Forumas: temos peržiūra

Spausdinti

ROJAUS Trejybės - TĖVO, AMŽINOJO SŪNAUS-KŪRINIJOS MOTINOS-BROLIO, ir BEGALINĖS DVASIOS-KŪRINIJOS MOTINOS SESĖS - garbinimas vyks amžinai, ir net ROJUJE. O mes šiuos VIENINTELIUS ir Aukščiausius Dievus garbiname jau dabar Urantijoje. KOKS MILŽ

ROJAUS Trejybės - TĖVO, AMŽINOJO SŪNAUS-KŪRINIJOS MOTINOS-BROLIO, ir BEGALINĖS DVASIOS-KŪRINIJOS MOTINOS SESĖS - garbinimas vyks amžinai, ir net ROJUJE. O mes šiuos VIENINTELIUS ir Aukščiausius Dievus garbiname jau dabar Urantijoje.
KOKS MILŽINIŠKAS DVASINIS ŽINGSNIS PIRMYN!
Jėzus prieš du tūkstančius metų mokė didesnės sampratos apie Tėvą, kuris myli, ne baudžia, kuris atleidžia, ne keršija, kurIs yra ne tik žydų, bet ir pagonių, kuris yra ne tik IzraElio tautos, bet ir kiekvieno asmeniškai.
Ir koks tai buvo milžiniškas, REVOLIUCINIS, ŽINGSNIS PIRMYN palyginus su ankstesniais žydų mokymais, kurie rėmėsi Mozės įsakymais ir griežtai numatė taisykles, kaip žydai turi gyventi, kaip melstis, ir NE KITAIP.
Tačiau Jėzaus mokymai buvo iškraipyti dar jam net nepakilus pas Tėvą po prisikėlimo, kada Petras, užsidegęs po to, kada pamatė jam apsireiškusį prisikėlusį Jėzų, visus entuziastingai ragino eiti skelbti Jėzaus PRISIKĖLIMO, nors Jėzus per visus daugiau kaip trejetą bendro gyvenimo, mokymo, ir tarnavimo metų su savo apaštalais NIEKADA JŲ NEMOKĖ, KAD JIE SKELBTŲ JO PRISIKĖLIMĄ. Apie savo mirtį ir prisikėlimą Jėzus jiems nieko nekalbėjo beveik iki pat pabaigos savo gyvenimo žemiškuoju pavidalu.
Prisikėlimas NEBUVO ir NĖRA Jėzaus MOKYMAS, ar net JO MOKYMO DALIS.
Jėzus mokė ĮTIKĖTI Į TĖVĄ KAIP Į VISŲ IR KIEKVIENO TĖVĄ, IR PAJAUSTI SAVO ŠIRDYJE, KAD JIS YRA VIENAS IR VISIEMS - ŽYDAMS IR PAGONIMS - TODĖL VISI TARPUSAVYJE YRA SIELOS BROLIAI IR SESĖS.
Tuo tarpu REALUS PRISIKĖLIMAS yra savaiminis ATLYGIS UŽ ĮTIKĖJIMĄ ŠIRDYJE.
Žydų raštai jiems buvo kalte įkalti, todėl jų pasąmonė buvo tiek užteršta tamsos, kad jiems buvo sunku suvokti, kad pagonis ir žydas yra TOKIE PAT SIELOS BROLIAI IR SESĖS. Jie net savo moteris laikė žemesne rūšimi negu vyrus, jau nekalbant apie pogonių moteris.
Būtent tokioje tamsioje aplinkoje, ir Dievo BIJANČIOJE aplinkoje, buvo revoliucinis Jėzaus mokymas apie MYLINTĮ, VISUS IR VIENODAI, TĖVĄ.
Būtent dėl tokios tamsos apaštalams buvo per sunku išvalyti savo pasąmonės BAIMĘ, kad jie galėtų garbinti Tėvą ir jam melstis SAVAIS ŽODŽIAIS, SAVOMIS SĄVOKOMIS IR MINTIMIS.
Ir tik dėl to Jėzus buvo priverstas nusileisti iki jų sampratos, kad visiškai neprarastų jų, kaip savo apaštalų, jeigu jie nieko nebesupras, ko juos moko Jėzus apie Tėvą. Tik dėl to jis atsisakė savo pradinio mokymo apie Tėvo MYLINČIĄ ŠEIMĄ ir pakeitė ją jiems suprantamesne DANGAUS KARALYSTE, KURIĄ REIKIA KURTI SAVO ŠIRDYJE.
