖJO IŠVENGTI, NES TUOMET JIS BŪTŲ BUVĘS ROBOTAS ŽMOGAUS PAVIDALU, JIS BŪTŲ NEGALĖJĘS AUGTI IR KEISTIS. O TAI REIŠKIA JIS TAIP PAT DARĖ IR BLOGĮ, KAIP TĄ DARO ŽMOGIŠKUOJU PROTU BESIVADOVAUDAMAS KIEKVIENAS ŽMOGUS.
Žmonės - visoje planetoje - blogį suvokia labai siaurai – tik kai kas nors padaro ką nors jau nusikalstamo – irgi žmonių nuomone nusikalstamo – ar pažeidžiant nusistovėjusias moralės ir elgesio normas, tada jau pripažįsta blogį. Ir musulmonui blogis bus vienoks, o katalikui - kitoks, budistui dar kitoks, ateistui, vėl kitoks. Tačiau niekas nevadina blogiu, jeigu net virtuvėje gamindamas valgį perdaug išeikvoji energijos, nes savo veiksmams nesuteiki svarbos, ir dėl to dešimtį kartų eini nuo stalo prie šaldytuvo, ar spintelės, kad pasiimtum reikiamų produktų ir įrankių kaskart, kada jų prireikia, vietoje to, kad pasiimtum juos vienu kartu ar dviem kartais, tačiau tada jau turi žinoti savo viduje kokių produktų ir instrumentų reikės viso valgio pagaminimui ir jo pateikimui ant stalo. Štai kodėl net apskaičiuojama, kiek kilometrų virėjas ar virėja suvaikščioja per dieną ir tas pateikiama kaip nuostaba, KIEK DAUG, o kad tie ilgi kilometrai yra BLOGIO IŠRAIŠKA NEIŠMINTINGO IR NEORGANIZUOTO VIRĖJO AR VIRĖJOS DARBE, ir DĖL TO švaistoma papildoma energija, kuri būtų panaudota GĖRIUI, nė žodžiu neužsimename vien tik dėl neišmanymo KAS YRA GĖRIS IR KAS YRA BLOGIS.
Kad jums tai būtų akivaizdžiau ir Jėzaus atveju, pateiksiu šitas pastraipas iš Urantijos Knygos:
“ Kai Jėzus buvo bepradedąs savo kreipimąsi, atsitiko du dalykai, kurie patraukė jo dėmesį. Prie netoli stovėjusio pinigų keitėjo stalo kilo energingas ir karštas ginčas dėl tariamai per didelio užmokesčio, paimto iš vieno žydo iš Aleksandrijos, tuo tarpu lygiai tuo pačiu metu orą šaižiai draskė maždaug vieno šimto veršiukų bandos, varomos iš gyvulių aptvaro vienos sekcijos į kitą, bliovimas. Kada Jėzus laukė, tyliai, bet giliai apmąstydamas šitą komercijos ir sąmyšio sceną, tada netoli savęs pastebėjo naivų galilėjietį, vyrą, su kuriuo jis vieną kartą šnekėjosi Irone, iš kurio tyčiojosi ir kurį stumdė niekinantys ir tariamai pranašesni judėjiečiai; ir dėl viso šito Jėzaus sieloje kilo viena iš tų keistų ir periodiškų pasipiktinimo jausmo bangų. (1890-01)
” Jo apaštalų, stovėjusių greta, kurie susilaikė nuo dalyvavimo tame, kas visiškai netrukus įvyko, nuostabai, Jėzus nulipo nuo pakylos, skirtos mokymui, ir priėjęs prie vaikino, kuris gynė gyvulius per galeriją, paėmė iš jo virvinį bizūną ir greitai išgynė gyvulius iš šventyklos. Bet tai buvo dar ne viskas; stebint į šventyklos galeriją susirinkusiųjų tūkstančiams nustebusių žvilgsnių jis didingai nužingsniavo į tolimiausią gyvulių aptvarą ir ėmė atidarinėti kiekvieno gardo vartus ir varyti įkalintus gyvulius lauk. Iki šito meto susirinkę piligrimai įsiaudrino, ir garsiausiai šaukdami jie pajudėjo link prekyviečių ir pradėjo versti pinigų keitėjų stalus. Per mažiau kaip penkias minutes visa komercija iš šventyklos buvo iššluota. Iki to meto, kada arenoje pasirodė netoli buvę romėnų sargybiniai, viskas nurimo, minioje buvo tvarka; Jėzus, sugrįžęs ant kalbėtojo pakylos, miniai sakė: “Jūs šiandien pamatėte tai, kas yra parašyta Raštuose: ‘Manieji namai iš tikrųjų bus vadinami maldos namais visoms nacijoms, bet jūs pavertėte juos plėšikų lindyne.’” (1890-02)
