Forumas: temos peržiūra

Spausdinti

Klausimas iš UK apie Rojaus Trejybės asmenis

Pagal pirminę sampratą man Rojaus Trejybės asmenys asocijavosi taip. Tėvas kaip rėmėjas ir kontrolierius, Sūnus kaip tobula asmenybė, Dvasia kaip dvasia.
Tačiau skaitant UK įvade ir toliau vis minima, kad visi asmenybės ryšiai susiję su Tėvu, dvasia pasireiškia per Amžinąjį Sūnų, o protas per Begalinę dvasią.
Na Tėvas dovanoja asmenybės dovaną, suprantama, ir aš galvojau, kad toliau viskas perleidžiama Sūnui ir orientavimuisi į jį. Kodėl Sūnus kaip tobula asmenybė ir asmenybės modelis pasireiškia kaip dvasia, galbūt savo dvasia jis išreiškia tobulą asmenybės dvasią ir yra mums kaip pavyzdys, bet neturi jokių rėmimo sąsajų su Tėvo padovanotomis asmenybės dovanomis? Ir kodėl Dvasia nepasireiškia kaip dvasia, o pasireiškia kaip protas?
.
Matau, kad man reikia gilinti šį suvokimą.
Galbūt toliau viskas aiškės po truputį, bet manau jei pasidalinsit savo samprata ar paaiškinimais man tai padės giliau suprasti ir įsisavinti, o gal padės ir jums.