Tačiau net ir toks pakeitimas dar buvo perdaug akinantis, kada žydai karalystes suvokė žemiškąja prasme, kur Jahvė-Izraelio Tėvas turtais apipila tik tuos, kurie yra jo labiau mylimi, lygiai taip pat tik vertingesnius pastato į valdžią, o kitus baudžia už nuodėmes, kurias taip pat galima išpirkti aukomis ir pinigais.
ŠTAI KUR KORUPCIJOS IR KYŠININKAVIMO PRADŽIA URANTIJOJE - ĮSITEIKTI DIEVUI, PAPIRKTI JĮ.
Ar ne tas pats yra ir šiandien, kada savo reikalus daug kas tvarko kyšių pagalba? Ar ne už pinigus bažnyčioje užperka mišias už mirusius?
Urantijos Knygos apreiškimas mums atskleidžia visiškai kitokios gelmės ir Tėvą, ir Jėzų.
Mes jau pažįstame Tėvą tokį, kokio nepažino apaštalai būdami net su Jėzumi, nes PATYS SAVE SUVARŽĖ NORU PAŽINTI TOKĮ TĖVĄ, KURIS JUOS MYLI IR KURIAM ĮSITEKTI NEREIKIA, O REIKIA ATSIVERTI.
Urantijos Knygos apreiškimas mums atskleidžia tokį Tėvą kuris atleidžia visada ir visiems, ir net dar nepaprašius atleidimo. Tik šitokį atleidimą pajausti gali pats nusidėjėlis tada, kada ir pats atleidžia kitam.
Urantijos Knygos apreiškimas mums kalba apie Tėvo šventovę įvairiausiuose pasauliuose, kur mes pateksime po realus prisikėlimo trečiąją dieną po materialaus mūsų kūno energijos išeikvojimo ir vadinamosios fizinės mirties.
Visur yra tokios specialios vietos Tėvo GARBINIMUI. Ir net ROJUJE yra GARBINIMUI skirtos vietos ir Garbinimo Vadovai, kurie moko, kaip garbinti ROJUJE, kad tvarinių energija garbinant būtų reguliuojama ir jie užbaigtų garbinimą, kada pasirodo milžiniškas trigubas Trijų Rojaus Dievybių švytėjimas-bangavimas, išreiškiantis dėkingumą, o tokioje garbinimo palaimos būsenoje garbinančios dvasios trokšta ir toliau pasilikti, jeigu jos nebūtų būtent ir mokomos GARBINIMO ROJUJE METODO.
Tačiau net ir Urantijos Knygos apreiškimo perteikiama šviesa yra dar labiau išplečiama man perduotais Tėvo, Amžinojo Sūnaus-Kūrinijos Motinos-Brolio, ir Begalinės Dvasios-Kūrinijos Motinos-Sesės apreiškimais.
Ir būtent iš jų mes visi sužinojome, kad Tėvas atleisti jokių nuodėmių tiesiog NEGALI, nes jis niekada NEUŽPYKSTA ir visada VIEN TIK MYLI, nesvarbu, ar tu darai nuodėmę ar ne.
JIS myli vienodai ir nuodėmingąjį, ir be nuodėmės. Tačiau tik atsivėręs Tėvui nuodėmingasis ir pajunta, kaip nuodėmės akmuo nukrito nuo "dūšios," kaip palengvėjo. Tačiau palengvėjo ne dėl to, kad Tėvas tuo metu jam atleido nuodėmes, bet dėl to, kad tas žmogus ATSIVĖRĖ SAVO SIELA TĖVUI, IR Į JĄ PRITEKĖJO GYVŲ IR REALIŲ TĖVO MEILĖS VIRPESIŲ, KURIE IR NURAMINO. Ir tokį nuraminimą žmogus palaikė - klaidingai - jam suteiktu ATLEIDIMU. O juk Tėvas jį mylėjo VISĄ LAIKĄ LYGIAI TAIP, KAIP IR TUOMET, KADA JIS DAR SAVO VIDUJE JAUTĖ SUNKUMĄ.
Štai dėl ko taip svarbu užmegzti gyvą ir nuoširdų dvasinį ryšį su Tėvu, kad ir pajustum gyvą meilės tekėjimą į savo sielą, o tada ir nuodėmės pasitraukia kaip ištirpę nakties šešėliai patekėjus ryto saulei.
