Forumas: temos peržiūra

Spausdinti

Bet jūs iš tikrųjų įsidėmėkite! tikrai niekada Jėzus nesakė, “Kas girdėjo mane, tas girdėjo Dievą.” Bet jis tikrai sakė, “Kas matė mane, tas matė Tėvą.” Kaip šitą suprantate jūs?

Mielieji, štai jums kelios trumpos pastraipos iš Urantijos Knygos, tačiau KOKIA JOSE YRA GELMĖ, KIEK JOMIS DAUG PASAKYTA.
PASIDALINKITE SAVUOJU MATYMU, KAIP SUPRANTATE ŠITAS PASTRAIPAS JŪS, MAMO MYLIMIEJI.
Telydi jus ramybė.
Su broliška meile,
Algimantas
--------------
" Nors savo žemiškuoju gyvenimu jis (Jėzus - mano pastaba) atskleidė dangiškojo Tėvo tikrąją prigimtį, bet apie jį jis mokė mažai. Iš esmės, jis mokė tiktai dviejų dalykų: kad Dievas pats savaime yra dvasia, ir kad, visuose ryšiuose su savo tvariniais, jis yra Tėvas. Šitą vakarą Jėzus pateikė paskutinįjį pareiškimą apie savo ryšį su Dievu, kada jis pareiškė: “Aš atėjau nuo Tėvo, ir atėjau į šitą pasaulį; antra vertus, aš tikrai paliksiu šį pasaulį ir vyksiu pas Tėvą..”
Bet jūs iš tikrųjų įsidėmėkite! tikrai niekada Jėzus nesakė, “Kas girdėjo mane, tas girdėjo Dievą.” Bet jis tikrai sakė, “Kas matė mane, tas matė Tėvą.” Girdėti Jėzaus mokymą nėra tas pats, kaip Dievą pažinti, bet matyti Jėzų yra toks patyrimas, kuris pats savaime yra Tėvo atskleidimas sielai. Visatų Dievas valdo toli nusidriekiančią kūriniją, bet būtent Tėvas danguje pasiunčia savo dvasią tam, kad apsigyventų jūsų proto viduje.
Jėzus yra tas padidinamasis stiklas žmogiškuoju pavidalu, kuris materialiam tvariniui padaro matomą Tą, kuris yra nematomas. Jis yra jūsų vyresnysis brolis, kuris būdamas materialaus kūno pavidalu įgalina jus pažinti tokią begalinių savybių turinčią Būtybę, kurios iki galo suprasti negali net ir dangiškosios gausybės. Bet visa tai turi sudaryti atskiro tikinčiojo asmeninį patyrimą. Dievą, kuris yra dvasia, galima pažinti tiktai kaip dvasinį patyrimą. Dievą galima atskleisti materialių pasaulių ribiniams sūnums, dvasinių valdų dieviškųjų Sūnų dėka, tiktai kaip Tėvą. Jūs galite pažinti Amžinąjį kaip Tėvą; jūs galite jį garbinti kaip visatų Dievą, viso to, kas egzistuoja, begalinį Kūrėją." (1857)


Algimantas
2009-06-17 13:11:54

Komentarai

Išties puiki pamoka!
Nuoširdžiai dėkoju ir Arūnui, kuris tikrai nėra našlaitis, bet pats tikriausias Dangiškojo Tėvo sūnus, ir ypač mūsų mokytojui-sielos broliui Algimantui, kuris taip išmintingai surengė šią pamoką mums ir taip akivaizdžiai padedemonstravo mąstysenos gylį ir kryptį,kuria turime vadovautis vykdydami tokias Algimanto užduotis. Arūno teisingi pastebėjimai ir Algimanto labai konkretus komentaras akivaizdiai pademonstravo, kaip mes -kiti uranti "pasigrybavome". Šis sugretinimas rodo, kad pirmiausia reikia kuo tiksliau išgirsti ir suvokti patį klausimą, pagauti jo esmę, prisiminti Tėvo ir kitų jo dviejų Rojaus Trejybės lygiaverčių partnerių bei Jėzaus mokymus ir atsivėrusia siela rasti optimalų ir labai konkretų,kiek sugebame gilesne įžvalga paaiškinimą.
Man regis, kad ir mūsų "atostogų" metas gali taip pat būti labai naudingas mūsų dvasiniam išprusimui plėstis, kaip sakoma, ir į plotį, ir į gylį. Tai puikus būdas, kaip vis daugiau savyje palaisvinti erdvės, kad kuo daugiau į save įsileistume mūsų mylimų Rojaus Tėvų dvasios. o tai yra patikimas kelias į kiekvieno iš mūsų veiklos kaip dvasinio mokytojo savarankiškumą.
Su broliška meile,

