Forumas: temos peržiūra

Spausdinti

Amžinojo Sūnaus-Motinos-Brolio mokymas apie NUOLANKUMĄ, perteiktas ROJAUS TREJYBĖS GYVOJOJE šventovėje, 2010 08 29, KAUNE.

Algimantas:
Mylimas Tėve, mylimas Amžinasis Sūnau-Motina-Broli, mylima Begaline Dvasia-Motina-Sese, aš garbinu tave, kad tavoji gyvoji meilės virpesių banga užlieja kiekvieną, tau atsivėrusį asmenį; aš garbinu tave iš meilės ir laisva valia, gauta iš tavęs. Manoji valia, kad būtų tavoji valia. Amen.
Mylimas Amžinasis Sūnau-Motina-Broli, aš esu pasirengęs perteikti Tavo mokymą, atsakant į mūsų sesės dvasioje Violetos pateiktą Tau klausimą – KAS YRA TIKRASIS NUOLANKUMAS? – garsiai, kad visi galėtų jį girdėti.

Amžinasis Sūnus:
Mano mylimieji vaikai, Aš džiaugiuosi, kada jūs atsiveriate Man, Mums Visiems Trims. Mes esame VIENA dvasioje. Ir per šitą atsivėrimą jūs prisipildote Mūsų KOKYBINIO turinio. Jūs negalite prisipildyti jo TIEK, KIEK jūs prisipildysite PAKELIUI PAS MUS – į savo tikruosius, gimtuosius namus – pas Mūsų nuostabų, iki šiol niekada jums dar neatskleistą, tą dvasinį kūrinijos niekada nesibaigiantį Šaltinį ir Centrą, koks yra MŪSŲ TRIJŲ DVASINIS ŠALTINIS IR CENTRAS, kaip prieinamas jums, šiandien esantiems pačiu žemiausiu materialiu pavidalu, ir jau dabar garbinantiems ne tiktai Tėvą, bet MUS VISUS TRIS – Rojaus Trejybės Narius.
Šitoks Centras dar niekada – PER VISĄ PRAEITIES AMŽINYBĘ – nebuvo atskleistas net ir tiems, kurie Rojų YRA PASIEKĘ, arba KILĘ IŠ MŪSŲ TIESIOGIAI. Jiems dar nėra atskleistas tas Centras, kurį atskleisime jums Mes – pirmiesiems – KADA PASIEKSITE MUS IR STOVĖSITE MŪSŲ AKIVAIZDOJE – kada Mes išreikšime jums šitą nuostabią Mūsų padėką, kad jūs šlovinote ir garbinote jau TRIS NARIUS šitoje planetoje, kuri patyrė tiek daug tamsos ir skausmo dėl neištikimų buvusių savo dvasinių vadovų.
Ir jūs, per gyvą atsivėrimą, per gyvą ryšį ir įtikėjimą, nešėte VIS STIPRĖJANČIĄ Mūsų šviesą, ir garbinote MUS TRIS; ir tą darysite, kaip atskira grupė, ir po prisikėlimo, kada jūsų dvasiniai broliai ir sesės morontiniu sielos pavidalu garbins tik Tėvą Tėvo šventovėje – morontinėje šventovėje – jūs dar bursitės į atskiras grupes ir papildomai garbinsite ir Mus; ir Visatoje taip pat, ir Supervisatoje jūs taip pat garbinsite MUS.
Štai jūs ir klojate naują, IKI ŠIOL NEPATIRTĄ KŪRINIJOJE, Mūsų nušvitimo laipsnį, garbindami nuo paties pradinio materialaus laiptelio iki pat Rojaus pasiekimo aukščiausio laipto Mus Tris, NE IŠSKAIDYDAMI, BET SUVIENYDAMI.
TAI YRA TIKRASIS JŪSŲ NUOLANKUMAS. Jūs šitos šviesos NEIŠSIGANDOTE IR NEATSTŪMĖTE. Jūs neiškėlėte SAVĘS, per savąjį išdidumą, kad tai – netiesa, tai – susigalvojimas.
Čia, jūsų dvasinis brolis, Mūsų pasirinktas Algimantas, kad neštų didesnę šviesą, ir perteikęs ją jums, taip pat turėdamas ABEJONIŲ, bet PERTEIKĘS, turėdamas ATSIDAVIMĄ Mums iš vidaus ir ĮTIKĖJIMĄ į Mūsų vedimą. Ir jūs priėmėte šitą NUOLANKIAI, BET ORIAI, ir įsijungėte į ŠITĄ ŠVENTOVĘ. Juk ir šitoje šventovėje KEITĖSI jūsų malda; keitėsi MELDIMOSI PROCESE. Argi jūs pradžioje, kada tiktai įkūrėte šitą šventovę – GYVĄJĄ šventovę – garbinote Mus Tris? Argi jums kilo mintis IŠDRĮSTI, jūsų supratimu, net įžūliai pasielgti, garbinant Mus Tris? Apsiribojote TĖVU. Toks buvo TUO METU jūsų dvasinis laiptelis jau įveiktas. Jis jus PATENKINO. Bet kada Algimantas išgirdo mokymą, ir to mokymo nuostatą, nurodančią garbinti MUS TRIS – ne vien tiktai Tėvą – ir jūs priėmėte tai atsivėrusia savo siela – o dabar jūs jau sakote DVASIA, suvokdami, kad siela tik tarpinė grandis, asmenybė neskaidoma, viena grandis negali atstoti asmenybės visumos – tai atsivėrusia savo dvasia jūs priimate šitą RYŠKESNĮ šviesos mokymą, ir dabar jau patiriate MŪSŲ TRIJŲ ASMENŲ VIENOVĘ, ir tuo pačiu garbinate MUS.
TAI IR YRA JŪSŲ NUOLANKUMAS.
Jeigu jūs būtumėte tai atstūmę – Mes mylėtume jus vienodai. Tačiau atstūmimas ryškesnio mokymo rodo jūsų BAIMĘ. Baimė liudija jūsų IŠDIDUMĄ, SAVANAUDIŠKA PRASME; žmogiškąja prasme, išdidumą, išpuikimą. Jūs pasitenkinate ŽEMESNE šviesa, kurią turite, ir esate NENUOLANKŪS didesnei, RYŠKESNEI šviesai, jos NEPRIIMDAMI, atstumdami ją. Tai tas pats, kaip praeinantis, jūsų samprata, didelis viršininkas pro pavaldinį nesiteikia sau atsakyti į pasveikinimą. Jam perdaug menkas lygis to pavaldinio. Jo rangas neleidžia jam ištiesti rankos. Tai lygiai tas pats, dvasine prasme, atstūmus RYŠKESNĘ šviesą. Tai rodo jūsų NENUOLANKUMĄ, jūsų IŠDIDUMĄ.
Todėl tikrasis nuolankumas, tai yra jūsų ORUS augimas į vis ryškėjančią jums suteikiamą šviesą.
Štai kodėl jūs negalite apsiriboti tais apreiškimais, kuriuos Mes suteikėme, nes Mes juos PRAPLEČIAME; praplečiame, kada jūs esate pajėgūs įsisavinti ryškesnę šviesą.
Kodėl jums nebeužtenka Urantijos Knygos apreiškimo, nors jis numatytas ilgam laikmečiui, žmogiškąja samprata, daugybei kartų? Todėl, kad jūs atsivėrėte NUOLANKIAI Mūsų RYŠKESNEI šviesai, ir Mes PRIPILDĖME, jūs PATYRĖTE šitos šviesos TIKROVĘ. Todėl jūs jau praplečiate Urantijos Dokumentų apreiškimo rėmus. Jie jums yra kai kuriais teiginiais per ankšti. Jūs nesuvaržote savęs šitų rėmų nelaisve, kad liktumėte išdidūs - “Ne, aš laikysiuosi taip, kaip parašyta, nes parašyta aukšto rango dvasių, ir todėl negalima nieko keisti!”
Jūs TURITE keisti, nes kiekvienas augate TIEK, KIEK ESATE NUOLANKŪS MUMS. Ir kuo didesnis NUOLANKUMAS MUMS, tuo didesnis jūsų ORUMAS, tuo labiau jūs prisipildote Mūsų RYŠKESNĖS šviesos.
Ir tada jūs suprantate, kad jūs visą laiką plečiate save iš vidaus, plečiate save iš išorės veiksmais – studijomis, ir gyvuoju ryšiu su Mumis, kada paskiriate tam laiką nuolankiai pabendrauti su Mumis, nesigriebdami jums niekada nesibaigiančių materialių darbų, bet nurimę, suradę akimirką atsivėrimui Mums. Štai jums ir nuolankumas. Bet per tą ryšį jūs patys stiprėjate, pajuntate, kokia yra ramybė.
Štai jūs dabar meldėte vienam pasveikimo, kitam atsivėrimo. Tai yra nuostabi malda. Jūs meldėte, parodydami nuolankumą tiems, kuriems meldėte pasveikimo, atsivėrimo, tuo pačiu ir Mums, nes jūs padedate Mums. Mes siekiame atsivėrimo iš vidaus. Jūs liejate meilės virpesius iš išorės, ir šitie virpesiai ramina tą putojantį, audringą vandenyną; ramina, kad audros rimtų. Juk jūs patys suprantate – stichinės nelaimės nėra Mūsų sumanytos. Jos yra, kol dar nenusistovėjusi pati materiali planeta. Planeta dar nėra nurimusi; pluta juda, sukelia žemės drebėjimus.
Tačiau jūs taip pat savo NENUOLANKUMU, kada nenorite atsiverti RYŠKESNEI šviesai – atsiverti Mums – GARBINDAMI MUS, ir tuo pačiu paskleisdami iš savęs vis aukštėjančio dažnio gyvus energetinius virpesius, jūs taip pat prisidedate – NUOLANKIAI, ORIAI – prie pasireiškiančių, dabar jūsų vadinamų, stichinių nelaimių apraminimo, nes visos šitos oro masės – oro jėgos – yra virpesiai, jie tarpusavyje susiduria. Jūs joms neleidžiate – kaip buferis įsiterpdami - susidurti kaktomuša. Jūsų virpesiai leidžia apraminti šitas jėgas. ŠTAI – JŪSŲ NUOLANKUMAS.
BŪKITE NUOLANKŪS SAVAJAME ORUME GYVU RYŠIU SU MUMIS, IR GYVENKITE MEILĖJE VIENI SU KITAIS PRE GYVĄ ATSIVĖRIMĄ IR BENDRAVIMĄ SU MUMIS.
Mes jums nesukūrėme stebuklingų kelių.
NESITIKĖKITE, kad pasikeis kažkas BE JŪSŲ PASTANGŲ šitame nuostabiame pasaulyje, kuriame žydi dvasinių vaisių sodai nuostabiais įvairių atspalvių žiedais.
O, kokie kvapai juose!
Jie šitame pasaulyje jau REALIAI yra Mūsų apkabintame glėbyje.
BET JIE SUŽYDĖS TADA, KADA JŪS ĮNEŠITE SAVO INDĖLĮ, BŪDAMI NUOLANKŪS ORIAME ATSIVĖRIME IR GĖRIO KŪRIME DRAUGE SU MUMIS VISŲ LABUI.
Algimantas:
Ačiū Tau, Amžinasis Sūnau-Motina-Broli, už šitą mokymą, išplečiantį mūsų sampratą apie nuolankumą. Manoji valia tebus Tavoji valia. Amen.
-------------
Ačiū Violetai už šio mokymo įrašymą ir išrašymą, kad galėtų su juo susipažinti visi esantys mūsų Forume ir ne tik jame, o galbūt jį gavę per kitus mūsų dvasinius brolius ir seses, atspausdintą, kaip ir kitus padauginamus mokymus.
Telydi jus ramybė.
Su broliška meile,
Algimantas


