Forumas: temos peržiūra
Algimanto pamokomasis žodis – Kodėl yra leidžiama vystytis blogio sėklai? – pasakytas Rojaus Trejybės-AŠ ESU gyvojoje šventovėje, Romainiuose, 2024 06 22
Mano vardas – Algimantas. Sakau jums tiems, kurie žiūrite mano mokymus per yuotub‘ą. O mes – urantai – esame dabar prisijungę per skaipą į gyvąsias pamaldas – gyvojoje – Rojaus Trejybės-AŠ ESU šventovėje – vienintelėje tokioje pasaulyje be ritualų, o energinių virpesių išraiška bendraujant su Pačiu energinių virpesių Šaltiniu – Tėvu ir Motina.
Kūrėjas – Kūrėjas yra Tas – Visagalis, Visaišmintis – viską laikantis Savyje. Kodėl yra leidžiama vystytis blogio sėklai, kodėl nėra užkertamas kelias, sakykim, Tam Visaišminčiui – Šaltiniui ir Centrui – įsikišus į tą terpę, kurioje yra blogio, net maišto prieš Patį Šaltinį ir Centrą – Kūrėją – apraiškos? Atsakymas yra vienas – ir vienintelis – dėl to, kad yra Kūrėjo Charakterio Dieviškos Savybės. Kada Jis suteikė laisvą valią Savo Sūnums ir Dukroms, Jis negali tos laisvos valios veikti niekaip kitaip, kaip tiktai išliedamas aukštesnius energinius virpesius – aukštesnio energinio dažnio virpesius. O kas tai yra? Na, mes suprantam – tai yra mūsų būsena, kurioje yra dvasinis pakylėjimas – pakylėjimas – kad žmogus nebegali kenkti kitam. Jis nebenori siekti blogio veiksmų. Štai dėl to, dėl to ir yra tolimiausiuose kraštuose nuo Paties Kūrėjo, kuris yra visos kūrinijos Centre, laisvos valios klaidžiojimai – klaidžiojimai, kada nesuvokiama, kas yra tikrasis Gėris, kas yra blogis, kas yra piktybinis blogis – nesuvokiama, kadangi nebuvo Dvasinių Mokytojų, galėjusių tokius dalykus paaiškinti. Todėl natūralu, laisva valia be Išminties vystosi taip, kaip ją nukreipia aukštesni protai ir tuo pačiu galingesnė jėga.
Mirtingasis yra pats žemiausias tvarinys turintis laisvą valią. Ir jo protas turi gyvulinės kilmės pradžią iš materijos, iš gyvybės plazmos. Ir kada mūsų dvasiniai Vadovai nupuolė į tamsą – į maištą prieš Kūrėją – natūralu, mirtingojo protas buvo suklaidintas – suklaidintas labai lengvai. O dabar, praėjus 200 000 metų nuo maišto pradžios, natūralu, kad per 200 000 metų įsibujojo, įsišaknijo blogio apraiškos. Mūsų pasaulyje ypač sunku išrauti tą blogio – piktybinio blogio, maišto blogio – sėklą, nes šaknys yra per daug tvirtai įsikibusios per kartų kartas klaidingų nuostatų. Urantai dabar yra vieninteliai, kurie kabinasi į Kūrėją, atradę Jį savo viduje, ne šitame kūne – dvasinėje asmenybėje – kuri yra Kūrėjo patalpinta į šitą materialų pavidalą labai laikiną. Bet būtent, dvasinė asmenybė ir junta, kas yra aukštėjantys energinio dažnio virpesiai – junta būsena. Gali nepaaiškinti, kaip tai vyksta, bet būsenos patyrimas yra nepaneigiamas. Ir ta asmenybė iš tikrųjų pradeda jausti motyvą – vidinį motyvą – kurti Gėrio veiksmus visumos labui. O aplinkui bujoja tamsa, dvasinė beprotybė, nusigręžimas, ir maištas prieš Kūrėją. Ir tai pasireiškia per įvairių institucijų nesugebėjimą atlikti elementarių funkcijų, kurioms ir sukurtos tos institucijos – karo sukurstymą ir siuntimą, įsivaizduokit, siunčia kariaut per prievartą. Tai jau yra pažeidimas Kūrėjo suteiktos laisvos valios kiekvienam individui, turinčiam asmenybės statusą! Tai yra beprotybė! Negalima bombomis, kulkomis įrodyt savo tiesos! Negalima užkariaut tautos, kuri yra atradusi Kūrėją savyje – kiekviename tautos naryje – tokia tauta yra neužkariaujama! Nors gali kinai siųst milijonus karių, jie nesugebės užkariaut tokios tautos!
