Forumas: temos peržiūra

Spausdinti

O kaip tapti mokytoju?

Mielas Algimantai. Kadangi esi minejes, kad šio forumo tikslas ugdyti tvarkinga mokytojus. Norėčiau pasiulyti šią temą ir tuo pačiu paklausti, ką reikia daryti kad tapti dvsiniu mokytoju? Kokias savybes savyje ugdyti? gal būt čia galima aptarti subtilumus ir visas to meno ymantrybes. Aciu

satrebor
2011-03-07 14:17:02

Komentarai

Algimantai, aciu tau uz toki issamu atsakyma. Aciu Rojaus Trejybei, Tikrai yra kur stengtis. tiesiog priimu net nera daugiau ka ir bepridurti, ir nieko neatimsi. Jokiu kluasimu. Aciu dar syki. Valdas

satrebor
2011-03-09 15:04:12



Mielieji, taip, tikra tiesa, kad mano misija šitame Forumo – RENGTI DVASINIUS MOKYTOJUS, kokių dar nėra mūsų planetoje.

O tai reiškia, kad mūsų Forume vyksta MOKYMASIS, o ne PLEPĖJIMAS, KURIAM AŠ UŽKERTU KELIĄ.

Mielas Valdai, tavo klausimai yra tikrai NUOŠIRDŪS. Ir jie domina NE VIENĄ.

Trumpas atsakymas yra tikrai paprastas - Dvasinis Mokytojas savo GYVENIMU atspindi ROJAUS TREJYBĖS ASMENIS – TĖVĄ, AMŽINĄJĮ SŪNŲ-MOTINĄ-BROLĮ, IR BEGALINĘ DVASIĄ-MOTINĄ-SESĘ. Tad Dvasiniam Mokytojui lieka tik GYVENTI DRAUGE SU ROJAUS TREJYBE SAVO GYVENIMĄ. Jam nereikia jokių mokslinių metodikų, jokių mokslinių nuorodų, kaip psichologiškai geriau paveikti pašnekovą, kaip jį geriau įtikinti. Viso tokio BALASTO Dvasinis Mokytojas savyje JAU NEBETURI, yra nuo jo visiškai IŠVALYTAS. Jis yra savo valią jau visiškai SULIEJĘS su Rojaus Trejybės valia, ir tą yra padaręs ne dėl to, kad suvokia Rojaus Trejybės svarbą SAVO kelyje, bet IŠ MEILĖS ROJAUS TREJYBEI. Tai yra GYVAS SAVOSIOS VALIOS SULIEJIMAS SU ROJAUS TREJYBĖS TRIJŲ ASMENŲ VALIA. Tai yra gyva susiliejimo su Rojaus Trejybe BŪSENA, kuri trunka JAU VISĄ GYVENIMĄ ŠITAME PASAULYJE, IR PER VISĄ AMŽINYBĘ PO PRISIKĖLIMO VISUOSE KITUOSE PASAULIUOSE. Ir tada Dvasinis Mokytojas GYVENA SAVO ASMENINĮ GYVENIMĄ SU MEILE VISIEMS, VIENODA MEILE VISIEMS, NES JIS IR GAUNA MEILĘ IŠ ROJAUS TREJYBĖS SULIEJĘS SAVO VALIĄ SU JOS VALIA IR JAU GIMĘS IŠ DVASIOS. Ir tada pasikeičia buvusios materialių siekių-interesų žmogiškosios ir labai trumpalaikės vertybės į Dvasinio Mokytojo AMŽINĄSIAS vertybes, kurias jis pats realiai jau yra gavęs iš pačios Rojaus Trejybės ir jomis gyvena kasdien. Todėl jam mokyti kitus jau NEBEREIKIA ŽMONIŲ PARAŠYTŲ KNYGŲ, NES JIS MOKO NE IŠ SAVĘS, BET IŠ ROJAUS TREJYBĖS. JAM NEBEREIKIA NEŠIOTI ATMINTYJE IŠKALTŲ TIESŲ, NES JIS NEBECITUOJA NIEKO, NES PATS SAKO ŠVIESOS TEIGINIUS, KURIUOS SEMIA IŠ ROJAUS TREJYBĖS GYVOJO ARUODO, ESANČIO JO PATIES VIDUJE. Todėl jis ir gali atsakyti į visus klausimus, susijusius su didesniu šviesos ir meilės paskleidimu tarp dabartinių žmonių. Ir su kiekvienu žmogumi jis kalba vis kitaip, prie to žmogaus supratimo ir suvokimo PRISIDERINDAMAS, IR TUO PAČIU JO NEIŠGĄSDINDAMAS, NEAPAKINDAMAS PER RYŠKIA ŠVIESA, BET JĮ VIS TIK STIPRINDAMAS IR RAGINDAMAS IR PAČIAM NEBIJOTI PAŽVELGTI Į DIDESNĘ ŠVIESĄ TIEK SAVYJE, TIEK APLINKUI.

