Forumas: temos peržiūra

Spausdinti

Jėzaus paskutinioji kalba FARIZIEJAMS - IR ŠIANDIENIIAMS BIBLININKAMS IR URANTININKAMS.

Mielieji, Jėzaus laikais buvo fariziejai, kurie kovojo prieš tiesą, ir šviesą. Tokių fariziejų yra ir šiomis dienomis. Net daugiau negu anais laikais. Būtent jie – jau kaip BIBLININKAI – TUOJ PAKIŠA citatą iš BIBLIJOS, arba priešingai – tuoj šaukia, jog tai nuo ŠĖTONO, nes šito nėra BŪTENT BIBLIJOJE.
URANTŲ GYVASIS KELIAS LIUDIJA ASMENIU PATYRIMU, JOG VISKO Į JOKIAS KNYGAS SURAŠYTI NEĮMANOMA, NES GYVENIMAS VYSTOSI VISĄ LAIKĄ PIRMYN.
Knygą būtina MOKĖTI skaityti.
Atsirado tarp mūsų šiais laikais ir URANTININKŲ, kurie taip pat jau ŠAUKIA – NE, URANTIJOS KNYGOJE ŠTAI ŠITAIP PARAŠYTA, arba priešingai, ŠITO URANTIJOS KNYGOJE EVOLIUCIJOS SUSTABDYTI NEĮMANOMA, GALIMA JĄ TIK UŽDELSTI, KĄ IR MĖGINA DARYTI URANTININKAI. IR NE TIK LIETUVOJE, BET IR KITOSE ŠALYSE. JIE BIJO GYVOS ŠVIESOS, NES NETURI GYVO RYŠIO SU SAVYJE ATRASTU TĖVU-ROJAUS TREJYBE, TODĖL VISĄ LAIKĄ STABDO KITUS PRISIDENGDAMI URANTIJOS KNYGOS CITATOMIS..
Apgailėtinos tokių TRUMPAREGIŲ pastangos sustabdyti DIDENSNĮ ROJAUS TREJYBĖS GYVOSIOS MEILĖS IR ŠVIESOS SKLIDIMĄ.
Tą mėgino daryti kai kurie mūsų dvasios broliai ir sesės nuo pat mano pirmųjų Urantijos Knygos viešų užsiėmimų Mokytojų namuose jau prieš daugiau kaip šešiolika metų, puldami mane kaip tarnaujantį Šėtonui, nes mano žodžiai nepatikdavo BIBLININKAMS, kurie tuoj griebdavosi BIBLIJOS CITATŲ, kurių net prasmės nesuvokė.
Tačiau vis daugiau ėmė atsirasti NUOŠIRDŽIŲ TIESOS IR ŠVIESOS IEŠKOTOJŲ. Būtent jie ir pranoko tuo biblininkus savo mąstymno kokybe, ir nuoširdžiu siekiu sužinoti daugiau. Ir ne tik sužinoti, bet ir GYVENTI TA MEILE IR ŠVIESA.
Rojaus Trejybės evoliucija sumantya TOKIA, kad BŪTINA ĮTIKĖTI Į TĖVĄ-ROJAUS TREJYBĘ, GIMTI IŠ DVASIOS IR PATIRTI GYVĄ KOMUNIJĄ GARBINIMO METU SU JA, kad galėtum giluminiu požiūriu pažvelgti į aplinka – pažvelgti VIEN TIK MEILĖS KUPINU ŽVILGSNIU, MEILĖS BŪSENOJE, VISIEMS VIENODA MEILE IR AUGALUI, IR ŽMOGUI, IR SAVO VAIKUI, IR SAVO ŽMONAI, IR SAVO SENELEI, IR SAVO PROTĖVIAMS, IR SAVO ATEITIES AINIAMS, IR VISOS KŪRINIJOS DVASINEI ŠEIMAI, IR TĖVUI-ROJAUS TREJYBEI. ŠI BŪSENA YRA TIK PER GYVĄ IR ASMENINĮ ATSIVĖRIMĄ TĖVUI-ROJAUS TREJYBEI. JI VISA YRA PRIPILDYTA ROJAUS TREJYBĖS GYVOS MEILĖS VIRPESIŲ.
Tačiau tarp skaitančių Urantijos Knygą ir nelankančių gyvosios Rojaus Trejybės šventovės atsivėrusiųjų Rojaus Trejybei ŠIUO METU iš esmės BEVEIK NĖRA, nes jiems ATSIVERTI yra perdaug sunku individualiai, NORS ŠITO SIEKIANČIŲ INDIVIDUALIAI, IR SIEKIANČIŲ NUOŠIRDŽIAI, VIS DAUGĖJA. Tačiau jie ir patys dalyvautų TĖVO-Rojaus Trejybės KOLEKTYVINĖJE GARBINIMO komunijoje, jeigu jie gyventų Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Telšiuose, Panevėžyje, o ateityje vis daugės tokių vietų ir Lietuvoje, ir pasaulyje.
Tuo tarpu skaito Urantijos Knygą daug kas individualiai. Ir jiems vien tik skaitymas, be Rojaus Trejybės KOLEKTYVINIO GARBINIMO, BLOKUOJA DVASINĘ ĮŽVALGĄ, TODĖL JIE TESUGEBA CITUOTI URANTIJOS KNYGOS TEIGINIUS, BET JŲ NESUVOKIA – KAIP BIBLININKAI BIBLIJOS. Taip jie ir tampa URANTININKAIS, GINANČIAIS URANTIJOS KNYGOS RAIDĘ, BET NEPATIRIANČIAIS-NESUVOKIANČIAIS JOS ŽINIOS DVASIOS.
Todėl urantininkai net ir SAVO pateikiamas citatas supranta vien tik IZOLIUOTAI, BE PLATESNIO KONTTEKSTO.
O be konteksto, ir kuo platesnio, galima KIEKVIENAM GYVENIMO TEIGINIUI surasti Urantijos Knygos paremiančią citatą. Tuo tarpu su kontekstu, tas pats Urantijos Knygos teiginys įgauna VISIŠKAI PRIEŠINGĄ prasmę negu be konteksto. Tai yra esminė URANTININKŲ klaida, kadangi jie nėra atsivėrę dvasioje, negarbina NUOŠIRDŽIAI ROJAUS TREJYBĖS, NET MĖGINA KITIEMS TRUKDYTI SIEKTI ROJAUS TREJYBĖS SUTEIKIAMMOS DIDESNĖS ŠVIESOS, TODĖL JIE IR NETURI GILESNĖS KOSMINĖS ĮŽVALGOS, KAD PAMATYTŲ URANTIJOS KNYGOS GYVĄ DVASINĮ VIENTISĄ RYŠĮ SU PATEIKIAMA INFORMACIJA IR MOKYMŲ GELME, O NE VIEN TIK INFORMACIJOS PABIRAS.
Urantijos Knyga yra GYVAS, SISTEMINIS, DVASINIS APREIŠKIMAS, O NE SEGMENTINIS IR VIEN TIK INTELKTUALINIS, kokį vis mėgina pateikti URANTININKAI. Ir jie visi yra panašūs, ar būtų amerikonai, ar rusai, ar estai, ar lietuviai. Mąstymas yra toks pat kaip BIBLININKŲ ir Jėzaus laikų FARIZIEJŲ – SUSTABDYTI ŠVIESĄ IR JUDĖJIMĄ ROJAUS TREJYBĖS EVOLIUCIJOS PLANE SAVOSIOS AKIMIRKOS STATIKOJE, KURI JIEMS PATOGI, NEREIKIA VĖL KEISTIS, NORS JAU YRA NAUJA AKIMIRKA.
Štai būtent ta proga noriu pateikti jums Jėzaus paskutiniosios kalbos sinagogoje ištruakas..
Jėzaus kalba yra daug griežtesnė ir sodresnė negu mano labai švelnus pasakymas – INKŠČIANTIS ŠUNYTIS, kuris taip žeidžia ne ką nors kitą, bet tik išsipūtusį gyvulinio ego burbulą, kuris ir SPROGSTA aimanavimais. O juk čia kalba VISUS MYLINTIS JĖZUS – VIETINĖS VISATOS VIENAS IŠ DVIEJŲ SUKŪRĖJŲ IR VALDOVŲ.
Atidžiai perskaitykite Jėzaus žodžius su gilumine įžvalga ir pamąstykite, nes jie lygiai taip pat tinka ir mūsų laikų tiek BIBLININKAMS, tiek URANTININKAMS, kurie URANTAMS VIS KAIŠIOJA PAGALIUS Į RATUS, KAIP ANŲ LAIKŲ FARIZIEJAI KAIŠIOJO JĖZUI IR JO APAŠTALAMS, IR VISIEMS TIEMS, KURIE SIEKĖ RYŠKESNĖS ŠVIESOS.
“Manasis Tėvas jau ilgą laiką dirba, kad jūs būtumėte išgelbėti, ir aš atėjau žemyn, kad gyvenčiau tarp jūsų ir jums asmeniškai parodyčiau šį kelią. Didelė dalis tiek žydų, tiek samariečių, ir net daug pagonių, karalystės evangelija patikėjo, BET TIE, KURIE TURĖTŲ BŪTI PIRMIEJI, KAD IŠEITŲ Į PRIEKĮ IR DANGAUS ŠVIESĄ PRIIMTŲ, ATKAKLIAI ATSISAKO PATIKĖTI DIEVO TIESOS APREIŠKIMU (pastaba – išskirta didžiosiomis raidėmis - čia ir kitose vietose - mano) – Dievu, apreikštu žmoguje, ir žmogumi, išaukštintu iki Dievo.”(1906-04)
Anais laikais fariziejai atsisakė patikėti JĖZUMI, o šiais laikais FARIZIEJAI BIBLININKAI IR URANTININKAI taip pat ATSISAKO PATIKĖTI Jėzaus Kristaus apreiškimu KALBU JUMS VĖL, Rojaus Trejybės Asmenų apreiškimais-mokymais, skirtais VISIEMS, tuo pačiu ir JIEMS, atsisako GARBINTI ROJAUS TREJYBĘ GYVOJOJE Rojaus Trejybės šventovėje ir plėsti GYVĄJĄ ROJAUS TREJYBĖS RELIGIJĄ LIETUVOJE, nes jie yra AKLI IR KURTI DVASIOJE, SAVO ŠIRDIS PAVERTĘ Į AKMENIS.