Kada aš studijuoju Epochinį Apreiškimą – Penktąjį Epochinį Apreiškimą – Urantijos Knygą – aš žaviuosi net ir maniera, kaip yra parašyti Dokumentai. Tiesiog yra teiginys ir niekuo jis daugiau nepaaiškinamas, bet eina laikas, ir vėl, akiai užkliuvus už to paties teiginio, tu imi suvokti to teiginio prasmę, kurios nesuvokei skaitydamas anksčiau. Štai, teiginys pateiktas Nebadono Archangelo, tai Dokumento autorius –
Bet netrukus Liuciferio ir jo partnerių nuteisimas sugrąžins Satanijos Sistemą į Norlatiadeko Žvaigždyną, o vėliau, Urantija ir kitos įzoliuotos sferos bus atstatytos į Satanijos grandines, ir vėl tokie pasauliai tikrai naudosis tarpplanetinio ryšio ir tarpsisteminio bendravimo teisėmis. (0529-02)
Ateis pabaiga maištininkams ir maištui. Aukščiausieji Valdovai yra gailestingi ir kantrūs, bet įstatymas dėl sąmoningai regzto blogio yra vykdomas visuotinai ir neklystamai. "Užmokestis už nuodėmę yra mirtis" – amžinas ištrynimas. (0529-03)
Štai teiginys – Visagalis yra gailestingas, Visagalis yra išmintingas, ir yra užmokestis už tą nuodėmę, už tą piktybinį blogį – mirtis – mirtis kūrinijoje – ištrynimas. Kaip tai galima suderinti Visagalį Gailestingumą, kurį teikia Kūrėjas, ir pasekmę-rezultatą – sunaikinimą, ištrynimą? Galima suderinti. Kadangi ir tie, kurie patiria maištą – kurstytojai – jie turi viduje savo protą, kaip aš jau prieš tai sakiau, t.y. aukštesnio statuso asmenybės, jau dvasios – Liuciferis – Vietinės Sistemos buvęs vadovas, jo pavaduotojas – Šėtonas, mūsų planetos buvęs dvasinis vadovas – Kaligastija, ir dar 36-ių planetų vadovai – planetų Princai, prisijungę prie Liuciferio ir Šėtono maišto – jie gi vadovavo ir pasauliams, kurie buvo tuo metu Vietinėje Sistemoje – Satanijoje – o planetoje vadovavo mirtingiesiems. Štai, tos aukštesnės dvasios-asmenybės nuklydo į tamsos beprotybę!
Kodėl buvo leista taip ilgai vystytis pačiam maištui, kodėl jis nebuvo sustabdytas?
