Forumas: temos peržiūra

Spausdinti

Kas yra bendro tarp ŠV. RAŠTO , URANTIJOS ir KALBU JUMS VĖL mokymų

Kas yra bendro tarp ŠV. RAŠTO , URANTIJOS ir KALBU JUMS VĖL mokymų
Mes gyvename krikščioniškame demokratiniame pasaulyje ir ačiū Dievui , kad tokiame pasaulyje gyvename , kuriame ir Urantijos knyga gimė ir paplito . Aš tikrai labai esu laimingas , kad lemtis mane suvedė su šia knyga , o vėliau ir su knyga KALBU JUMS VĖL . Aš tikrai žaviuosiu urantinėmis Tiesomis ir Algimanto mokymais , tačiau tuo pačiu ir manau , kad žvelgdami į pasaulį per Urantijos mokymus , per tavo Algimantai mokymus - turėtume evoliucionuoti savo religinėmis pažiūromis kitu kampu . Manau , kad dabartinį forumą su radikaliu urantinių Tiesų mokymu , galėtume artinti labiau prie demokratinio patariamąjo , aiškinamojo forumo , kai ateinantys čia pasižvalgyti žmonės rastų , savo krikščioniškam pasauliui ir krikščioniškam tikėjimui , naudingų dvasinių patarimų , o ne teisuoliškų deklaracijų , kurios kitaip mąstančius ir tikinčius nuteikia priešiškai , nors ši teisuoliška tiesa ir dvasia yra kilusi iš Meilės Šaltinio . Kodėl tada , kai kurie , mūsų sielos broliai , išliedami ilgiausius dvasinės meilės monologus iššaukia priešiškumą ? Ar tai tas Meilės galių pasidalijimas ir propogavimas , kai skaitantys šiuos monologus nejaučia tikro dvasinio meilės galių pritekėjimo . Anksčiau ir aš maniau ir net aiškinau , kad visa problema besiklausančio ar beskaitančio dvasinius mokymus , tai tik to asmens proto galių stoka , jeigu negali priimti nebudingo ir negirdėto mokymo . Tačiau išsamiau pažvelgus į šį reiškinį , darau išvadą , kad ne paskutinę vietą , dvasinio mokymo supratimui , užima ir autorius ar lektorius , nutiesiantys nematomus , bet labai paprastus , dvasinius , draugiškus ryšius tarp savęs ir beskaitančio jo mintis . Todėl ir čia forume , geriausią rezultatą gausime , kai savo mintį nuleisime iki klausytojo ar skaitytojo minčių priėmimo lygio . Visais kitais atvejais , aš arba kitas bus nesuprastas , kai jis savo , tikrai didelį , žinių bagažą nesugebėjo priartinti taip , kad besiklausantis neįžvelgtų ir nesuprastų šio kalbėtojo ar rašytojo aukštesnės dvasinės padėties jo besiklausančio atžvilgiu .