” Bet prieš jam ištariant kitus žodžius, didžioji asamblėja pratrūko šlovinimo hosanomis, ir netrukus iš minios išėjo jaunuolių būrys, kad pagiedotų dėkingus pripažinimo himnus už tai, kad iš šventosios šventyklos buvo išvyti teršiantys ir spekuliuojantys prekeiviai. Iki šito laiko jau buvo pasirodę kai kurie šventikai, ir vienas iš jų tarė Jėzui, “Argi tu negirdi, ką sako levitų vaikai?” Ir Mokytojas atsakė, “Argi tu niekada neskaitei, ‘Iš kūdikių ir krūtimi žindomų vaikų lūpų sklinda ištobulintas garbinimas’?” Ir tos dienos visą likusiąją dalį tuo metu, kada mokė Jėzus, sargybiniai, pastatyti žmonių, stebėjo kiekvieną praėjimą po arkomis, ir jie niekam neleido nešiotis po šventyklos galerijas net ir tuščio indo. (1890-03)
“ Kada vyriausieji šventikai ir raštininkai išgirdo apie šiuos įvykius, tada jie neteko žado. Jie Mokytojo vis labiau bijojo, ir vis labiau rodė pasiryžimą jį sunaikinti. Bet jie buvo sutrikę. Jie nežinojo, kaip pasiekti tai, kad jis mirtų, nes jie labai bijojo minios, kuri dabar taip atvirai išreiškė savo pritarimą tam, kad jis išvijo tuos teršiančius spekuliantus. Ir visą šitą dieną, tylos ir ramybės dieną šventyklos galerijose, žmonės klausėsi Jėzaus mokymo ir tiesiogine prasme jo žodžius gėrė.(1890-04)
” Šito nuostabą sukėlusio Jėzaus veiksmo jo apaštalai negalėjo suprasti. Juos tiek pritrenkė jų Mokytojo šitas staigus ir netikėtas žingsnis, kad per visą šį epizodą jie išbuvo susispietę netoli kalbėtojo pakylos; jie ir piršto nepajudino, kad padėtų šventyklą išvalyti. Jeigu šitas įspūdingas įvykis būtų įvykęs prieš dieną, Jėzaus triumfuojančio atvykimo į šventyklą metu, užbaigiant jo triukšmingą procesiją įžengus per miesto vartus, kada visą laiką jį audringai sveikino minia, tada jie būtų tam pasirengę, bet dalyvauti tokioje įvykių tėkmėje, kuri vystėsi dabar, jie buvo visiškai nepasirengę.(1891-00)
” Šitas šventyklos išvalymas atskleidžia Mokytojo požiūrį į religijos papročių komercionalizavimą, o taip pat ir jo pasibjaurėjimą bet kokio pobūdžio nedorumu ir pasipelnymu vargšų ir nemokytų sąskaita. Šitas epizodas taip pat parodo, kad Jėzus nepritarė ir tam, jog būtų atsisakoma pavartoti jėgą, kad būtų apginta bet kokios konkrečios žmogiškosios grupės dauguma nuo neteisingų mažumų, kurios gali sugebėti užsiimti geras pozicijas politinėje, ekonominėje, ar bažnytinėje valdžioje, nedorų ir pavergiančių papročių. Negalima leisti, jog gudrūs, nedori, ir klastingi žmonės organizuotųsi tam, kad išnaudotų ir engtų tuos, kurie, dėl savojo idealizmo, nėra linkę griebtis jėgos savigynos tikslu ar savo pagirtinų gyvenimo projektų parėmimo tikslu. (1891-01)