Štai toks klausimas kyla ne vien tiktai mirtingiesiems, kodėl vystosi tas blogis aplinkoje, bet tai kilo ir ne vienos kategorijos dvasinėms asmenybėms aukštesnio statuso – kodėl? Ir štai – Delsimo Išmintis – vienas iš skyrių tame Dokumente, kurio autorius yra Galingasis Žinianešys – tai yra jau aukščiausio statuso dvasinė asmenybė – ir tas Galingasis Žinianešys yra įgijęs patyrimą pirmojo Visatoje maišto, kuriame jisai, sakykim, taip, įgijo šitą patyrimą. Jo teiginiai, kodėl leidžiama vystytis blogiui ir iškart jis nesunaikinamas, tai –
Pirma priežastis –
Gailestingumas reikalauja, jog kiekvienas nusidėjėlis turėtų pakankamai laiko tam, kad suformuluotų sąmoningą ir iki galo pasirinktų požiūrį savo blogų minčių ir nuodėmingų veiksmų atžvilgiu.(0617-02)
Reiškia, turi turėt tam tikrą laiką apmastyt savo blogio nuodėmingus veiksmus, ir keisti požiūrį. Tam reikalingas įsiterpiantis laikas tarp atliktos nuodėmės veiksmo ir sulaukiamo atpildo.
Antra priežastis –
Aukščiausią Teisingumą valdo Tėvo Meilė; dėl to Teisingumas tikrai niekada nesunaikins to, ką Gailestingumas gali išgelbėti. Laikas tam, kad būtų priimtas išgelbėjimas yra maloningai suteikiamas kiekvienam nusidėjėliui.(0617-03)
Čia jau iš Kūrėjo pusės. Jis suteikia tą maloningą tarpsnį nusidėjėliui patirti Gailestingumo virpesius ir keisti savo sampratas, savo teiginius.
Trečia priežastis –
Nė vienas mylintis tėvas niekada neskubins ateinančios bausmės savo šeimos klystančiam nariui. Kantrybė negali veikti nepriklausomai nuo laiko.(0617-04)
Taip, mylintis tėvas niekada nenori nubausti šeimos nario, Jis nori, kad tas šeimos narys pasitaisytų.
Ketvirta priežastis –
Nors blogio darymas šeimai visada yra žalingas, bet Išmintis ir Meilė įspėja dorus vaikus taikstytis su klystančiu broliu per tą laikotarpį, kurį mylintis tėvas suteikia dėl to, jog nuodėmingasis galėtų pamatyti savo elgesio klaidą ir priimti išgelbėjimą.(0617-05)
Štai, suteikiamas laiko tarpsnis dar ir tam, kad kiti šeimos nariai pamatytų – tai yra blogis – bet jį galima ištaisyti, kada pasitaiso tas nuodėmingasis darantis blogį. Kiti šeimos nariai taip pat patiria tą tarpsnį. Nors pasekmės yra juntamos visai šeimai, tuo pačiu ir tiems šeimos nariams, kurie turi suvokti tą Gailestingumą, kurį teikia Kūrėjas.
Penkta priežastis –
Nepriklausomai nuo Mykolo požiūrio į Liuciferį – (Mykolas – tai yra bendras Sūnaus Kūrėjo, mūsų atžvilgiu, Jėzaus vardas Visatoje, kūrinijoje) – taigi – Nepriklausomai nuo Mykolo požiūrio į Liuciferį, nepaisant to, kad jis yra Liuciferio tėvas-Kūrėjas, tai nebuvo Sūnaus Kūrėjo sfera vykdyti visuminį Teisingumą Sistemos Aukščiausiojo Valdovo-išdaviko atžvilgiu, nes tada jis dar nebuvo užbaigęs savęs padovanojimo karjeros, ir šituo nebuvo dar įgijęs beribės Nebadono nepriklausomybės.(0617-06)
Tą jis atliko būtent kaip Jėzus iš Nazareto. O aš jau minėjau, maištas tęsėsi 200 000 metų iki Jėzaus atėjimo.
Šešta priežastis –
Dienų Senieji šituos maištininkus būtų galėję sunaikinti nedelsiant, bet jie retai kada sunaikina nusidėjėlius neišnagrinėję visko iki galo – šituo atveju, jie atsisakė panaikinti Mykolo sprendimus.(0617-07)
Reiškia, mūsų Sūnaus Kūrėjo sprendimus, kuris leido vystytis maištui.