Algimantas
2010-09-02 11:10:00

Komentarai

Dar kartą perskaičiusi šitą Amžinojo Sūnaus Motinos-Brolio mokymą apie nuolankumą pajutau tokią meilę, tokį begalinį švelnumą ir išminties dvelksmą, nes visa tai ir dar daugiau spinduliuoja šitas mokymas.
Tikra tiesa, kad tik gyvu atsivėrimu, aš pati paliudiju, pasiekia vis ryškesnė šviesa atsivėrusią dvasią. Vis daugiau apramintas protas patiria tokių palaimingos ramybės periodų, kurių metu ateina šviesios išmintingos ir pakylėjančios mintys. Dažnai per asmeninius suteikiamus Rojaus Tėvų mokymus gaunu priminimus ir paskatinimus, kad bet kokią savo veiklos sferą imčiau statyti ant gyvojo dvasinio pamato. Tuomet, kada vidinė motyvacija bus nukreipta į visumą, tuomet ir žinios, kurias semiamės iš įvairių šaltinių, bus panaudotos kaip priemonė gėrio bendrakūrimui kartu su dvasiniais Rojaus Tėvais. Jie visąlaik mumyse ir visada sustiprina tas mintis, kurios turi dvasinę išliekamąją vertę ir prasmę. Bet kokia savanaudiška mintis, siekianti patenkinti kūno poreikius savo labui, neturi dvasinės šviesos. O kad atskirti tai, tam ir reikalingas pastovus kasdienis gyvas ryšys su Rojaus Tėvais per garbinimą ir maldą. Kada gyvos komunijos metu užlieja galingi meilės virpesiai, pakylėjantys ir sustiprinantys, kaip galima netrokšti tokio nuostabaus gyvo bendravimo dar ir dar? Man tai norisi, nes gyva komunija suteikia tokį dvasinės šeimos artumo patyrimą, kad pajuntu - aš ir Kūrėjas esame viena dvasioje. O kaip sakė Tėvas kažkuriame forume įdėtame mokyme, šie patyrimai ir yra kaip gyvenimo sielos morontiniu pavidalu lyžtelėjimas. Ir kuo toliau drąsiau žengsime šiuo gyvu keliu, tuo labiau patirsime, kad visas gyvenimas kartu su Rojaus Trejybe tampa palaima, ramybe, tampa pavyzdžiu kitiems mūsų dvasios broliams ir sesėms, kol kas dar gyvenantiems visiškoje dvasinėje tamsoje, užtat kenčiantiems nuo įvairiausių ligų kaip pasekmių. O juk ligų nesukūrė Kūrėjas. Mūsų kūnas yra Kūrėjo šventovė materialiu pavidalu, todėl ji tik atspindi mūsų dabartines sampratas, gyvenseną ir dvasinį laiptelį, ant kurio stovime. Iš mūsų tereikia tik nuoširdžių ir kantrių pastangų, tačiau jos būtinos. Be jų neįmanoma jokia evoliucija.

Jurgita
2011-10-29 15:38:42



4. "Никто не приходит к Отцу, как только через меня" не означает, что я в какой-то мере разобщен с тобою или в чем-либо кроме времени отличен от тебя, а времени, на самом деле, нет. Утверждение это приобретает больший смысл в аспекте вертикальной, а не горизонтальной оси. 3Ты стоишь подо мной, а я стою под Богом. 4В процессе "восхождения" я — выше, ибо без меня пространство между Богом и людьми было бы трудно преодолеть. 5Я перекрываю это расстояние как твой старший брат, с одной стороны, и как Божий Сын, с другой. 6Преданность моим братьям сделала меня ответственным за всё Сыновство, которому я придаю совершенство, поскольку разделяю его. 7На первый взгляд, это может противоречить утверждению: "Я и Отец одно", но имеется и вторая часть этого утверждения — признание, что Отец мой более меня

IRENA
2011-10-26 12:56:34



3. Благоговение нужно оставить для откровения, к которому оно по праву и в совершенстве применимо. Оно, однако, неуместно в чудесах, ибо предполагает поклонение, имея в виду, что некто низшего порядка стоит перед своим Творцом. 3Ты же — творение совершенное и должен испытывать благоговение только в присутствии Творца всего совершенного. 4Чудо, следовательно, есть знак любви меж равными. 5Равные не благоговеют друг перед другом, поскольку благоговение предполагает неравенство. 6Поэтому благоговение — реакция, неуместная по отношению ко мне. 7Старший брат достоин уважения за больший опыт и послушания за большую мудрость. 8Он также заслуживает любви как брат и преданности за то, что предан сам. 9Только моя преданность делает меня достойным твоей. 10Во мне нет ничего такого, чего бы ты не смог достичь. 11Во мне нет ничего, что не пришло бы от Бога. 12Разница между нами нынче в том, что во мне нет ничего иного. 13Это оставляет меня в состоянии, лишь потенциально возможном для тебя.

IRENA
2011-10-26 12:50:27



Mielas Valdai, nuo mūsų - URANTŲ - pradedama visiškai nauja EVOLIUCIJOS KOKYBINĖ PAKOPA VISOJE KŪRINIJOJE - ROJAUS TREJYBĖS GARBINIMAS NET MAIŠTĄ PATYRUSIOJE PLANETOJE.

Tačiau argi mes - urantai - tapome URANTAIS per akimirką ir iš karto? Prisimink SAVO IEŠKOJIMUS, IR VIS NAUJUS PATYRIMUS IEŠKOJIMUOSE.
O kiek yra šiandien tarp mūsų, kurie jau NUSTOJO lankyti Rojaus Trejybės gyvąją šventovę - dėl savo žemojo ego įsiviešpatavimo savo DVASINIO proto atžvilgiu ir, kol kas, laiminčio prieš jį PERGALĘ - Rojaus Trejybės NEBEGARBINA KOLEKTYVIAI, nors anksčiau tą ir darė.

SEKLUS JŲ ĮTIKĖJIMAS Į ROJAUS TREJYBĘ IR ATSIVĖRIMAS UŽVĖRĖ GYVĄ DVASIĄ VIDUJE, O Į VIRŠŲ IŠKĖLĖ SAVANAUDIŠKAS JŲ AMBICIJAS, TODĖL IR NUSTOJO JIE GARBINTI ROJAUS TREJYBĘ DRAUGE SU MUMIS PER GYVĄSIAS PAMALDAS.

Kolektyvinis Rojaus Trejybės garbinimas yra ne PATS FIZINIS buvimas gyvųjų pamaldų metų Rojaus Trejybės gyvojoje šventovėje, bet DVASIOS ATVĖRIMAS ROJAUS TREJYBEI IR JOS GARBINIMAS IR ŠLOVINIMAS IŠ DVASIOS - TAI BŪSENA - PATYRIMAS DVASINĖS VIENOVĖS SU ROJAUS TREJYBE, O TARPUSAVYJE - BROLYSTĖS.