“Šitą popietę manieji apaštalai stovi čia prieš jus tylėdami, BET JŪS TIKRAI GREITAI IŠGIRSITE JŲ BALSUS, kaip jie skamba kviesdami į išgelbėjimą ir ragindami susivienyti su dangaus karalyste kaip gyvojo Dievo sūnums. IR DABAR AŠ KVIEČIU ŠIUOS MANO MOKINIUS IR TIKINČIUOSIUS Į DANGAUS KARALYSTĘ, O TAIP PAT IR NEMATOMUS PASIUNTINIUS, ESNAČIUS PRIE JŲ, paliudyti, jog Izraeliui ir jo valdovams aš dar kartą pasiūliau išlaisvinimą ir išgelbėjimą. Bet jūs visi žiūrėkite, kaip Tėvo gailestingumas yra PANIEKINAMAS ir kaip tiesos žinianešiai yra ATSTUMIAMI. Nepaisant šito, aš ĮSPĖJU JUS, jog šitie raštininkai ir fariziejai vis dar sėdi Mozės vietoje, ir dėl to, kol PATYS AUKŠTIEJI, kurie valdo žmonių karalystėse, ŠITOS NACIJOS IŠ TIESŲ GALUTINAI NENUVERS IR ŠITŲ VALDOVŲ VIETOS NESUNAIKINS, tol aš kviečiu jus su šitais Izraelio vadovais bendradarbiauti. Jums nereikia su jais susivienyti JŲ SUMANYMUOSE Žmogaus Sūnų SUNAIKINTI, bet visur, kas tik yra susiję su Izraelio RAMYBE, tai jūs turite jiems PAKLUSTI. Visuose šituose reikaluose darykite viską, ką jums daryti jie palieptų, ir laikykitės įstatymo PAGRINDŲ, bet nekartokite jų BLOGŲ DARBŲ. Prisiminkite, ŠITŲ VALDOVŲ NUODĖMĖ YRA TOKIA: Jie kalba apie tai, KAS YRA GERA, BET PATYS SUTINKAMAI SU ŠITAIS ŽODŽIAIS NESIELGIA. Jūs puikiai žinote, kaip ŠITIE VADOVAI ant jūsų pečių užkrauna SUNKIĄ NAŠTĄ, naštą, kurią sunku nešti, ir kad JIE IR PIRŠTO NEPAJUDINS dėl to, jog šitą sunkią naštą jums nešti padėtų. JIE RPISPAUDĖ JUS RITUALAIS IR PAVERGĖ TRADICIJOMIS.”(1906-05)
“Dar daugiau, šitie EGOISTAI VALDOVAI mėgaujasi tuo, jog savo gerus darbus daro taip, kad juos pamatytų žmonės. Jie praplatina savo filakterijas ir pailgina savo oficialius drabužius. Jie trokšta GARBINGIAUSIŲ vietų PUOTŲ metu ir reikalauja SVARBIAUSIŲ vietų SINAGOGOJE. “(1907-01)