Dvasinis Mokytojas jaučia KITŲ žmonių virpesius, todėl savo mokymus REGULIUOJA pagal tų žmonių dvasinį ir intelektualų IMLUMĄ.

Dvasinis Mokytojas yra GAILESTINGAS, turi giluminius jausmus, bet NĖRA SENTIMENTALUS IR PILNAS GAILESČIO. Dvasinio Mokytojo GAILESTINGUMAS pasireiškia tuo, kad jis visada parodo IŠEITĮ IŠ PADĖTIES, tačiau pats vietoje mokomo žmogaus pastangų nededa, kad šis automatiškai išeitų iš tos padėties, kuri jam sunki ir nepriimtina. Tuo tarpu galestis ir sentimentai jokios išeities iš sunkios padėties ne tik neparodo, bet ir iš jos neina iš viso, o vien tik drauge su žmogumi apverkia savo sunkią padėtį.

Dvasinis mokytojas gali būti ŠVELNUS ir GRIEŽTAS, priklausomai nuo aplinkybių ir nuo mokomo žmogaus – ar žmonių – konkrečios padėties.

Dvasinis Mokytojas yra ĮŽVALGUS, todėl jo protas yra ne BUKAS, bet priešingai – AŠTRUS IR SKVARBUS. Jis mato daug daugiau savo aplinkoje negu kiti žmonės. Jis turi vis gilėjančią KOSMINĘ ĮŽVALGĄ. Ir ja naudojasi, kada to reikalauja aplinkybės.

Dvasinis Mokytojas visą laiką pats mokosi iš visur – iš skruzdėlės, iš dramblio, iš liūto, iš šuns, iš katino, iš pelės, iš žiurkės, iš papūgos, iš varnėno, balandžio, iš žvirblio, iš gyvatės, iš žmogaus, iš KŪRINIJOS GYVYBĖS, KURI YRA GYVOJI KNYGA, TIK JĄ REIKIA VIS GILIAU SKAITYTI

Dvasinis Mokytojas studijuoja apreiškimus, kurie jam išplečia kūrinijos ir betarpiškos aplinkos veikimo supratimą ir mato priežastis ir išeitį iš padėties, jeigu toji aplinka veikia prasilenkdama su Rojaus Trejybės valia.

Dvasinio Mokytojo dar ir kitų savybių yra visas kompleksas – išmintis, drąsa, ryžtingumas, kantrybė, tiesos siekimas, teisingumas, šviesos skleidimas kitiems, nesavanaudiškumas, nuoširdumas, visiškas abejingumas tam, ką kiti galvoja arba kalba apie jį patį, VIS GLAUDESNIS GYVENIMAS ROJAUS TREJYBĖS RITMU IR PULSU.

Ir visas šitas savybes Dvasinis Mokytojas jau yra gavęs iš Rojaus Trejybės, jam tereikia tik gilinti savo ĮTIKĖJIMĄ – PER ATSIVĖRIMĄ ROJAUS TREJYBEI – IR VEIKIMĄ DRAUGE SU ROJAUS TREJYBE VISŲ LABUI.

DVASINIS MOKYTOJAS VISADA YRA MOTYVUOTAS VIEN TIK ROJAUS TREJYBĖS MEILĖS, GYVOS MEILĖS, KURIĄ JIS JAUČIA PER GYVĄ RYŠĮ SU ROJAUS TREJYBE.

Štai kodėl Dvasiniam Mokytojui yra labai svarbus GYVAS RYŠYS SU ROJAUS TREJYBE, nes be jo jis būtų kaip Urantijos gyventojų fizinis kūnas be deguonies – NEGYVENTŲ.

DAR DAUGIAU – GYVAS RYŠYS SU ROJAUS TREJYBE DVASINIAM MOKYTOJUI PRANOKSTA DEGUONIES SVARBĄ FIZINIAM KŪNUI URANTIJOJE, NES PER ROJAUS TREJYBĖS GARBINIMĄ, JIS PRISIPILDO TIEK ROJAUS TREJYBĖS GYVŲ ENERGETINIŲ VIRPESIŲ, KAD JO VIDUS TAMPA SKAISTUS, NEBEPAŽEIDŽIAMAS BAKTERIJŲ IR VIRUSŲ, kai kiti fiziniai kūnai tokioje pat fizinėje aplinkoje, kur yra virusų – SUSIRGTŲ. Tai reiškia, kad Dvasinis Mokytojas yra VISADA SVEIKAS, NES MAITINA JO FIZINĮ KŪNĄ NE TIK DEGUONIS, KURIS NEAPSAUGO NUO VIRUSŲ, BET GYVI MEILĖS VIRPESIAI, KURIE YRA PER DAUG AUKŠTO ENERGETINIO DAŽNIO, KAD JUOSE IŠLIKTŲ GYVI VIRUSAI.