Tomas /Vilniškis/
2009-06-18 11:45:33



Mielas Arūnai, tu būtent ir atsakiai labai tiksliai, ir būtent TAIP, KAIP YRA.
TU NUOSTABIAI paaiškinai, kad Dievas yra VIEN TIK ROJAUS TREJYBĖ - JIS YRA TRIJUOSE ASMENYSE, IR TARP JŲ YRA ABSOLIUTI DVASIOS VIENOVĖ.
Todėl Jėzus nenorėjo žydų painioti dar labiau, jau ir taip jie buvo apakę nuo jo evangelijos - DIEVO TĖVYSTĖS IR ŽMONIŲ BROLYSTĖS, kad ir pagonis turėtų ne tik pripažinti savo sielos borliais, bet ir juos turi, ANOT JĖZAUS, MYLĖTI.
Jėzus iki pat savo misijos pabaigos neatskleidė savosios dieviškosios kilmės. Tik pabaigoje jis paklausė apaštalų, o ką žmonės kalba apie jį. Ir tada apaštalams jis pirmą kartą atskleidė, jog yra DIEVO SŪNUS.
Jis negalėjo aiškiau jiems pasakyti, kad jie suvoktų, KOKIO GI DIEVO - ROJAUS TREJYBĖS. Tai būtų nevisai tikslu, nes jis NĖRA VISŲ TRIJŲ ROJAUS TREJYBĖS ASMENŲ PALIKUONIS. JUOS SUDARO TREJYBĖS MOKYTOJAI SŪNŪS. Tuo tarpu Jėzaus Kategorijos Sūnūs yra kilę iš pirmųjų Dviejų Rojaus Trejybės Asmenų - Tėvo ir Amžinojo Sūnaus.
Todėl Jėzus ir niekam nekalbėjo, jog kas girdėjo jį, tas girdėjo Dievą, kadangi šiuo atveju reikėtų girdėti visus TRIS ROJAUS TREJYBĖS ASMENIS.
Tačiau jis sakė, kas matė jį, tas matė TĖVĄ - VIENĄ ASMENĮ, KURIS TAIP PAT YRA IR PIRMASIS ROJAUS TREJYBĖS ASMUO.
Tačiau ir čia jis leido sau šitaip sakyti tik dėl to, kad nors kiek padėtų žydams susigaudyti, koks gi yra tas TĖVAS. Juk tikrovėje jie negalėjo MATYTI IR TĖVO, NES JIS TĖVAS JOKIO PAVIDALO NETURI.
Tačiau tie, kurie matė Jėzų, matė JO ELGESĮ, STEBĖJO JO VEIKSMUS, REAKCIJAS, RYŽTĄ, DRĄSĄ, MEILĘ, KANTRYBĘ, IR BŪTENT ŠITOKS ILGALAIKIS KETVERIŲ METŲ BENDRO GYVENIMO SU APAŠTALAIS laikotarpis LEIDO JIEMS PAŽINTI JĖZŲ ĮVAIRIOSE SITUACIJOSE. Dėl to Jėzus savo misijos pabaigoje ir leido sau SUPAPRASTINTA SAMPRATA, KURI NEATITINKA TIKROVĖS FAKTO, KADANGI TIKROVĖ YRA DAUG SUDĖTINGESNĖ.