Arnoldas
2009-08-05 10:31:52

Komentarai

Ačiū

Arnoldas
2009-10-08 21:56:51



Mielas Arnoldai, kartas nuo karto vis pamąstydavau apie šią tavo temą, jos neužmiršau, tačiau neturėjau tiek laiko, kad jai paskirčiau tiek dėmesio, kad parengčiau kokį nors išsamesnį atsakymą. Dabar kaip tik tokia akimirka, kada atėjo noras grįžti prie tavo keliamų klausimų.
Mielieji, Arnoldo iškelti klausimai yra labai svarbūs, o kai kurie iš jų yra net tokie giluminiai, kad į juos mes tegalėsime atsakyti ne anksčiau, kaip patekę į Mirtingųjų Užbaigtųjų Rojaus Korpusą. Per tą laiką, mums keliaujant per Havonos centrinę visatą, per visus jos pasaulius – per VIENĄ MILIJARDĄ pasaulių – ir juose gaunant jau nebe evoliucinį mokymą KLASĖMIS, kokį iki Havonos būsime gavę laiko ir erdvės visatose, bet INDIVIDUALŲ, mes ir mokysimės ATPAŽINTI Rojaus Trejybės Asmenis.
Iki Havonos mes studijuosime laiko ir erdvės visatose, kur mus mokys KLASĖMIS, t.y. KOLKETYVIAI, kai mes šitokiu būdu irgi mokysimės labiau pažinti Dievą – Rojaus Trejybę ir JOS TIKROVĘ-TIESĄ, keliaudami per gausybę architektūrinių sferų, kur kiekvienoje mums bus suteikiamas atitinkamo lygio mokymas, kurį mums ir suteiks atitinkamo lygio mokytojai. O atitinkamo, ir aukštesnio, lygio aplinka bus suteikta mūsų didesniems sugebėjimams šitas naujas studijų sistemines žinias pritaikyti praktikoje visų labui, kad augtume iš pradžių sielos pavidalu, o vėliau jau amžinosios dvasios pavidalu. Ir po kiekvieno laiptelio įsisavinimo mes turėsie LAIKYTI EGZAMINUS, kaip mes vis giliau ir geriau įsisaviname TIKROVĘ kaip kylantieji Dievo sūnūs, einantys į savo LIKIMĄ – ROJŲ, namo pas savo TĖVUS – Rojaus Trejybę.
Todel Havonos-Centrinėje visatoje mus mokys viename iš jos žiedų kaip atpažinti Rojaus Trejybės Trečiąjį Asmenį – Begalinę Dvasią-Motiną-Sesę, mus mokys jos giluminio pažinimo, patyrimo, ir ATPAŽINIMO KAIP ASMENS. O juk žiede yra keliasdesimt milijonų pasaulių. Ir nė vieno iš jų neperšoksime, ir KIEKVIENAME IŠ JŲ STUDIJUOSIME BEGALINĘ DVASIĄ-MOTINĄ-SESĘ. Ir visas šitas milžiniškas laikmetis bus skirtas mūsų studijoms TIK VIENO ASMENS ATPAŽINIMUI – ROJAUS TREJYBĖS TREČIOJO ASMENS atpažinimui. Tik ant šitų pažinimo pamatų atsistoję mes būsime pasirengę pradėti STUDIJUOTI ROJAUS TRJEYBĖS ANTRĄJĮ ASMENĮ – AMŽINĄJĮ SŪNŲ-MOTINĄ-BROLĮ, kada mus perkels į kitą žiedą, dar labiau į Havonos vidų. Ir čia vėl mūsų studijos nusidrieks per dešimtis milijonų pasaulių ir išsitęs ne vienam milijardui metų jau skirtų vien tik Amžinojo Sūnaus-Motinos-Brolio atpažinimui. Ir vėl, tik išlaikę Amžinojo Sūnaus-Motinos-Brolio atpažinimo EGZAMINUS mes būsime perkelti į kitą Havonos žiedą, kad pradėtume studijuoti ROJAUS TREJYBĖS PIRMĄJĮ ASMENĮ – VISUOTINĮ TĖVĄ. Ir šitame žiede dešimtys milijonų pasaulių Tėvo asmens studijoms, nes tik atpažinę Amžinąjį Sūnų-Motiną-Brolį mes galėsime pradėti studijuoti Tėvą.
Tačiau per milijardus metų savo asmeninių studijų dar nevisi pajėgia išlaikyti TĖVO ASMENS ATPAŽINIMO EGZAMINĄ, KAD PATEKTŲ Į ROJŲ ir TURĖTŲ ROJAUS SUTEIKTĄ PILIETYBĘ IR MIRTINGŲJŲ UŽBAIGTŲJŲ ROJAUS KORPUSO NARYSTĘ. Tokiam mirtingajam, patyrusiam milžinišką nesėkmę kelias nėra užkertamas antrajam mėginimui, tačiau iki jo meto toks nesėkmę patyręs mirtingasis PRIVALO SUGRĮŽTI Į LAIKO IR ERDVĖS SUPERVISATĄ, IŠ KURIOS JIS PATEKO Į HAVONOS DIEVIŠKĄJĄ CENTRINĘ VISATĄ, IR TEN VĖL SEMTIS GILESNIO PATYRIMO ANTRAJAM BANDYMUI ATPAŽINTI TĖVO ASMENĮ.
