Forumas: temos peržiūra

Spausdinti

Laikas kapavietėje po Jėzaus palaidojimo. Jėzaus mirties ant kryžiaus prasmė ir pamokos.

Mielieji, siūlau jums susipažinti su Urantijos Dokumentu, kurs padės jums giliau pažvelgti, kas gi vyko po Jėzaus nukryžiavimo iki jo prisikėlimo.
Taip pat SUSIMĄSTYKITE skaitydami skyrius apie Jėzaus mirties ant kryžiaus PRASMĘ IR PAMOKAS, kad daugiau nebūtumėte religinėmis PAPŪGOMIS, KOKIOMIS ŠIANDIEN YRA VISA ŽMONIJA, IŠSKYRUS TIK NUOŠIRDŽIUS TĖVO MEILĖS IR ŠVIESOS SKLEIDĖJUS.
Telydi jus ramybė.
Su broliška meile,
Algimantas
---------------
LAIKAS KAPAVIETĖJE
TOJI viena su puse dienos, kada Jėzaus mirtingas kūnas gulėjo Juozapo kapavietėje, tas laikotarpis tarp jo mirties ant kryžiaus ir jo prisikėlimo, yra Mykolo žemės karjeroje toks skyrius, apie kurį mes labai mažai ką žinome. Mes galime papasakoti apie Žmogaus Sūnaus palaidojimą ir į šį dokumentą įtraukti tuos įvykius, kurie yra susiję su jo prisikėlimu, bet mes neturime daug autentiško pobūdžio informacijos apie tai, kas gi iš tikrųjų vyko per šitą maždaug trisdešimt šešių valandų laikmetį, nuo penktadienio trečios valandos po pietų iki sekmadienio trečios valandos iš ryto. Šitas laikotarpis Mokytojo karjeroje prasidėjo prieš pat tą momentą, kada romėnų kareiviai jį nuėmė nuo kryžiaus. Po savo mirties jis kabėjo ant kryžiaus maždaug vieną valandą. Jį būtų nukabinę anksčiau, jeigu ne ta gaišatis pribaigiant šiuos du plėšikus.
Žydų valdovai buvo suplanavę, kad Jėzaus kūnas būtų įmestas į Gehenos atviras laidojimo duobes, į pietus nuo miesto; toks buvo paprotys šitokiu būdu atsikratyti nukryžiavimo aukų. Jeigu šitas planas būtų pavykęs, tai Mokytojo kūną būtų suėdę laukiniai žvėrys.
Tuo metu, Juozapas iš Arimatėjos, lydimas Nikodemo, nuėjo pas Pilotą ir paprašė, kad Jėzaus kūnas būtų perduotas jiems tam, kad būtų deramai palaidotas. Neretai nukryžiuotųjų draugai romėnų valdžiai pasiūlydavo kyšių už leidimą tokius kūnus pasiimti. Juozapas nuėjo pas Pilotą su didžiule suma pinigų, jeigu iškiltų reikalas sumokėti už leidimą perkelti Jėzaus kūną į privačią kapavietę. Bet Pilotas už tai pinigų nepaėmė. Kada jis išklausė šį prašymą, tada jis greitai pasirašė tokį įsakymą, kuris leido Juozapui vykti į Golgotą ir tuoj pat ir visiškai pasiimti Mokytojo kūną. Tuo tarpu, smėlio audrai smarkiai aprimus, grupė žydų, atstovaujančių Sanhedrinui, buvo išėjusi į Golgotą turėdama tikslą įsitikinti, kad Jėzaus kūnas kartu su plėšikų kūnais būtų išmestas į atviras viešas laidojimo duobes.
1. JĖZAUS PALAIDOJIMAS
Kada Juozapas ir Nikodemas atėjo į Golgotą, tada jie pamatė, jog kareiviai Jėzų nuima nuo kryžiaus, o Sanhedrino atstovai stovi šalia, kad nė vienas iš Jėzaus pasekėjų nesutrukdytų tam, kad jo kūnas patektų į nusikaltėlių laidojimo duobes. Kada Juozapas centurionui padavė Piloto įsakymą dėl Mokytojo kūno, tada šie žydai pakėlė triukšmą ir šaukdami reikalavo jo kūno. Įtūžę jie stengėsi kūną pasiimti jėga, ir kada jie tą padarė, tada centurionas įsakė keturiems kareiviams atsistoti greta jo, ir išsitraukę iš makščių kardus jie apžergė Mokytojo kūną, gulintį ant žemės.
[2013]▼
Likusiems kareiviams centurionas įsakė palikti tuos du vagis ir šitą įniršusių žydų piktą minią patraukti atgal. Kada tvarka buvo atstatyta, tada centurionas žydams perskaitė Piloto leidimą ir, pasitraukęs į šalį, tarė Juozapui: “Šitas kūnas yra jūsų, galite su juo daryti, kas jums atrodo yra tinkama. Aš ir mano kareiviai būsime greta, kad stebėtume, jog nė vienas žmogus jums nesutrukdytų.”
Nukryžiuotasis asmuo negalėjo būti palaidotas žydų kapinėse; buvo griežtas įstatymas, kuris tokią procedūrą draudė. Juozapas ir Nikodemas žinojo šį įstatymą, ir eidami į Golgotą jie nusprendė Jėzų palaidoti Juozapo šeimos naujojoje kapavietėje, kuri buvo ištašyta didelėje uoloje, esančioje nedideliu atstumu į šiaurę nuo Golgotos ir kelio, vedančio į Samariją, kitoje pusėje. Niekas dar niekada nebuvo palaidotas šitame kape, ir jie manė, kad bus tinkama, jog Mokytojas turėtų ilsėtis ten. Juozapas iš tiesų tikėjo, kad Jėzus iš numirusiųjų prisikels, bet Nikodėmas tuo labai abejojo. Šitie buvusieji Sanhedrino nariai savo įtikėjimą į Jėzų buvo išlaikę daugiau ar mažiau paslaptyje, nors jų bičiuliai iš Sanhedrino ilgą laiką juos įtarinėjo net ir iki to meto, kada jie iš tarybos pasitraukė. Nuo šiol jie buvo labiausiai atvirai pasisakantys Jėzaus mokiniai visoje Jeruzalėje.
Maždaug pusę penkių Jėzaus iš Nazareto laidojimo procesija pajudėjo iš Golgotos į Juozapo kapavietę kitoje kelio pusėje. Kūnas buvo suvyniotas į drobulę, kai jį nešė keturi vyrai, už jų ėjo ištikimos moterys stebėtojos iš Galilėjos. Tie mirtingieji, kurie nešė Jėzaus materialų kūną, buvo Juozapas, Nikodemas, Jonas, ir romėnų centurionas.
Jie įnešė kūną į kapavietę, maždaug dešimties pėdų ploto patalpą, kur skubiai jį parengė palaidojimui. Savo mirusiuosius žydai nevisiškai laidojo; iš esmės jie juos balzamuodavo. Juozapas ir Nikodemas su savimi atsinešė didelį kiekį miros ir alavijo sulčių, ir dabar jie apvyniojo kūną tvarsčiais, sumirkytais šituose tirpaluose. Kada balzamavimas buvo užbaigtas, tada jie aplink veidą apvyniojo rankšluostį, kūną įvyniojo į drobulę, ir labai pagarbiai uždėjo jį ant lentynos kapavietėje.
Kai tik kūnas buvo patalpintas į kapavietę, centurionas davė ženklą savo kareiviams, kad šie padėtų užridenti durų akmenį prie įėjimo į kapavietę. Tada šie kareiviai išėjo į Geheną su vagių kūnais, tuo tarpu visi kiti sugrįžo į Jeruzalę, sielvartaudami, kad pažymėtų Perėjimo šventę sutinkamai su Mozės įsakymais.