TODĖL APAŠTALAMS JO AIKŠKINIMAI IR SAVOSIOS KILMĖS FAKTO TIKSLINIMAI BŪTŲ BUVĘ VISIŠKAI NESUPRANTAMI, IR JUOS BŪTŲ IŠGĄSDINĘ IR SUPAINIOJĘ DAR DAUGIAU, KAI JAU IR TAIP JIE BUVO SUSIPAINIOJĘ IR JĖZAUS MOKYMŲ NESUVOKĖ TOKIŲ, KOKIUS JIS SIEKĖ JIEMS PERTEIKTI.
Tačiau ne FAKTO, bet DVASIOS prasme, Jėzus jiems pasakė TIESĄ, nes Rojaus Trejybės visi trys asmenys veikia ABSOLIUČIOJE DVASINĖJE VIENOVĖJE, IR TARP JŲ NEEGZISTUOJA NĖ PER NAGO JUODYMĄ JOKIŲ PRIEŠTARINGŲ NUOSTATŲ PER VISĄ AMŽINYBĘ. NĖ VIENOS PRIEŠTARINGOS NUOSTATOS. AR SUVOKIATE - NĖ VIENOS PRIEŠTARAUJANČIOS NUOSTATOS PER VISĄ AMŽINYBĘ. VIEN TIK ABSOLIUTI DVASINĖ VIENOVĖ. Todėl būdamas kilęs iš Tėvo ir Amžinojo-Sūnaus-Motinos jis yra kilęs iš DIEVO DVASINE prasme, nors ne paties FAKTO prasme. Ar jaučiate IR VIENOVĘ ir tuo pačiu FAKTO SKIRTINGUMĄ?
Šaindien mes ne tik turime platesnį požiūrį į kosmosą, į visatą, bet iš Urantijos Knygos jau turimę visos kūrinijos panoramos apreiškimą, kuris mums paaiškina Jėzaus kilmę ir dvasinį statusą. Tačiau ir tai dabar mes turime dar labaiu išplėstus apreiškimus iš Visų Rojaus Trejybės Asmenų, ko neturi nė vienoje kitoje valstybėje urantai, studijuojantys Urantjos Knygą. Tik čia Lietuvoje mes dar plačiau žvelgiame į ROJAUS TREJYBĖS kūrinijos ŠEIMĄ, IR NET MOKOMĖS GARBINTI JAU DABAR ROJAUS TREJYBĘ, KAI KITI GARBINA TIK TĖVĄ NET IR PO PRISIKĖLIMO. Ir šituo mes išplėtėme ir dabartinį Urantijos Knygos apreiškimą, ir Jėzaus Kristaus apreiškimą KALBU JUMS VĖL.
Tačiau jūs turite būti visų priekyje kaip dvasiniai mokytojai, dėl to jūs turite ir pažinti, ir patirti daugiau negu tie, kuriuos mokysite DIEVO sampratos, Rojaus Trejybės Asmenų sampratos, kurios nerasite nei Urantijos Knygoje, nei Jėzaus Kristaus KALBU JUMS VĖL, bet rasite Rojaus Trejybės Asmenų mokymuose.
AČIŪ TAU, ARŪNAI, UŽ TAVO DVASINĘ ĮŽVALGĄ, KURI LIUDIJA, KAD TU TIKRAI NESI NAŠLAITIS, O TĖVO SŪNUS IR JAU MOKANTIS TĖVO ŠVIESOS KITUS SIELOS BROLIUS IR SESES. Tik PASITIKĖK TĖVO VEDIMU IŠ VIDAUS.
Telydi jus ramybė.
Su broliška meile,

