Forumas: temos peržiūra
Du Rojaus Trejybės Asmenys vadinami MOTINA - KODĖL?
Mes – URANTAI – GARBINAME IR ŠLOVINAME Rojaus Trejybę, kurią sudaro trys LYGIAVERČIAI Asmenys – Tėvas, Amžinasis Sūnus-Motina-Brolis, ir Begalinė Dvasia-Motina-Sesė.
Daug ką glumina tai, kad Rojaus Trejybėje yra DU ASMENYS – Amžinasis Sūnus ir Begalinė Dvasia – kurie vadinami MOTINA. Tačiau tai tik SIMBOLINIAI PAVADINIMAI, KAIP IR TĖVO, nes JIE VISI TRYS – kuo arčiau Rojaus, kaip ir pačiame Rojuje – yra vadinami Pirmasis Šaltinis ir Centras, Antrasis Šaltinis ir Centras, ir Trečiasis Šaltinis ir Centras.
Kada prieš pusantrų metų Tėvo paprašytas pradėjau bendrauti ir su kitais dviemis Rojaus Trejybės Asmenimis Amžinuoju Sūnumi ir Begaline Dvasia, tai pastaroji man perteikė tokį atsakymą, kaip Ją turėčiau vadinti:
“Aš paklausiau Begalinės Dvasios, kaip man į ją reikėtų kreiptis, nes Amžinasis Sūnus yra tuo pačiu ir kūrinijos Motina. Begalinė Dvasia man paaiškino, kad aš į ją galiu kreiptis kaip į Begalinę Dvasią-Motiną-Sesę, taip, kaip galiu kreiptis į Amžinąjį Sūnų-Motiną-Brolį. Ir neturėčiau pergyventi, kad ji taip pat pavadinta kūrinijos Motina, kaip ir Amžinasis Sūnus, nes iš tikrųjų tokie tarpusavio ryšiai yra pateikti mums mirtingiesiems ir žemesnių kategorijų asmenybėms, kad joms būtų lengviau suprasti šiuos ryšius per savo tarpusavio santykius su pačiais artimiausiais asmenimis mylinčioje šeimoje. Tikrovėje svarbiausia yra atsivėrimas visu savo nuoširdumu ir tie meilės virpesiai, kuriuos spinduliuoja atsivėrusi siela ar dvasia. Kūrinijoje iš tikrųjų yra ne Tėvas ir Motina, bet Pirmasis Šaltinis ir Centras, Antrasis Šaltinis ir Centras, ir Trečiasis Šaltinis ir Centras. Ir jų meilės virpesiai, kuriuos jaučia kiekviena jiems atsivėrusi siela ar dvasia, yra tokio giluminio poveikio, kuris pranoksta bet kokį, net patį labiausiai mylintį žmogiškąjį tėvą ar motiną, kai ir vienas, ir kitas nuoširdžiai myli savo vaikus, ir jiems skleidžia šiuos meilės virpesius. Dėl to svarbiausias dalykas yra ne kreipinyje, bet nuoširdžiame sielos atsivėrime. O kad man būtų vis tik lengviau ir atsiverti, ir kreiptis, tai dėl to ir pasiūlė kreiptis kaip į Begalinę Dvasią-Motiną-Sesę, arba Begalinę Motiną ar Begalinę Sesę, kaip pati siela bus linkusi tuo metu kreiptis.”
(Šių mano patyrimų tema - Tėvo paprašytas pradėjau bendrauti su Rojaus Trejybės Antruoju Asmeniu… Forumo 5 puslapis)
Žemiau pateikiu citatas iš Urantijos Knygos:
“Kai dėl tapatybės, prigimties, ir kitų asmenybės požymių, tai Amžinasis Sūnus yra Visuotinio Tėvo visiškai lygus, tobulas papildinys, ir amžinasis partneris. Tokia pačia prasme kaip Dievas yra Visuotinis Tėvas, tai Sūnus yra Visuotinė Motina. O visi mes, aukšti ir žemi, sudarome jų visuotinę šeimą.” (0079-04)
“Visatos Motina Kūrėja prisimena Rojų ir Havoną kaip savosios kilmės vietą ir kaip Begalinės Motinos Dvasios namus, Begalinio Proto asmenybės buvimo buveinę.” (0162-09)
”Iš šitos centrinės visatos taip pat atėjo kūrimo asmeninių teisių padovanojimas, kurį Visatos Dieviškasis Tarnas panaudoja kaip papildinį Sūnui Kūrėjui kuriant gyvus valinius tvarinius.” (0162-10)
“Ir pagaliau, kadangi nepanašu, jog Begalinės Motinos Dvasios šitos Dukros Dvasios kada nors sugrįš į savuosius namus Rojuje, tai jos gauna didžiulį pasitenkinimą iš visuotinio atspindėjimo reiškinio, susieto su Aukščiausiąja Būtybe Havonoje ir įasmeninto Madžestone Rojuje.” (0162-11)
Taigi, kaip matote ir Urantijos Knygos epochinio apreiškimo autoriai taip pat vartoja žodį MOTINA, įvardindami Amžinąjį Sūnų ir Begalinę Dvasią. Todėl ir mūsų Rojaus Trejybės garbinimas kaip TRIJŲ Lygerverčių Asmenų, kurių DU vadinami MOTINOS vardu niekuo nesikerta su Urantijos Dokumentais. O tai, kad mes juos vadiname ir BROLIU bei SESE tik dar giliau atskleidžia šeimyninius tarpusavio SIMBOLINIUS ryšius, kaip juos supranta mirtingasis bei žemesnio lygio dvasios.