Iš tiesų galių konstantuoti ir tikiu , kad urantiečiai , iš tiesų , labai toli mato savo dvasinėmis akimis , tai tikrai yra neginčytina tiesa , bent jau mums urantiečiams , bet ar gali pasaulis taip jau draugiškai suprasti ir priimti mūsų žinojimą , tuo labiau nebudingą garbinimo ritualą ? Ar gali krikščioniško mąstymo ir tikėjimo žmonės , noriai ir žingeidžiai priimti užaukštintą mokymą ? Ir iš viso , ar jau krikščioniškame pasaulyje dvasinė krizė ? Aš bent , tikrai taip nemanau . Tikrai nemanau ir tuo , kad visas krikščioniškas pasaulis liks už Kūrinijos borto , kaip nepasisekęs ir neišsivystęs savo evoliucijoje , dvasinės žmonijos pasaulis . Tikrai nemanau , kad žmonės , įtikėję į Jėzaus Kristaus gelbėjimo ir atpirkimo iš nuodėmių misiją , bus mažiau vertinami Dievo Tėvo už tuos , kurie garbina Rojaus Trejybę .
Didžiąsias dvasines vertybes ir dvasines paslaptis , kurias mes realiai žinome ir suprantame , reikėtų labiau jas vertinti ir diskutuoti jomis tik uždaresniame urantų rate . Daugelio , labai turtingų , dvasinių tiesų iškėlimas prilygsta brangenybių išmėtymui . Apie tai sakė ir Viešpats Jėzus Krisus : ,, Nemėtykite perlų kiaulėms . “ Aš nenoriu , jokiu būdu , įžeisti kitaip mąstančių , tačiau kai akivaizdžiai yra priešiškas nusistatymas urantinio modelio Kūrinijai , nereikėtų šių žmonių nei įtikinėti , nei jų smerkti . Kiekvienam reiškiniui savas laikas , tuo labiau dvasiniams vaisiams subręsti , dar kitoks laikas . Todėl nemirtingų dvasinių tiesų mėtymas visiems , yra kaip perlų išbarstymas ir nemokėjimas jų dovanoti tik tikriesiams Tiesos išpažintojams , kurie savo noru ir laisva valia prašys šių brangenybių .
Remdamiesi , kad jau ir labai sena išmintimi , tačiau amžių patvirtinta išmintimi , mes turėtume keisti savo radikalų dvasinį mokymą , ne tik kaip neracionalų dvasinių turtų dalijimą , bet ir kaip priešiško sindromo sudarymą prieš krikščionišką pasaulį ir jo religinį mąstymą . Labai dažnai yra kritikuojama religinė dogma ir ritualas ( apgailestauju , kad ir aš taip mąstau ) , tačiau pažiūrėkime geriau į save. Ar jūs nepastebite , kad per dažnai , yra žongliruojama dvasiniais žodžiais ir jų junginiais , kaip Tėvas - Trejybė ; Rojaus Trejybė ; Dvasia – Motina - Sesė ir pan . ir pan. Ar jūs manote gerbiamieji , kad tuo mes sudominsime krikščionišką labai dogminį pasaulį . Juk šis religinis pasaulis turi išvystęs labai kompaktišką ir supaprastintą tikėjimo modelį. Ar mes norime ir laukiame naujų urantijos gretų pasipildymo ? Jeigu taip , tai vargų ar prikviesime vis daugiau ir daugiau susidomėjusių urantinėmis Tiesomis , kai mes iš savo kosminio religinio žvilgsnio išleidžiame , kaip negarbinamą ir nešlovinamą Dievybę , mūsų Vietinės Visatos tikrą Dievą Kūrėją , Jėzų Kristų . Šis krikščioniškos religinės , centrinės ašies išbraukimas , didina ir platina ir taip jau plačią , dvasinių įžvalgų takoskirą , tarp urantines tiesas išpažinėjų ir krikščioniško pasaulio religijų .