Algimantas
2009-06-17 23:48:33



taciau jezus galejo pasakyti ir kitaip pvz, kas pazino mane, pazino ir teva, arba kas atpazino mane, atpazino ir teva, ania?

priešgyna
2009-06-17 22:46:17



Pabandysiu atsakyti į Algimanto klausimą. Manau prasmė yra šiose citatose:
"Jūs sužinote apie Dievą iš Jėzaus stebėdami jo gyvenimo dieviškumą, o ne remdamiesi jo mokymais. Iš Mokytojo gyvenimo kiekvienas iš jūsų galite įsisavinti tokią Dievo sampratą, kuri atitinka jūsų sugebėjimo laipsnį suvokti dvasines ir dieviškąsias realybes, tikrąsias ir amžinąsias tiesas. Ribinis niekada negali tikėtis to, jog galėtų suvokti Begalinįjį, išskyrus tai, kaip Begalinysis buvo sukoncentruotas Jėzaus iš Nazareto žmogiškojo gyvenimo ribinio patyrimo laiko-erdvės asmenybėje.
Jėzus gerai suprato, jog Dievą galima pažinti tiktai patyrimo realybių dėka; niekada jo negalima suprasti vien tiktai proto mokymo dėka. Jėzus mokė savo apaštalus, kad, nors jie niekada negalėtų iki galo suprasti Dievo, bet jie galėtų kuo tikriausiai jį pažinti, net ir taip, kaip jie pažino Žmogaus Sūnų. Jūs galite pažinti Dievą ne suprasdami tą, ką Jėzus sakė, bet žinodami, kas Jėzus buvo. Jėzus buvo Dievo apreiškimas."
Iš tiesų Urantijos Knygoje labai ryškų įspūdį palieka ne įvairūs paliepimai apaštalams, bet tai, kaip Jėzus išvengia savo priešų spendžiamų spąstų, kaip jis išsprendžia situacijas taip, kad ir "vilkai būtų sotūs ir avys sveikos". Ir visa tai Jėzus padaro savo dieviška išmintimi, ramybe.

Vaidas (VDS)
2009-06-17 22:46:10



Mielas Algimantai,aš negaliu labai tiksliai įvardyti,kodėl taip Jėzus sakė.Kad ir suvokiant,kad Jėzus norėjo parodyti visiems,kad kiekvienas mato prieš save Tėvą,nes padalinta Tėvo Dvasia-Minties Derintojas jau yra Jėzuje,todėl kiti prieš save mato patį Tėvą ir tokį lygmenį galim pasiekti visi.Tuomet mūsų sielų aukštos vibracijos galės atpažinti mylimo Tėvo aukštas meilės vibracijas kitame sielos brolyje ar sesėje,kad mes tapsime vieningi net dvasioje su pačiu Tėvu,Kuris ir sakė-BŪKITE NET TOKIE TOBULI,KOKS TOBULAS ESU AŠ.TAI TĖVO NURODYMAS VISAI KŪRINIJAI IR MES TO TURIME SIEKTI PER TĖVO ATRADIMĄ SAVYJE,GILINDAMI ĮTIKĖJIMĄ IR ATGIMDAMI IŠ DVASIOS.Tik tuomet mes galėsime suvokti,kiek tai įmanoma būnant ribiniu tvariniu,koks Didingas yra Tėvas,Kurio Tėvystę mums ir bandė parodyti Jėzus.Ar mes atpažintume per Jėzaus Didingumą patį Tėvą?Atpažinčiau,nes jaučiu,kad kalbu tiesą.Bet iki galo Tėvo nesuvokčiau,nes Jis-Begalinis.Bet mielieji,meldžiu to siekti visus-ATRASTI SAVYJE TĖVĄ...Aš nežinau ar atsakiau,kodėl taip Jėzus elgėsi,bet Jis to meto miniai negalėjo pasakyti,kad klausydami Jo,girdi Dievą.Dievas-tai Trejybė.Ar galėjo to laikmečio žmonės tai bent suprasti?Kur jau ten..Net ir dabar mes ginčijamės dėl to,kas jau ir taip akivaizdu..Linčiuojame vieni kitus,tai ar mums nekils mintis nulinčiuoti Jėzų,net jei Jis dabar Savo aukštas vibracijas galėtų nuleisti iki mūsų lygio ir pasirodyti tarpe mūsų?Jo didingas orumas tik verstų mus pulti Jį.Nieko mes toliau nepažengėm nuo to laikmečio,kai Tiesa vaikščiojo tarp"aborigenų",nieko ir nepažengsime.Jei ir pripažįstam esant Trejybę,tai Jos Asmenis ir toliau atkakliai painiojam..Ačiū,kad išklausėt ir eikite visi toliau su savo iškreiptomis sampratomis,apgaudinėkite tuos,kurie to nori ir gąsdinkite tuos,kurie to bijo.Šįkart aš,Arūnas,būdamas našlaitis kūrinijoj,sakau jums-myliu jus net ir tokius

arunas
2009-06-17 22:45:45



nagi todel, kad dvasinis atpazinimas galimas tik per matyma dvasioje, t.y. matau ir atpazistu tai, kas akivaizdu dvasios akimis, t.y dvasiniam matymui, kuri igalina gebejimas atsiverti dvasinei tikrovei ir buti joje siuo budu:)))