Septinta priežastis –
Akivaizdu, jog Emanuelis patarė Mykolui – (Emanuelis – tai yra Rojaus Trejybės atstovas mūsų Vietinei Visatai) – Emanuelis patarė Mykolui likti atokiau nuo maištininkų ir leisti maištui rutuliotis natūraliu savęs sunaikinimo kursu. O Dienų Sąjungos Išmintis yra suvienytos Rojaus Trejybės Išminties laiko atspindys.(0617-08)
Dienų Sąjunga – tai yra dvasinis Emanuelio statusas – kaip Rojaus Trejybės atstovo Vietinėje Nebadono Visatoje. Taigi tas įsiterpiantis laikas leisti maištui natūraliai vystytis, tai yra ta pati patikimiausia kryptis, kaip tas maištas pats save turi sunaikinti, kai blogis pasireiškiantis blogiu leidžia kitiems suvokti, kokia tai yra klaidinga kryptis.
Aštunta priežastis –
Dienų Ištikimasis – (tai yra Rojaus Trejybės atstovas Žvaigždyne) – Edentijoje – (Žvaigždyno Sostinėje) – patarė Žvaigždyno Vadovams leisti maištininkams elgtis laisvai iki pat galo, kad visa užuojauta šitiems piktadariams būtų kuo greičiau išrauta iš kiekvieno dabartinio ir ateities Norlatiadeko piliečio Širdies – iš kiekvieno mirtingo, morontinio, ar dvasinio tvarinio.(0617-09)
Štai, būtent, maišto vystymasis tos matomos, akivaizdžios pasekmės, mąstantiems Kūrėjo sūnums ir dukroms, leidžia ir suvokti, kokia tai yra beprotybė. Ir jeigu yra gyvas ryšys su Kūrėju stiprus – ištverti tas pasekmes, ir nepasiduoti tokiam klaidingam žingsniui prisijungti prie maišto.
Devinta priežastis –
Jeruseme – (Jerusemas yra Vietinės Sistemos Sostinė) – Orvontono – (tai yra mūsų Supervisatos, kuri yra visas tas dangaus skliautas virš mūsų galvos, taigi) – Jeruseme Orvontono Aukščiausiojo Vykdytojo asmeninis atstovas Gabrieliui patarė sudaryti visas galimybes tam, jog tuose reikaluose, kurie yra įtraukti į Liuciferio Laisvės Deklaraciją, kiekvienas gyvas tvarinys subrandintų sąmoningą pasirinkimą – (ne prievartą, bet sąmoningai apsispręsdamas). Po to, kada maišto problemos buvo pateiktos, Gabrielio Rojaus patarėjas ekstremalių situacijų klausimais paaiškino, kad jeigu tokia visiška ir laisva galimybė visiems Norlatiadeko tvariniams nebūtų suteikta, tada Rojaus karantinas, nukreiptas prieš visus tokius tvarinius, kurie savisaugos klausimu gali būti neapsisprendę ar abejojantys, būtų išplėstas visam Žvaigždynui. Tam, kad Norlatiadeko būtybėms kilimo į Rojų durys būtų laikomos atviros, reikėjo užtikrinti, jog maištas vystytųsi iki galo, ir visišką apsisprendimą dėl požiūrio garantuoti visoms būtybėms, kurios kokiu nors būdu yra su tuo susijusios.(0617-10)
Štai, jeigu būtų užkirstas maištas, tuomet nebūtų buvusios tokios galimybės, suteiktos visam Žvaigždynui – kiekvienam Žvaigždyno tvariniui priimti sąmoningą, apmąstytą sprendimą – štai aš matau pasekmes ir neinu, neinu tokiu keliu, atsisakau remti maištininkus ir prie jų prisijungti. Štai dėl to maištas turi iki galo pasiekti savęs susinaikinimą, kada visa aplinka atstumia – atstumia tą blogį, kokį siūlo maištininkai.