“Nors savo valdovus jūs ir turėtumėte gerbti ir savo mokytojams turėtumėte rodyti gilią pagarbą, bet NĖ VIENO ŽMOGAUS NETURĖTUMĖTE VADINTI TĖVU dvasine prasme, nes yra tiktai VIENINTELIS, kuris yra JŪSŲ Tėvas, net pats Dievas. Taip pat ir į savo sielos brolius karalystėje jūs neturėtumėte žiūrėti IŠ AUKŠTO. Prisiminkite, aš jus mokiau, jog tas, kuris nori būti didžiausias tarp jūsų, turėtų tapti visų tarnu. Jeigu jūs drįstate aukštinti save prieš Dievą, tai jūs tikrai būsite pažeminti; tačiau kas tik iš tiesų nusižemina, tas tikrai bus išaukštintas. Savo kasdieniame gyvenime siekite ne savo paties šlovinimo, bet Dievo šlovės. Protingai pažabokite savo paties norus, kad ATSIDUOTUMĖTE TĖVO DANGUJE VALIAI.
“Supraskite mano žodžius TEISINGAI. Aš nejaučiu PYKČIO šitiems vyriausiesiems šventikams ir valdovams, kurie net ir dabar stengiasi mane sunaikinti; aš neturiu PIKTOS VALIOS šitų raštininkų ir fariziejų atžvilgiu, kurie mano mokymus ATSTUMIA. Aš žinau, kad daugelis iš jūsų slapta tiki, ir aš žinau, kad savo ištikimybę karalystei jūs išpažinsite atvirai tada, kada ateis manoji valanda. Bet kaip pasiteisins jūsų rabinai, kadangi jie atvirai pareiškia, kad kalbasi su Dievu, o tada išdrįsta atstumti ir sunaikinti tą, kuris ateina pasauliams apreikšti Tėvą?
“VARGAS JUMS, raštininkai ir fariziejai, VEIDMAINIAI! Jūs norite dangaus karalystės duris UŽTRENKTI prieš nuoširdžius žmones tiktai dėl to, kad jie yra neišmokyti to, ko mokote jūs. Jūs į dangaus karalystę įeiti ATSISAKOTE ir tuo pačiu metu darote viską, kas yra jūsų galioje, kad UŽKIRSTUMĖTE KELIĄ Į JĄ PATEKTI IR VISIEMS KITIEMS. Jūs stovite NUSISUKĘ nuo išgelbėjimo durų ir KOVOJATE PRIEŠ visus tuos, kurie į ją patekti NORI.
“VARGAS jums, raštininkai ir fariziejai, VEIDMAINIAI, kokie jūs esate! nes jūs iš tikrųjų keliaujate žeme ir jūra, kad priverstumėte žmogų tikėjimą pakeisti, ir kada jums tai pavyksta, tada jūs nepasitenkinate tol, kol nepadarote jo dvigubai blogesnio už tą, kai jis buvo kaip pagonio vaikas.
“Vargas jums, vyriausieji šventikai ir valdovai, kurie pasiglemžiate vargšų nuosavybę ir reikalaujate didelių mokesčių iš tų, kurie nori tarnauti Dievui taip, kaip jų manymu liepė Mozė! Jūs tie, kurie ATSISAKOTE parodyti gailestingumą, ar galite JŪS tikėtis gailestingumo būsimuosiuose pasauliuose?
“Vargas jums, VEIDMAINIAI MOKYTOJAI, AKLI VADOVAI! KO GALIMA TIKĖTIS IŠ TOKIOS NACIJOS, KADA AKLAS VEDA AKLĄ? Jie abu įkris į SUNAIKINIMO duobę.
“Vargas jums tiems, kurie veidmainiaujate, kada duodate priesaiką! Jūs esate APGAVIKAI, kadangi mokote, jog žmogus gali prisiekti šventykla ir savo priesaiką gali sulaužyti, bet tas, kuris šventykloje šitaip prisiekia AUKSU, tai turi likti susaistytas ir toliau. Jūs VISI esate KVAILIAI ir akli. Jūs net ir SAVOJO NESĄŽININGUMO atžvilgiu NESATE NUOSEKLŪS, nes kas gi yra didesnis, tas AUKSAS AR toji ŠVENTYKLA, kuri TARIAMAI tą auksą pašventino? Jūs taip pat mokote, kad jeigu žmogus prisiekia altoriumi, tai nieko nereiškia; bet, jeigu jis prisiekia ta dovana, kuri yra ant šio altoriaus, tada jis tikrai bus laikomas skolininku. Vėl, argi jūs esate akli tiesai, nes kas gi yra didesnis, toji dovana ar tas altorius, kuris pašventina tą dovaną? Kaip gi jūs galite pateisinti tokią VEIDMAINYSTĘ ir NESĄŽININGUMĄ dangaus Dievo akivaizdoje?
“VARGAS JUMS, raštininkai ir fariziejai ir VISI KITI VEIDMAINIAI, kurie pasirūpinate, kad dešimtinę sumokėtumėte mėtomis, anyžiais, ir kmynais ir tuo pačiu metu IGNORUOJATE įstatymo svaresnius dalykus – ĮTIKĖJIMĄ, GAILESTINGUMĄ, IR TEISINGUMĄ! Protingu mastu, jūs turėjote daryti viena, bet turėjote nepalikti ir taip, kad būtų nedaroma ir kita. Jūs iš tiesų esate AKLI VEDLIAI ir KVAILI MOKYTOJAI; jūs išspjaunate UODĄ, o prarijate KUPRANUGARĮ.