Štai kokia šio mokymo gelmė - atsivėrimas Tėvui per nuoširdų pasikalbėjimą su JUO SAVAIS ŽODŽIAIS, SAVOMIS MINTIMIS APIE SAVO GYVENIMĄ IR TROŠKIMUS ,yra realus, tikras ir leidžia pajausti atsivėrusiai sielai, kad Tėvas ją tikrai myli, ką ji bepadarytų ir niekada nebaudžia.
Tik pati siela baudžia SAVE, kada ne iki galo atsiveria Tėvui, arba iš viso neatsiveria ir mėgina savo, vien tik savo jėgomis, vien tik savo valios pastangų dėka irtis per visus gyvenimo sunkumus.
Lygiai taip pat daug gilesnis man buvo suteiktas mokymas, palyginus su Urantjos Knygoje pateiktu apreiškimu apie Tėvą, jog mes turime garbinti NE TIK TĖVĄ, BET IR AMŽINĄJĮ SŪNŲ-KŪRINIJOS MOTINĄ-BROLĮ, ir BEGALINĘ DVASIĄ-KŪRINIJOS MOTINĄ-SESĘ, nes jie visi trys yra LYGŪS IR BE PRADŽIOS. Ir šie JŲ PAMINĖTI VARDAI man buvo suteikti tokie, kokių nėra ir Urantijos Knygoje. Jie vienas negali būti ir veikti be kito, nes jų visi sprendimai yra priimami vienbalsiai ir visada sutampa, nes jie trys yra Pirmasis, Antrasis, ir Trečiasis Rojaus Šaltiniai ir Centrai. Ir tik juos garbina visos dvasios, kurios pasiekia Rojų ir gauna Rojaus Pilietybę. Tik juos TRIS, ir nieko daugiau, nes tik JIE TRYS YRA AMŽINI, O VISA KITA YRA KILĘ IŠ JŲ IR YRA IŠVESTINIAI DARINIAI, dėl to nėra amžini savaime, o tik tiek, kiek jie laikosi šių TRIJŲ ASMENŲ VALIOS VYKDYMO IŠ MEILĖS JIEMS IR KŪRINIJAI.
Tarp tokių tvarinių yra ir mūsų Sūnus Kūrėjas, Jėzus Kristus, ir kiti jo dvasinio lygio 700.000 Sūnų Kūrėjų. Ir jie taip pat garbina ROJAUS TREJYBĖS ŠITUOS PAČIUS TRIS ASMENIS - ŠALTINIUS IR CENTRUS.
O dabar pamąstykite akimirką - mes čia, Urantijoje, Lietuvoje, irgi jau garbiname nebe tik vieną Tėvą, bet ir Amžinąjį Sūnų-Kūrinijos Motiną-Brolį, ir Begalinę Dvasią-Kūrinijos Motiną-Sesę.
Garbiname JUOS tiek mūsų Rojaus Trejybės šventovėje per šeštadieno GYVĄSIAS pamaldas, TIEK ROJAUS TREJYBĖS garbinimo maldas pirmadieniais 22 valandą.
Patys aukščiausi tvariniai, esantys Rojuje, ir patys žemiausi, mes čia, Urantijoje, esantys mirtingieji-žmonės jau garbiname TRIS ROJAUS AUKŠČIAUSIAS ASMENYBES. Tuo mes jau galime paragauti to DVASINIO SKONIO, KĄ MES PATIRIAME PATIES GARBINIMO METU.
Tai toks milžiniškas žingsnis dvasinėje šviesoje, kad sunku surasti žodžių jam apibūdinti, kada šiandien absoliuti žmonijos dauguma gyvena ir meldžiasi tik ritualų atlikimo dėka, ir meldžiasi saviems dievams, kaip jie juos supranta, mes Lietuvoje pradedame kloti PAMATUS TIKRAJAM GARBINIMUI, KOKS EGZISTUOJA KŪRINIJOS CENTRE ROJUJE - ROJAUS TREJYBĖS ASMENŲ GARBINIMUI, ne Jėzaus, ne Šventosios Dvasios, bet Tėvo, Amžinojo Sūnaus-Kūrinijos Motinos-Brolio, ir Begalinės Dvasios-Kūrinijos Motinos-Sesės garbinimui.
To nedaro niekur Urantijoje niekas. Ir dar ilgai nedarys be mūsų.