Laidojant Jėzų buvo labai skubama ir dirbama sparčiai, nes tai buvo pasirengimo diena ir greitai artėjo Sabatas. Vyrai nuskubėjo atgal į miestą, bet moterys pasiliko prie kapavietės tol, kol buvo visiškai tamsu.
Tuo metu, kada visa tai vyko, moterys slėpėsi netoliese, šitokiu būdu jos stebėjo viską ir matė, kur buvo paguldytas Mokytojas. Jos šitaip slėpėsi, kadangi tokiu metu moterims nebuvo leidžiama bendrauti su vyrais. Šitos moterys nemanė, kad Jėzus buvo tinkamai paruoštas palaidojimui, ir jos tarpusavyje susitarė sugrįžti atgal į Juozapo namus, per Sabatą pailsėti, pasiruošti įvairių rūšių aromatų ir aliejų, o sekmadienio rytą sugrįžti, kad Mokytojo kūną deramai paruoštų mirties poilsiui. Tos moterys, kurios šitaip laukė šito penktadienio vakarą buvo: Marija Magdalena, Marija, Kleopo žmona, Morta, kita Jėzaus motinos sesuo, ir Rebeka iš Sepforio.
Be Dovydo Zabediejaus ir Juozapo iš Arimatėjos labai mažai kas iš Jėzaus mokinių iš tikrųjų tikėjo arba suprato, kad jis turi prisikelti iš kapo trečiąją dieną.
[2014]▼
2. SAUGANT KAPAVIETĘ
Jeigu Jėzaus pasekėjai neatkreipė dėmesio į jo pažadą prisikelti iš kapo trečiąją dieną, tai jo priešai atkreipė. Vyriausieji šventikai, fariziejai, ir sedukėjai prisiminė, kad jie buvo gavę pranešimų apie tai, kad jis buvo sakęs, jog iš mirusiųjų jis prisikels.
Šitą penktadienio naktį, po Perėjimo šventinės vakarienės, maždaug apie vidurnaktį žydų lyderių grupė susirinko Kajafo namuose, kur jie aptarė savo nuogąstavimus, susijusius su Mokytojo tvirtinimais, kad iš mirusiųjų jis prisikels trečiąją dieną. Šitas susirinkimas pasibaigė tuo, jog buvo paskirtas sanhedristų komitetas, kuris turėjo anksti kitą dieną nueiti pas Pilotą, ir jam perduoti oficialų Sanhedrino prašymą, jog prie Jėzaus kapo būtų pastatyta romėnų sargyba, kad jo draugams užkirstų kelią, ką nors su juo padaryti slapčiomis. Šito komiteto atstovas Pilotui tarė: “Pone, mes prisimename, jog šitas apgavikas, Jėzus iš Nazareto, dar tuomet, kai buvo gyvas, sakė, ‘Po trijų dienų aš vėl prisikelsiu.’ Dėl to, mes atėjome pas tave paprašyti, jog tu duotum tokius nurodymus, kad kapavietė būtų apsaugota nuo jo pasekėjų, bent jau tol, kol baigsis trečioji diena. Mes labai bijome, kad jo mokiniai neateitų ir neišvogtų jo naktį, o tada paskelbtų žmonėms, kad jis prisikėlė iš mirusiųjų. Jeigu mes tikrai leistume, kad šitai atsitiktų, tai šitoji klaida būtų nepalyginamai blogiau negu tai, kad mes būtume jam leidę gyventi.”
Kada Pilotas išklausė šitą Sanhedrino prašymą, tada jis tarė: “Aš jums tikrai duosiu dešimties kareivių sargybą. Eikite ir pasirūpinkite kapo saugumu.” Jie sugrįžo į šventyklą, pasiėmė savo pačių dešimt sargybinių, ir tuomet iškeliavo, net ir šitą Sabato rytą, prie Juozapo kapavietės su šitais dešimt žydų sargybinių ir dešimt romėnų kareivių, kad prie kapavietės pastatytų juos į sargybą. Šitie vyrai užrideno dar vieną akmenį prie įėjimo į kapavietę ir uždėjo Piloto antspaudus ant akmenų ir aplink juos, kad jų niekas nepajudintų be jų žinios. Ir šitie dvidešimt vyrų pasiliko saugoti iki prisikėlimo valandos, žydai atnešdavo jiems maisto ir gėrimo.
3. SABATO DIENĄ
Per visą šitą Sabato dieną mokiniai ir apaštalai slėpėsi, tuo tarpu visa Jeruzalė aptarinėjo Jėzaus mirtį ant kryžiaus. Šituo metu Jeruzalėje buvo apie vieną su puse milijono žydų, suplūdusių iš visų Romos imperijos dalių ir iš Mesopotamijos. Tai buvo Perėjimo šventinės savaitės pradžia, ir visi šitie piligrimai bus mieste, kad sužinotų apie Jėzaus prisikėlimą ir šitą žinią nusineštų atgal į savo namus.
Vėlyvą šeštadienio naktį Jonas Morkus sukvietė vienuolika apaštalų, kad slapta ateitų į jo tėvo namus, kur prieš pat pusiaunaktį jie visi susirinko tame pačiame viršutiniame kambaryje, kur prieš dvi naktis su savo Mokytoju jie valgė Paskutiniąją Vakarienę.
Marija, Jėzaus motina, su Rūta ir Judu, sugrįžo į Betanę, kad prisijungtų prie savosios šeimos šitą šeštadienio vakarą prieš pat saulėlydį. Dovydas Zabediejus pasiliko Nikodemo namuose, kur jis buvo sutaręs su savo pasiuntiniais, kad jie susirinktų anksti sekmadienio ryte. Tos moterys iš Galilėjos, kurios paruošė aromatus tolimesniam Jėzaus kūno balzamavimui, laukė Juozapo iš Arimatėjos namuose.
Mes nepajėgiame iki galo paaiškinti, kas atsitiko Jėzui iš Nazareto per šitą pusantros dienos laikotarpį, kada jis turėjo gulėti miręs
[2015]▼
Juozapo naujojoje kapavietėje. Akivaizdu, kad jis mirė tokia pačia natūralia mirtimi ant kryžiaus, kaip mirtų ir bet koks kitas mirtingasis tokiomis pat aplinkybėmis. Mes girdėjome, kaip jis pasakė, “Tėve, į tavąsias rankas aš atiduodu savąją dvasią.” Mes ne iki galo suprantame tokio pareiškimo prasmę, kadangi jo Minties Derintojas jau seniai buvo personalizuotas ir todėl savo egzistenciją palaikė nepriklausomai nuo Jėzaus mirtingosios būtybės. Mokytojo Personalizuoto Derintojo jokiu būdu negalėjo įtakoti jo fizinė mirtis ant kryžiaus. Tai, ką Jėzus kažkuriam laikui atidavė į Tėvo rankas, turėjo būti Derintojo ankstesniojo darbo dvasinant mirtingojo protą dvasinė kopija dėl to, kad būtų pasirūpinta žmogiškojo patyrimo kopijos perkėlimu į gyvenamuosius pasaulius. Jėzaus patyrime turėjo būti kažkokia dvasinė realybė, kuri būtų analogiška dvasinei prigimčiai, arba sielai, kokią turi šių sferų įtikėjimu augantys mirtingieji. Bet tai yra vien tiktai mūsų nuomonė – mes nežinome iš tiesų, ką Jėzus atidavė savojo Tėvo globai.