“VARGAS JUMS, raštininkai, fariziejai, ir VEIDMAINIAI! kadangi jūs SKRUPULINGAI šveičiate taurės ir lėkštės IŠORĘ, bet VIDUJE tebelieka LUPIKAVIMO, PIKTNAUDŽIAVIMO, IR APGAULĖS PURVAS. Jūs esate DVSIŠKAI AKLI. Argi jūs nesuvokiate, kaip būtų daug geriau iš pradžių išvalyti taurės VIDŲ, o tada tai, kas teka per viršų, PATS nuplautų ir IŠORĘ? Jūs, PIKTYBIŠKAI PASKENDĘ NUODĖMĖJE! savuosius RELIGIJOS IŠORINIUS VAIDINIMUS jūs paverčiate TOKIAIS, kad jie atitiktų JŪSŲ AIŠKINAMĄ Mozės įstatymo RAIDĘ, tuo tarpu JŪSŲ PAČIŲ SIELOS yra nugrimzdusios į sąmoningą PIKTYBINĮ BLOGĮ IR PILNOS ŽMOGŽUDYSČIŲ.
“VARGAS JUMS visiems tiems, KUTRIE ATSTUMIATE TIESĄ ir PANIEKINATE GAILESTINGUMĄ! DAUGELIS IŠ JŪSŲ yra kaip IŠBALTINTOS KAPAVITĖS, kurios IŠ IŠORĖS atrodo gražios, bet viduje yra pilnos NEGYVŲ ŽMONIŲ KAULŲ ir visokiausių NEŠVARUMŲ. Taip ir jūs tie, kurie sąmoningai atstumiate Dievo PATARIMĄ, iš išorės žmonėms ATRODOTE ŠVENTI IR TEISINGI, bet iš vidaus jūsų ŠIRDYS yra PRIPILDYTOS APGAULĖS IR PIKTYBINIO BLOGIO.
“VARGAS jums, VEIDMAINIAI NACIJOS VEDLIAI! Štai ten jūs pastatėte paminklą nukankintiems senovės pranašams, nors patys rezgate sąmokslą, kaip sunaikinti tą, apie kurį kalbėjo jie. Jūs išpuošiate teisingųjų KAPUS ir patys save liaupsinate, kad, jeigu jūs būtumėte gyvenę savo tėvų dienomis, tai tų pranašų nebūtumėte nužudę; ir tada tokio teisuoliško mąstymo akivaizdoje jūs rengiatės nužudyti tą, apie kurį kalbėjo tie pranašai, Žmogaus Sūnų. Kadangi jūs patys darote šiuos dalykus, tai jūs esate liudininkai patys sau, kad ESATE NEDORI sūnūs tų, kurie nužudė tuos pranašus. Eikite, tuomet, ir pripilkite SAVO PASMERKIMO taurę iki kraštų!
“VARGAS jums, BLOGIO VAIKAI! Jonas iš tiesų jus TEISINGAI vadino ANGIŲ PALIKUONIMIS, o aš gi klausiu, kaip gi jūs galite IŠVENGTI to NUOSPRENDŽIO, kurį Jonas paskelbė jums?
“Bet NET IR DABAR AŠ jums siūlau SAVOJO Tėvo vardu GAIELSTINGUMĄ IR ATLEIDIMĄ; net ir dabar aš siūlau amžinosios bičiulystės MYLINČIĄ ranką. Manasis Tėvas pasiuntė jums tuos išminčius ir tuos pranašus; vienus jūs persekiojote, o kitus nužudėte. Tada pasirodė Jonas, skelbiantis apie Žmogaus Sūnaus atėjimą, ir jį jūs sunaikinote po to, kada daugelis jo mokymu patikėjo. O dabar gi jūs rengiatės pralieti daugiau nekalto kraujo. Argi jūs nesuvokiate, jog siaubingoji ATSISKAITYMO DIENA ATEIS, kada visos žemės TEISĖJAS iš šitos tautos PAREIKALAUS atsiskaitymo už tai, kaip jie atstūmė, persekiojo, ir sunaikino šiuos dangaus pasiuntinius? Argi jūs nesuprantate, kad jūs turite atsiskaityti už visą šitų teisingųjų kraują, pradedant pirmuoju nužudytu pranašu ir baigiant tarp šventyklos ir altoriaus nužudyto Zakarijo laikais? Ir jeigu jūs ir toliau eisite blogio keliais, tai šito atsiskaitymo gali būti pareikalauta būtent iš šitos pačios kartos.
“O Jeruzale ir Abraomo vaikai, jūs tie, kurie negyvai akmenimis užmėtėte tuos pranašus ir nužudėte tuos mokytojus, kurie buvo atsiųsti jums, net ir dabar aš norėčiau surinkti tavo vaikus, kaip višta surenka savo viščiukus po savuoju sparnu, bet šito nenorite jūs!
“Ir dabar aš jus palieku. Jūs išgirdote manąją žinią ir priėmėte savąjį sprendimą. Tie, kurie patikėjo manąja evangelija, net ir dabar yra saugūs Dievo karalystėje. Jums tiems, kurie nusprendėte Dievo dovaną atstumti, aš sakau, kad daugiau jūs manęs nebepamatysite mokančio šventykloje. Manasis darbas jums yra padarytas. Žiūrėkite, dabar aš išeinu su savo vaikais, o JŪSŲ NAMAI lieka jums APLEISTI!”(1908-08)
Susimąstykite ir dar ir dar kartą skaitykite, kad įsisąmonintumėte, jog tai, ką sakė Jėzus tinka ir tiems tarp mūsų esantiems biblininkams ir urantininkams, mėginantiems uždengti Rojaus Trejybės ŠVIESĄ, kurios sklidimą lėmė ir Jėzus, ir pati ROJAUS TREJYBĖ, ir net reikalaujantiems pakeisti MŪSŲ svetainės pavadinimą, mokymą, net Rojaus Trejybės vardą, nors patys čia atėjo į SVEČIUS, NES URANTAIS JIE BŪTI NET NEMANO.
TIK ROJAUS TREJYBĖS DĖKA buvo išversta Urantijos Knyga į lietuvių kalbą ir atsirado Lietuvoje, o Urantijoje gimė ROJAUS TREJYBĖS GYVOJI ŠVENTOVĖ IR RELIGIJA, IR NAUJI ROJAUS TREJYBĖS APREIŠKIMAI IR JĖZAUS NAUJASIS APREIŠKIMAS – KALBU JUMS VĖL – kad išnyktų šių dienų fariziejai, biblininkai ir urantininkai – TAPĘ URANTAIS – kad Urantijoje būtų žydintys sodai ir nepatirtų jie medžius laužančių vėtrų.
Telydi jus ramybė.
Su broliška meile,
Algimantas