Jėzus šitaip pasielgė BLOGAI. Tai buvo BLOGIS tiek prekeivių atžvilgiu, tie ir savo paties atžvilgiu, nes jis savo veiksmais, turinčiais GĖRIO MOTYVĄ – SIEKĖ APGINTI TĖVO MALDOS NAMUS NUO GYVULIŲ PARDAVĖJŲ IR PINIGŲ KEITĖJŲ – ir tam pasirinko NEVYKUSĮ BLOGIO-KLAIDINGĄ VEIKSMĄ – FIZINĘ PRIEVARTĄ, PRIEŠ KURIĄ VISADA PATS PASISAKĖ, MOKYDAMAS BLOGĮ NUGALĖTI GĖRIO VEIKSMU.

Tačiau jo dieviškojo proto pasirengimą viešam mokymui šventykloje, kupinus išminties ir blaivaus mąstymo impulsus, netikėtai nutraukė jo žmogiškojo proto įsiveržimas, kada jis pamatė, kad niekas jo negali išgirsti per šventykloje žmonių ir gyvulių keliamą triukšmą, ir jo žmogiškojo proto reakcija buvo viena – ir KLAIDINGA – griebtis FIZINIO VEIKSMO JĖGOS.

Šitaip jis savo veiksmais FIZIŠKAI PAŽEIDĖ KITŲ LAISVĄ VALIĄ PATS ATĖJĘS Į TŲ KITŲ PASTATYTUS RITUALINIUS MALDOS NAMUS. Jis pats ŠITOJE SITUACIJOJE pažeidė savo propaguota EVOLIUCINĮ KELIĄ, SUKELDAMAS REVOLIUCIJĄ ŠVENTYKLOJE.

Ir TĄ jis padarė dėl to, kad jame buvo nustelbtas PASITIKĖJIMAS TĖVO MEILE VISIEMS, NET PASITIKĖJIMAS PAČIU TĖVU, KURIS YRA VIEN TIK MEILĖ, IR KURIAM TOKIO FIZINIO APGYNIMO NEREIKIA, JAM REIKIA KIEKVIENO VAIKO ASMENINIO IR GYVO ATSIVĖRIMO VIDUJE, nes jame tą akimirką – skausmingą akimirką jo dieviškajam protui – įsiviešpatavo jo žmogiškasis protas su skubiu KLAIDINGU sprendimu ir jo įvykdymu.
Vėliau – jau nurimus – jam sukėlė jo paties viduje kartėlį šitoks jo nesusilaikymas, nes TOKS VEIKIMAS, BE MOKYMO ATVERTI TĖVUI SAVO VIDŲ, JOKIOS NAUDOS NE TIK NEDUODA, BET DAR IR KURSTO KITUS TAIP PAT PANAUDOTI FIZINĘ JĖGĄ.
Štai kodėl Jėzaus poelgis šitame epizode buvo NEIŠMINTINGAS. TUO PAČIU JIS IŠREIŠKĖ BLOGĮ, O NE GĖRĮ.
Todėl ir jūs turite suvokti, kad Jėzus, gyvendamas mirtingojo gyvenimą ne tik neišreiškė ABSOLIUTAUS GĖRIO SAVO GYVENIMU, ko išreikšti NEGALI NIEKAS – VISOJE KŪRINIJOJE – BE DIEVYBĖS ABSOLLIUTO, BET TAIP PAT JIS IR KLYDO.

Jeigu mes būtume TOBULI IR ABSOLIUTŪS, tuomet negalėtų vystytis kūrinija, ji net negalėtų judėti ir keistis, mes taip pat.