Mes žinome, jog Mokytojo fizinis kūnas Juozapo kapavietėje gulėjo maždaug iki sekmadienio ryto trečios valandos, bet mes visiškai nesame tikri dėl Jėzaus asmenybės statuso per tą trisdešimt šešių valandų laikotarpį. Kartais šiuos dalykus mes sau patiems drįsdavome aiškinti maždaug šitaip:
1. Mykolo Kūrėjo sąmonė turėjo būti laisva ir visiškai nepriklausoma nuo su ja susieto mirtingojo proto, kuris buvo fizinio įsikūnijimo metu.
2. Mes žinome, jog buvęs Jėzaus Minties Derintojas šituo laikotarpiu buvo žemėje ir asmeniškai vadovavo susirinkusioms dangiškosioms gausybėms.
3. Žmogaus iš Nazareto įgyta dvasinė tapatybė, kuri susiformavo per savo gyvenimą materialiame kūne, pirma, dėl betarpiškų jo Minties Derintojo pastangų, o vėliau dėl to, kad jis pats tobulai suderino idealios mirtingojo egzistencijos fizinius poreikius ir dvasinius reikalavimus, kaip tai buvo įgyvendinta niekada nenutrūkstamu pasirinkimu vykdyti Tėvo valią, turėjo būti atiduota Rojaus Tėvo globai. Ar šitoji dvasinė realybė sugrįžo, kad taptų prisikėlusios asmenybės dalimi, ar nesugrįžo, tai šito mes nežinome, bet mes manome, kad ji sugrįžo. Bet visatoje yra ir tokių, kurie laikosi tokios nuomonės, jog šitoji Jėzaus sielos tapatybė dabar ilsisi “Tėvo krūtinėje,” kad vėliau būtų paleista tam, jog vadovautų Nebadono Užbaigtumo Korpusams jų neatskleistame likime ryšium su išorinės erdvės neorganizuotų sferų nesukurtomis visatomis.
4. Mes manome, kad Jėzaus žmogiškoji arba mirtingoji sąmonė per šitas trisdešimt šešias valandas miegojo. Mes turime pagrindo manyti, kad žmogiškasis Jėzus nieko nežinojo, kas vyko visatoje per šitą laikotarpį. Mirtingojo sąmonei nebebuvo laiko tėkmės; gyvybės prisikėlimas ėjo po mirties miego tarsi tą patį akimirksnį.
Ir tai yra maždaug viskas, ką mes galime pasakyti apie Jėzaus statusą per šitą laikotarpį kapavietėje. Yra daug tarpusavyje susijusių faktų, į kuriuos mes galime daryti nuorodą, nors vargu ar mes esame kompetentingi tam, kad imtumėmės jų aiškinimo.
Satanijos pirmojo gyvenamojo pasaulio prisikėlimo salių milžiniškame kieme dabar galima matyti nuostabų materialų-morontinį statinį, žinomą kaip “Mykolo Memorialas,” ant kurio dabar yra uždėtas Gabrielio antspaudas. Šitas memorialas buvo sukurtas netrukus, kai tik Mykolas iš šito pasaulio išvyko, ir ant jo
[2016]▼
yra užrašas: “Prisimenant Jėzaus iš Nazareto mirtingąjį perėjimą Urantijoje.”
Tebėra išlikę dokumentai, kurie rodo, jog per šitą laikotarpį Salvingtono aukščiausioji taryba, susidedanti iš šimto narių, Urantijoje buvo surengusi administracinį susirinkimą, kuriam vadovavo Gabrielis. Taip pat yra dokumentai, rodantys, jog Uversos Dienų Senieji per šį laikotarpį buvo susisiekę su Mykolu, kad aptartų Nebadono visatos statusą.
Mes žinome, jog bent jau vieną pranešimą Mykolas perdavė Emanueliui Salvingtone tuo metu, kada Mokytojo kūnas gulėjo kapavietėje.
Yra rimta priežastis tikėti, jog kažkokia asmenybė sėdėjo Kaligastijos vietoje sistemos Planetų Princų taryboje Jeruseme, kada buvo posėdžiaujama tuo metu, kada Jėzaus miręs kūnas gulėjo kapavietėje.
Edentijos dokumentai pažymi, jog Žvaigždyno Tėvas iš Norlatiadeko buvo Urantijoje, ir kad jis gavo nurodymus iš Mykolo per šį laikotarpį, kada Jėzaus kūnas buvo kapavietėje.
O taip pat yra daug ir kitų duomenų, kurie liudija, jog nevisa Jėzaus asmenybė miegojo ir buvo be sąmonės šituo akivaizdžios fizinės mirties laikotarpiu.
4. MIRTIES ANT KRYŽIAUS PRASMĖ
Nors Jėzus šita mirtimi ant kryžiaus mirė ne dėl to, kad atpirktų mirtingojo žmogaus rasinę kaltę, o taip pat ir ne dėl to, kad suteiktų tam tikros rūšies veiksmingą priėjimą prie Dievo, kuris priešingu atveju būtų įsižeidęs ir neatlaidus; nors Žmogaus Sūnus nepasiūlė savęs kaip aukos, kad nuramintų Dievo įniršį ir kad nuodėmingam žmogui atvertų kelią į išgelbėjimą; nežiūrint to, jog šitos idėjos apie atpirkimą ir nuraminimą yra klaidingos, ir vis tiktai, Jėzaus mirtis ant kryžiaus turi didžiulės svarbos, kurios nereikėtų išleisti iš akiračio. Tai yra faktas, jog Urantija tapo žinoma tarp kitų apgyvendintų planetų kaip “Kryžiaus Pasaulis.”
Urantijoje Jėzus troško gyventi pilnavertį mirtingojo gyvenimą materialiame kūne. Mirtis, paprastai, yra gyvenimo dalis. Mirtis yra paskutinysis veiksmas mirtingojo dramoje. Geranoriškai stengdamiesi išvengti prietaringų klaidų, susijusių su mirties ant kryžiaus prasmės klaidingu aiškinimu, jūs turėtumėte būti atsargūs, kad nepadarytumėte didžiosios klaidos nesuvokdami Mokytojo mirties teisingos reikšmės ir tikrosios svarbos.
Mirtingasis žmogus niekada nebuvo aršiausiųjų apgavikų nuosavybė. Jėzus nemirė tam, kad žmogų išpirktų iš šių sferų apleidusių tikėjimą valdovų ir puolusių princų gniaužtų. Tėvas danguje niekada neturėjo mintyje tokio didžiulio neteisingumo, kad mirtingojo sielą prakeiktų už jo protėvių piktadarybes. Mokytojo mirtis ant kryžiaus taip pat nebuvo ir tokia auka, kurios dėka buvo stengiamasi sumokėti Dievui skolą, kurią jam buvo skolinga žmonijos rasė.
Iki Jėzaus gyvenimo žemėje, būtų buvę galima jus pateisinti, kad tikite į tokį Dievą, bet ne po to, kada Mokytojas gyveno ir mirė tarp jūsų bičiulių mirtingųjų. Mozė mokė Kūrėjo Dievo orumo ir teisingumo; bet Jėzus pavaizdavo dangiškojo Tėvo meilę ir gailestingumą.
Gyvulinė prigimtis – polinkis į piktadarystę – gali būti paveldima, bet nuodėmė nėra perduodama vaikui iš tėvo. Nuodėmė yra toks veiksmas, kada atskiras tvarinys sąmoningai ir tyčia maištauja prieš Dievo valią ir šio Sūnaus įstatymus.