Rojaus Trejybės valia yra tokia, kad būtent per mus būtų mokomas pasaulis tokio milžiniškos šviesos ir galios garbinimo - Rojaus Trejybės VISŲ TRIJŲ ASMENŲ GARBINIMO.
Ir mes tą JAU darome DABAR, NORS PRIEŠ KELETĄ MĖNESIŲ IR MES ŠITO DAR NEDARĖME. Kokia milžiniška šviesa mus veda vis aukštyn ir aukštyn, ir vis artyn ir artyn dvasine kryptimi link Rojaus. Argi tai ne nuostabu? Argi tai nėra milžiniškas žingsnis dvasiniame kelyje palyginus net dar su visai nesena praeitimi?
Ir šitą žingsnį mes ir galime žengti tik patirdami visų trijų Rojaus Trejybės Asmenų mums suteikiamą meilę, dvasingumą, ir išmintį.
Telydi jus ramybė.
Su broliška meile,
Algimantas


Algimantas
2008-09-15 13:01:25

Komentarai

Mielieji, nebūkite naivūs, ir nustokite svaičioję apie tai, kad Biblija yra TIKRAS DVASINIS ŠALTINIS.
Tai tiesiog ISTORINIS PASAKOJIMAS TŲ ŽMONIŲ, KURIE BENDRAVO SU JĖZUMI, ARBA KLAUSĖSI PASAKOJIMŲ APEI JĖZŲ.
Tačiau nė vienas iš tų žmonių Jėzaus mokymo NESUVOKĖ.
Todėl evangelijos neturi, iš esmės, nieko bendro SU JĖZAUS MOKYMU, KURIO NĖRA PATEIKTA NĖ VIENOJE EVANGELIJOJE.
TAI apie kokį RAŠTŲ ŠVENTUMĄ JŪS KALBATE? Būtent jūs ir sugalvojate pasudošventumu dangstyti tokia žemas ir nevertas KRISTAUS sampratas, kad jis savo krauju atpirko žmonių pseudoprigimtines nuodėmes, jūs kalbate, kad yra šitame pseudošventame rašte yra rašoma apie pragarą, kai ten yra tiesiog žmonių, paprastų žmonių sudėti laiškai, kuriuose jie rašė taip pat paprasteims žmonėms, bet juos anų laikų pseudošventuoliai religininkai sudėliojo į pseudošventus raštus, kad mulkintų kitus ir tokia savo įtaka juos valdytų. Ir JUS taip pat.
Tačiau jeigu jūs tikite tomis nesąmonėmis, tai jau jūsų asmeninis PASIRINKIMAS.
Mano misija padėti jums PRAREGĖTI, KAD ATEITIES KARTOS VIS TIK NEBELUOŠINTŲ SAVO VAIKŲ PSEUDOŠVENTAIS RAŠTAIS, kada yra šviesos šaltinis URANTIJS KNYGA, ir Jėzaus Kristaus apreiškimas KALBU JUMS VĖL.
Telydi jus ramybė.
Su broliška meile,

Algimantas
2009-04-16 12:10:28



Algimantui,
O kodel Biblija vadinate pseudorastu? Ja gi parase Dievo Dvasios ikvepti zmones. Ir Dievo Zodis nera iskaltas akmenyje, bet zmoniu sirdyse jis gyvas. Nes jei tai butu tik paprasta knyga, tai ji senai butu istrinta is istorijos. Ja degino Sen.Romos ir reformacijos laikais, is jos buvo tyciojamasi, kritikuojama, buvo uzdrausta viduramziais, konfiskuojama sovietmeciu, nejau veltui zmones itikeje Kristu tikedavo Biblijos apreiskimu?
O gal jus, Algimantai, tai pasakete supykes,t.y. per daug issiliejus emocijomis? Zinote, as irgi turiu jausmus ir itikejau Kristu ne tik per prota, tame irgi dalyvavo Dvasia. Nors nepuoliau stacia galva. Masciau pries itikedamas. Masciau ir patikejes - kitaip tariant, jau itikejusi mane itikino tai, kad protas pareme tikejima. Nors zinoma musu protas negali irodyti visko, bet suteikia tvirtu argumentu daugeliui dalyku ir atsako i visus priestaravimus. Tad ne tik jausmai reikalingi patikint Kristumi.