Štai kodėl Jėzus pataisė vieno sutikto žmogaus kreipinį į jį “GERASIS žmogau” sakydamas, KODĖL tu mane vadini GERUOJU žmogumi, GERAS yra tik DIEVAS.
Jėzus daugiau savo mokymo neišplėtė, todėl jį išplėsiu dabar jums aš, KODĖL ŠITAIP MOKĖ JĖZUS.
Kodėl gi tik VIENAS DIEVAS yra GERAS? O ką, visi kiti jau yra BLOGI?
PLAČIĄJA PRASME - TAIP, nes tik DIEVAS – Rojaus Trejybė – nesikeičia, tuo pačiu neauga ir negerėja, netobulėja, nes Ji yra MEILĖS, GĖRIO, IR TOBULUMO ŠALTINIS IR CENTRAS. Kito tokio Šaltinio ir Centro NĖRA. Todėl tik Kūrėjas yra VISUMINE PRASME GERAS, IR TOKS yra VIENINTELIS GERAS VISOJE KŪRINIJOJE. Viskas, ką JIS kuria TIESIOGIAI yra AMŽINA, IR TOBULA, kad galėtų pasireikšti šitame VISATOS AMŽIUJE IR SAVOJOJE KATEGORIJOJE VYKDANT ROJAUS TREJYBĖS VALIĄ.
Todėl Jėzus ir pataisė šį žmogų, pavadino GERU tik Dievą. Visi kiti tvariniai, ne tik žmonės, bet ir DVASIOS – neturi tokio nekintamumo ir tobulumo, todėl jie VISUMINE GĖRIO prasme ROJAUS TREJYBEI PRILYGTI NEGALI IR NEGALĖS NIEKADA. TAČIAU JIE GALI SIEKTI ROJAUS TREJYBĖS ASMENIO ATSPINDĖJIMO, IR ATSPINDĖTI JĄ, PER VISĄ AMŽINYBĘ SAVO LYGIU, IR TAI JAU YRA TIKROJI JŲ PATIRIAMOS ROJAUS TREJYBĖS MEILĖS IŠRAIŠKA.
Tačiau Jėzus tokio paaiškinimo nepateikė, nes jo nebūtų supratęs anas žmogus. Tačiau jis nepavadino ano žmogaus BLOGU, KAIP IR SAVĘS TOKIU NEVADINO.

Dabartinis žmogus yra labai nekantrus bet kokioms giluminėms mintims, analizei, studijoms, jis nori visko ir iš karto. Jeigu tik ko nesuprato, tuoj pat įsiplieskia, sučirška kaip spirgas keptuvėje, o klausti nenori - "honoras" neleidžia, o tada prasideda jau ir klaidingi išvedžiojimai ir tuo pačiu BLOGIO PASIREIŠKIMAI. Tai argi jis yra GERAS? Aišku, kad BLOGAS, NES DARO NUOLAT KLAIDAS, IR JŲ PASTEBĖTI NENORI, TODĖL SUSILAUKIA KARČIŲ PASKEMIŲ, NES VISOJE KŪRINIJOJE VEIKIA PRIEŽASTIES- VEIKSMO-PASEKMĖS DĖSNIS.
Štai kodėl mus ir moko – iš vidaus – Rojaus Trejybė, kad mes suvoktume, kas yra blogis ir kas yra gėris, ir siektume gėrio, o ne savo dėmesį sutelktume į blogį. O tai reiškia, kad siektume vis didesnės šviesos negu ją jau pažinome iki šiol – tai yra GĖRIS. O jeigu liekame senoje šviesoje - KLAIDOJE - tuo pačiu RITAMĖS ŽEMYN, DEGRADUOJAME, NES VISKAS JUDA, NIEKAS NESTOVI VIETOJE, IŠSKYRUS ROJŲ, TAD LIKUS SENOJE ŠVIESOJE - KLAIDOJE - NEIŠVENGIAMAI PRASIDĖS NUOSMUKIS. O tai jau ir bus PATIRIAMAS BLOGIS PASEKMĖMIS. Tačiau tai nebus susiję su Rojaus Trejybės veikimu, bet tik su žmogaus klaidingų sampratų ir sprendimų įgyvendinimo keliu VISIŠKAI BE ATSIDAVIMO ROJAUS TREJYBĖS VEDIMUI IŠ VIDAUS, ARBA LABAI PAVIRŠUTINIAM ATSIDAVIMUI, KURIS LABAI TRŪKINĖJA, TODĖL IR BLOGIO-KLAIDOS PASEKMIŲ IŠRAIŠKA YRA DIDESNĖ.
Telydi jus ramybė.
Su broliška meile,

Algimantas
2010-11-25 12:52:00



Jezus padedavo zmonems siame pasaulyje jaustis patogiai; jis isvadavo is tabu vergystes ir moke juos, kad pasaulis nera is pagrindu blogas. Jis netrosko pabegti is savo zemiskojo gyvenimo; jis isisavino ta metoda, kaip tinkamai atlikti Tevo valia bunant materialaus kuno pavidalu. Jis pasieke idealistini religini gyvenima esant realistinio pasaulio salygoms. Jezus neturejo Pauliaus pesimistinio poziurio i zmonija. Mokytojas ziurejo i zmones kaip i Dievo sunus ir numate nuostabia ir amzina ateiti tiems, kurie pasirenka islikima. Jis nebuvo moralus skeptikas; jis zvelge i zmogu is teigiamos o ne is neigiamos puses. Jis mate ,jog didzioji dauguma zmoniu yra silpni, o ne blogi, daugiau itelektualiai susipainioje, o ne moraliai smuke. ->Bet neziurint ju statuso,-> jie visi buvo Dievo vaikai ir jo sielos broliai. Jis moke zmones vertinti save aukstai laike ir amzinybeje. ( Visa Jezaus veikla Urantijoje buvo absoliutus geris)