Tokios būsenos išmokti NEGALIMA, ją reikia PATIRTI.

Net ir urantų atsivėrimas ir dvasinis lygis nėra vienodas, ir per gyvąsias pamaldas, kada meldžiamės, daug kas savo maldoje kreipiasi jau Į TRIS ASMENIS - TĖVĄ, AMŽINĄJĮ SŪNŲ-MOTINĄ-BROLĮ, IR BEGALINĘ DVASIĄ-MOTINĄ-SESĘ, tai jau milžiniškas žingsnis į priekį dvasiniame gyvajame kelyje, tačiau labai greitai toje pačioje maldoje belieka tik VIENAS ASMUO - TĖVAS - O KITI DU ROJAUS TREJYBĖS ASMENYS PALIEKAMI NUOŠALYJE. Tai tik rodo, kad dar toks urantas nėra pasiekęs tokio dvasinio GYVO ryšio - SAVO BŪSENOS PAJAUTIMU - kitais dviem Rojaus Trejybės Asmenimis, kaip su Tėvu. TODĖL JŲ GYVOJOJE MALDOJE ROJAUS TREJYBEI BŪNA TIK PRADINĖ PRAŠYMŲ MALDOS DALIS SKIRTA, O TOLIAU JAU VIEŠPATAUJA TĖVAS.
Ir visai nesvarbu, kad net per Tėvą - VIENĄ - toji malda patenka VISAI ROJAUS TREJYBEI, tačiau besimeldžiančiojo VIDUJE VIEŠPATAUJA NE VISI TRYS ROJAUS TREJYBĖS ASMENYS VIENODU LAIPSNIU, O VIENAS TĖVAS.

Jeigu prieš daugiau kaip dvejus metus aš nebūčiau pradėjęs jūsų mokyti garbinti ne tik Tėvą, bet ir KITUS DU ROJAUS TREJYBĖS ASMENIS, TAI IR ŠIANDIEN TOLIAU jūs garbintumėte vien tik Tėvą, ir tik Jį.

Tačiau net ir ši daugiau kaip dvejų metų Rojaus Trejybės garbinimo patirtis negalėjo iki galo pakeisti jūsų VIDINĖS BŪSENOS, KAD VIDUJE ĮSIVIEŠPATAUTŲ TRYS ROJAUS TREJYBĖS ASMENYS VIENODAI. Tai augimo dvasioje palaipsnis - ir nepastebimas - VIDINIS PROCESAS. Ir jis nėra UŽANTSPAUDUOTAS, kad vis giliau ir artimiau pažintum ir patirtum Rojaus Trejybę net ir neįdėdamas asmeninių pastangų. Daugiau įdedi pastangų, labiau pažįsti ir glaudžiau patiri Rojaus Trejybę, tada ir įsiviešpatauja visi TRYS ROJAUS TREJYBĖS ASMENYS VIENODAI VIDUJE; neįdedi tam pastangų asmeniškai, tada vis labiau imi TOLTI NUO ROJAUS TREJYBĖS SAVO PATIES VIDUJE, UŽSISKLĘSTI NUO KITŲ, IR JOKIO BROLYSTĖS PATYRIMO SU KITAIS NEPAJAUTI.

Todėl ir po prisikėlimo mums morontiniu pavidalu - ar net pasiekus jau ir dvasios pavidalą - mums garbinant Rojaus Trejybę visą laiką egzistuos VIDINIS ASMENINIS GYVAS RYŠYS SU ROJAUS TREJYBE TIEK, KIEK TAM ĮDĖSIME ASMENINIŲ NUOLATINIŲ PASTANGŲ.

Rojaus Trejybės garbinimo pradžios PATYRIMĄ mes - urantai - jau būsime sukaupę Rojaus Trejybės gyvojoje šventovėje. O kur gi tokį PATYRIMĄ galėjo sukaupti kiti, net jau šiuo metu prikelti mirtingieji ir žengiantys morontiniu lygiu, kada niekas jų nemokė garbinti Rojaus Trejybės, nes jie garbino savo planetoje ir garbina dabar - po prisikėlimo - tik Tėvą. Tad jiems taip pat yra NESUPRANTAMA - nes NEPATIRTA - BŪSENA, KAD ŠALIA TĖVO DAR REIKIA GARBINTI IR AMŽINĄJĮ SŪNŲ-MOTINĄ-BROLĮ IR BEGALINĘ DVASIĄ-MOTINĄ-SESĘ.

Štai kodėl urantai savo dabartine dvasine įžvalga toli pralenkia ir morontiniu lygiu einančius mirtinguosius. Ir tai nėra tušti žodžiai - tai yra teiginys, atspindintys tikrovės pasireikšimą urantų viduje - jų VIDINĖ būseną. O ASMENS VIDINĖ būsena - taip pat ir po prisikėlimo - kinta TIK PATYRIMO KAUPIMO DĖKA. Tai iš kur gi tie morontijos mirtingieji gali turėti urantų vidinės būsenos sukauptą patyrimą garbinant Rojaus Trejybę, kada patys Rojaus Trejybės niekada dar negarbino.
Todėl kelti klausimą taip, kaip dabar jį kelia Valdas netinka, nes niekas niekam morontiniuose pasauliuose NEDRAUDŽIA PRISIJUNGTI GARBINTI ROJAUS TREJYBĘ PRIE URANTŲ, TAČIAU TĄ DARYTI GALI TIK TIE, KURIE JAUČIA TOKIĄ VIDINĘ BŪSENĄ. O kad ją patirtų, kad iškiltų toks poreikis garbinti ne tik Tėvą, bet ir Rojaus Trejybės visus TRIS Asmenis, tam individui prireiks daug laiko net TEORINIAMS UŽSIĖMIMAMS, KURIŲ METŲ JIS TURĖS SUŽINOTI APIE ROJAUS TREJYBĖS BUVIMĄ IR VEIKIMĄ KŪRINIJOJE.

Viskas tarpusavyje susieta, ir, aišku, kad Rojaus Trejybės garbinimas, kokį dabar atlieka urantai, įtakoja aplinką, nes pakyla mūsų energetiniai virpesiai į dar aukštesnį dažnį negu tik garbinant Tėvą. Tačiau energetinių virpesių aukštesnis dažnis - tai nėra tas pats, kas ROJAUS TREJYBĖS GARBINIMO PATYRIMAS.

Mūsų - kiekvieno asmeniniai - energetiniai atitinkamo dažnio virpesiai garbinant Rojaus Trejybę - tai APLINKOS FONAS, KURĮ IR SUDARO MŪSŲ TOS GARBINIMO AKIMIRKOS ASMENINIO PATYRIMO BŪSENA PASKLEIDŽIANTI TUOS VIRPESIUS. PATYRIMAS UNIKALUS - ORIGINALUS, NIEKADA NESIKARTOJANTIS, BŪSENA TAIP PAT VISADA ORIGINALI, NESIKARTOJANTI, SU SAVAIS NIUANSAIS, TUO TARPU ENERGETINIAI VIRPESIAI PASKLINDA JAU TĄ BŪSENĄ-PATYRIMĄ ATITINKANČIU DAŽNIU. Todėl mes savo virpesius paskleisdami kuo aukštesniu dažniu, tuo pačiu paliudijame savo DVASINO LYGIO KOKYBĘ VISAI KŪRINIJAI. Todėl ir mūsų - urantų - Rojaus Trejybės garbinimas KOLEKTYVIAI ROJAUS TREJYBĖS GYVOJOJE ŠVENTOVĖJE turi įtakos VISKAM - žaibų ir audrų raminimui, geresnio gyvenimo ir teisingumo greitesniam atėjimui mūsų planetoje. Juk bus tokia diena, kada Rojaus Trejybę garbins visi, kurie šiandien net Tėvo negarbina.

Ir visada - PER VISĄ AMŽINYBĘ - ROJAUS ARCHYVUOSE LIKS DOKUMENTAI, KAD PRADŽIA BUVO URANTIJOJE, PATYRUSIOJE MAIŠTO SUKRĖTIMUS IR TAMSĄ, IR NUŠVITUSIOJE ROJAUS TREJYBĖS ŠVIESA NET IR TOKIA, KAD JA APŠVIETĖ KŪRINIJOS PASAULIUS IŠ TOKIO DABAR VADINAMO KRYŽIAUS IR AŠARŲ PASAULIO.

Taip, kaip Sūnus Kūrėjas - Jėzus iš Nazareto - pažadėjo sugrįžti į šį pasaulį dar kartą, ko niekada nėra žadėjęs nė vienas kitas Sūnus Kūrėjas, taip ir urantai pradėjo garbinti Rojaus Trejybę, ko nedarė - ir nedaro iki šiol - nė vienas kitas pasaulis visoje kūrinijoje.

Tuo ir nuostabus yra GYVASIS ROJAUS TREJYBĖS TIKROVĖS KELIAS, KURIAME NUOBODU NIEKADA NEBUS ŽENGIANT DRAUGE SU ROJAUS TREJYBE IR KURIANT GĖRĮ SU JA VISŲ - VIS RYŠKESNĖS - ŠVIESOS LABUI.