sufleris
2009-06-17 22:42:26



Mielieji, Irena ir mūsų, vilniečių, Tomai, ačiū už ryžtą pralaužti "ledus" šioje temoje. Tačiau pamėginkite pasitelkti savo gilumines žinias, kad galėtumėte dar aiškiau pasakyti tiems, kurie dar neturi tokių giluminių žinių, KODĖL Jėzus nesakė, KAS GIRDĖJO MANE, TAS GIRDĖJO DIEVĄ. Tačiau jis sakė, KAS MATĖ MANE, TAS MATĖ TĖVĄ.
Ne šiaip sau Jėzus taip elgėsi. Tai KODĖL gi?
Telydi jus ramybė.
Su broliška meile,

Algimantas
2009-06-17 20:57:20



Taip, mielas Mokytojau-broli Algimantai,
Kai tik prieš geras dvi valandas paskaičiau tavo pateiktą ištrauką iš Urantijos Knygos, būtent, tuo metu, netgi dar beskaitant kilo noras, būtent, kol dar niekas nieko nepasakė, sėsti ir padirbėti. Bet atsirado priežastys, kurios tik dabar leido vėl prisėsti prie kompiuterio. Ir nežinau, kodėl tu, būtent, mane parginai pirmuoju "lysti iš krūmų", bet už tai aš tau labai dėkoju. Pabandysiu nuosekliai - atskirais epizodais,ne viską iš karto.
<Nors savo žemiškuoju gyvenimu jis (Jėzus - mano pastaba) atskleidė dangiškojo Tėvo tikrąją prigimtį, bet apie jį jis mokė mažai. Iš esmės, jis mokė tiktai dviejų dalykų: kad Dievas pats savaime yra dvasia, ir kad, visuose ryšiuose su savo tvariniais, jis yra Tėvas.> Tuometiniai Jėzaus mokiniai buvo visi Jėzaus įsikūnijimo metu gyvenę žmonės. Net ir savo apaštalų nesirinko kokiu nors ypatingu, iš anksto numatytu būdu. Tai buvo eiliniai žydai, dauguma jų žvejai, net nedaug raštingi ir intelektualiai ne itin išprusę. O Jėzus mokė ne tik apaštalus, kuriems be jokios abejonės stengėsi kuo daugiau perteikti žinių ir tai daugiau savo gyvu gyvenimo pavyzdžiu, nei akademiniu mokymu, dėstydamas tam tikras disciplinas, kaip tai vyksta kunigų seminarijose iki šių laikų. Jis pasauliui atnešė gerąją naujieną, kuri pasakoma tik vienu trumpu sakiniu, apibrėžiančiu visos kurinijos Kurėjo santykį su savuoju kuriniu - ta pačia kurinija ir visa joje esančia gyvybe pasireiškiančia įvairiausiose formose, kurios viršutiniame išsivystymo hierarchijos laiptelyje yra žmogus - mąstantis tvarinys, ir turintis išskirtinę padėtį Tėvo planuose: DIEVO TĖVYSTĖ - ŽMONIŲ BROLYSTĖ. Tik jau šiais mūsų laikais mūsų mokytojas-brolis Algimantas šią gerąją naujieną išplėtė ir iki visos kurinijos brolystės. Todėl, be kitų svarbių Tėvo reikalų patvarkymo, Jėzus pagrindine savo užduotimi laikė žmonijai atskleisti, nors ir labai elementariai, bet tikrąją dangiškojo Tėvo prigimtį, nes per du šimtus tūkstančius metų užtrukęs Liucifieriaus maištas dėl nutrūkūsių komunikacinių ryšių su visa likusia kurinija sukėlė užsitęsusią protų maišatį, ko pasėkoje mūsų planetoje atsirado daugybė tikėjimų, religijų, įskaitant ir žydų Jahvės garbinimą, kurios neturėjo nieko bendro su tikrove ir pasižymėjo savanaudiškumu. Todėl Jezus niekaip negalėjo apeiti šio tuometiniam protui sunkiai suvokiamo aiškinimo ir apsiribojo mokydamas tiktai dviejų dalykų: kad Dievas pats savaime yra dvasia, o visuose ryšiuose su savo tvariniais, jis yra Tėvas.
Toliau bus mano suvokimas apie Jėzaus ryšį su Dievu.