[2017]▼
Jėzus gyveno ir mirė visos visatos labui, o ne vien tiktai šito pasaulio rasių labui. Nors šios sferos mirtingieji turėjo išgelbėjimą net ir prieš tai, kada Urantijoje gyveno ir numirė Jėzus, nežiūrint šito, tai yra faktas, kad jo savęs padovanojimas šitame pasaulyje išgelbėjimo kelią labai smarkiai apšvietė; jo mirtis daug prisidėjo prie to, kad amžiams būtų aišku, jog po mirties materialiame kūne mirtingojo išlikimas tikrai yra.
Nors vargu ar tinka apie Jėzų kalbėti kaip apie pasiaukotoją, išpirkėją, ir atpirkėją, bet visiškai teisinga jį vadinti išgelbėtoju. Jis išgelbėjimo (išlikimo) kelią amžiams padarė aiškesnį ir tikresnį; jis tą išgelbėjimo kelią Nebadono visatos visų pasaulių visiems mirtingiesiems iš tiesų parodė geriau ir tikriau.
Kada tik Dievo idėją jūs imate suvokti kaip teisingą ir mylintį Tėvą, tokios vienintelės sampratos visą laiką mokė Jėzus, tada nedelsiant, visiškai nuosekliai, jūs turite iš viso atsisakyti visų primityvių sampratų apie Dievą, kad jis yra kaip įsižeidęs monarchas, griežtas ir visagalis valdovas, kuriam didžiausias malonumas yra išsiaiškinti, kurie iš jo pavaldinių daro piktadarystes, ir pasirūpinti, kad jie būtų tinkamai nubausti, nebent kokia nors būtybė beveik prilygstanti jam pačiam pati pasisiūlytų kentėti už juos, mirti kaip pakaitalas ir vietoje jų. Visa idėja apie išpirkimą ir atpirkimą yra nesuderinama su tokia Dievo samprata, kokios mokė ir kokią pademonstravo Jėzus iš Nazareto. Dievo begalinė meilė nėra antrinė, kad dieviškojoje prigimtyje eitų po ko nors kito.
Visa šitoji samprata apie atpirkimą ir išgelbėjimą aukos dėka savo šaknimis kyla iš savanaudiškumo ir remiasi savanaudiškumu. Jėzus mokė, jog tarnavimas savo bičiuliams yra dvasinės tikinčiųjų brolystės aukščiausioji samprata. Išgelbėjimas yra savaime suprantamas dalykas tiems, kurie tiki į Dievo tėvystę. Tikinčiojo pagrindiniu rūpesčiu neturėtų būti savanaudiškas troškimas siekti asmeninio išsigelbėjimo, o vietoje šito tai turėtų būti nesavanaudiškas akstinas mylėti ir, dėl to, savo bičiuliams tarnauti, net ir taip, kaip mirtinguosius žmones mylėjo ir kaip jiems tarnavo Jėzus.
Tikri tikintieji taip pat tiek daug nepergyvena ir dėl bausmės už nuodėmę ateityje. Tikras tikintysis yra susirūpinęs tiktai dėl dabartinio atsiskyrimo nuo Dievo. Tas tiesa, išmintingi tėvai savo sūnus gali nubausti, bet visa tai jie daro iš meilės ir siekdami auklėjimo tikslų. Jie nebaudžia iš pykčio, taip pat jie nebaudžia ir iš keršto.
Net jeigu Dievas ir būtų griežtas ir teisėtas monarchas tokioje visatoje, kur aukščiausiuoju laipsniu valdo teisingumas, tai jis tikrai nebūtų patenkintas dėl tokio vaikiško plano, kada vietoje kalto nusikaltėlio yra pakeičiamas nekaltas kankinys.
Jėzaus mirties, kaip ji yra susijusi su žmogiškojo patyrimo praturtinimu ir išgelbėjimo kelio praplėtimu, didingumas yra ne jo mirties faktas, bet toji nuostabi maniera ir neprilygstama dvasia, kaip jis mirtį pasitiko.
Šita visa idėja apie atleidimo išpirką perkelia išgelbėjimą į nerealybės lygį; tokia samprata yra grynai filosofinė. Žmogiškasis išgelbėjimas yra realus; jis remiasi dviemis realybėmis, kurias gali suvokti tvarinio įtikėjimas ir šitokiu būdu jos gali būti įtrauktos į individualų žmogiškąjį patyrimą: Dievo tėvystės faktu ir su tuo susieta tiesa, žmogaus brolyste. Galų gale, tas yra tiesa, kad jums turi būti “atleidžiamos jūsų kaltės taip, kaip jūs atleidžiate savo skolininkams.”
5. KRYŽIAUS PAMOKOS
Jėzaus kryžius visu dydžiu atskleidžia tikrojo piemens aukščiausiojo laipsnio atsidavimą net ir nevertiems savo bandos nariams. Jis amžiams visus
[2018]▼
ryšius tarp Dievo ir žmogaus perkelia ant šeimos pagrindo. Dievas yra Tėvas; žmogus yra jo sūnus. Meilė, tėvo meilė savo sūnui, visatos ryšiuose tarp Kūrėjo ir tvarinio tampa centrine tiesa – ne tokio karaliaus teisingumas, kuris siekia pasitenkinimo dėl to, kad prasižengiantis pavaldinys kenčia ir kad šitą pavaldinį nubaudžia.
Šis kryžius amžiams rodo tai, kad Jėzaus požiūris į nusidėjėlius nebuvo nei pasmerkimas, nei atleidimas, bet vietoje šito amžinas ir kupinas meilės išgelbėjimas. Jėzus iš tikrųjų yra išgelbėtojas ta prasme, kad jo gyvenimas ir mirtis tikrai laimi žmones gėrio ir teisumo išlikimui. Jėzus žmones myli taip smarkiai, kad jo meilė žmogiškojoje širdyje pažadina atsakomąją meilę. Meilė iš tikrųjų yra užkrečianti ir amžinai kurianti. Jėzaus mirtis ant kryžiaus demonstruoja tokią meilę, kuri yra pakankamai stipri ir dieviška, kad atleistų nuodėmę ir nuleistų negirdomis visas piktadarybes. Šitam pasauliui Jėzus atskleidė aukštesnę už teisingumą teisumo kokybę – tiesiog formalų gėrį ir blogį. Dieviškoji meilė ne vien tiktai atleidžia prasižengimus; ji juos sugeria ir iš esmės sunaikina. Meilės atleidimas visiškai pranoksta gailestingumo atleidimą. Gailestingumas piktadarystės kaltę nustumia į šoną; bet meilė amžiams sunaikina tą nuodėmę ir visą silpnumą, kuris kyla iš jos. Jėzus į Urantiją atnešė naują gyvenimo metodą. Jis mus mokė blogiui ne priešintis, bet per jį, Jėzų, surasti tokį gėrį, kuris blogį veiksmingai sunaikina. Jėzaus atleidimas nėra dovanojimas; tai yra išgelbėjimas iš pasmerkimo. Išgelbėjimas blogio nemažina; jis paverčia jį gėriu. Tikroji meilė neina į kompromisą su neapykanta, taip pat ji ir neatleidžia už neapykantą; ji sunaikina ją. Jėzaus meilė niekada nepasitenkina tiesiog vien tiktai atleidimu. Mokytojo meilė reiškia perauklėjimą, amžinąjį išlikimą. Visiškai tinka apie išgelbėjimą kalbėti kaip apie atpirkimą, jeigu jūs turite omenyje šitą amžinąjį perauklėjimą.