Zilbersteinas
2009-04-15 21:00:12



Mielieji, man perduodami apreiškimai tiek iš Rojaus Trejybės Asmenų, tiek iš Jėzaus Kristaus negraduojami kaip SVARBESNI UŽ URANTIJOS KNYGOS APRREIŠKIMĄ.
Jie yra tarsi Urantijos Knygos milžiniškų kąsnių-gabalų pasmulkinimas ir tuo pačiu patikslinimas.
Visko į Urantijos Knygą sudėti neįmanoma, kad žmogus nebijotų skaityti tokios apimties knygos.
Dabar, kada gatvėje stoviu su šita knyga, tai man dažnas sako, kad tikrai jos neskaitys, nes tokios knygos ir per visą gyvenimą neperskaitys. Tai jeigu Urantijos Knyga imtų aiškinti KIEKVIENĄ NIUANSĄ, TAI BŪTŲ KELIS KARTUS DAR DIDESNĖ.
Tuo labiau, kad dvasinės būtybės taip pat numatė, jog žmonės pradės gauti ir patys apreiškimus iš Tėvo, kurie taip pat padės jiems patiems daug ką pasiaiškinti, ko Urantijos Knygoje ir neaptariama.
Taip pačių žmonių individualios pastangos padės jiems žengti ir patirti ir Urantijs Knygos apreiškimo teiginių teisingumą ir patiems pasijausti tvirčiau, kad toji tiesa yra tikrai patiriama.
Urantijos Knygos apreiškimo TIESA NĖRA IŠKALTA AKMENYJE kaip nekintanti; ne taip, kaip PESUDOŠVENTO RAŠTO.
Tiesos negalima ĮKALINTI AKIMIRKOJE, KAD JI VISĄ LAIKĄ LIKTŲ NEKINTANTI. JIS YRA GYVA IR NUOLAT AUGA.
Todėl ir man suteikiami apreiškimai Urantijos Knygos tiesą kai kur IŠPLEČIA.
Telydi jus ramybė.
Su broliška meile,

Algimantas
2009-04-14 11:54:20



Algimantui,
Cia gan idomiai pasakyta - "daug gilesnis man buvo suteiktas mokymas, palyginus su Urantjos Knygoje pateiktu apreiškimu apie Tėvą, jog mes turime garbinti NE TIK TĖVĄ, BET IR AMŽINĄJĮ SŪNŲ-KŪRINIJOS MOTINĄ-BROLĮ, ir BEGALINĘ DVASIĄ-KŪRINIJOS MOTINĄ-SESĘ, nes jie visi trys yra LYGŪS IR BE PRADŽIOS. Ir šie JŲ PAMINĖTI VARDAI man buvo suteikti tokie, kokių nėra ir Urantijos Knygoje. "
Vadinasi, urantijos kng. apreiskimai neusileidzia tavo apreiskimams, ar ne? Kaip supratau tavo, Algimantai, apreiskimai yra svarbesni?