Telydi jus ramybė.
Su broliška meile,

Algimantas
2011-08-24 12:22:50



Šitoks Centras dar niekada – PER VISĄ PRAEITIES AMŽINYBĘ – nebuvo atskleistas net ir tiems, kurie Rojų YRA PASIEKĘ, arba KILĘ IŠ MŪSŲ TIESIOGIAI. Jiems dar nėra atskleistas tas Centras, kurį atskleisime jums Mes – pirmiesiems – KADA PASIEKSITE MUS IR STOVĖSITE MŪSŲ AKIVAIZDOJE – kada Mes išreikšime jums šitą nuostabią Mūsų padėką, kad jūs šlovinote ir garbinote jau TRIS NARIUS šitoje planetoje, kuri patyrė tiek daug tamsos ir skausmo dėl neištikimų buvusių savo dvasinių vadovų.
Ir jūs, per gyvą atsivėrimą, per gyvą ryšį ir įtikėjimą, nešėte VIS STIPRĖJANČIĄ Mūsų šviesą, ir garbinote MUS TRIS; ir tą darysite, kaip atskira grupė, ir po prisikėlimo, kada jūsų dvasiniai broliai ir sesės morontiniu sielos pavidalu garbins tik Tėvą Tėvo šventovėje – morontinėje šventovėje – jūs dar bursitės į atskiras grupes ir papildomai garbinsite ir Mus; ir Visatoje taip pat, ir Supervisatoje jūs taip pat garbinsite MUS.

Is sio mokymo iskyriau atskira dalį kuri verta dėmesio ir pamastymo. Jau dabar šioje planetoje, Tris Saltinius ir Centrus, garbintys sutverimai žmones, yra iskiriami į atskira grupe, ir kalba eina apie skirtinga garbinimo laiką jau ir morontijos pasauliuose, papildomai šalia tik Tėvo Garbinimo. Kyla klausimas, ar kitos morontines būtybes negali prisijungti prie šios grupes, garbinant visus tris Šaltinius Ir Centrus? Ar dabrtinis Triju Saltiniu ir centru garbinimas kaip nors itakoja šia paskirti, ar kaip tiksliau pavadinti, galimybe atskirai garbinti visus tris Rojaus Asmenis šalia Tik Tėvo garbinimo?
Aš manau, kad jaigu yra leidžiama, garbinti visus tris Šaltinius ir Centrus ar daryti dar kokius nors ypatingus žingsnius Morontiniuose pasauliuose tai būtybes kurios yra samoningos būtinai prisijungtu prie taip begyvenanciuju?... Ką manote?

valdasAirija1
2011-08-23 16:45:58



Mielieji, štai ir parodo jūsų - kai kurių - nesupratimą, o tuo pačiu ir dar, KOL KAS, labai menką dvasinį lygį, JŪSŲ PAČIŲ RAŠOMI TEIGINIAI. Ir kaip gi šito BŪSIMAJAM dvasiniam mokytojui NEAIŠKINTI, KAD JIS GALĖTŲ ŽINOTI, PAGAL KOKIUS KRITERIJUS VERTINTI KITŲ DVASINĮ LYGĮ.
Štai RimantoV. teiginys:
“Mielas Algimantai, niekas tavęs nenori sumenkinti ir paniekinti. Tu tiesiog pjauni tai, ką pasėjai. Žinai gi, kad kokiu saiku seikėsi, tokiu ir tau bus atseikėta. Nori pagarbos, gerbk kitus. Nori kažką keisti, keiskis pats. Juk tai elementaru, Vatsonai :)”
Jau daug kartų sakiau, kad manęs NĖ VIENAS PASAULIO ŽMOGUS NEGALI NEI SUMENKINTI, NEI PANIEKINTI, NORS TĄ IR DARO, BET TUŠČIOS TOKIOS PASTANGOS. Aš juk jums pateikiu MOKYMUS ir KONKREČIAIS PAVYZDŽIAIS, kad nesitikėtumėte PAGARBOS IR MIELĖS IŠ NEATSIVĖRUSIŲJŲ ROJAUS TREJYBEI, O ESANČIŲ SAVO PROTO VERGIJOJE, nes jiems yra daug svarbiau CITATOS IR AUTORITETAI – URANTIJOS KNYGA AR BIBLIJA – TIK NE PATI ROJAUS TREJYBĖ, KURIOS JIE DAR NEPATYRĖ, TODĖL IR TEBĖRA AKLI, TODĖL JŲ DVASINIS LAIPTELIS YRA MENKAS, IR SU JAIS DAUG GAIŠTI LAIKO NEVERTA.
Rimantas net teiginį – pjauni, ką pasėjai – pritaikė tik NEIGIAMA PRASME, nes jis TIK NEIGIAMAI ŽVELGIA IR Į GYVENIMĄ, nors kalba dažnai kitiems, kad teigiamai mąstytų, o pats VIS BIJODAMAS TEIGIAMO IR RYŠKESNIO ŠALTINIO – Jėzaus Kristaus apreiškimo KALBU JUMS VĖL ir net Rojaus Trejybės mokymų-apreiškimų, kad būtent juos pradėtų STUDIJUOTI.
MŪSŲ FORUME aš kalbu JUMS – BŪSIMIESIEMS DVASINIAMS MOKYTOJAMS, o ne akliems – dvasiniu matymu – vergaujantiems savo gyvuliniam protui.
Taigi jūsų, mano mylimieji, aš klausiu KĄ GI SĖJO JĖZUS PRIEŠ DU TŪKSTANČIUS METŲ? KO GI MOKĖ JIS SAVO APAŠTALUS IR VISUS MOKINIUS, KAD NET VIENAS IŠ JO APAŠTALŲ JĮ IŠDAVĖ? Pagal RimantąV – ką pasėjo, tą Jėzus ir nupjovė, KO ČIA DAUG SUKTI GALVĄ, kaip RimantasV rašo MAN: “Žinai gi, kad kokiu saiku seikėsi, tokiu tau bus atseikėta, Nori pagarbos, gerbk kitus. Nori kažką keisti, keiskis pats. Juk elementaru Vatsonai : )” Tagi, šitą RimantoV repliką peradresuoju Sūnui Kūrėjui Jėzui. Juk tai tinka ir Jėzui, ar ne mielas RimantaiV, kaip seikėjo Judui Iskarijotui ir kitiems apaštalams, taip Judas Iskarijotas ir jam atseikėjo, kaip ir Petras jam atseikėjo išdavęs net keturis kartus per vieną naktį. Jeigu būtų gerbęs Jėzus Judą Iskarijotą, Petrą, tai ir Judas Iskarijotas, Petras būtų gerbę Jėzų. Pagal tave, mielas RimantaiV, taip išeina, norėjo kažką keisti Jėzus, pirmiausia turėjo keistis pats, ar ne?
Tačiau taip gali mąstyti tik neatsivėręs savo siela-dvasia ir nematantis dvasiniu matymu žmogus, vien tik savo materialiu protu vadovaudamasis.
Jeigu TOKS PASAKYMAS, KĄ PASĖSI, TĄ IR PJAUSI būtų mūsų MATERIALIOJE TAMSOS aplinkoje AKSIOMA, tai seniai jūs būtumėte tapę dvasiniais mokytojais, nes aš jums sėju vien tik meilę ir šviesą, net kaip tą sėjo Jėzus. Ir ko sulaukiu aš, ko sulaukė Jėzus? O gi nuolatinių užsipuolimų, ir ne teiginių, bet asmens? Tai, kaip gi čia išeina, kad vietoje šviesos ir meilės sulaukėme - abu - ne meilės ir šviesos, bet grubaus pasityčiojimo? O gi todėl, kad MOKANT KOLEKTYVINĘ – NE ASMENINĘ – TAMSĄ, KOLEKTYVINĖJE tamsoje esanti ASMENINĖ laisva valia be NUOŠIRDAUS NORO ATSIVERTI ŠVIESOS ŠALTINIUI IR CENTRUI – TĖVUI-ROJAUS TREJYBEI – GRIEBIASI IŠ BAIMĖS – PASĄMONINĖS IR SĄMONINGOS – VISŲ PROTUI PRIEINAMŲ ARGUMENTŲ, KAD TIK ŠVIESĄ IR MEILĘ STABDYTŲ, APRIBOTŲ JOS VEIKIMĄ VISŲ LABUI. O tada net ir meilės ir gerio veiksmo atoveiksmis yra PATYČIOS.
Šitaip ASMENINĖ TAMSOS laisva valia panaudojama NEIŠMINTINGAI, NES NĖRA ASMENS GYVO RYŠIO SU IŠMINTIES ŠALTINIU IR CENTRU.
Štai kodėl dvasiniame kelyje KĄ PASĖSI, TĄ IR PJAUSI VISADA TIKRAI TINKA TIK DVASINIU LYGIU, bet dabartiniu TAMSOS materialiu lygiu GALI sulaukti ir visiškai priešingo atoveiksmio iš tamsos ASMENINĖS pusės – patyčių ir net išdavystės. TAI IRGI PARODO ŽEMĄ ASMENS DVASINĮ LYGĮ.
Tuo tarpu DVASINIU LYGIU ATLYGINIMAS YRA VISADA PER DAR GILESNĮ ŠVIESOS PATYRIMĄ IR PALAIMĄ, O TAIP PAT ROJAUS TREJYBĖS ASMENIŠKAI PATIRIAMĄ PRITARIMĄ IR SUSTIPRINIMĄ TOKIEMS MEILĖS IR ŠVIESOS VEIKSMAMS VISŲ LABUI. Taip pat ir ATSIVĖRUSIŲJŲ MEILEI IR ŠVIESAI IR JOS ŠALTINIUI IR CENTRUI – TĖVUI-ROJAUS TREJYBEI – DVASINIŲ BROLIŲ IR SESIŲ PATYRIMAI, KURIE KAIP TIK IR PATVIRTINA MANO MOKYMŲ TEISINGUMĄ. Juk tai elementaru, Vatsonai  - RimantuiV.
RimantasV pacitavęs mane:
"bet aš kviečiu atvykti ėį mano pamaldas, kad patirtumėte giluminį gyvųjų pamaldų už KŪRĖJĄ IR KŪRINIJĄ patyrimą, kokio tokia galia ir gelme kitur nepatirsite." Priduria jau pats: “ Čia gi kažkoks opiumas liaudžiai :)” Tai rodo, kad jis visiškai nepatiria Tėvo-Rojaus Trejybės, nes ir pats NESUVOKIA, KĄ jis TOKIA REPLIKĖLE teigia, pasityčiodamas. O KAD NESUVOKIA liudija jo tolimesni teiginiai:
”O dėl prkilausomybės nuo UK – (MANO PASTABA - URANTIJOS KNYGOS) - manau, kad tai labai geras pasirinkimas. Priklausyti kažkam vistiek reikia, o šita knyga moko mylėti savo artimą, kaip patį save ir tai yra labai naudinga ir sveika.” Štai ir visas atsakymas, kad žmogus nori likti PRIKLAUSOMAS NUO KNYGOS, TODĖL NET NESUVOKIA, KAD URANTIOS KNYGA MOKO NE MYLĖTI SAVO ARTIMĄ KAIP SAVE PATĮ, IR TAI LABAI NAUDINGA IR SVEIKA, BET PRIEŠINGAI – ATRASTI TĖVĄ-ROJAUS TREJYBĘ SAVYJE, IR TADA MEILĖS SAVAIME LEISIS IŠ ROJAUS TREJYBĖS VISIEMS VIENODAI, IR ARTIMI BUS VISI – ŽMONIJA, KAIMYNAI, VAIKAI, DVASIOS, VISOS KŪRINIJOS ŠEIMA. Štai būtent TOKS PATYRIMAS – KŪRINIJOS DVASINĖS ŠEIMOS ARTUMO IR MEILĖS – YRA PATIRIAMAS PER MANO VEDAMAS GYVĄSIAS ROJAUS TREJYBĖS PAMALDAS, KO KITUR NIEKUR NEPATIRSITE, NES TĄ PATYRIMĄ AŠ DAR SUSTIPRINU IR SAVO PAMOKOMUOJU ŽODŽIU. Ir tai yra REALUS KŪRINIJOS DVASINĖS KOSMINĖS ŠEIMOS PATYRIMAS. TAI NE OPIUMAS, KURIS YRA NUODAS, O SUSTIPRINANTIS APŠVIETIMAS DVASIAI, KAD JI PATI DALYVAUTŲ KOSMINĖS ŠEIMOS GYVENIME SAVO KASDIENIAIS ŠVIESOS DARBAIS KURDAMA GĖRĮ DRAUGE SU ROJAUS TREJYBE.
Tačiau visa tai būtina patirti ASMENIŠKAI, nes intelektualiomis mintimis-žodžiais perteikti to neįmanoma, jų skurdumas neišreiškia patyrimų – gyvų dvasios patyrimų – gelmės ir gamos.
Dabar paaiškinsiu VaiduiVDS dar kartą, nors jau ne kartą esu tai aiškinęs. VaidasVDS rašo:
”Algimantai,
Rašai: ’dvasinis mokytojas gali jau aiškiai matyti to žmogaus, kuriam nori tarti savo šviesos žodį, dvasinį lygį, kad parinktų savo perteikiamo mokymo lygį, būtent pagal to žmogaus dvasinį imlumą, arba priešingai, atsisakytų savo ketinimo, išgirdęs vos kelias frazes ir iš jų jau matantys, KIEK TOKIAM ŽMOGUI REIKIA AR NEREIKIA DVASINĖS ŠVIESOS DABAR.’ Labai teisingos mintys. Bet, kodėl šiame forume tu nepritaikai šios išminties. Kodėl tu kartais pradedi mokytis kitus asmenis (tavo nuomone ženkliai mažiau dvasiškai pažengusius ar turinčius nepakankamas žinias), dar sudėdamas ir į krūvą ir labiau pažengusius ar turinčius šiek tiek skirtingą nuomonę nei tavo. Juk tai yra labai neišmintinga. Ir kas labiausiai būdinga visus šiuos skirtingus asmenis tu mokai lygiai tais pačiais metodais, tokiomis pačiomis frazėmis ir būtent neatsižvelgdamas nei į pašnekovo numanomą dvasinį lygį bei dvasinį imlumą ir tą darai daugybę kartų.”