Jėzus savo asmeninės meilės žmonėms galios dėka sugebėjo sulaužyti nuodėmės ir blogio gniaužtus. Šituo jis išlaisvino žmones tam, kad jie pasirinktų geresnius gyvenimo kelius. Jėzus pavaizdavo išsivadavimą iš praeities, kas savaime žadėjo pergalę ateities labui. Šitokiu būdu atleidimas užtikrino išgelbėjimą. Dieviškosios meilės grožis, kada tiktai patenka į žmogaus širdį, amžiams sunaikina nuodėmės kerus ir blogio galią.
Jėzaus kančios neapsiriboja nukryžiavimu. Tikrovėje, Jėzus iš Nazareto praleido daugiau negu dvidešimt penkerius metus ant realaus ir įtempto mirtingojo egzistavimo kryžiaus. Tikrąją kryžiaus vertę sudaro tas faktas, jog tai buvo aukščiausia ir galutinė jo meilės išraiška, jo gailestingumo užbaigtas atskleidimas.
Milijonuose apgyvendintų pasaulių dešimtys trilijonų besivystančių tvarinių, kurie galėjo susigundyti tuo, jog atsisakytų moralinės kovos ir apleistų gėrio kovą, į kurią veda įtikėjimas, dar kartą pažvelgė į Jėzų ant kryžiaus ir tuomet, įkvėpti to vaizdo, kaip Dievas atiduoda savo įsikūnijusią gyvybę, būdamas atsidavęs nesavanaudiškai žmogaus tarnystei, su sunkumais grūmėsi toliau.
Mirties ant kryžiaus triumfą apibendrina Jėzaus požiūrio į savo kankintojus dvasia. Jis kryžių pavertė meilės triumfo prieš neapykantą ir tiesos pergalės prieš blogį amžinuoju simboliu, kada meldėsi, “Tėve, atleisk jiems, nes jie nežino, ką daro.” Tas meilės atsidavimas užkrėtė visą milžinišką visatą; mokiniai ja užsikrėtė nuo savo Mokytojo. Pats pirmasis jo evangelijos mokytojas, kuris buvo pašauktas atiduoti savąją gyvybę šitoje tarnystėje, sakė, kada jie mirtinai užmėtė jį akmenimis, “Nekaltink jų dėl šitos nuodėmės.”
Kryžius aukščiausiu laipsniu apeliuoja į tai, kas žmoguje yra geriausia, kadangi jis atskleidžia tą, kuris buvo pasirengęs atiduoti savąją gyvybę tarnaudamas savo bičiuliams žmonėms. Nė vienas žmogus
[2019]▼
negali turėti tokios meilės, kuri būtų didesnė už šitą: kad savąją gyvybę jis norėtų atiduoti už savo draugus – o Jėzus turėjo tokią meilė, kad savąją gyvybę jis norėjo atiduoti už savo priešus, tokią meilę, kuri buvo didesnė už bet kokią meilę iki tol žinomą žemėje.
Kituose pasauliuose, taip pat ir Urantijoje, šitas didingas vaizdinys, kaip ant Golgotos kryžiaus mirė žmogiškasis Jėzus, sužadino mirtingųjų jausmus, tuo tarpu angelams jis sukėlė aukščiausią atsidavimą.
Kryžius yra šventos tarnystės, gyvenimo, kuris yra pašvenčiamas savo bičiulių gerovei ir išgelbėjimui, tas aukštasis simbolis. Kryžius nėra simbolis to, kad nekaltas Dievo Sūnus buvo paaukotas vietoje kaltų nusidėjėlių, ir tam, kad būtų nuramintas įžeisto Dievo įtūžis, bet, žemėje ir per visą milžinišką visatą, amžiams jis yra šventas simbolis to, kaip teisieji save padovanoja piktadariams ir juos išgelbsti šitos pačios meilės atsidavimo dėka. Kryžius iš tiesų yra nesavanaudiškos tarnystės aukščiausios formos simbolis, bet kokio teisingo gyvenimo visiškas padovanojimas, kada aukščiausiu laipsniu yra atsiduodama tarnystei iš visos širdies, net mirčiai, mirčiai ant kryžiaus. Ir Jėzaus savęs padovanojimo gyvenimo šito didingo simbolio pats tas vaizdas mus visus tikrai įkvepia, kad mes norėtume eiti ir padaryti lygiai tą patį.
Kada mąstantys vyrai ir moterys žvelgs į Jėzų, kaip jis savąją gyvybę atiduoda ant kryžiaus, tada vargu ar jie galės vėl sau leisti skųstis net ir dėl žiauriausių gyvenimo sunkumų, tuo labiau dėl smulkių rūpesčių ir dėl daugelio grynai įsivaizduojamų skriaudų. Jo gyvenimas buvo toks šlovingas, o mirtis tokia pergalinga, jog mes visi esame suvylioti tokio noro, kad patirtume tiek vieną, tiek ir kitą. Visas Mykolo savęs padovanojimas, pradedant jo jaunystės dienomis ir baigiant jo mirties ant kryžiaus šituo sukrečiančiu reginiu, turi tikrą traukiamąją galią.
Tada, žvelgdami į kryžių kaip į Dievo apreiškimą, įsitikinkite, kad į jį nežiūrite primityvaus žmogaus akimis, o taip pat ir vėlesniojo barbaro požiūriu, nes ir vienas, ir kitas Dievą laikė negailestingu Valdovu, kuris remiasi rūsčiu teisingumu ir griežtu įstatymo įgyvendinimu. Vietoje šito, įsitikinkite, kad šiame kryžiuje jūs matote Jėzaus meilės ir atsidavimo savo gyvenimo misijai save padovanoti savo milžiniškos visatos mirtingųjų rasėms baigiamąjį pasireiškimą. Žmogaus Sūnaus mirtyje pamatykite aukščiausiąją viršūnę to, kaip atsiskleidžia Tėvo dieviškoji meilė savo sūnums mirtingosiose sferose. Šitokiu būdu kryžius išreiškia atsidavimą savanoriškai meilei ir savanoriško išgelbėjimo padovanojimą visiems tiems, kurie tokias dovanas ir atsidavimą nori priimti. Kryžius nebuvo susijęs su kokiais nors Tėvo reikalavimais – tiktai su tuo, ką Jėzus taip noriai davė ir ko išvengti jis atsisakė.
Jeigu žmogus negali deramai įvertinti Jėzaus ir suprasti jo savęs padovanojimo žemėje reikšmės, tai jam bent jau gali būti suprantamos ir artimos jo fizinės kančios. Nė vienam žmogui daugiau niekada nebereikės baimintis, jog Kūrėjas nežino jo žemiškųjų kančių pobūdžio ir laipsnio.
Mes žinome, jog mirtis ant kryžiaus nebuvo tam, kad būtų pasiektas žmogaus susitaikymas su Dievu, bet ji buvo tam, kad stimuliuotų žmogaus suvokimą apie Tėvo amžinąją meilę ir jo Sūnaus nesibaigiantį gailestingumą, ir kad šitas visuotines tiesas praneštų visai visatai.