Todėl aš manau , kad tie išplėstiniai dvasiniai meilės monologai , kuriuos taip mėgsta aprašyti kai kurie mūsų mieli sielos broliai , turėtų vesti tik į vis geresnį ir geresnį krikščioniško pasaulio ir urantinio mąstymo pasaulių suartėjimą . Tačiau šiandieną mes dar nemokame tais meilės žodžiais suvilioti kitaip mąstančių ir kitaip tikinčių . Todėl kyla naturalus klausimas . Ar tie žodžiai tikrai yra pasakyti ar parašyti su meilės užtaisu ?
Tai ir diskutuodami , ar norėdami pamokyti kitaip tikinčius , siūlykime jiems ne savo nemirtingas dvasines paslaptis , kurių jie tikrai nesupras , bet siūlykime bendrumą , ką mes turime ir matome bendro ,tarp urantijos mokymų ir krikščioniškų religinių dogmų . Siūlykime ką mes turime bendro garbinime Rojaus Trejybės ir krikščioniškos dievybių trejybės . Ar mes negalime matyti šiuose garbinimuose panašaus ir vertingo dvasinio bendrumo .
Tačiau , tuo savo radikaliu urantiniu mąstymu , kai kurie mūsų sielų broliai , norėtų kaip ir nurašyti krikščionišką pasaulį , kaip esantį jau gilioje krizinėje būklėje ir einantį visai ne tuo sielos tobulėjimo keliu . Tačiau ar iš tiesų krikščioniškas pasaulis yra pražuvęs pasaulis ? Ar jau tikrai reikia jam statyti gelbėjimo tiltus , ar paduoti kopėčias ? Tikrai ne . Šis krikščioniškas pasaulis tikrai turi savo dvasinės raidos potencialą tobulėti . Tačiau į bendrą dvasinį sambūvį , šiame planetiniame gyvenime , tieskime tik meilės tiltus , bendrus meilės ir grožio tiltus tarp kitaip mąstančių ir kitaip tikinčių . Siūlykime ne skirtumą , bet bendrumą .
Tegu žmonės lanko savo bažnyčias , tegu tiki savo dievais . Pritarkime tokiems jų žingsniams ir būkime labai tolerantiški savo mokymais ir patarimais . Tik patarkime , kad geriausią dvasingumą žmogaus siela gauna , kai visose maldose ir religiniuose ritualuose atveriamas protas , atveriama sąmonė , geriausiam dieviškumui reikštis žmoguje , ar tai maldoje , ar tai giesmėje . Nežinau ar kas pritars tokiam mano požiūriui , bet manau , kad reikia keisti dvasinių tiesų skleidimo metodiką .
Tai mano asmeniška nuomonė apie tai , kaip galėtų atsirasti ir vystytis bendrumai tarp Šv. Rašto ir Urantijos . Daug ko neparašiau , palieku tai skaitytojų nuomonei ir diskusijai . ( ateitiespetras @ gmail. com )