Dvasinis Mokytojas GARBINA SAVO TĖVUS – ROJAUS TREJYBĘ – tiek asmeniškai, tiek kolektyviai – ROJAUS TREJYBĖS GYVOJOJE ŠVENTOVĖJE, ir kitus supažindina su savo patyrimais šioje šventovėje, šitaip stiprindamas ROJAUS TREJYBĖS GYVOSIOS RELIGIJOS IŠTAKAS URANTIJOJE.

Dvasinis Mokytojas gyvena vardan KITŲ – VISŲ – DRAUGE SU Rojaus Trejybe ir atsidavęs JOS vedimui iš vidaus, nes jis jau puikiai suvokia Rojaus Trejybės evoliucijos plano įgyvendinimo kelią Urantijoje einant GYVUOJU keliu. Ir tik tokiu VIENINTELIU KELIU GALIMA APŠVIESTI ŽMONES.

KITO KELIO NĖRA, TODĖL JIS IR YRA DVASINIS MOKYTOJAS ŠIAME GYVAJAME KELYJE, ATRASTAME SAVO VIDUJE, KAIP JĮ IR NUTIESĖ ROJAUS TREJYBĖ KIEKVIENAME IŠ MŪSŲ.

Tačiau Dvasiniu Mokytoju ne kiekvienas nori būti, ir ne kiekvienas gali būti šitoje kartoje ir šitame pasaulyje.

Tuo tarpu ŠVIESĖTI IR AUGTI SAVO DVASINIU ŪGIU IR ATSISKLEISTI SAVO DVASINIU CHARAKTERIU GALI KIEKVIENAS. BŪTENT TIK TOKS AUGIMAS JAM IR SUTEIKTŲ GERESNĮ DABARTINIO – IR ATEITIES – GYVENIMO SUPRATIMĄ, IR ŽENGIMĄ GYVUOJU KELIU DRAUGE SU ROJAUS TREJYBE JAU ŠIANDIEN.

Telydi jus ramybė.
Su broliška meile,

Algimantas
2011-03-09 13:07:53



Nemanau gerbiamasis , kad tu rimtai ko tai nori . Gal tau Algimantas ir gražiau atsakys , bet aš tai matau oro balionus tavo klausimuose .

emilispetras
2011-03-08 15:47:34



Mintys geros Vaidai, Bet manau, kad tai labiau tiktu paprastam Mokytojui, Dvasinis mokytojas yra, manau, kas kita. labai noreciau tai isgirsti is Algimanto, arba per Algimanta. aciu

satrebor
2011-03-07 23:31:18



Pirmiausia atsisakyti būti lyderiu, atsisakyti idėjos valdyti kitus ar nurodinėti kitiems - ir atsiverti idėjai ir būti gyvu PAVYZDŽIU kaip taikomos tos žinios ir dėsniai praktiškai gyvenime. Būti pavyzdžiu kitiems, kaip ir Jėzus buvo pavyzdžiu. Tik taip įmanoma mokyti.
Tai ar belieka kokios savybės ar menas, kai pats turi būti tuo išmokusiojo pavyzdžiu? Svarbu išklausyti kitus, mokėti perteikti žmogui tai ko jam reikia, ar ką jis gali išgirsti, o ne tai ko jis visiškai nesuvirškins ir dar tai sugadins jo požiūrį į dvasinius dalykus ar Dievą - tai jau būtų savotiška anti reklama. O todėl ir būna žmonės kalba bendrai apie visokius mormonus, jehovistus, krišnaitai "va kokie sektantai". Manau reika atsisakyti to kas skamba protingai, ir kalbėti nuoširdžiai iš patirties tai kas pritaikoma, nors jeigu patirtyje buvo kažkokia protinga logika ar dėsningumas tai nėra blogai.
Labai svarbu perteikti visišką laisvę rinktis žmogui, nes užduotis yra paaiškinti galimus pasirinkimo variantus - o toliau jau žmogus pats renkasi. Ir net kad tie pasirinkimo variantai yra savotiškai lygūs, tada žmogus pasirinkdamas vieną iš variantų darys tai todėl kad jis tam pribrendo ir nori, vietoje to kad kažkas jį verstų kaip kad baimė, ar "reikalas".

Tapti PAVYZDŽIU, manau reikia patirties sukaupti, tiek savo tiek - išklausant kitus. Būnant labai jautriam įvairiems reiškiniams, bet tuo pačiu išsaugant stabilumą ir kryptingumą.
Čia pateikiu svarbesnius momentus kas dažnai yra išleidžiama iš akių. Kiti dalykai apie kuriuos nerašau paprastai ir taip akivaizdūs.

Vaidas
2011-03-07 22:36:18



[Prisijunkite ir parašykite savo komentarą]
Spausdinti
Grįžti atgal