Algimantas
2009-04-10 23:08:20

Komentarai

Mielieji,mano siela džiaugiasi,skaitydama Irenos,VDS komentarus.Gilinuosi aš dabar į Jėzaus apreiškimą ir tikrai norisi bėgti ir sakyti,-PATIKĖK,žmogau,tik patikėk,be išankstinio nusistatymo,kaip ir miela Irena sako.Kartais apima tokia neviltis,bet ji trumpalaikė,nes aš atradau mylimą savo Tėvą,man džiugu su Juo bendrauti,mano siela verkia iš meilės ir tai TIKRA.Garbinau Jį ir Trejybę vakar naktį.Nesikartosiu,aš negirdžiu JŲ,nematau,bet man to ir nereikia.Aš priimu TĄ GYVĄJĮ KELIĄ ir tai taip palaiminga,o jūs nė nebandot.Aš meldžiuosi ir melsiuos už jus visus,kad abejojančius užtikrintų,kad neigiančius verstų suabejoti savo teisumu,kad įtikėjusius ir atgimusius sustiprintų.Meldžiau ir melsiu visų kūrinijos valinių tvarinių labui,kad jie atvertų savąsias sielas TREJYBĖS MEILEI,GAILESTINGUMUI,IŠMINČIAI,TEISINGUMUI priimti.Mokykimės mielieji,atkakliai ir nenuilstamai.Bijome?Nuraminsiu...bijosime dar labiau.Kuo labiau patirsime Tėvą,Mylimą Tėvą,tuo labiau tas žvėris,tūnantis mumyse,puls mūsų sielas.Bet neužtrenkime prieš tą žvėrį durų,o su meile pažvelkime į jo akis,nes už mūsų STOVI MYLINTIS TĖVAS,AMŽINASIS SŪNUS,BEGALINĖ DVASIA.Ar sugebės tas žvėris atlaikyti mano ir jūsų meilės audrą?Ne,mielieji,jis spruks ir nors dar vis atsisuks su viltim mus užpulti,jam nepavyks.Tas meilės tornadas jį nusineš negrįžtamai..Jėzau,mano vyresnysis broli,aš ilgai nejaučiau Tavęs,kol mano sielos sesė ir Tavo apreiškimas padėjo man tave pajusti ir pamilti.Tu sustiprinai mane tam kely,kurį aš jau pasirinkau.Ačiū TAU..Dolmene,nebijok savojo vardo ir to kas buvai.Šią ir tik šią akimirką tu žengi į tą kelią,kuris niekad nesibaigs ir tai nuostabu.Aš tau tą jau galiu patvirtinti.Tavasis protas tau nuolat trukdys.NEPASIDUOK,mano sielos broli.Atmink ir atsiduok MYLINČIO TĖVO VEDIMUI.Ir tai nušluos visas kliūtis tavąjame patirtiniame kely.Vieną dalyką tau jau galiu patvirtinti-jei išdrįsai žengti tuo keliu,tai jis taps kaip proskyna miške.Tik išeisi iš miško,o ten-meilės jūra.Atsigersi pats ir galėsi girdyti ištroškusius...Iki,mano mielieji

arunas
2009-04-11 20:53:36



"Kas atsitiks,kai pasieksite roju su jūsų asmenybe?"
Va,va,mielas Povilai,kaip pasakytų rusai"Думай Федя, думай".Na,o jeigu pastudijuotum UK knygą,atsakymą žinotum.Pasufleruosiu,tai tik kelio pradžia.Tavo asmenybei prasidėtų absonitinis gyvenimas,kuris mums mirtingiesiems,čia,šioje "ašarų pakalnėje",dar nėra apreikštas.
Manau,kad kiekvienam savo.Povilai,tau kol kas /taip manau/yra įdomiau kurti tikrovę užsimerkus,kuo mažiau kūriančių minčių tuo patogiau,ramiau,na,manyčiau, būti tokiu,kaip A.Čechovo:"Žmogus futlere".Manę visada domino naujovės.O Dievas manę domino nuo pat vaikystės,mokykloje nuo bendraklasių mušti gaudavau,bet visvien aš sakydavau,kad Dievas yra.
Su meile

IRENA
2009-04-11 17:03:21



"Kas atsitiks,kai pasieksite roju su jūsų asmenybe?"
Va,va,mielas Povilai,kaip pasakytų rusai"Думай Федя, думай".Na,o jeigu pastudijuotum UK knygą,atsakymą žinotum.Pasufleruosiu,tai tik kelio pradžia.Tavo asmenybei prasidėtų absonitinis gyvenimas,kuris mums mirtingiesiems,čia,šioje "ašarų pakalnėje",dar nėra apreikštas.
Manau,kad kiekvienam savo.Povilai,tau kol kas /taip manau/yra įdomiau kurti tikrovę užsimerkus,kuo mažiau kūriančių minčių tuo patogiau,ramiau,na,manyčiau, būti tokiu,kaip A.Čechovo:"Žmogus futlere".Manę visada domino naujovės.O Dievas manę domino nuo pat vaikystės,mokykloje nuo bendraklasių mušti gaudavau,bet visvien aš sakydavau,kad Dievas yra.
Su meile