Fredas
2010-11-24 02:44:18



Ne viskas išsisiuntė, įkeliu tolesnį komentarą:
Patarčiau atidžiau įsigilinti į Jėzaus Kristaus: KALBU JUMS VĖL. Ten yra nuostabi tema apie šiuolaikinės medicines problem. Psichologijos ir psichiatrijos. Mielieji, juk tai negyvas mokslas, jis nesiremia dvasingumu. Jis remiasi nuožmiu susireikšminimu.
Tą galiu ir pats paliudyti. Vakar buvau gimdytojų susirinkime. Mokyklos direktorė – psichologė. Po veidmainiškos kalbos ( Gimdytojams kalba viena, o su mokiniais elgiasi tarsi su antrarūšiais ), paprašė klausti jei kas neaišku ir poros sekundžių laikotarpy pakeitė temą. Tai kaip gali spėti gimdytojai suformuluoti klausimą?
Sielos brolio klasės auklėtoja serga vėžiu. Ir iš jos sklido agresija. Kalbėjo piktai. Meldžiau jai ramybės ir prašiau Tėvo, kad manyje esantį Meilės grūdą sustiprintų Savimi ir Meilės virpesiais jai skleistų. Bet tokia yra Tėvo mums suteikta laisva valia, kad nuo auklėtojos PAČIOS Tėvo – Rojaus Trejybės atradimo savyje pastangų ir priklauso jos dvasios ir kūno sveikata. Visdėlto tikrai BŪTINA siūsti Meilės virpesius, kad ir uždaros dvasios sesei dvasioje. Ji palinkėjo mums kantrybės, prisiminė mane ir atsisveikinant padėkojau ir palinkėjau jai kantrybės ir ramybės. Ji su džiaugsmu paėmė mano rankas ir švelniai jas paglostė.
Ją “ spaudė “ laikas. Galbūt būtume pabendravę ir ilgiau.

Pabaigai, mielieji pasakysiu, kad Pažįstantis Tikrovę Gyvaisiais virpesiais, iliuzijos negali skleisti. Ir palinkėsiu mums VISIEMS nesusireikšminti ir nespirgėti nekantrumu, nes viskas vyksta palaipsniui ir pagal Egzistencialų Rojaus Trejybės Gyvąjį evoliucijos planą