Petras
2010-03-08 22:55:21

Komentarai

Čia ne mano įžvalga, taip yra pasakęs Satja Sai Baba.
Kam sunku skaityti UK, Algimanto mokymus, tam siūlau šį Mokytoją.
Būtent per jį atradau UK. Kitiems gali atsitikti atvirkščiai.
Sudiev


Laima (Vilnius)
2010-03-18 01:19:26



PASAULYJE YRA TIK VIENA RASĖ – ŽMONIŲ RASĖ!
PASAULYJE YRA TIK VIENA RELIGIJA – MEILĖS RELIGIJA!
Sutinku su tokiomis Laimos įžvalgomis.

zose
2010-03-14 12:54:30



/ Mokymas apie angelus sargus nėra mitas; kai kurios žmogiškųjų būtybių grupės iš tiesų turi asmeninius angelus. Būtent šitą pripažindamas Jėzus, kalbėdamas apie dangiškosios karalystės vaikus, sakė: "Žiūrėkite, kad neniekintumėte nė vieno iš šitų mažųjų, nes aš jums sakau, jų angelai iš tikrųjų visada mato mano Tėvo dvasios buvimą."
Iš pradžių, serafimai buvo konkrečiai paskiriami atskiroms Urantijos rasėms. Bet nuo Mykolo savęs padovanojimo, jie yra paskiriami sutinkamai su žmogaus intelektu, dvasingumu, ir likimu. Intelekto požiūriu, žmonija yra suskirstyta į tris klases:
1. Normaliai nemąstantys – tie, kurie neturi normalios valios galios; tie, kurie nepriima vidutinių sprendimų. Šitą klasę sudaro tie, kurie nesugeba suvokti Dievo; jiems trūksta sugebėjimo išmintingai garbinti Dievybę. Normaliai nemąstančios Urantijos būtybės turi serafimų korpusą, vieną kuopą, su vienu cherubimų batalionu, paskirtų jiems tarnauti ir paliudyti, kad jiems yra rodomas teisingumas ir gailestingumas šios sferos gyvenimo kovose.
2. Vidutinis, normalus žmogiškojo proto tipas. Serafinės tarnystės požiūriu, didžioji dauguma vyrų ir moterų yra sugrupuota į septynias klases pagal savo statusą įsisavinant žmogiškojo žengimo į priekį ir dvasinio vystymosi apskritimus
3. Viršnormaliai mąstantys – tie, kurie turi didį ryžtą ir neabejotiną dvasinio pasiekimo potencialą; vyrai ir moterys, kurie turi didesnį ar mažesnį
--------------------------------------------------------------------------------
[1242]▼
ryšį su savo viduje gyvenančiais Derintojais; įvairių rezervinių likimo korpusų nariai. Nesvarbu, kokiame apskritime yra žmogus, bet, jeigu toks individas yra įtrauktas į bet kurį iš kelių likimo rezervinių korpusų, tai tuoj pat jam yra paskiriami asmeniniai serafimai, ir nuo to laiko iki žemiškosios karjeros užbaigimo, tas mirtingasis naudosis angelo sargo nuolatiniu tarnavimu ir nenutrūkstama globa. Taip pat, kada bet kokia žmogiškoji būtybė priima tą aukščiausiąjį sprendimą, kada būna tikrasis susižadėjimas su Derintoju, tada asmeninis sargas tai sielai yra paskiriamas nedelsiant./.
Mielas Vytautai,man visiškai neįdomi tavo nuomonė,visiškai nerūpi tavo išsilavinimas.ĮSIGILINK IR SUVOK,tuomet ir bus konstruktyvi diskusija.Ir jauna panelė klysta,nes pasąmonė diktuoja jos veiksmus.Vienas iš jų-įniršis dėl ištrinto teksto.Angelai to nemoko.Išlik ramybėje,nes kalba eina apie mums nematomos kūrinijos veiklą.Kol galėsime mokyti,turime to patys išmokti.Tu pasakei piktumo valdomas,aš atsakau tik iš broliškumo ir noro tave,nuolat neįsigilinus jau pulti kritikuoti,pamilti.Ramybės tau,nuoširdžiai.Išsilavinimas tolygus nuliui,jei vadovauja tik intelektas.Labanakt.


Arūnas
2010-04-14 22:45:30



Po trumpos tylos Jėzus reikšmingai pažvelgė į visus keturis ir atsakė: “Mano sielos broliai, jūsų nuomonės yra klaidingos, nes jūs nesuvokiate tų artimų ir kupinų meilės ryšių tarp tvarinio ir Kūrėjo, tarp žmogaus ir Dievo, prigimties. 1898-02 -01
Įsiskaityk, broli Arūnai, į Jėzaus žodžius – jie skirti tau, tiksliau, tavo komentarui.
Kažin kiek tu esi klasių baigęs, brolau? Pažiūrėk datą, kada tekstas apie pokalbį su angelu sargu yra parašytas ir palygink su data ant lietuviškos Urantijos Knygos. Jauna panelė net negalėjo žinoti apie jokį šios knygos egzistavimą ir joje pateikiamus serafimų aprašymus ( 113 DOKUMENTAS. SERAFINIAI LIKIMO SARGAI).
Jei tau su angelais sargais neišeina kalbėtis, tai nereiškia, kad kiti to nesugeba. Na, bet su laiku gal išmoksi :), tau dar viskas prieš akis...
Ramybės visiems ir darbingo rytojaus.