Aš jus Forume mokau KOLEKTYVIAI, O NE ASMENIŠKAI. Todėl aš jums suteikiu PAČIĄ RYŠKIAUSIĄ ŠVIESĄ, KAD JI GALĖTŲ PATENKINTI TUOS, KURIE JAU ŠITAME KELYJE YRA PAŽENGĘ TOLIAU. Jeigu aš kalbėčiausi su kiekvienu asmeniškai, tada aš derinčiausi prie kiekvieno, todėl ir jums aiškinu, kaip nustatyti žmogaus DVASINĮ LYGĮ. Taip pat jums aiškinu, kad NUOŠIRDUS TIESOS IEŠKOTOJAS, VISADA PAKLAUS KO NESUPRANTA, IR AŠ JAM MIELU NORU PAAIŠKINSIU. Juk ne vienas iš jūsų man paskambinate ir asmeniškai ir prašote paaiškinimų, ir nė vienam aš neatsisakiau paaiškinti. IR TO ASMENINIO POKALBIO METU AŠ JAU TIKRAI DERINUOSI PRIE MAN SKAMBINANČIOJO.
O dabar jūs patys pažiūrėkite, kokius puikius mokymus pradėjo rašyti Arūnas, Violeta, Gailė, Irena, gaila, kad tavoji, mielas VaidaiVDS ankstesniųjų komentarų ugnelė išseko, nes nesieki GYVO RYŠIO SU ENERGIJOS ŠALTINIU IR CENTRU TIEK, KIEK SIEKEI ANKSČIAU, TODĖL TAVO ŠVIESA IR SUSILPNĖJO IR TAVO PATIES PARAŠOMUOSE DABARTINIUOSE KOMENTARUOSE, PALYGINUS SU ANKSTESNIAIS, NES DABAR JUOSE DAŽNAI PRASIVERŽIA SUIRZIMAS, NEPASITENKINIMAS, O ANUOSE BUVO TAVO NUOŠIRDUS NORAS IEŠKOTI, ATRASTI, SIEKTI DIDESNĖS ŠVIESOS, O DABAR SAVĘS ĮKALINIMAS GYVULINIO PROTO NARVE IR SAVĘS STABDYMAS IR BAIMĖ, BAIMĖ, BAIMĖ.
LAISVĖS BAIMĖ, KURI BŪDINGA NE TIK TAU, DAUGUMAI. ROJAUS TREJYBĖS MEILĖS IR ŠVIESOS LAISVĖJE GYVENTI NĖRA TAIP PAPRASTA VISĄ LAIKĄ IKI TOL – PER KARTŲ KARTAS – VERGAVUS GYVULINIAM PROTUI
Mielas VaidaiVDS tu rašai:
“Kategoriškai nesutinku, kad Žmogaus dvasinį lygį vertinti dvasiniam mokytojui TIESIOG BŪTINA. Galima tiesiog savo nuojauta suvokti, matyti kito žmogaus dvasinį lygį, bet vertina žmonių dvasinį lygį tik Dievai. Žodžius „nedrįsta spręsti” negalima išversti į „leidžia vertinti“ pagal jokius suvokimo lygius.”
Tai vėl tavo BAIMĖ VALDO TAVE, jog net pats nepajutai, kaip ir TU – “kategoriškai nesutikdamas” – “IŠDRĮSAI” SPRĘSTI apie kitų dvasinį lygį tik save nuramindamas, užliūliuodamas, kad šito NEDARAI, todėl sugalvojai pakaitalą, sakydamas “galima tiesios savo nuojauta suvokti, matyti kito žmogaus lygį.” Štai šitaip ir patekai pats į savo paties paspęstus spąstus – kaip gi tu SUVOKSI, MATYSI kito dvasinį lygį jo NEĮVERTINDAMAS. Tik per ĮVERTINIMĄ IR TEGALI VYKTI MŪSŲ pačių SUVOKIMAS ir AUGIMAS.
Tačiau, kad galėtum ramiau miegoti, dar kartą primenu, VERTINTI, TAI NEREIŠKIA MENKINTI AR AUKŠTINTI kitus dėl jų dvasinio lygio menkumo ar aukštumo, o TIESIOG KAIP TU TEISINGAI RAŠAI – MATYTI.
Tuo labiau, kad Urantijos Dokumentų autoriai savo apreiškimo netaiko specialiai dvasiniams mokytojams, o jį suteikia visiems, todėl jie ir įspėja, akd kiti nevertintų kitų dvasinio lygio ir tuo pačiu patys neišpuiktų. Jie savo tokiu teiginiu ĮDEDA “saugiklį,” kurį aš "išimu" JUMS, BŪSIMIESIEMS DVASINIAMS MOKYTOJAMS, SUTEIKDAMAS SMULKESNĮ PAAIŠKINIMĄ, KAIP SUVOKTI KITŲ DVASINIO LYGIO VERTINIMĄ, IR KAIP TĄ SUVOKIMĄ PANAUDOTI VISŲ LABUI.
Juk aš jums irgi aiškinu dėl to, kad jūs galėtumėte skvarbesniu ir atidesniu žvilgsniu atkreipti dėmesį į kitų dvasinį lygį tam, kad žinotumėte, KAIP SU TOKIAIS ŽMONĖMIS BENDRAUTI, o ne jiems save priešpastatyti.
Tu, mielas VaidaiVDS klausi:
”Kodėl tu darai išvadą, kad manoji siela kol kas į Rojaus Trejybės gyvąją religiją žvelgia su nepasitikėjimu?”
Aš ir darau tokią išvadą, nes tavo tolimesni net iš šio tavo komentaro teiginiai tik patvirtina mano išvados teisingumą, kaip ir tavo nuostatų klaidingumą, kai tu toliau teigi net nesuvokdamas, KOL KAS, kas gi YRA TOJI GYVOJI ROJAUS TREJYBĖS RELIGIJA, KURIOS TU PATS BIJAI.
“Šioje religijoje nematau nieko blogo, tačiau manau, kad tam tikras kuklumas žmonėms tikrai nepakenktų, atsižvelgiant į šias Urantijos Knygos nuostatas: „Aukščiausiąja prasme, mes garbiname Visuotinį Tėvą ir tiktai jį.“, „Kada mes garbiname Visuotinį Tėvą, tada mes iš tikrųjų tuo pačiu metu garbiname Dievą Sūnų ir Dievą Dvasią.“
Nejaugi tu nesuvoki, kad aš tikrai atstovauju Rojaus Trejybei, bet ne Urantijos Knygai, nors Urantijos Knygą išverčiau iš anglų kalbos į lietuvių kalbą, bet jos vergu ar įkaitu netapau? Tuo tarpu Rojaus Trejybę aš myliu neišskirdamas iš Jos TĖVO, ir neatstumdamas Amžinojo Sūnaus-Motinos-Brolio ir Begalinės Dvasios-Motinos-Sesės, nes atstumti NORS VIENĄ IŠ JŲ MAN BŪTŲ TAS PATS KAIP NETEKTI MANO PATIES SAVASTIES. Kada būtent Tėvo paprašytas aš užmezgiau gyvą ryšį su kitais dviem Rojaus Trejybės Asmenimis, man Begalinė Dvasia perteikė mūsų Sūnaus Kūrėjo priesaiką Rojaus Trejybei, kad aš net verkiau klausydamasis jos teksto, o tada Ji pasiūlė ir man duoti IŠTIKIMYBĖS PRIESAIKĄ ROJAUS TREJYBEI, kaip prieš keletą metų buvau ją davęs vien tik Tėvui, ir Ji taip pat perteikė man priesaikos tekstą. Ira š prisiekiau Rojaus Trejybei. Ir po to man Tėvo buvo patvirtinti Rojau Trejybės atstovo statusas, kaip anksčiau buvo Tėvo atstovo. Ir vis daugiau bendraudamas su VISAIS TRIMIS ROJAUS TREJYBĖS ASMENIMIS AŠ JUOS TIEK PAMILAU, JIE TAPO NEATSIEJAMI NUO MANĘS, NET IR KAIP NEATSIEJAMI BUVO NUO JĖZAUS. Ir kada Begalinė Dvasia viename savo mokyme nurodė, kad aš garbinčiau pats ir mokyčiau kitus garbinti ne tik Tėvą, bet ir Amžinąjį Sūnų ir Begalinę Dvasią, tą aš ir darau. Todėl man nebeužtenka Urantijos Knygos teiginio, “Kada mes garbiname Visuotinį Tėvą, tada mes iš tikrųjų tuo pačiu metu garbiname Dievą Sūnų ir Dievą Dvasią,“ nes mes garbiname NE TIK VISUOTINĮ TĖVĄ, BET VISUS TRIS ROJAUS TREJYBĖS NARIUS, IR TĄ DAROME VISŲ LABUI ATVIRAI, KAD VISI TAIP PAT PRISIDĖTŲ, O NE APSIRIBOTŲ VIEN TIK TĖVO GARBINIMU, O KITUS DU PALIKDAMI UŽ SAVO ASMENINĖS MINTIES RIBŲ.
Sąsajoje su Rojaus Trejybės garbinimu tu klausi:
“Ar yra kokia nors prasmė, kuri būtų aukštesnė už aukščiausiąją prasmę? Tad kam reikia tokio sureikšminimo?”
Tėvas NĖRA AUKŠČIAUSIA PRASMĖ, NES AUKŠČIAUSIĄJĄ PRASMĘ SUDARO NEDALOMA ROJAUS TREJYBĖ – TĖVAS, AMŽINASIS SŪNUS-MOTINA-BROLIS, IR BEGALINĖ DVASIA-MOTINA-SESĖ. Ir tik JI VIENINTELĖ YRA AUKŠČIAUSIOJI KŪRINIJOS TIKROVĖS PRASMĖ IR GYVASTIS AMŽINYBĖJE. Tai šitą ir reikia viešai deklaruoti, ir tik ją garbinti.
Toliau tu vėl klaidingai teigi, ir tuo kitus klaidini, rašydamas:
“Tačiau aš pastebėjau, kad plėtojant šią religiją, kažkodėl tai buvo nueita tokiu keliu, kuomet siekiama jau tokių aukštų dvasinių žinių, su kuriomis tarsi galima būti patekti tiesiai į Rojų, o į kitus asmenis jau žiūrima tarsi iš aukšto ar su tam tikru dvasiniu gailesčiu. Manau toks kelias yra neteisingas, šiame gyvenime mes turime vis tik pirmiausiai siekti visų žmonių brolystės, o susiliejimai su derintojais ateis savaime ir be jokių reklamų. Ir turime tobulinti visas įmanomas dvasines žinias, savo įžvalgas ir išmintį, kad pasiektume šio tikslo. O šio tikslo tikrai ir garantuotai nepasieksime, jei pradėsime būtent vertinti kitų žmonių dvasinius lygius ir tik pagal asmeninius vertinimus spręsti siekti brolystės su kuo nors ar ne.”
Jeigu lankytum mano vedamas gyvąsias pamaldas pats patirtum, kad mes imame vis labiau patirti VISŲ ŽMONIŲ BROLYSTĘ, NET KITŲ PLANETŲ ŽMONIŲ BROLYSTĘ, KITŲ DVASIŲ IR SIELŲ BROLYSTĘ, KŪRINIJOS ĮVAIRIŲ SEGMENTŲ VADOVŲ BROLYSTĘ, PATIRDAMI GYVĄ ATSIVĖRIMĄ SAVO TIKRIESIEMS IR VIENINTELIAMS TĖVAMS ROJAUS TREJYBEI. Tai apie kokį tu požiūrį į kitus iš aukšto gali kalbėti, net nesuvokdamas KAS GI YRA ROJAUS TREJYBĖS GYVOJI RELIGIJA. Tu gali puikiai nusimanyti chemijoje, suprasti kokia yra natrio chlorido – druskos – cheminė formulė, tačiau jos skonį gali patirti tik ją palaižęs. Štai kodėl tavo pagrindinis stabdys, kaip ir visų kitų – dvasiniame augime – yra NELANKYMAS ROJAUS TREJYBĖS GYVŲJŲ PAMALDŲ, kurios yra būtent tas druskos laižymas, kad patirtum jos skonį.
Toliau tu vėl klaidini kitus, pats būdamas pasiklydęs net ir šitame, MATERIALIAME TĖVO MOKYME, NES JO TAIP IR NESUVOKEI, NES PARAŠEI:
Kas toje mano citatoje apie Tėvo mokymą buvo klaidinančio ir prie ko čia nuoširdumas? Priminsiu, kad tame Tėvo mokyme buvo nurodyta: „ką daryti Lietuvai tokiomis sunkiomis ekonominėmis sąlygomis – valstybės pagrindinį dėmesį nukreipti į statybą ir žemės ūkį“. Krizė Lietuvoje kilo pagrinde dėl nekilnojamojo turto burbulo sprogimo, kuris pasireiškė tuo, kad buvo pristatyta tiek nekilnojamojo turto ir taip išpūsta jo vertė, kad visas tas burbulas sprogo, statybos tapo nereikalingos, o statybų bendrovės masiškai pradėjo bankrutuoti. Akivaizdu, kad kiek vėliau atsigaus tas statybų sektorius, bet būtent šios krizės metu pradėti dar daugiau statybų tiesiog buvo neįmanoma, todėl Tėvas taip neišmintingai tikrai negalėjo pasisakyti. Ir tik nereikia pradėti išvedžioti, kad „nukreipti dėmesį“ gali reikšti nebūtinai pačias statybas, kadangi toliau buvo nurodyta: „nes statybos vysto mažiausiai dar penkias kitas šakas – transportą, komunikacijas, kelių tiesimą ir priežiūrą, statinių priežiūrą, ir statybinių medžiagų gamybą.“...
Šis Tėvo mokymas, ką jis pats pabrėžė, nėra dvasinis, nes dvasinio mokymo vyriausybė nesuvoks, tad jis moko KĄ RIEKIA DABAR DARYTI LIETUVOS VYRIAUSYBEI, KURI YRA VISIŠKAI PASIMETUSI IR NEŽINO KĄ DARYTI TOLIAU, O ŽMONĖS BĖGA IŠ LIETUVOS, YPAČ TO MAŽIAU, KURIS YRA AKTYVUS VEIKTI. Tad šitas mokymas buvo kaip gelbėjimosi ratas VYRIAUSYBEI, KAD JI ŽINOTŲ Į KUR KREIPTI MĄSTYMĄ, KAD IŠSAUGOTŲ VALSTYBĘ IR VISUOMENĘ NUO VISIŠKO PAKRIKIMO. Ir būtent tik statybos ir žemės ūkis yra tos sferos, kurios VIENINTELĖS ŠIANDIEN DAR gali padėti nors kiek atsikvošėti visuomenei. Kodėl šitos dvi sferos. O gi todėl kad jos apims HORIZONTALIAI - VISĄ ŠALĮ, NES STATYBŲ POREIKIS YRA VISUR TIEK KAIME, TIEK MIESTELYJE, TIEK MIESTUOSE. Reiškia užimtumas paplistų po visą šalį. Tai,kad kompanijos turėjo pristačiusios namų ir jų niekas dabar nebeperka nereiškia, kad žmonėms yra pakankami būstų. Problema yra ŽMONIŲ SAVANAUDIŠKUMO-GODUMO PAGIMDYTAS NEPASITIKĖJIMAS TIEK BANKAIS, TIEK BANKŲ ŽMONĖMIS. Todėl atstatyti PASITIKĖJIMĄ, KURIS YRA PRARASTAS, ir gali padėti VYRIAUSYBĖ savo VISIŠKAI KITOKIA politika statybų ir žemės ūkio rėmime. Šeimos neturi ne tik pajamų šaltinio, bet BE užimtumo DEGRADUOJA ŽMOGAUS ASMENYBĖ, vaikai taip pat negali augti kaip asmenybės, nes jie NEMATO GYVO PAVYZDŽIO, kad TĖVAI DIRBA, ir už DARBĄ į namus parnešamas atlyginimas. Pradeda griūti šeimos, o tokia be išeities padėtis dar labiau kelia depresiją ir skatina emigraciją. Štai kodėl statybos gali panaudoti savo resursus – žmones, statybines savas medžiagas – cementą, medieną, žvyrą, smėlį, molį, presuotus šiaudus, plytas, čerpes, ir pan. Priedo statybų dėka vystomi ir keliai, ir pati statybinių medžiagų pramonė, paslaugų, transporto sferos. Tas pats pasakytina ir apie žemės ūkį, nes jis taip pat apima visą šalį. Ir Tėvo mokymas nurodo, KAI TĄ PADARYTI PANAUDOJANT IR ŠIANDIEN GAUNAMĄ EUROPOS SĄJUNGOS PARAMĄ. Kitų tokių sričių, kurios taip akivaizdžiai sumažintų bedarbystę, darbo užimtumą paskleistų po visą šalį ir dar sukurtų kitų sferų vystymą ir savo šalies resursų dėka NĖRA. Ir šis Tėvo mokymas taip pat paaiškina, kad tai tik laikina priemonė, kai gelbėjimosi ratas tokioje blogoje padėtyje, kuri dar labiau tik blogės.
Mielas Vaidai tu cituoji mane:
“Rašai: ’Ir mūsų Forumas nėra skirtas tiems, kurie nenori augti.’... ‘Tuo labiau, kad toks žmogus net nenori augti ir siekti DVASINIO MOKYTOJO LYGIO.’ Visų pirma taip ir nesugebėjai įvardinti nei vieno, kuris nenori augti. Ir kodėl taip būtina siekti DVASINIO MOKYTOJO LYGIO. Bet kuris mokytojas turi norėti, kad jo mokiniai praaugtų mokytoją, nes tam net yra numatytas ir evoliucinis planas, kuris ir reiškia palaipsnį augimą, kuomet vis dvasingesnės ir protingesnės ateityje gyvensiančios asmenybės sieks vis aukštesnių dvasinių aukštumų.”
Mielas VaidaiVDS, kada reikia įvardinti tuos, kurie nenori dvasiškai augti, aš juos įvardinu. Dvasinio mokytojo lygio nėra būtina siekti čia, Urantijoje. Tačiau šis Forumas yra skirtas būtent dvasinių mokytojų rengimui, ir aš juos rengiu vykdydamas Rojaus Trejybės valią. O jau KIEKVIENAM ASMENIŠKAI SPRĘSTI SAVO LAISVA VALIA, GAUTA IŠ ROJAUS TREJYBĖS, KO KAS ASMENIŠKAI NORI.
Toliau tu rašai:
“Negi Algimantai tu manai, kad tu jau tikrai neturi iš kokio nors žmogaus pasimokyti vien todėl, kad tavo dvasinis lygis pats aukščiausias visoje Urantijoje? Aš vis tik esu už kitokį požiūrį: aukime kartu, šviesėkime kartu, mokykimės vieni iš kitų, netgi klyskime (nepiktybiškai) kartu, bet nuoširdžiai bei išmintingai siekime pritraukti prie mūsų vis didesnę dalį ieškančių gėrio ir meilės žmonių. Manau, kad tokių žmonių potencialiai yra dauguma, tik daug iš jų nežino kur kas paprastesnių ir tikrai nesunkiai suvokiamų tiesų, tokių kaip meilė, nuoširdumas, nesavanaudiškumas, rūpinimasis ne tik savo draugais ir giminėmis, bet visais žmonėmis vienodai, materializmas – ne laimės, o tuo labiau ne dvasios šaltinis. Kai išspręsime tokias nesudėtingas (nors realiai labai sudėtingas) užduotis, žymiai lengviau ir laisviau galėsime siekti ir kur kas sudėtingesnių tikslų...”