Dešimta priežastis –
Salvingtono Dieviškasis Tarnas – (tai yra kitas terminas – Vietinės Visatos Dukros Kūrėjos – įvardijimas) – Salvingtono Dieviškasis Tarnas – (Dukra Kūrėja – Nebadonija) – kaip savo trečiąjį savarankišką kreipimąsi išleido mandatą, nurodantį, jog nebūtų daroma nieko, kas pusiau išgydytų, bailiai nuslopintų, arba kitokiu būdu nuslėptų siaubingą maištininkų ir maišto vaizdą. Angeliškosioms gausybėms buvo nurodyta dirbti, kad būtų iki galo atskleista ir be apribojimų suteikta galimybė nuodėmės išraiškai kaip greičiausiam metodui, kurio dėka būtų pasiektas tobulas ir galutinis išsigydymas nuo blogio ir nuodėmės nelaimės.(0617-11)
Štai, ir Nebadonija išleido trečiąjį savo mandatą leisti visoms Angeliškosioms Būtybėms – Angelams įvairių kategorijų – sudaryti tokias aplinkybes, kad maištas galėtų vystytis, nes tik taip bus priversti tie, kurie gyvena maišto aplinkoje, pamatyti prie ko priveda maištas. Tai yra patyrimas.
Vienuolikta priežastis –
Jeruseme buvo organizuota ekstremalių situacijų eksmirtingųjų taryba, kurią sudarė Galingieji Žinianešiai, pašlovinti mirtingieji, kurie anksčiau drauge su savo kolegomis panašiose situacijose buvo sukaupę asmeninį patyrimą. Jie perspėjo Gabrielį, jog mažiausiai tris kartus daugiau būtybių nuklys, jeigu bus mėginama imtis despotiškų arba bendrų slopinimo metodų. Visas Uversos patarėjų korpusas laikėsi tos pačios nuomonės, kada patarė Gabrieliui leisti maištui vystytis laisvai ir natūraliai, net jeigu prireiktų ir milijono metų tam, jog būtų panaikintos pasekmės.(0618-01)
Štai, maištui – 200 000 metų. Jėzus jį užbaigė formaliai, oficialiai. Mūsų planetai jis toliau tęsiasi, nes šaknys neišrautos, ir pasekmes mes juntame kaip viso pasaulio dabar netvarka tiesiog bujote pradeda bujoti. Bet jeigu tos pasekmės skaudės, ir dešimtis kartų skaudės, palyginus su šia akimirka – ir toliau leidžiama blogiui tarpti net jeigu ir prireiktų milijono metų, kad tos pasekmės ir maištas būtų sustabdytas. Tai šiuo atveju Jėzus sustabdė maištą politine prasme visoje Satanijos Sistemoje, bet planetoje mes dabar šaknis turime rauti patys. Maištas, taip, oficialiai jis baigtas, ryšio grandinės palaipsniui atstatomos, bet šaknis ravėt ir pasekmes patirt dėl įvairiausių klaidų, kokias daro to maišto palikuonių per kartų kartas, išsaugojusių savo tą maištininko geną, ir kuris yra dabar tarp valdžios visame pasaulyje – tai štai, tos pasekmės, net jeigu ir milijono metų reikėtų, kad būtų panaikintos – taip, tai bus daroma natūraliai – o ne stabdant kažkokia akimirksnine Kūrėjo įsiterpimo galia, kad ji pasireikštų ir viskas transformuotųsi į rožinį pasaulį! Ne, procesas turi vykti natūraliai!