Vytautas/Vilnius
2010-04-14 21:44:43



Patikslinu-KLAUPIAMASI TIK PRIEŠ TĖVĄ-TREJYBĘ

Arūnas
2010-04-14 20:20:30



Kai siela atverta TĖVO-TREJYBĖS meilei,itin svarbu kaip pradėti garbinimą,nes garbinime jokiu būdu neturi nuskambėti nei padėkos,nei prašymų maldos leitmotyvas.Jeigu angelas galėtų kalbėti,jis tikrai pasakytų,kad labai svarbu kaip pradėti.Įtikėjimas prasideda nuo nuoširdžios maldos savo žodžiais.Jeigu individas trokšta eiti GYVAI PATIRTINIU KELIU,jis tikrai neskubės sudominti kitų,nesuvokęs pats.Juo labiau kūrinijos tvariniai neskuba priblokšti greitakalbe,bet tikrai neskubėdami mokys ir patys neskubėdami mokysis.Tai broliškas bendradarbiavimas visumos labui,pasidalijant patirtimi.Angelai neturi mūsų patirties,o mes neturime jų.Jie jau yra sutverti ir besileidžiantys TĖVO-TREJYBĖS sūnūs,o mes-kylantieji.Kuomet siela yra įtikėjusi,o dar(kas tikrai nuostabu)ir gimusi iš dvasios,ji puikiai suvokia,kad nėra TĖVAS-TREJYBĖ,prieš kuriuos ir TURIME KLAUPTIS..Bijokime prarasti ryšį su Jais-ROJAUS TĖVAIS.Kad tas ryšys būtų užtikrintas,TĖVAS MUMS PADOVANOJO MINTIES DERINTOJĄ IR ASMENYBĘ,KURI YRA TOBULA,BET POTENCIALE.Tik nuoširdus mūsų įtikėjimas,malda,garbinimas GYVOJOJE ROJAUS TREJYBĖS ŠVENTOVĖJE,STUDIJOS URANTIJOS KNYGOS,JĖZAUS KRISTAUS KNYGOS“KALBU JUMS VĖL“,TĖVO-ROJAUS TREJYBĖS ASMENŲ mokymų ir gėrio darbų darymas kartu su TĖVU-ROJAUS TREJYBE VISUMOS LABUI UGDYS MŪSŲ ASMENYBĘ IR POTENCIALAS PAMAŽU VIRS AKTUALU-ATSIVERS IR ATSISKLEIS NUOSTABIA PATIRTIMI TAS MŪSŲ ASMENYBĖS ŽIEDAS PO ŽIEDO.Ir mes įtikėdami vis gilyn ir gilyn,pamažu atgimsime iš dvasios.Tai tikrai nėra žaibiškas atgimimas kurio nori daugelis sielos brolių ar sesių,bet TAI TIKRAI ĮMANOMA KARTU SU TĖVU..Ir jokiu būdu negali būti tiesa,kuomet angelas liepia pabėgti ištarus tai vietoje to,kad PRIVALAI likti ir dalintis savąja patirtimi su kitais.Kuomet jau būsi atlikęs viską visumos labui,nebūtinai tai turi būti išėjimas kitur.Manyčiau,kad tai dar labiau įpareigoja šviesti dvasiškai kitus sielos brolius ir seses.Bet taip pat įmanoma,kad pagal individualų TĖVO-TREJYBĖS planą esi reikalingas ir kitur..Jei pabėgsi,angelas nepatars skirti jokios bausmės ir nedžiūgaus,nes pabėga tik BIJANTYS TIESOS IR ŠVIESOS.Itin keistai skamba,kai sakoma..
/Jie žiūri į tave ir niekina vien dėl to, kad jaučia, kad tu - ne jie. Kad tu ne iš čia. Jie niekina tave vien tik dėl to, kad tu bet kada gali juos palikti. Jie renkasi save ir savo neva tobulą žinojimą. Supurtyk juos ir palik graužtis dėl savo aklumo/.