Štai mielas VaidaiVDS, tu savo teiginius ir dėstyk visiems, kurie nori KOLEKTYVIAI KLYSTI (NEPIKTYBIŠKAI) KARTU. Aš gi jus mokau, kad jūs MAŽIAU KLYSTUMĖTE ASMENIŠKAI.
KOLEKTYVIAI KLYSTI NEGALIMA, NES VIS TIEK SPRENDIMUS PRIIMA KIEKVIENAS ASMENIŠKAI.
Net Liuciferio maište KIEKVIENAS TURĖJO PRIIMTI SAVO ASMENINĮ SPRENDIMĄ.
Todėl teigdamas ŠITAIP tu tik paliudiji, kaip tau STINGA GILESNIO žinių lygio, kurio neįmanoma pasiekti be DVASINĖS GILUMINĖS ĮŽVALGOS, KURI IR ATEINA IŠ ROJAUS TREJYBĖS. O tam būtina lankyti Rojaus Trejybės gyvosios šventovės gyvąsias pamaldas. Tik čia vis tiek kiekvienas asmeniškai priima sprendimą – ko jam reikia. Aš jus vis raginu siekti PAČIOS RYŠKIAUSIOS DVASINĖS ŠVIESOS, O BLAUSESNĖ IR TAIP JOJE BUS SAVAIME.
Tačiau man liūdna skaityti tavo kvietimą šviesėti visiems kartu, kai tu pats asmeniškai tuoj pat ir stabdai kitų šviesėjimą savo dvasinio ir gyvojo augimo APRIBOJIMU, kada tavo kosminės įžvalgos žvilgsnis yra nepabudęs, todėl negali suvokti ir aplinkos, ir dėl to tu kartoji, kaip ir dauguma – reikia pritraukti daugiau žmonių. Nieko nereikia niekur traukti. Jeigu tu nepasirūpinsi SAVO ŠVIESĖJIMU, TAI KAIP GI KITI EIS PRIE TAVĘS.
Todėl tu pats turi daugiau ĮTIKĖTI, DAUGIAU ATSIDUOTI TĖVO-ROJAUS TREJYBĖS VEDIMUI IŠ VIDAUS, O TADA ir pritrauksi prie savęs kitus, kurie paklaus, iš kur tu gavai tokią šviesą, ir JAU PATS ŽINOSI KĄ IR KAIP DARYTI SUTIKĘS TOKIUS ŽMONES. IR NESUKSI SAU GALVOS, KAD KAIP ČIA REIKIA DAUGIAU PRITRAUKTI ŽMONIŲ. TUO TARPU ŠIANDIEN PRIE KO GI TU NORI PRITRAUKTI? Ar žinai TAI PATS, KAD TRAUKTUM KITUS?
Leisk Rojaus Trejybei pritraukti SAVE, kad ir kitiems tada galėtum paaiškinti, jog traukos Šaltinis ir Centras yra TIK JI, o mes, kiekvienas, pritraukiame nuoširdžių TIKROVĖS tiesos ieškotojų tik tiek, kiek ATSIVERIAME JAI IR JA GYVENAME KASDIEN.
Telydi jus ramybė.
Su broliška meile