IRENA
2009-04-11 17:01:12



Tai uranto tikslas pasiekti rojų, kuris yra geografiniame kūrinijos centre? Tai turbut dievo tikslas yra atvesti jus prie rojaus, o jums telieka tam nesipriešinti? Labai graži ir didinga...pasaka. Svaiginanti ir įkvepianti, bet pasaka.
Kas atsitiks, kai pasieksite rojų su jūsų asmenybe? Matyt turėsite ten ją palikti, nes dievas yra vienas ir jūsų asmenybė būtų atskirta nuo dievo, būsite jūs ir dievas, tam kad būtų sąjunga tarp jūsų, reikės kad jūs ištirptumėte dieve. Dievas, rojus, tai energija ar fiziniai pavidalai? Jei tai energija, tai turi būti sąmonės energija, nes ji yra pirmapradė, o jei taip, tai sąmonę galima patirti jau čia žemėje. Jeigu rojus materialus, tai tuomet čia žemėje galima sukurti rojų. Todėl tas įsivaizduojamas rojus yra tik religinis mąsalas. Kvaišalas, opiumas liaudžiai.
Kam man rojus, jei aš dabar gyvenu, kaip rojuje? Kam man persykūnyti 570 morontiniuose pasauliuose, jei jau čia žemėje galiu patirti sąmonę ir susilieti su kosmoso energija. Neuprantu, kam atidėlioti, tai ką galima patirti būnant kūne?


Povilas
2009-04-11 14:37:29



Jus visi be išimties apsvaigote nuo apreiškimų lyg nuo kvaišalų ir tapote kvaišeliais, kitaip tiesiog nemokate gyventi, iš paprastos neįžvalgaus, trumparegio ir karštakošio Jėzaus istorijos nupynėte tragikomišką dramą ir vis dar kliedite ja, maitindami savo energija, kokie jūs neoriginalūs interpretatoriai ir nevykę plagijatoriai! Atėjo vienas, pasikarščiavo nevykusiai, o visuotinis erzelis vis dar tebesitęsia, atsikvošėkite žmonės ir nustokite gyventi praeities fantomais!
irenoms, vaidams ir

povilams
2009-04-11 14:10:23



"Tikėjimas yra sapnas"
Mielas Povilai,na kaip su tavimi diskutuoti,jeigu tu turi urantų atžvilgiu išankstinę nuostata,tiesiog užsispyrusiai nenori, nors vieną kartą,nuosekliai,PASTUDIJUOTI UK knygą.Turėdamas tokį,sakyčiau,nevisai "prastą"intelektą tu sugebėtum joje pateiktas žinias suvesti į vieną visumą.Tuomet suprastum,kad kiekvieno,Dieviškūjų Tėvų-Kūrėjų,vaiko tikslas yra ROJUS.Apie ROJŲ kalba beveik visos religijos.O Rojus yra branduolinė,švytinti sala Kūrinijos centre.Mes,materialūs Tėvų-Kūrėjų vaikai,net su savo pagamintais kosminiais laivais,prisiartinti prie tos salos negalėtume,nes sudegtume;todel,tam,kad galėtume nusileisti ant Rojaus krantų mums reikia tapti dvasinėmis būtybėmis,todel Tevo plane ir numatytas mūsų kūnų didžiulis skaičius kartų pakeitimas-materialu kuną 570 kartų pakeisim į morontinį,toliau keisim į dvasinius kūnus,kiekvieną kartą jis bus vis subtylesnis,tol,kol bus galima stovėti Tėvo akivaizdoje ir nesudegti,o nesudegs tik ištobulintos būtybės kūnas,kurio energetinio virpėjimo dažnis atitiks Rojaus Tėvo energetinio virpėjimo dažnį.
Tikriausiai supranti,kad tokių žmogeliukų kaip mes, laukia ilgas dvasinio vystymosi kelias,todel jo pradinėje stadijoje ir reikalingas ĮTIKĖJIMAS.Jėzus Kristus ir sakė:"Palaiminti tie,kurie nematę tiki".Net ir kylančioms Dvasinėms Būtybėms reikia praeiti šį išbandymą,joms taip pat pradžioje reikia paprasčiausiai PATIKĖTI.O savo dieviškuosius planus Rojaus Tėvai paskleidžia po visa Kūriniją per apreiškimus,jie nukeliauja net iki žmogiškujų būtybių,kuriems mes ir priklausome.Apreiškimas ketvirtą kartą į mūsų žemė atkeliavo per Jėzų iš Nazareto,tai mūsų,Nebadono Visatos Valdovo,Mykolo Kristaus inkarnacija.Jis pamėgino apreikšti savo Tėvą-Rojaus Tėvą,nes Mykolas Kristus yra Rojaus Tėvo Sūnus,jis ir nusileido,net iki mūsų,kad atliktų savo Dieviškojo, Rojaus Tėvo darbą,jis buvo įgaliotas pasiūlyti mums kilimo planą į tikruosius mūsų namus Rojuje,nurodė ir metodus.Dėja,Jėzaus iš Nazareto nesuprato ne tik jo šeimos nariai,bet ir apaštalai.Todel dabar ir turime PENKTAJĮ APREIŠKIMĄ- UK DOKUMENTUS,kuriuos pateikė DVASINĖS BŪTYBĖS unikaliu būdu.
Povilai,apie tai ką tu čia rašai dauguma urantų jau išbandė,patyrė ir remiantis nuosavais patyrimų rezultatais padarė pasirinkimą,mielasis, tu nieko naujo urantams JAU negali pateikti.Nevarg.
Su meile


IRENA
2009-04-11 13:43:07



Būtent apie meilę knygai, filosofijai aš ir kalbėjau, kaip apie kvailumą. Krikščionis myli savo knygą, urantas savo, musulmonas savo, tarp jų nėra esminio skirtumo, visi jie ieško knygose paaiškinimo, kodėl vyksta gyvenimas, kodėl sukasi Žemė; ieško mokymų, kaip gyventi, ką valgyti, kaip mąstyti. Tai žmonės, kuriems nepakanka sąmoningumo gyventi savo matymu ir širdimi. Ir sakydamas, kad jums UK pakaks ilgam, tu sakai, kad tau nebūtina būti vis labiau ir labiau sąmoningam, matančiam, tau pakakna paskaityti knygą ir ten rasi elgesio ir mąstymo modelius.
Vietoj to, kad taptum savo paties šeiminiku, tu pasirenki vergo kelią.