PRIE JOKIŲ SĄLYGŲ AR APLINKYBIŲ URANTAI NIEKADA NENIEKINA,BET TIKRAI RENKASI TĖVO-TREJYBĖS PAŽINIMO KELIĄ.MES,URANTAI,NIEKAD TOBULAI NEŽINOSIME VISKO IKI PAT ROJAUS.BET NETGI IR TEN MES ABEJOSIME,NES BŪSIME IŠTOBULINTI,BET DAR NE TOBULI.Urantai nesigraužia.URANTAI TROKŠTA ATRADIMO GILUMOS.Ir tikrai Aklas tegali ir taip bus tikrai,kad graušis dėl veltui prabėgančių metų.AKLAI RODOMAS ĮNIRŠIS,KUOMET YRA IŠTRINAMA NEVA SVARBUS KOMENTARAS,TERODO INDIVIDO SAVIMEILĘ..Gal kas žinote,kodėl nepykstu kai pašalina mano parašytus žodžius?TODĖL,KAD JIE NEŠVIESINA FORUMO IR NEDUODA DVASINĖS NAUDOS VISUMAI..Ir visad individas turės pasirinkimą netgi būdamas dvasia.Bet ar jis pasirinks TEISINGAI?
/ Jūs rašot:
"Aš garbinu tave iš meilės ir laisva valia, gauta iš tavęs."
Kam išvis reikalingas šis garbinimo aktas?/
Tai reiškia,kad mes garbinam mylėdami kaskart labiau ir labiau ROJAUS TREJYBĘ.Ir garbinam turėdami laisvą valią,kurią mums ir suteikė TĖVAS.Ir tai ne aktas šiaip sau sugalvotas.TAI KOMUNIJA SU ROJAUS TĖVAIS,KURIĄ JAUČIAME BŪDAMI PALAIMOJ IR ATSIDAVĘ TĖVO-TREJYBĖS VIRPESIAMS,KURIE SKAISTINA ATVERTĄ NUOŠIRDŽIĄ SIELĄ.DAR DAUGIAU-GARBINIMAS DUODA DVASINĮ UŽTAISĄ,KURĮ MES SKLEIDŽIAM VISIEMS,VISAI APLINKAI.YPAČ ŠIUO LAIKU,KAI VISUOMENĖ DEGRADUOJA VIS LABIAU IR LABIAU.Pati degradacija nerodo to,jog individas prasigeria ar nuolat sėdi ant adatos.Degradacija-tai ĮDIEGTOS NETIKROS VERTYBĖS,KURIOS PAREMTOS TIEK KUO DIDESNIU KIEKIU IR DAR DIDESNIU NORU TURĖTI FINANSIŠKĄ NEPRIKLAUSOMYBĘ.MIELIEJI,NEGI NESUVOKIAT,KAD TAI NE NEPRIKLAUSOMYBĖ,BET ATVIRKŠTINIS PROCESAS,KURIS NE TIK KAD GRIAUNA SIELOS IŠLIKIMĄ,BET ŽUDO,KARTAIS IR TIESIOGINE PRASME MUS PAČIUS IR MŪSŲ JAUNIMĄ.Ar gali ramiai vakare praeiti moteris ir likti neužkabinta kojotų būrio?Aš sakau,kad gali,bet tam yra sąlyga-GILUMINIS ĮTIKĖJIMAS.Tuomet ir tik tuomet mūsų angelai saraimai pakeis užpuolikų kryptį..Ir čia tikrai nėra dėl ko atsiprašinėti dabartinio jaunimo,bet vietoje skiriamo dėmesio pinigams,kurie tikrai neturi tikrųjų dvasinių vertybių,skirkime dėmesį mūsų jaunimui nelakstę per pasaulį vaikydamiesi didesnio pinigo.Mūsų esamų pinigų kiekio tikrai užtenka prasimaitinti ir turėti stogą virš galvos.Bet tikrai gyvuliniam negana,kada vaikosi blizgučių..Kalbėkime,aiškinkime,klausykimės ir įsiklausykime ir į tą patį jaunimą,kurio psichika žalojama kasdien ir globaliu mąstu,ieškokime ir atradę savy TĖVĄ-TREJYBĘ,padėkime ir kitiems ją atrasti.Kaip padėjo JĖZUS..Šiame forume jokių nuorodų į kitus nereikia.darbo čia-ne tik mūsų kartai pakaks..Ramybės jums