Algimantas
2010-09-07 16:32:15



Mielas Jonai tu net nepastebėjai , nesuvokei per tiek laiko savo buvimą forume net savo intelektu kas jau net juo yra suvokiama, kad tokių dalykų kaip atleisk , nepyk , neisižeisk , kuriais tu pradedai ar baigi rašyti savuosius komentarus net nėra kūrinijoje. Ir komentarai nei baigiami nei pradedami jais rašyti. Lygiai taip mielas Jonai toje pačioje kūrinijoje nėra ir tokio dalyko kaip gėda,kurią tu dabar čia man kartas nuo karto bandai pripiršti , tokių dalykų nėra iš viso. Visa tai yra tik žmogaus gyvulinio proto žabangos išmislai neturintys nieko bendro nei su tiesa nei tikrove. Visa tai tik kažkokių apibrėžtų elgesio normų taisyklių rinkiniai , stereotipai, apibrėžtumai žmogaus evoliuciniiame prote sukrauti į pasamone per kartų kartas,kuriais tu čia ir daliniesi. Kalbėdamas jau kaip iš absoliuto pozicijų. Kadangi nepatiri Jonai tiesos ir tikrovės ir visa tai rodo tavoji rašliava.Aš tau jau ir telefonu sakaiu , kad aš įdėmaiai skaičiau viską ir net po kelis kartus tai ką tu beveik penkis forume metus rašei. Kai kti tavęs neskaitė ir man rekomenduodavo tai daryti , negaišti su tavimi laiko. O aš vistiek skaičiau viską. Dar kartą sakau viską. Taigi jau ir numatyti ką tu vėl parašysi nėra sunku. Viasa tai jau buvo parašyta ir davsinio ieškotojoijokiu būdu tai patenkinti negali. Bet gi tu net nesuvoki kas žmoguje ieško ir ko ieško.Taigi pas tave mielas Jonai yra ne tik su dvasiniu imlumu labai prastai , bet lygiai taip ir su intelektualiu. Ir nėra čia joks tavęs įžeidinėjimas ar menkinimas iš mano pusės tai tik viso labo fakto konstatavimas , toks tu esi dabartiniu lygiu. Ir dėl ko tu toks esi ir dauguma žmonijos šitame forume jau ne kartą yra kalbėta. Ir kalbama kaip iš viso šito bristi ir išbrista bus tikrai ne per vieną kartą ar kartų kartas juo labaiu ne per kelis metus. Kaip niekur ir nesu teigęs kad iš viso šito jau esu išbridęs aš pats.Bet reikia pradėti, gi tu net nesiruoši to daryti, ir kitus ragini ir toliau tose savo pačiose savo sultyse virti. Viisa tai Jonai veda tik į priešingą pusę nuo to ko žmogus ieško, tai veda į susinaikinimą.

rimantasKaunas
2010-09-07 13:52:10



Gaila, bet tu, rimantai iš Kauno, tuo pats ir pasirodai kaip senas ortodoksas, ar tiksliau jo atavizmas, kažkodėl nekenčiantis savęs ir kitų. Ką tik priskiedei apie mane nesąmonių kad aš Liuciferio ar šėtono tarnais NEVA laikau urantus, o štai pasirodo ką pats rašai: "Jono komentaras tik parodo, kad nors Liuciferio jau ir nebėra, bet jo pasėta sėkla atranda save tokiuose kaip Jonas".
Taip giliai ir taip aiškiai jaučiasi, tavyje tiek daug baimės ir neapykantos, tiek mažai meilės, tiek daug užsidarymo, tiek mažai atsiskleidimo, tiek mažai veido, tiek daug slėpimosi po kaukėmis, po citatomis, nes vidus, nepaisant visko, vistiek kol kas yra toks, kad vos tik kiek prasiskleidžia, tuoj tampa nemalonu visiems, tai ką čia atsivėrinėti... Todėl asmeninis ydingumas, arba kaip pats sakai, luošumas , dažniausiai nesąmoningai, yra refleksuojamas į kitus...
Mielas broli, mano įsitikinimu Liuciferio ne tik kad nėra, bet jo niekada ir nebuvo, bet man savotiškai smagu, kaip tu čia atvirai atsiskleidei, kad ir koks būtum, ne todėl kad jausčiausi pranašesnis, bet todėl kad atvirai tampa aišku kad tau tikrai reikia pagalbos, ir tikiuosi tu ją gausi. Tau bet kuriuo atveju sveika išsisakyti, tikrai linkiu ateity sėkmės, kad tavo vidus po truputį šviesėtų. Čia tavęs niekas tikiuosi nepasmerks. Žinau įžvelgsi mano žodžiuose mokytojiškumą, kuris sukels eilinį pyktį, bet toks kelias, turi tai praeiti, kol išmoksi pamatyti kitus žmones ir save atviresnėm akim. iki, nepyk.

Jonas
2010-09-07 12:07:05



Na Jono komentaras tik parodo, kad nors Liuciferio jau ir nebėra, bet jo pasėta sėkla atranda save tokiuose kaip Jonas. Jonai per beveik penkis savo gyvavimo forume metus taip ir nesugebėjai pamatyti, kad niekas iš urantų niekada nėra čia tvirtinęs, kad tobulėjama yra per apreiškimus. O būtent tu aklas ir kučias ne tik dvasiškai bet ir intelektualiai šitaip čia imi tvirtinti. Sakai , kad tobulėjama per pajieškas ir ieškojimus, bet pats kalbi tarsi būtum jau radęs ir kalbi čia kaip iš absoliuto pozicijų . Ką esi radęs ogi nieko, tai ką esi tarsi sau radęs tai tik tavo ribinio gyvulinio proto apraiška esi save įrėminęs tame savo radime ir kitiems čia tą siūlai. O ir iškojimuose esi save apribojęs ieškai juk tikrai ne visur ir imi tikrai ne viską , nes tavo protas bijo eiti toliau. Taigi ir ieškai tik ten kur tau nebaisu kur tu pasakytum laiko patikrinta , nes jeigu tai taip ilgai išsilaikė tai ir yra pagal tave tikra. Tavo ieškojimai Jonai apsiriboja knygyno skyreliu religija dar gi tu pats pasakytum mūsų religija. Tą ne kartą jau čia ir esi siūlęs ką tie tavo vadinamos" mūsų religijos turėtų skaityti" . Tavo devizas būdėkime , na kitoks jis ir negali būti.Arba tokiu pačių save apribojusi nesvarbu kas jie bebūtų ar tai būtų šiuolaikiniai ir praeitų laikų pseudo mokslininkai ar bažnyčios tėvai ar tariami šventieji ir jų visų raštai. Na aišku ne pagal tave vieną , tokių kol kas dauguma žmonijos. Taigi ir verdi tose pačiose sultyse vadindamas tai ieškojimu. Bet tikrai nieko neturi bendro su tikro dvasinio ieškotojo ieškojimais , nes ko jis ieško yra tikra ir gyva ior tai yra tame pačiame ieškotujuje. O tavo ieškojimai Jonai dar net nėra prasidėję. Vis sakaisi neturintis laiko rašyti , galėtum čia plėstis. Ar turi ką nors svarbesnio Jonai , jeigu turi ,reiškai tai ką siūlai visai nėra svarbu. Nes jeigu būtų priešingai šito neatidėliotum. Na dbar kaip ir pats sakai tai kas žmogui svarbiausia pateiki tik šiaip probėkšmais. Tas ir yra , kad apie tai kas yra žmogui svarbiausia neturi kol kas jokio supratimo.

rimantasKaunas
2010-09-07 11:40:17



teisingai mąstai, RimantaiV, žmogui labai reikia kažkam priklausyti, reikia atsidavimo objekto arba sistemos, kad jis nesijaustų vienišas. Todėl ir žodį "nepriklausomas" padėjau į kabutes.
Aš nemanau kad priklausyti UK yra geriausias pasirinkimas, bent jau man tai tikrai ne. Bet priklausyti Algimantui tai yra visiškas asmenybės fiasko. ir aišku kalbant apie nuolankumą, tai siejasi. Jei kažkam kitam, ne sau, priklausai, tu sąmoningai ar nesąmoningai tam savo atsidavimo objektui išreiški nuolankumą. Laisvė yra šio konflikto matas, nes būtent tarp asmenybės laisvės, nepriklausomybės ir priklausymo kažkam kyla konfliktai. aš čia tik probėgšmais, ir nežinia kada galėsiu išsiplėsti, bet mintį galite plėtoti. tai pakankamai universali tema.

Jonas
2010-09-07 09:39:38




[Prisijunkite ir parašykite savo komentarą]
Spausdinti
Grįžti atgal