O juk dar iki to meto, kada iš viso buvo pradėtas Rojaus Trejybės Asmenų atpažinimo studijų giluminis kursas, jau buvo atpažinti Sūnūs Kūrėjai-TOKIO LYGIO KAIP MŪSŲ JĖZUS KRISTUS, IR AUKŠTESNIO LYGIO VALDVAI – Dienų Senieji, Pagrindinės Dvasios, ir Aukščiausioji Būtybė, nes būtent šitų asmenų atpažinimas sudarė nuoseklų ir tvirtą pagrindą pradėti mokytis atpažinti Rojaus Trejybės Asmenis.
Tokia yra visa tikrovė, kad jos pažinimas yra palaipsnis ir nuoseklus, kai jau pasiektas klodas tampa pagrindu siekti naujo ir aukštesnio tiesos lygio atskleidimo ir pažinimo.
Tuo tarpu dabar mes savo kelyje į tobulumą esame tik pačiame pradiniame laiptelyje, dar net materialaus tvarinio pavidalu, net nepradėje eiti sielos tapatybės pavidalu po prisikėlimo. O tokie klausimai BUS ATSAKYTI MUMS tik pasiekus MŪSŲ IŠTOBULINIMĄ, kada mes ir stovėsime Rojaus Trejybės AKIVAIZDOJE ROJUJE.
Tačiau net ir tada kai kurios dvasios dar negali SUVOKTI, KAD JOS BUVO TĖVO IR ROJAUS TRJEYBĖS AKIVAIZDOJE, KOL NEPATIRIA ROJAUS TREJYBĖS APKABINIMO.
Todėl dabar nėra reikalo sukti savo protą dėl to, ko mūsų netobulas, ir neištobulintas, protas iki Rojaus vis tiek nebus pajėgus suvokti, kol patys asmeniškai nestovėsime Rojaus Trejybės akivaizdoje nužengę visą šį kelią iki savo TĖVŲ ir juos ATPAŽINĘ.
Dabar iš Urantijos Knygos mes milžinišku laipsniu išplėtėme mūsų iki tol vyravusią KLAIDINGĄ, ir supainiotą, tamsos ir dogmos, TOKIO neegzistuojančio dievo sampratą į visus VIENODAI mylinčio GYVO DIEVO – ROJAUS TRJEYBĖS SAMPRATĄ, kuriai Jėzaus asmuo nepriklauso.
Rojaus Trejybės ASMENYS neturi nei formos, nei kūno, jie yra visaapimantys ir viekiantys ROJUJE, o HAVONOJE IR LAIKO IR ERDVĖS VISATOSE VEIKIA PER SAVO ATITINKAMO RANGO SŪNUS IR DUKRAS. Jie visi trys yra LYGIAVERČIAI IR BE PRADŽIOS – PIRMASIS ŠALTINIS IR CENTRAS, ANTRASIS ŠALTINIS IR CENTRAS, IR TREČIASIS ŠALTINIS IR CENTRAS, o jų tarpusavio ryšiai kaip TĖVO-MOTINOS-SŪNAUS-BROLIO-SESĖS yra grynai simboliniai ir pateikiami tik mūsų neišvystytam protui, kad nors menka dalale suvoktume jų tarpussavio ryšį.
Tačiau TIKROVĖ YRA TOKIA SUDĖTINGA, KAD MES JOS ŠALTINIŲ IR CENTRŲ NEPAJĖGŪS NEI SUVOKTI, NEI SU KUO NORS PALYGINTI, to dėl mums ir pateikiama jų samprata tokių tarpusavio ryšių palyginimu, kokie yra mylinčioje šeimoje. Tuo labiau, kad JIE VISI TRYS YRA MEILĖS ŠALTINIS IR CENTRAS. Nėra taip, kad Tėvas myli labiau negu kitu DU. Taip pat ir Amžinasis Sūnus-Motina-Brolis nėra mažesnė asmenybė už Tėvą, o Begalinė Dvasia-Motina Sesė niekuo nenusileidžia nė vienam iš jų.
Tačiau kaip gi žmogaus protas supras juos kaip asmenis, jeigu jam nebus nors kiek paaiškintos jų skirtingos FUNKCIJOS, KOKIŲ SKIRTINGŲ MUMS JIE IŠ ESMĖS NETURI, NES JIE YRA TOBULA IR ABSOLIUTI VIENYBĖ TRIJUOSE, IR VEIKIA TOBULAI IR TIK TOBULAI. Todėl tobulumas JŲ yra ABSOLIUTUS.
O mes nieko negalime dabar suvokti apie tobulumą, jau nekalbu apie absoliutumą.