Arūnas
2010-04-14 20:06:02



Dėkui, Tadai,
Pagal tavo įkeltą nuorodą - muzika tikrai nuostabiai nuoširdi ir pilna gėrio...

Linas J
2010-04-14 12:29:34



Dar kartą pritariu, Petrai, tavo mintims ir pasiūlymui keisti dvasinių tiesų skleidimo metodiką, nes to kas dabar yra daroma, mano manymu, nepakanka. Mes galėtume padaryti daugiau, jeigu būtų aiški metodika, tikslai, kuriuos pasiekus galima pasidžiaugti ir užsibrėžti naujus. Gal pagalvojam apie tai?

Rimantas V
2010-04-12 18:01:54



Atsakau tau Rimantai V . Taip yra tokių gražių minčių , kaip čia mums visiems maloniau bendrauti . Štai Arūnui pasiūliau , kad reikia skleisti daugiau džiaugsmo . Ne tai , kad jo neskleidžia Arūnas ar panašiai , bet visumoje manau šis urantinis religinis judėjimas turėtų vis labiau orietuotis į sielos džiaugsmą , į tai , ką turi kiekviena žmogiškoji siela , o būtent į dieviškąjį minčių Derintoją . žinoma aš pritariu ir šlovinančioms kalboms apie Rojaus Trejybę , tačiau tie patosiniai kūriniai , kad ir labai dvasiškai ir kūrybingiai išreikšti , tačiau atskiria vienus nuo kitų , nuo šios dienos , nuo realybės , nuo duonos kasdieninės , nuo giesmės , nuo muzikos , nuo sielos žemiško peizažo . Labai atsiprašau tų , kurie jau gyvena Rojuje ir nebemato žemiško gyvenimo , švenčių , juoko , meilės , saulės spidulio pro debesis . Aš noriu garbinti Rojaus Trejybę , kaip įpatingą Dvasinį Centrą , su muzika ir giesmėmis . Aš noriu kad visiems tame garbinimo rituale šviestų saulė širdyje . Ir nereikia ašarų , tegu mūsų akys spidi nežemišku džiaugsmu , o lūpos gražiausia giesme šlovina Dievą Tėvą . Bet kurioje garbinimo maldoje visų lūpos turi tarti žinomos giesmės žodžius , visų sielos turi kalbėti , o ne tylėti ir nežia apie ką svajoti . Iš tiesų gyvose garbinimo maldose turi dainuoti ir žmogaus kūnas ir žmogaus protas ir siela , visas žmogus turi dalyvauti garbinimo rituale . Negali vienas kalbėti ir garbinti už visus už visą susirinkimą , reikia įtraukti aktyviai visus dalyvius šiame procese . Ar mes kokie sektantai , kad bijome kurti giesmių , muzikos , džiaugsmo . Tegu mato ir žino visas pasaulis , kaip urantiečiai nuostabiomis giemėmis šlovina Dievą Tėvą . Jeigu tarp mūsų nėra kompozitorių , tai iškelkime sau tikslą , susitarkime visi , kad reikia jų ieškoti , surasti ir prikalbinti talkinti . Skleiskime džiaugsmą savo visu dvasiniu spindėjimu , o ne vien tik literatūros platinimu . Skleiskime dvasinį spindėjimą ir patyliukais pasidalinkime šia paslaptimi .

Petras
2010-04-13 20:48:35



Pritariu Fredo , Rimanto V ir Petro nuomonėms. Vėjas pučia, kur nori; jo ošimą girdi, bet nežinai iš kur ateina ir kurlink nueina. Taip esti ir su kiekvienu, kuris gimė iš Dvasios.(Jn 3, 7)
Kai įsileidžiame Dievo Tėvo ir Kristaus Dvasią į savo vidinį pasaulį, mumyse vyksta daug žadantis atgimimas. Kai neįsileidžiame , Jie jėga nesiveržia . Tačiau tuomet mūsų siela alksta , džiūsta, kenčia... Taigi kokius sprendimus padarome , tokius ir vaisius raškome. Čia kažkas iš forumo dalyvių buvo įdėję labai gražios muzikos ir giesmių. Nuoširdžiausias ačiū. Kai ką spėjau nusikopijuoti, todėl siūlau visiems , kas šiuo metu yra prisijungę , pasižiūrėti ir pasiklausyti. http://www.youtube.com/watch?v=HPBmFwBSGb0&NR=1
Tikiu , kad ateis laikas ir visi urantais taip įkvėptai giedos, o mokytojas netrins šios nuorodos , bet kaip tik paskatins panašiai reikštis ir kitus, kurie yra įtikėję, arba dar ne , bet jau eina ta linkme.
Su nuoširdžiausia pagarba , meile ir viltimi .


Tadas
2010-04-13 22:47:15




[Prisijunkite ir parašykite savo komentarą]
Spausdinti
Grįžti atgal