Algimantas
2011-03-17 20:22:16

Komentarai

Protingas įtikėjimas.
Taip, dauguma, kurie skaito Urantijos Knygą individualiai, bando studijuoti ( taip- bando, nes vienas negali studijuoti, bet tikrai gali skaityti) ir dar remtis užsispyrusiai- aš žinau. Nuskamba keistokai toks pareiškimas.
Itin tai pastebima Forumo lankytojų ar dažnai rašančių čia pasisakymuose. Negali būti komentarais tai, kas yra diktuojama esant pačiam neprisipildžius Rojaus Trejybės Gyvosios šviesos ir tiesos. Bet tikrai galima drąsiai sakyti, kad pasisakymai būdingi taip vadinamiesiems urantininkams ar biblininkams.
Jie nuostabiai manipuliuoja citatomis, savo intelekto diktuojamais pasisakymais.
Kartais atrodytų, jog tai tiesa. Bet užtenka perskaityti “komentarus” ir tampa aišku, kad tai tik proto vaisius ir jokios išminties.
Nuoširdumu nė iš tolo nekvepia, kuomet po komentaro, užgavusio gyvulines ambicijas, spontaniškai reaguojama ir pasiūloma bendradarbiauti ar prisidėti prie “urantininkų” ar “biblininkų”.
Mielieji, įkeliu pastraipą iš Urantijos Knygos

“Jeruseme kylantieji iš šitų izoliuotų pasaulių užima savo atskirą gyvenamąjį sektorių ir yra žinomi agondonterių vardu, kuris reiškia evoliucinius valią turinčius tvarinius, kurie sugeba tikėti nematydami, atkakliai siekti, būdami izoliuoti, ir triumfuoti prieš neįveikiamus sunkumus net ir tada, kada būna atskirti vieni. Šitas agondonterių funkcinis sugrupavimas išlieka per visą kilimą vietinėje visatoje ir keliaujant per supervisatą; jis išnyksta, gyvenant Havonoje, ir tuoj pat vėl atsiranda, pasiekus Rojų, ir aiškiai išlieka Mirtingųjų Užbaigtųjų Korpuse. Tabamantija yra agondonteris, turintis užbaigtojo statusą, išlikęs po mirties iš vienos iš karantinuotų sferų, kuri buvo įsitraukusi į patį pirmąjį maištą, įvykusį laiko ir erdvės visatose.
Per visą Rojaus karjerą, atlygis eina po pastangų, kaip pasekmė eina po priežasties. Tokie atlygiai individą išskiria iš vidutiniųjų, užtikrina tvarinio patyrimo skirtingumą, ir prisideda prie galutinių veiksmų visapusiškumo kolektyviniame užbaigtųjų organe.
[Pateikta Antrinio Sūnaus Lanonandeko iš Rezervinio Korpuso.]; (579 puslapis.