Tiesiogine prasme šitos TRYS Asmenybės YRA BE PRADŽIOS IR PRIEŽASTIES, todėl tarp jų NEGALI BŪTI JOKIO SŪNAUS, KURIS TURI TURĖTI PRADŽIĄ. Tačiau mes, RIBINIAI, turintys pradžią, bet galintys pabaigos NETURĖTI, jeigu susliejame savo valią su ROJAUS TREJYBĖS valia, daug geriau suvokiame meilės kupinus ryšius per šeimyninius tarpusavio gyvus ryšius, taip pat grindžiamus meile.
Štai kodėl mes ir turime Rojaus Trejybės Asmenis, kurie vienu ir tuo pačiu metu – SIMBOLIŠKAI – atlieka KELIS vaidmenis-funkcijas –SŪNAUS-MOTINOS-BROLIO ir MOTINOS-SESĖS.
Tačiau mums vis labiau patiriant Rojaus Trjeybės pasireiškimus savyje ir apklinkoje, ir vis labiau artėjant į kūrinijos vidų, link Rojaus Trejybės, mes vis labiau ROJAUS TREJYBĘ IR PAŽINSIME, IR PATIRSIME, IR VADINSIME Pirmuoju Šaltiniu ir Centru, Antruoju Šaltiniu ir Centru, ir Trečiuoju Šaltiniu ir Centru.
Vien tik dieviškojoje centrinėje Havonos visatoje yra vienas milijardas pasaulių. Ir per kiekvieną iš jų turėsime pereiti, eidami per septynis Havonos apskritimus. Ir kiekviename apskritime yra keli šimtai milijonų pasaulių. Taigi net trys žiedai yra skirti vien tiktai Rojaus Trejybės Asmenų studijavimui ir pažinimui. Pradėsime nuo Begalinės Dvasios-Motinos-Sesės įsisavinimo, o Ją pažinę – pradėsime studijuoti ir pažinti Amžinojo Sūnaus-Motinos-Brolio Asmenybę, ir tik Jį įsisavinę būsime perkelti į trečiąjį Havonos centirnės visatos apskritimą, kad įsisavintume TĖVO ASMENYBĘ. Ir tik po tokių studijų mes pradėsime pažinti ir jausti ŠITŲ TRIJŲ ŠALTINIŲ IR CENTRŲ EGZISTENCIALUMĄ – jų VIENINTELIŲ buvimą be pradžios ir priežasties per visą praeities amžinybę.
TUO TARPU DABAR SAVO ĮTIKĖJIMU Į ROJAUS TREJYBĖS ASMENIS IR JUOS GARBINDANI, MES GALIME – DVASIOJE – SUSILIETI SU JAIS, IR PATIRTI JŲ GYVĄ BUVIMĄ – PER MINTIES DERINTOJŲ BUVIMĄ MŪSŲ VIDUJE. IR TADA NUBLANKSTA BET KOKIE SIMBOLIAI, NES LIEKA TIK GYVI VIRPESIAI, KURIE MUS IR SUJUNGIA, NEPRIKLAUSOMAI NUO JIEMS MŪSŲ SUTEIKIAMO PAVADINIMO.
Telydi jus ramybė.
Su broliška meile,
Algimantas
2010-11-05 15:21:33
Komentarai
Tikrai nuostabus straipsnis,didelis dekui,tegul -ROJAUS TREJYBES Gyvi Virpesiai pasilieka su mumis per visa amzinybe.Fredas
2010-11-05 16:12:28
[Prisijunkite ir parašykite savo komentarą]