Tomas /Vilniškis/
2009-06-17 20:33:29



MIelieji, aš laukiu jūsų, mokymų - KĄ JŪS MATOTE ŠITOJE GELMĖJE? O jūs vėl sulindote į tuščius replikavimus, "o šita tema labai svarbi, o šito mes galim emokyti kitus tik koletyviai melsdamiesi, ir t.t."
O paskiau sakote, kad mūsų Forume ginčai tarp bublininkų ir urantų.
Tomas iš Vilniaus pareiškė gerą mintį, tik ją verta paremti DARBAIS. Štai Tomai ir parodyk JUOS NAGRINĖDAMAS ŠITOS TEMOS GELMES. Ir nesikuklink tuščiai dairydamasis iš krūmų, ką pasakys kitas - būk PIRMASIS KITIEMS. O tada jau ir jie parems tave savo pamąstymais. Juk tai visų labui šviesinant VISUS.
Telydi jus ramybė.
Su broliška meile,

Algimantas
2009-06-17 18:19:18



"Bet Jis tikrai sakė,"Kas matė manę,tas matė Tėvą".
Studijuojant UK knygos lV dalį,Jėzaus iš Nazareto gyvenimą,neįmąnoma neatkreipti demesio į JO kilnu charakterį;savo gyvenimu Jis tobulai pademonstravo Tėvo charakterį.Savo panašumą į Tėvą pademonstravo ne išoriniais,fiziniais bruožais,/nes Tėvas formos neturi/,bet vidiniais,charakterio bruožais pademonstravo savo dvasią.
"Jėzus paskleisdavo gerą nuotaiką visur,kur tik Jis nueidavo.Jis buvo kupinas gailestingumo ir tiesos.Jo pagalbininkai niekada nenustojo stebėtis tais maloningais žodžiais sklindančiais iš Jo lūpų.Mandagumą jūs galite kultivuoti,bet maloningumas yra draugiškumo aromatas,kuris sklinda iš tokios sielos,kuri prisigėrusi meilės." /1874 psl./
"Jis įkvėpdavo gilų pasitikėjimą savimi ir didžiule drąsą visiems tiems,kurie su juo bendravo.Kada žmogui Jis nusišypsodavo,tada tas mirtingasis pajusdavo padidėjusį sugebėjimą spręsti savo įvairiapuses problemas.JĖZUS ŽMONES MYLĖJO TAIP SMARKIAI IR TAIP IŠMINTINGAI,KAD JIS NIEKADA NEDVEJOJO DEL TO,KAD BŪTŲ GRIEŽTAS SU JAIS,kada susidariusi padėtis tokios drausmės reikalaudavo".
"Jis dalino sveikatą ir barstė laimę naturaliai ir maloningai keliaudamas per gyvenimą"...
"Jis darė gėrį"./1875 psl./
Čia sunku būtų išvardinti visus Jo tobulus charakterio bruožus,tam reikalinga išsami Jo gyvenimo studija UK dokumentuose.JIS,SAVO GYVENIMU,NUOSTABIAI PADEMONSTRAVO TĖVĄ.
Skaitant Jo gyvenimo aprąšymą,nejučiomis pagalvoji:"Dieve,brangus,kaip mums dar toli iki šitokio savo charakterio pademonstravimo,jeigu dar dviese suėją į vieną vietą,vos galime pakęsti vienas kitą,jau nekalbant apie trečio asmens dalyvavimą;iškart atsiranda nepakantumas,pavydas,intrigos,klasta,pasitikėjimo išdavimas ir t.t.,t.y.visa tai kas nepuošia mūsų sielų,o dar,mūsų Rojaus Tėvai,kai kuriuos iš mūsų,ruošia Dvasiniais Mokytojais.Žinoma,Tėvui viskas įmanoma.
Tai tokia yra mano nuomonė šią pateikta tema.
Su meile

IRENA/Šakiai/
2009-06-17 19:14:47



[Prisijunkite ir parašykite savo komentarą]
Spausdinti
Grįžti atgal