Tikėti nematydami..
Nuostabi giluminė prasmė.
Ar daugelis iš mūsų drįsta teigti, jog tikrai “tikime nematydami”?
Tuomet atsakykite patys sau, kodėl smalsumas nugali žingeidumą? Kodėl užsispyrimas dominuoja prieš atkaklumą? Kodėl įsiplieskia pletkų lygio reakcija kitaip manančiam ir nesuvokiančiam, bet trokštančiam suvokti ir Gyvai patirti tai, apie ką nuolatos vyksta diskusijos šiame Forume? Kodėl sistemingai rašantį žinantys pataiso nuoširdumu ir Kosminės įžvalgos Tikrove ir niekad neprideda keleto šauktukų? Galbūt manoma, jog taip bus išgirsta ar patirta Gyvai Rojaus Trejybė?
Įtikėjimo seklumas. Prisipildyti patiems ir tik po to atkris bet kokia proto užgaida ir prabils Gyvieji virpesiai.

“..atkakliai siekti, būdami izoliuoti, ir triumfuoti prieš neįveikiamus sunkumus net ir tada, kada būna atskirti vieni.

Kas sakoma pastarąjame teiginyje? Kontekstas aiškus ir nepatingėkite atsiversti Urantijos Knygos 50- ojo DOKUMENTO, PLANETŲ PRINCAI, 7- ojo skyriaus. ATLYGIS UŽ ĮZOLIACIJĄ.
Ir tiktai tada suvoksime, kad nesuvokiam nieko, nes vis dar bujoja pasėtosios piktžolės ne tik kituose, bet visų pirma kiekviename iš mūsų, kitaip tariant- savyje.
Tiktai giluminis įtikėjimas gimdo atgimimą iš dvasios. Ir nelankant gyvosios Rojaus Trejybės Šventovės nuoširdžiam kolektyviniam garbinimui ir pamaldoms, teliekame plūduru paviršiuje. Ir sistemingoms bei atkaklioms studijoms neturime užmerkti akių.
Mes patys įzoliuojame save, kuomet lyžtelėjame Rojaus Meilės nektaro ir manome, kad jau pasiekėme labia daug.
Pasiekėme tik tiek, kad patenkiname savo ego. Ir valdomi ambicijų, prapuolame ilgam iš Forumo ir Gyvosios Rojaus Trejybės Šventovės lankymo, giluminių studijų nuoseklaus studijavimo.
Ar bent suvokiame, kad tai ir yra tiesioginis blogio darbų darymas nieko nedarant arba darant tik tiek, kiek patiems naudinga?
Visiems mums bus atseikėta tokiu saiku, kokiu seikėjame patys.
Priežąsties- Veiksmo- Pasekmės dėsnis veikia nepriklausomai nuo mūsų užgaidų. Mes arba darniai įsiliejame į nuoširdų bendradarbiavimą visumos labui arba tampame įkaitais savo pasąmonės gniaužtų, kuri gali įsiviešpatauti ir sąmonės lygmenyje.
Bet tam mes turime priešnuodį. Gyvajį priešnuodį.
Primenu, kad kiekvienas esame pats nuostabiausias Rojaus Trejybės vaikas, darnioje kūrinijos šeimoje. Ir kad tai suvokti ir Gyvai patirti, BŪTINAS KOLEKTYVINIS GARBINIMAS, PAMALDOS, STUDIJOS, GĖRIO DARBŲ DARYMAS VISUMOS LABUI KARTU SU ROJAUS TREJYBE, PASITIKINT JA IR ATSIDUODANT JAI.
Štai čia ir bus patys geriausi vaistai piktžolių plantacijoms sunaikinti.
AGONDONTERIAI.
Kas gali būti nuostabiau už beveik avansinį pasitikėjimą jais, kuriais jau esame mes. Bent akimirksnį įsivaizduokime, kodėl būsime siunčiami daug anksčiau į įvairias misijas, negu būtų siunčiami kitų apgyvendintų planetų valiniai tvariniai, nepatyrę maišto izoliacijos.
Juk mes turime unikalią galimybę įtikėjimu įkopti į pačias aukščiausias viršukalnes ir jas įveikus atsiras dar daugiau viršukalnių ir jos bus statesnės.
Štai čia ir blaško mus baimė, paverčianti triušiais tirtančiom ausim. Tad nebūkime tokie, bet drąsiai veržkimės pirmyn, kad įtikėjimu įtvirtintume tapatybės išlikimą visumos labui.
Tikra tiesa pasakyta, kad

“Knygą būtina MOKĖTI skaityti.
Atsirado tarp mūsų šiais laikais ir URANTININKŲ, kurie taip pat jau ŠAUKIA – NE, URANTIJOS KNYGOJE ŠTAI ŠITAIP PARAŠYTA, arba priešingai, ŠITO URANTIJOS KNYGOJE EVOLIUCIJOS SUSTABDYTI NEĮMANOMA, GALIMA JĄ TIK UŽDELSTI, KĄ IR MĖGINA DARYTI URANTININKAI. IR NE TIK LIETUVOJE, BET IR KITOSE ŠALYSE. JIE BIJO GYVOS ŠVIESOS, NES NETURI GYVO RYŠIO SU SAVYJE ATRASTU TĖVU-ROJAUS TREJYBE, TODĖL VISĄ LAIKĄ STABDO KITUS PRISIDENGDAMI URANTIJOS KNYGOS CITATOMIS..

Totali blokada Kosminei dvasios įžvalgai individualiai bandant įtikėti ir atgimti iš dvasios. Tai tarsi spontaniški Saulės pliūpsniai.
Blogiausia yra tai, kad skubama save “apreikšti”. Ir dar blogiau, kuomet neprisipildoma nuoširdaus piligrimo atrastu Šaltiniu, Gyvuoju šaltiniu.
Atidžiai įsigilinkite į sekančią pastraipą

“VARGAS JUMS, raštininkai ir fariziejai, VEIDMAINIAI! Jūs norite dangaus karalystės duris UŽTRENKTI prieš nuoširdžius žmones tiktai dėl to, kad jie yra neišmokyti to, ko mokote jūs. Jūs į dangaus karalystę įeiti ATSISAKOTE ir tuo pačiu metu darote viską, kas yra jūsų galioje, kad UŽKIRSTUMĖTE KELIĄ Į JĄ PATEKTI IR VISIEMS KITIEMS. Jūs stovite NUSISUKĘ nuo išgelbėjimo durų ir KOVOJATE PRIEŠ visus tuos, kurie į ją patekti NORI.