Ramybės ir Meilės jums

Arunas
2010-11-19 22:40:16



Beveik..Tokį vardą primetė vienas indėnas kitam superblogio imperijos Holivudo filme, kuriame ir atsispindi mūsų protėvių gyvulinio proto dominavimas.
Bet pasakykite mielieji, kas gali ištarti Tikrai Taip? Kas Žino ką sako?
Mielieji, tiktai Rojaus Trejybės Gyvoji Meilės jūra be krantų švelnia bangų mūša atsakys. Tiktai Rojaus Tėvai nepaliaujamai skalauja mūsų sąmonę ir pasąmonę. Tą laukinę pasąmonę, kuri betono bloku spaudžia dvasios atvirumą, neleisdama prasiveržti viršsąmonės išminčiai. Tai išminčiai, kurią Mylinčio Tėvo – Rojaus Trejybės dvasios dalelytė Minties Derintojas trokšdamas mūsų atsivėrimo ir gali Šaltiniu įsilieti į mūsų atvertas dvasias, skalaudamas teršalus. KAIP JIS TROKŠTA mūsų nuoširdaus pakvietimo, kokias milžiniškas pastangas Jis deda, kad tik galėtų ne vien per pasąmonę miego metu PADĖTI mums. Padėti tapti tuo, kuo me sesame ir taip – tyra dvasia.
Tyra dvasia, kuri atrado savyje Tėvą – Rojaus Trejybę. Gyvai patirtinę nenusakomų spalvų miriadais žėrinčių energijos judėjime virpesių.
Ir nuo itin didelių pastangų priklauso mūsų įtikėjimas. Jo gelmė ir panorama. Malda savais žodžiais ir būtinai nuoširdžiais, atvėrus dvasią be išankstinės nuostatos. Gyvasis garbinimas nieko sau neprašant ir nuoširdžiai džiaugiantis, kad mes GIMĖME PAČIU LAIKU suvokdami vis TYRIAU Rojaus Trejybės EGZISTENCIALUMĄ. Ir mes žinome ką sakome. Žinome patirdami Gyvaisiais virpesiais, žinome kaupdami patirtį tobulai asmenybei atskleisti gėrio darbais kartu su Rojaus Trejybe visumos labui. Ir mes nelaukiame atlygio, neprašomi padedame, dalijamės tarpusavy nuostabiais patyrimais nešdami Šviesą ir Tiesą. Mes visi, būdami kūrinijos pilnateisiais nariais, išskleidžiame dvasios sparnus PALAIMAI, kuria apdovanoja dvasios brolius ir seses Rojaus Tėvai, mūsų Tikrieji Tėvai. Ir tai yra Gyvasis Nektaras mūsų dvasioms. Mes NEGALIME daryti blogio, nes nežinome KAS TAI YRA. Kaip ir Rojaus Trejybė nežino, nes VISKAS IŠTIRPSTA MEILĖJE. Vis labiau ir labiau atkrenta blogio samprata tobulėjančioje asmenybėje. Mes žinome ką sakome, mes patiriame Gyvai Rojaus Trejybės Šventovėje nuostabų VIRSMĄ šviesdami ir jums, ir visai aplinkai. Ir TAI DARO per mus Rojaus Trejybė. Per mus, mylimus vaikus. Vienodai Mylimi esat visi, bet Tikrą ir besiplečiančią Tiesą žinome tik mes. Tik mes – urantai. Ir tai dovanojame jums. Dovanojame dykai nuoširdumu ir meile, ta Meile kuria mus visus Myli Rojaus Trejybė, neišsenkantis Šaltinis Tobulybės Egzistencijoje. Šaltinis ir Centras, kviečiantis visus į Gyvąjį Rojaus Trejybės kelią išpažinti Gyvąją Rojaus Trejybės religiją. RELIGIJĄ SULIEJANČIĄ visas religijas į nedalomą vienį, Gyvąjį vienį.
Rojaus Trejybė ir yra tas Gėrio Šaltinis, Kuris ir dalija per visą kūriniją iki pat mūsų ir per mus jums nuostabius gėrio vaisius.