Jie visi trys yra absoliučios dvasios, vis trys yra proto ir išminties šaltiniai, visi trys yra dvasingumo šaltiniai, nes negali veikti tarsi vienas įpiltų proto, kitas - dvasingumo, trečias - asmenybės. Toks skirstymas yra skirtas tik mums žmonėms – kuriems reikia dar būtinai atskyrimo, o kaip gi VIENAS NUO KITO SKIRIASI.
Mūsų protui jie NESISKIRIA SAVO VEIKIMU NIEKUO, NES ESAME PERDAUG GRUBŪS IR NERANGŪS SAVO DVASINIU ŪGIU.
Štai dėl to mes turėsime nužengti tokį milžinišką dvasingėjimo kelią, kad Rojuje kaip ištobulintos, bet JOKIU BŪDU NE TOBULOS, dvasios, TURĖSIME 240 pojūčių vietoje dabartinių tik 5, mokėsime valdyti visatas ir supervisatas, ir tada būsime pasirengę atsakyti į šituos klausimus gilumine, o ne simboline prasme.
Aš galiu pasidalinti savo asmeniniu patyrimu, kada Tėvo paprašytas užmezgiau gyvą bendravimą su Amžinuoju Sūnumi-Motina-Broliu ir Begaline Dvasia-Motina-Sese ir pradejau gauti mokymus ir iš jų. Tą patyrimą irgi esu jau aprašęs atskirame mokyme. Kad nereikėtų jums dabar jo ieškoti, tai tik priminsiu, kada bendrauju su jais, jaučiu skirtingą ENERGETINĮ KRŪVĮ SAVYJE – TĖVO EINA GALINGA MEILĖ, PRIPILDO JĖGA VISAS LĄSTELES, AMŽINASIS SŪNUS-MOTINA-BROLIS UŽLIEJA VIDINIU LENGVUMU, ATRODO TAIP, KAD NEBĖRA VIDUEJ JOKIŲ MATERIALIŲ ORGANŲ, O BEGALINĖ DVASIA-MOTINA-SESĖ TARSI APGAUBIA RŪKO ŠYDU IŠ IŠORĖS IR JAME SKAISTINA SIELĄ IR ŠIRDĮ.
Tačiau tai tik mano penkių materialių pojūčių ir atsivėrusios Rojaus Trejybei sielos išraiška, ką ji jaučia bendraudama per viršsąmonę su Rojaus Trejybės Asmenimis. IKI BENDRAVIMO PRADŽIOS SU ROJAUS TREJYBĖS ATSKIRAIS ASMENIMIS TOKIO JAUSMO NEBUVO, NES NEBUVO SU KUO PALYGINTI, išskyrus syšį su Sūnumi Kūrėju, kurio taip pat yra skirtingas energijos tekėjimas, kuris yra daug minkštesnis, daug artimesnis.
Todėl ir Urantijos Knygoje skaitoma apreiškimo informacija yra mums milžinišku laispniu naudinga, tačiau mūsų kalba yra tokia skurdi, o mūsų protas yra toks neišvystytas, kad mums perteikti geresnes Rojaus Trejybės sampratas Apreiškėjams tikrai iškilo milžiniška problema – KAIP GI VIS TIK TOKIĄ RYŠKIĄ ŠVIESĄ PERTEIKTI MŪSŲ PROTUI. Todėl tikrai dabar pats suvokiu, jau patirdamas pats, kaip sunku apibūdinti sielos gyvus patyrimus, kai žodžiai atrodo yra kaip negyvi ramentai, o kai reikėtų vartoti lanksčius ir gyvus saviraiškos būdus, kurių dabar mes dar neturime.
Todėl mano prašymas būtų toks – turėkite kantrybės, studijuokite Urantijos Knygą nuosekliai, ir skaitykite ją ne vieną kartą, o tada patys pradėsite GAUTI gilumimnius atsakymus, kurie yra Urantijos Knygoje pateikiami per jos visą apreiškimą, o ne tik kuriame nors konkrečiame apreiškimo Dokumente, taip pat suvoksite, kad kai kurių atsakymų jums nelemta gauti dabartiniu pavidalu. Tada taip pat KANTRIAI ženkite į Rojų STUDIJUODAMI NAUJUS MOKYTOJŲ MOKYMUS, TAIKYKITE JUOS PRAKTIKOJE ir surasite ROJUJE TĄ atsakymą, kuris bus JŪSŲ GYVENIMO SU ROJAUS TRJEYBĖS ASMENIMIS VISAS AMŽINYBĖS PROCESAS, KURIS IR ROJAUS TREJYBĖS ASMENIS ATSKLEIS VIS NAUJOMIS IR NAUJOMIS SPALVOMIS, NORS JIE PATYS NIEKADA NESIKEIČIA NĖ PER NAGO JUODUMĄ.
Telydi jus ramybė.
Su broliška meile,


Algimantas
2009-10-08 19:22:54



[Prisijunkite ir parašykite savo komentarą]
Spausdinti
Grįžti atgal