Mielieji, argi netampa aišku, kad mes ir esame tie veidmainiai, kuomet kaip dabar populiaru sakyti apie pasaulietinę valdžią: Veržiamės arčiau lovio. Tuom patys

“..į dangaus karalystę įeiti ATSISAKOTE..”

Liūdinti gali ir tikrai liūdina, kad dogma paverčiame netgi tai kuo patys galėtume Gyvybiškai kvėpuoti ir Gyvojo vandens atsigerti galėtume duoti visiems. Ir tai būtų visumos labui, visos kūrinijos labui.
Dabar gi ką darome? Dvasios gyvenimą segmentuojame laiko atžvilgiu: ten atbuvau, nutaisiau “amerikonišką šypsenėlę”, pasigyriau koks esu duodantis naudos visai kūrinijai klausantis dvasios broliams ir sesėms. Pareigą atlikau..
Įkūnyta dogma ėriuko kailyje, kuri daro tai, ką kiekviena bažnytkaimio bobutė darytų išėjusi iš tradicinės bažnyčios po pamaldų.
Atsipeikėkit. Jūs esate GYVIEJI ROJAUS TREJYBĖS SŪNŪS, JŪS ESATE MYLINČIOS IR MYLIMOS ROJAUS TREJYBĖS GYVASIS PASIREIŠKIMAS, NUOSTABIEJI JOS VAIKAI, LYGŪS DVASIOJE SU VISAIS IR TARPUSAVYJE, GYVIEJI ŠVYTURIAI, SKRODŽIANTYS LEDLAUŽIAIS DOGMAS, RITUALUS, TRADICIJAS.
Ar trokštate išgirsti ir Gyvaisiais virpesiais patirti, ką sako Mykolas, ką kužda Rojaus Trejybė? Tuomet pakilkite virš visko ir visų į savo dvasios gelmę ir žvelkite iš Rojaus Trejybės buveinės Rojaus, Rojaus Trejybės GYVUOJU DVASINIU ŽVILGSNIU.
Suvokit pagaliau, kad postuluojama Rojaus Trejybė tiktai mums, kad tiktai priartėtume bent prie sampratos apie Kūrėją. Išties nėra nieko atskirai, egzistuoja darna visumoje ir susiliejime nedalomame vienete. Ir tas vienetas esame mes, kartu su Rojaus Trejybe ir Joje. Vieni tai jau žino, kiti neigia. Ir jau tikrai savuoju gyvuliniu susireikšminimu

“..tuo pačiu metu darote viską, kas yra jūsų galioje, kad UŽKIRSTUMĖTE KELIĄ Į JĄ PATEKTI IR VISIEMS KITIEMS. Jūs stovite NUSISUKĘ nuo išgelbėjimo durų ir KOVOJATE PRIEŠ visus tuos, kurie į ją patekti NORI.

Argi kaba fariziejams netinka ir mums, mūsų gyvulinio proto atžvilgiu? Kiekvienas atrasime sau tai, ko nusipelnėme. Užtikrinu, kad neigiantys ir besiožiuojantys niekur “nepraslys” be Gyvojo Rojaus Trejybės kelio, kuris ir yra Evoliucinis, veikiant Priežąsties- Veiksmo- Pasekmės dėsniui.
Nuoširdžių Gyvosios religijos, Rojaus Trejybės religijos išpažįstančiųjų gretos gausėja. Ir tai yra nuostabu. Nuoširdus ATSIVĖRIMAS ir tiktai jis išvalo tamsą kiekviename iš mūsų ir pripildo Gyvojo vandens, pripildo MEILE.
O galbūt me sesame tokie, kad

“ Mąstymas yra toks pat kaip BIBLININKŲ ir Jėzaus laikų FARIZIEJŲ – SUSTABDYTI ŠVIESĄ IR JUDĖJIMĄ ROJAUS TREJYBĖS EVOLIUCIJOS PLANE SAVOSIOS AKIMIRKOS STATIKOJE, KURI JIEMS PATOGI, NEREIKIA VĖL KEISTIS, NORS JAU YRA NAUJA AKIMIRKA.

Žinau, kad ne. Tikiu tuo, gyvenu tuo tikėjimu, gyvenu įtikėjimu, gyvenu viltimi, kad mes galime ir pakeisime visų pirma patys save ir nušviesinsime aplinkinius ir visą aplinką.