Mielieji, mūsų gretos gausėja, nuoširdžiai skleidžiamos Šviesos ir Tiesos gėrio darbais kartu su Rojaus Tėvais dėka. Mes laukiame jūsų, trokštame jūsų atvirumo ir išsivadavimo iš baimės. Pasąmoninės baimės. Nebijokite likti nesuprasti, išjuokti ir PAŠVĘSKITE akimirkos tęstinumą Rojaus Trejybei.
Neįmanoma apibrėžti gėrio, kaip neįmanoma galutinai suvokti KŪRĖJO. Gėris plėsis į begąlybę, kaip ir kūrinija nuolat plėtėsi ir plėsis toliau ir dar daugiau, kad suvoktume.
Kaip įmanoma suvokti Tobulą Šaltinį ir Centrą? Juk kūrinys niekad nepranoks ir nesuvoks Kūrėjo iki galo. Kūrėjas Egzistencialus be pradžios ir be pabaigos. O mes turime pradžią ir stovėsime Kūrėjo akivaizdoje įvykdę Jo užduotį būti tokiais tobulais net koks tobulas yra Jis. Ir tai bus mūsų Palaima ir Rojaus Tėvų džiaugsmas
Aš patenkintas tavim, mano vaike. Tu įvykdei mano užduotį, pasirinkai laisva valia pažinti atrandant mane.
Kas gali būti NUOSTABIAU, už tuos Šaltinio ir Centro Gyvuosius virpesius – žodžius?
Jėzus buvo tarpe mūsų urantiškuoju pavidalu ir rodė ne gailestį, o gailestingumą. Kaip galima nesuprasti skirtumo tarp tų sąvokų?
Juk kenčiantis ligoje ar skausme pažeidė Priežąsties – Veiksmo – Pasekmės dėsnį. Teįmanoma gailestingumą pareikšti, kurį mums ir pasiūlys Tėvas, kuomet patys nuoširdžiai suvoksime ir trokšime atpildo už nuodėmes. Ir tas troškimas bus kūrinijos labui, nes mes PAGALIAU SUVOKĖME IR ATSIVERTĖME Į GĖRĮ DARANČIUS.
Mielieji, tas kur sukelia gailestį parodo mūsų įtikėjimo seklumą. Visų pirma jis PATS nenori keistis, savanaudiškai laukdamas iš mūsų gauti pats neduodamas jokios naudos visumai.
Taip pat ir mes einame prieš Tėvo valią sriūbaudami į taktą tariamam vargšui.
Na koks jis vargšas, jei VIDUJE YRA TĖVAS – ROJAUS TREJYBĖ. Padėkime jam atrasti Gyvai patirtinį Tėvą – Rojaus Trejybę savyje. Mokykimės studijuodami dvasinius šaltinius Urantijos Epochinio Apreiškimo Šviesoje ir Tiesoje. Melskimės ir garbinkime Gyvojoje Rojaus Trejybės Šventovėje ir individualiai, kur bebūtume. Darykime gėrio darbus kartu su Rojaus Tėvais, tvirtai atsiremdami ir pasitikėdami Jais. Išmokykim ir kančioje esantį tą daryti, kaip mus moko dvasinės gausybės Epochiniame Apreiškime, kuris materilizuotas ir išverstas Urantijos Knygos pavidalu.
Sąmoningas nuodėmės piktybinis apkabinimas ir troškimas kenkti kitiems ir tuo pačiu sau ir yra blogis. Jis ištirpstą einant Gyvuoju Rojaus Trejybės keliu. Suvokiant save kaip neatsiejamą molekulę Gyvąjame kūrinijos kūne. Kokio dažnio vibracijas skleis ta molekulė ar jų gausa, taip ir kūrinijos kūnas patirs, Gyvai patirs tuos virpesius.
Tad kam reikia sirgti puolusio sūnaus liga? Kam reikia gailėtis “ vėžinės ląstelės”?
Tegalime pareikšti gailestingumą ir padėti atsistoti apkabinusiam vegetaciją. Ir tai daryti galime nepažeisdami Tėvo suteiktos laisvos valios. Juk Jėzus parodė ir įrodė kaip tai padaryti, kad rastume priėjimą ir kenčiantis PATS paprašytų pagalbos.
Šalin ambicijas ir norą dominuoti kito atžvilgiu. Visus vienodai Myli Rojaus Trejybė.
Ir tikrai yra taip, kad atsisakantys Gyvojo Rojaus Trejybės kelio nesupras:

“ Kodėl kas vieniems yra gėris, kitiems yra blogis “

Arunas
2010-11-19 22:37:42



ROJAUS TREJYBES Tiesos grudas jau yra pasetas Urantijos planetoje,belieka mums visiems Ji tinkamai ,rupestingai priziureti,kad kuo maziau Jis butu apauges siuolaikines civilizacijos technokratinemis piktzolemis.Pamacius vel augancias piktzoles,atradus laiko,nepatingeti israveti jas vel, bet atsargiai, nepzeidziant prasikalusio daigelio.Mes visi ant sios planetos esantys zmones turime rupestingai priziureti auganti daiga tol,kol jis uzaugs i dideli Meiles,Tiesos,Visuotinio Gerio Medi,kad jis mums duotu simteriopa,tukstanteriopa,o gal net zymiai didesni derliu.Medzio ir jo vaisiu kokybe daugelyje atveju priklauso nuo musu paciu ryzto,noro,valios pastangu. Garbe ROJAUS TREJYBEI.

Fredas
2010-11-19 16:19:38



Rodos ne taip senai daugelis galvojo kad 'siaures atenu' vizija atejo per akropoliu ir kitu prekybos centru prikimstu ivairiausiu pramogu vartus, taiciau tenka pastebeti kad daugeliui sita vizija taip stipriai apkarto,kad tenka net kreiptis pas psihologus ar psihiatrus,kad islaikyti bent kokia imanoma dvasine pusiausvyra ar ramybe.Eilini karta materialiniu blizguciu absurdo teatro sou pabande triumfuoti pries nemirtingaja dvasia,tiksliau pries ROJAUS TREJYBE,taciau akivaizdu,nepavyko.Sita tariamoji 'siaures a. vizija' yra ne kas kitas, kaip ROJAUS TREJYBES visuotinis triumfas pries bet kokia isiviespatavusia laikinosios materijos forma.Netolimoje ateityje kataliku sekta tures uzdarineti baznycias nes nebus lankytoju,zmones bus pavarge nuo tusciu pamokslavimu ir negyvu ritualiniu apeigu. Daugelis kunigu paliks kataliku sekta noredami sukurti seimas.Ir kada visos dabartines baznycios bus atiduotos ROJAUS TREJYBES garbinimui, tada ir bus, tos taip vadinamos 'siaures atenu vizijos' issipildymas, tiksliau tariant ROJAUS TREJYBES visuotinis triumfas Lietuvoje ir visame pasaulyje. Garbe ROJAUS TREJYBEI.

Fredas
2010-11-19 02:19:36



Kada jus zvelgiate i pasauli, tada prisiminkite, kad blogio juodosios demes, kurias jus matote, yra parodomos galutinio gerio baltame fone. Jus tiesiog nematote baltu gerio demiu,kurios atrodo menkos juodame blogio fone. Kada yra tiek daug geros tiesos tam, kad ji butu skleidziama ir skelbiama, tai kodel gi zmones turetu taip daug mastyti apie blogi pasaulyje vien tik del to, kad jis pasirodo yra faktas? Tiesos dvasiniu vertybiu grozybes yra malonesnes ir labiau pakeliancios dvasia negu blogio reiskinys. Religijoje, Jezus gyne ir naudojo patyrimo metoda, net ir taip, kaip siuolaikinis mokslas naudoja eksperimento metoda. Mes Dieva surandame dvasines izvalgos vedimo deka, bet prie sielos su sia izvalga mes priartejame deka meiles tam,kas yra grazu,siekdami tiesos,budami istikimi pareigai, ir garbindami dieviskaji geri. Bet is visu situ vertybiu, teisingiausias vedlys i tikraja izvalga yra meile.<- UK

Fredas
2010-11-17 19:46:19



Kai kažkada gulėjau ligoninėje, mane pradėjo slaugyti visai nepažįstama moteris, kuri toje ligoninėje dirbo savanore (be užmokesčio). Po operacijos savaitę laiko ji ateidavo kiekvieną vakarą ir būdėdavo per naktį, nes artimieji gyveno kitam mieste, dirbo ir negalėjo atvykti. Padėdavo ir visiems kitiems, gulintiems pooperacinėje palatoje. Visi žinojo, kad ji neima nei pinigų, nei jokių dovanų, net gėlių.
Nebenorėjau čia rašyti po viso to nepagarbaus elgesio su forumo dalyviais, bet perskaičiusi Algimantą, paskambinau jai ir paklausiau iš gailesčio ar gailestingumo ji taip darė. Ji atsakė, kad joks žodis čia nėra svarbu. o man rūpi, ką galvoja kiti. Taip elgiamasi iš gailesčio ar gailestingumo?

Goda
2010-11-16 16:50:18



Mielas Fredai, tavo mintys yra pilnos šviesos, deja, tu jų pats negali susieti į vientisą sistemą, kad suvoktum KAIP GI TAU ELGTIS KONKREČIOJE SITUACIJOJE PRASMINGAI.

Dabar tu painioji tu dalykus - gailestį ir GAILESTINGUMĄ.

Tavo pateiktame epizode tu parodei tam benamiui GAILESTĮ, bet jame labai stigo GAILESTINGUMO.

Jėzus būtent ir mokė GAILESTINGUMĄ, bet jokiu būdu ne GAILESTĮ. O tu šito skirtumo dar net nesuvoki. Todėl ir esi NEGALESTINGAS, nors GAILESČIO turi.

Apie tai Forume ne kartą esu aiškinęs.
Būtent JŪSŲ MOKYMUISI IR YRA SKIRTAS MŪSŲ FORUMAS, kuriame jūs vis tik esate NEGAILESTINGI, net ir savo pačių atžvilgiu.

Telydi jus ramybė.
Su broliška meile,

Algimantas
2010-11-16 14:06:54




[Prisijunkite ir parašykite savo komentarą]
Spausdinti
Grįžti atgal