Ir dar viena priežastis –
Laikas, net ir laiko Visatoje išraiška, yra santykinis: Jeigu vidutinę gyvenimo trukmę turintis Urantijos mirtingasis įvykdytų tokį nusikaltimą, kuris galėtų sukelti pasaulinio masto sumaištį, ir jeigu jis būtų suimtas, nuteistas, ir sunaikintas per dvi ar tris dienas nuo nusikaltimo įvykdymo, ar jums tai atrodytų ilgas laikotarpis? Ir vis tik tai būtų artimesnis palyginimas su Liuciferio gyvenimo trukme, net jeigu jo teisminis nagrinėjimas, pradėtas dabar, nebūtų užbaigtas per šimtą tūkstančių Urantijos metų. Santykinis laiko tarpsnis, Uversos požiūriu, kur yra nagrinėjama byla, gali būti išreikštas pasakant, jog Liuciferio nusikaltimas teismui yra pateiktas per dvi su puse sekundės nuo jo įvykdymo. Rojaus požiūriu, nuosprendis yra tą pačią akimirką su nusikaltimo įvykdymu.(0618-02)
Štai, yra tas blogis, kur natūraliai galima jį pakeisti gėriu ir toje planetoje, kur yra maišto patyrimas. Ir būtent mūsų planeta taip pat yra tarp tų 37-ių planetų. Aišku, blogiu niekas nenori gyventi. Bet visi nukreipia gėrį tiktai savo asmens atžvilgiu, o ne visumos, reiškia, tai savanaudiškas supratimas gėrio – o reikia dieviškojo, mūsų – urantų – supratimo – gėris būtų kuriamas visumai. Ir mes, patyrę skaudžias maišto pasekmes, ir patiriantys dabar, suvokiame, kaip yra sunku Šviesai skverbtis per tamsą. Bet kito kelio nėra. Ir nėra kitų mirtingųjų be urantų, kurie šito siektų sąmoningai apsisprendę, atradę Kūrėją savo viduje, ir tuo pačiu vis stipriau jaučiantys Kūrėjo vedimą iš vidaus. Štai dėl to urantai ir yra saugomi – Kūrėjo saugomi. O kiti naikina vieni kitus įvairiuose karuose įvairių institucijų biurokratinėse pinklėse, šeimos konfliktuose, buitiniuose konfliktuose. Jų tokia yra samprata Gėrio ir blogio. Jie mano, kad daro taip pat gėrį. Kūrėjo prasme, jie maištauja prieš Kūrėją.
Štai tiek tos tamsos aplinkui, ir kaip ją įveikti, kodėl tas blogis nestabdomas per akimirką Paties Kūrėjo – Visagalio, Visaišminčio.
2024-07-14 22:20:49
Komentarai
Skaitydama šio puikaus Algimanto pamokomojo žodžio tą vietą, kur jis kalba apie Galingojo Žinianešio pateiktas dvi pirmas priežastis, kodėl leidžiama vystytis blogiui, aš norėčiau dar jas papildyti kitu, kaip tik vakar skaitytu, nuostabiu Algimanto 2019-05-11 mokymu, pavadinimu „Urantijos Knygos du teiginiai, vienas kitą papildantys ir jokiu būdu neprieštaraujantys vienas kitam“, kuriame jis labai išmintingai pateikia Urantijos knygoje perskaitytų dviejų teiginių – „Gailestingumas nugali Teisingumą“ ir „Ko negali padaryti Gailestingumas, tą užbaigia Teisingumas“ – kurie iš pirmo žvilgsnio tarsi prieštarauja vienas kitam, PAVYZDŽIUS, kuriais ir įrodo, kad šie teiginiai ne prieštarauja vienas kitam, o vienas kitą papildo.Labai siūlau paskaityti ir šį Algimanto mokymą, kurio tekstą rasite svetainėje urantija.lt – Algimanto pamokomieji žodžiai per gyvąsias pamaldas Rojaus Trejybės AŠ ESU Gyvojoje Šventovėje (tekstai) – 231. Algimanto pamokomasis žodis: Urantijos Knygos du teiginiai, vienas kitą papildantys ir jokiu būdu neprieštaraujantys vienas kitam, pasakytas Rojaus Trejybės-AŠ ESU gyvojoje šventovėje, Vilniuje, 2019 05 11
Mielos visiems dienos
Laura
Vilniete
2024-07-15 14:02:39
[Prisijunkite ir parašykite savo komentarą]