Povilas
2009-04-11 13:28:16



Povilai,
Nors šiaip diskusijos su tavimi yra kol kas visiškai beprasmės, tačiau vienoje vietoje tu iš dalies teisus, jokios knygos, kurias sukuria žmonės, absoliučios išminties kities žmonėms nesuteikia. Tą galima pasakyti ir apie Bibliją, ir apie Ošo knygą. Jose dažniausiai būna labai daug tiesos, bet buvimas kad ir nedidelės netiesos gali sugadinti iš esmės puikų kūrinį. Eidami paskui tokius kūrinius žmonės ir daro klaidas, kurios kartais būna labai sunkios.
Nors daug kas juokiasi, šaiposi iš Urantijos Knygos (tame tarpe ir Povilas), bet ši Knyga kol kas vienintelė, kurioje bent aš nerandu taip vadinamų pasakų, ar išsigalvojimų, savo materialiu (ne dvasiniu) protu nerandu galimybės šios Knygos tariamiems apreiškėjams (čia Urantijos Knygos kritikų mastymu) panaudoti jos savanaudiškiems tikslams. Juk Knyga buvo apreikšta, bet nei vienas Kontaktinės grupės narys iš to nepraturtėjo, atvirkščiai vienas kukliai gyvenę narys paaukojo labai didelę pinigų sumą šios Knygos vertimui į prancūzų kalbą.
Knyga, kurios visa esmė yra nukreipta prieš savanaudiškumą, kuri labai skrupulingai bando paaiškinti visus žmonijos nuklydimus, kurioje panaudota labai sunki žmogaus protui filosofija ir terminologija, negali būti skirta kokios nors saujelės žmonių pasipelnimui tipo prisidengiant mistine apgaule.
Didžiausia problema šiame Forume, kad tenka diskutuoti su žmonėmis, kurie neskaitę ir nestudijavę šios Knygos, arba ją tik paskaitinėję ir dar su išankstiniu kritišku nusistatymu. Todėl ir nesimezga dialogai. Net ir diskutuotojai, tiek iš vienos, tiek iš kitos pusės nebando ieškoti savitarpio supratimo, o tai prie nieko gero nepriveda.
Dėl šių mano pamastymų nereikia daryti didelės tragedijos. Kas studijavo rimtai Urantijos Knygą, tas žino, kad Urantijoje labai dažnai net ir jos ankstesni šviesiausi protai ar mokytojai nesugebėdavo patraukti savo pusėn žmonių. Niekada nebūna taip - padarytas apreiškimas (kad ir toks kaip Jėzaus savęs padovanojimas Urantijoje) ir iš karto po jo nušvinta visų žmonių protai ir jie visi neklystamai pradeda savo dvasinį gyvenimą Urantijoje (Žemėje). Taip ir Urantijos Knygai teks dar daug ko patirti. Bet džiugiausias dalykas, kad bent jau Urantijos Knygos prasmės nieks negalės iškraipyti. Ji iš karto paskelbta savo pirmine forma. Ir jai nereikės perrašinėjimų ar pagražinimų, pridėtų žmgaus protu.
Be abejo ateityje gali būti ir kitų apreiškimų, o Urantijos Knyga tikrai ne galutinis apreiškimas ir galutinė tiesa. Bet šitos Knygos mums pakaks dar ilgam.

Vaidas(VDS)
2009-04-11 12:48:44



Tikėjimas yra sapnas. Sąmoningumas yra laisvė ir atsakomybė.
Todėl tikėti kuo nors, tai sapnuoti, pakeisti realybę fantazijomis. Auginti sąmoningumą- tikroji dvasinė praktika.
Jėzus buvo dar jaunas, kai pasidavė žydų budeliams, bet tai jo pasirinkimas. Jis puikiai galėjo gyventi ir mokyti dar 35 metus, jei būtų nors kiek diplomatiškesnis su žydvaldovais, bet jame nebuvo diplomatijos, jis be proto mylėjo žmones; meilė ir užuojauta, štai jo sielos savybės.
Jei jis matė sergantį, negalėjo praeiti nepaguodęs, jei matė gobšuolį, jis privalėjo sugėdinti, supurtyti gobšio protą. Jėzus atnešė šiam pasauliui žinią apie visagalią meilę, kurioje ištirpsta nuodėmės ir karma, kurioje nesąmoningumas, transformuojasi į sąmonę, tamsa į šviesą.
Jėzus mokė mylėti visą savo esybe, totaliai, be savanaudiškumo, be ego. Šioje visą apimančioje meilėje, ligos išnykdavo, aklieji praregėdavo, nes meilė, tai dvasinė galia.
Politikavimas, prisitaikėliškumas neturėjo Jėzaus širdyje vietos, jis neėjo į kompromisą su žydų rabinais, šventikais.
Jo žinia aiški: atverti savo širdį meilei, užuojautai ir skęsti toje meilėje, spinduliuoti ją nesirenkant objekto, nes meilė yra ir visko priėmimo būsena. Širdis dėkoja už saulę, už jūrą, už kūną ir protą, be ego, nieko nepaliekant sau. Ir tokioje hermonijoje, vidinėje meilės jūroje, kai širdis atsivėrusi atsitinka prisikėlimas į sąmoningą gyvenimą. Viduje atsitinka sprogimas ir sąmonė liejasi per žmogų, visą parą, be sustojimo.
Nukryžiuoti reikia savo ego, "Aš" turi mirti ir gimti sąmoningas žmogus.
Nesąmoningos kalbos apie gimtąją nuodėmę, apie išgelbėjimą yra tamsumas ir bukumas. Aš pats save turiu išgelbėti, dievas man nepadės, aš turiu dievui padėti, nes aš turiu valią! O dievas yra hipotezė. Velnias yra hipotezė. Gyvenimą po mirties reikia dar įrodyti. O gyvenu aš dabar, čiandien! Lietuvoje ir matau saulę ir trokštu mylėti ir sąmoningėti.
Kaip man tikėjimas padės būti sąmoningam ir atsipalaidavusiam, neįsitempusiam? Tikėjimas duos kanonus, taisykles, šablonus ir aš turėsiu sekti jais, bet kartu prarasiu savo laisvę, nes Kristus pasiims mano nuodėmes ir atsakomybę. Bet laisvės be atsakomybės nebūna. Tad aš nesiruošiu dalintis savo atsakomybe su kuo nors, nes reikės pasidalinti ir savo laisve.
Įtikėjimas yra vergavimas, nemanau kad Jėzui tai patiktų, jis vertino laisvę ir Tiesą, net mirė neišsižadėjęs nė trupučio savo širdies. Kristus nesėdi danguje ar kitoje planetoje, jis yra aplink mus, žmonių šidyse ir gamtoje, Saulėje ir dirvoje, jis - pati gyvybė. Priimti Kristų, tai priimti save, savo gyvibingumą ir kiekvieną dieną vis labiau tampti gyvu, mylinčiu ir tekančiu.
Mes įkvėpiam Kristų, valgom Kristų, jaučiam Kristų, jis yra skirtingose formose ir pavidaluose, jis nedalomas; jis keičiasi ir transformuojasi, nėra nieko atskiro nuo jo.
Todėl nuodėmės nėra gamtoje, yra nesąmoningumas, nemokšiškumas. Būdamas sąmoningu tu negali daryti blogai, reikia prarasti budrumą, įkristi į sapną, tikėjimą, mintį ir tuomet gali daryti nesąmonęs.
Todėl išgelbėjimas ateina ne per ką nors, o per sąmoningą gyvenymą ir meilę.

Povilas
2009-04-11 12:26:10



Taigi nu aiskiai atsakyta Biblijoj,kad buvo tokia Dievo valia.Jis siunte sunu{Jezu},kad sumoketu uz musu visu nuodemes,bet tik reikia ji priimti i savo sirdi,itiketi.

Povilui
2009-04-11 10:36:02




[Prisijunkite ir parašykite savo komentarą]
Spausdinti
Grįžti atgal