Zilbersteinas
2009-04-14 11:10:47



Miela Julija, GARBINIMAS yra TOKS sielos atsivėrimas TĖVUI, kurio metu IŠ JO NEPRAŠOMA NIEKO, O VIEN TIK SIELA IŠREIŠKIA DĖKINGUMĄ GARBINDAMA ROJAUS TREJYBĖS TRIS ASMENIS.
GARBINIME nėra, ir būti NEGALI, jokio papirkimo, jokios korupcijos.
Lygiai taip pat mūsų švetovėje - ROJAUS TREJYBĖS - per MŪSŲ GYVĄSIAS pamaldas aš jus MOKAU IR ROJAUS TREJYBĖS GARBINIMO IR GYVOSIOS MALDOS, KURI, NORS IR ADRESUOJAMA TĖVUI, AMŽINAJAM SŪNUI-KŪRINIJOS MOTINAI-BROLIUI, IR BEGALINEI DVASIAI-KŪRINIJOS MOTINAI-SESEI, bet vis tik nukreipta į TVARINĮ, KAD PATS TVARINYS KEISTŲSI, GERĖTŲ PER DIDESNĮ ATSIVĖRIMĄ IR DIDESNĮ PASITIKĖJIMĄ TĖVU, AMŽINUOJU SŪNUMI, IR BEGALINE DVASIA - ROJAUS TREJYBE.
Aš maldomis jus mokau - skaitykite jas, jų yra jau mano jums parašyta arti šimto ir įdėta į mūsų pirmadienio maldos temą - kad atsivertumėte visa savo siela ir melstumėte bet ko, ko tik trokšta jūsų siela VISUMOS LABUI, kad JŪS PATYS siektumėte didesnio atsidavimo ir atsivėrimo Tėvui, Amžinajam Sūnui-Kūrinijos Motinai-Broliui, ir Begalinei Dvasiai-Kūrinijos Motinai-Sesei.
Aš taip pat ir MALDOMIS jus mokau, kad savo problemų neperkeltumėte ant Tėvo pečių, bet vietoje šito, kad ATSIREMTUMĖTE Į JĮ IR PASITIKĖDAMI JUO IR JO VEDIMU IŠ VIDAUS JAS SPĘSTUMĖTE PATYS TAIP, KAIP ŠITO NORI TĖVAS, IR DRAUGE SU TĖVU, KAD BŪTŲ JOS IŠSPRĘSTOS TAIP, KAIP ŠITO NORI TĖVAS.
O kad jos būtų išsprendžiamos būtent pagal Tėvo valią, jūs turite žinoti, KOKIA YRA TĖVO VALIA IR JAI ATSIDUOTI IŠ MEILĖS TĖVUI, AMŽINAJAM SŪNUI-KŪRINIJOS MOTINAI-BROLIUI, IR BEGALINEI DVASIAI-KŪRINIJOS MOTINAI-SESEI IR VISAI KŪRINIJOS ŠEIMAI.
Ir tokia GYVA ir NUOŠIRDI malda, kurios aš jus mokau NUOLAT, taip pat nėra papirkinėjimas ir korupcija.
Kad suprastumėte skirtumą tarp kitų jūsų maldų ir tų maldų, kokių mokau jus aš, nes šitaip mane mokė Tėvas jau prieš kelerius metus, pateiksiu porą palyginimų.
Mano maldose niekada nėra TĖVE ATLEISK, PADĖK, PADARYK, vietoje šito TĖVE, AŠ TROKŠTU TAU DAR GILIAU ATSIVERTI, KAD LABAIU TAVIMI PASITIKĖČIAU IR MYLĖČIAU VISUS, KAD MANO IR MŪSŲ VISŲ TAU ATSIVĖRUSIŲ MEILĖS VIRPESIAI PASIKETŲ IR KITUS MŪSŲ SIELOS BRLIUS IR JIE PAJUSTŲ SAVO VIDUJE NUSIRAMINIMĄ IR PAJAUSTŲ PASITIKĖJIMĄ SAVOMI IR TAVIMI SPRĘSTI JIEMS KYLANČIAS PROBLEMAS.
Ir VISADA MANO VALIA YRA TOKIA, KAD BŪTŲ TĖVO, AMŽINOJO SŪNAUS, IR BEGALINĖS DVASIOS VALIA, o ne ne MANO, BET TAVO tebūnie valia. O tai milžiniškas skirtumas, nes mano valia jau sulieta su Tėvo, Amžinoj Sūnaus, ir Begalinės Dvasios valia ir man nebereikia savo valios užgniaužti ir net atsisakyti, nes ji yra VIENA.
BŪTENT DĖL ŠITO MANO MALDOS NETURI KURUPCIJOS NĖ MAŽIAUSIO ŠEŠĖLIO.
DĖL TO AŠ JUS IRGI MOKAU TIK TOKIŲ GYVŲ IR TYRŲ MALDŲ ROJAUS TREJYBĖS TRIMS ASMENIMS, KOKIŲ NEMOKO NIEKAS NIEKUR VISOJE URANTIJOJE, NET IR TARP URANTŲ KITOSE ŠALYSE.
Ir būtent tik TOKIOS MALDOS MOKO ŽMOGŲ GYVO RYŠIO SU ROJAUS TREJYBE IR SKAIDRINA ŽMOGAUS SIELĄ IR GRŪDINA CHARAKTERĮ, PLEČIA SIELOS POŽIŪRĮ IR Į ROJAUS TREJYBĘ IR Į KŪRINIJOS ŠEIMĄ IR PATYRIMĄ.
Telydi jus ramybė.
Su broliška meile,


Algimantas
2008-09-15 16:43:16



O urantinio dievo garbinimas - ne korupcijos apraiška?

Julija
2008-09-15 14:48:33



[Prisijunkite ir parašykite savo komentarą]
Spausdinti
Grįžti atgal