Ramybės jums

Arunas
2011-04-09 14:17:04



Pasidalinti pamąstymais paskatino forume perskaityta mintis, kad Johovos liudytojų bendruomenės nariams, kurie ėmė patirti meilės virpesius savo viduje, vyresniųjų buvo išaiškinta, kad tie pojūčiai yra nuo piktojo...
Man asmeniškai teko dalyvauti viename katalikiškos pakraipos susibūrime. Tos bendruomenės vyresnysis per mikrofoną, kad visi girdėtų,džiaugėsi jaunos merginos pasakojimu, kaip ji jaute Šventosios Dvasios veikimą savyje.
Pavyzdžiai dar kartą rodo, kad ROJAUS TĖVAI myli visus,nesvarbu kokioje konfesijoje jie būtų. Tie tikintieji savo ieškojimų kelyje buvo NUOŠIRDŪS! Todėl ir sugebėjo ,,paskanauti‘‘ VISŲ TĖVO siunčiamų meilės virpesių, kuriuose esam maudomi, nes tik dvasinis atsivėrimas įgalina pajusti jų realumą. O kur šiandien dar, be mūsų, moko atrasti Tėvą savyje? Atverti vidų, kad galėtų kiekvienas pajusti tą meilės vandenyną,pagal savo asmeninio įtikėjimo gyli...
Taip, pastarieji nežino šitų virpesių tikrojo šaltinio, bet džiūgauja dėl tų savo brolių ir sesių, atvirai kitiems pasakodami šį patyrimą.
Kitas atvejis rodo visišką sukimą nuo šviesos kelio, dėl bendruomenės vedlių, kurie patys tamsūs kaip gūdi naktis, o dar labiau bailūs, nes tokio patyrimo niekada patys neturėjo savo viduje. Todėl visaip menkina patyrimą tų kurie atsivėrė ir savo tamsą vedliai bando primesti kitiems. Dauguma žino, kad lengviau valdyti žmogų, kai šis neturi sisteminių žinių išėinančių už biblijos rėmų, o taip pat mokslo, tokio kaip astrofizika. Gerai, kad šiandien visi ,,hablai ne nuo piktojo‘‘... Ispraustais tikinčiaisiais į ritualų ir dogmų rėmus, skatinant dievobaimingumą, lengviau manipuliuoti, gąsdinant pragarais ir skaistyklom, nukreipiant tikinčiųjų laisvą valios pasirinkimą, dažniausiai ne tik dvasiškai aklų, bet ir savanaudiškai gudrių vedlių, asmeninei naudai gauti. Tamsos vedlius valdo gyvulinė baimė netekti užimamų laiptelių ,,dvasinėje‘‘ bendruomenės piramidėje. Tokioje terpėje atsivėrimas neįmanomas tiems vedliams. ,,Ar gali aklas vesti kitą aklą?‘‘ Žmogus ,,brandinamas‘‘ per dievobaimingumo dvasios veikimą, kaip sistemos sraigtelis, būsimas paklusnus Dievo karys t.y kryžiuotis. Gerai pažįstamas lietuviams iš praeities. Dabartiniai kryžiuočiai veikia subtiliau, užliūliuodami savo narių sąmoningumą. O tai, kad vienas kitas sugeba išsivaduoti iš tų gniaužtų ir pajaučia per nuoširdų tiesos ieškojimą savo viduje, didesnę šviesą, liūdėja apie gyvojo kelio su Tėvu tikrumą. Tie broliai ir sesės užlipo ant aukštesnio dvasinio laiptelio ir jų konfesijų rėmai tapo per ankšti. Mūsų GYVOJOJE ROJAUS TREJYBĖS ŠVENTOVĖJE daugumas tokių, o ypač sulaukusių garbaus amžiaus žilagalvių, lankiusių evoliucinių religijų susiskaldžiusias sektas. Juos atvedė jų nuoširdumas ir Minties Derintojai, net neskaičiusius paties Urantijos apreiškimo. Gaila, kad jie neparašo apie savo kelią į Gyvąją Šventovę, o kiti ir kompiuterio neturi.
Siūlau pasimelsti visiems, kad nušvistų visų konfesijų vedliai, vadai, imamai, popai, kunigai ir išsakyklų, tribūnų sklistų ne žinia kaip naudinga Dievo bijoti nuo mažų dienų, o MEILE VISIEMS!
Melskim, kad jie suvoktų ir kitus akintų ieškoti Tėvo savyje. To jie niekada neskelbs, kol patys jo neatras savyje. Melskim jiems atsivėrimo ROJAUS TĖVAMS, dvasinės brolystės pajautimo visumai. Kokia būtų milžiniška nauda kada per juos sklistų toms dabar jų ,,ganomoms’‘ avelėms, kad ,,GYVENIMO PRASMĖ-VISOS KŪRINIJOS ŠEIMOS IR KIEKVIENO ASMENIŠKAI,ATRASTI KŪRĖJA-TĖVĄ-ROJAUS TREJYBĘ SAVYJE IR KURTI GĖRĮ DRAUGE SU KŪRĖJU-ROJAUS TREJYBE VISŲ LABUI GYVENANT ROJAUS TREJYBĖS RITMU, JAUČIANT JOS VEDIMĄ IŠ VIDAUS KASDIENYBĖS APLINKOJE,, Kokiu milžinišku laipsniu padidėtų šviesa planetoje. Melskim politikos ,,viršūnėlėm‘‘ rasti gyva Tėvą savyje, kad jų sprendimai būtų atremti į dvasinį pagrindą ir VISŲ GEROVĖI. Mokesčių sistema tapo rafinuota lažo forma, stumianti žmones net į savižudybę. O kur dar karai?! Ir tai tik dėl to, kad nėra atsivėrimo viduje šitos pasaulio ,,grietinėlės‘‘ širdyse. Siūskim jiems savi meilės gyvus virpesius, kad šviesėtų planeta jau šiandien mūsų vaikų ir ateities kartų labui.
Algirdas įdėjo puikią citatą ,, Aukštesnis intelektas sieks kilnios kultūros ir suras kokį nors būdą, kaip tokį tikslą pasiekti. Menkesni protai aukščiausią kultūrą paniekinančiai atstums net ir tada, kada ji bus jiems pateikta paruošų naudojimui pavidalu‘‘.
Mielieji, viskas paruošta! Laukiam jūsų Šventovėje ateinančių su atverta širdimi garbinti Rojaus Tėvų,mūsų planetos ir visos kūrinijos labui.
DaliaG

DaliaG
2011-04-05 22:35:48



Mielieji, Rojaus Trejybės gyvoji šviesa yra gyva!!!
Kitaip visa neatsivėrusi ,,opozicija‘‘ šio forumo temų neskaitytų , nedalyvautų diskusijose, nerašytų pvz kaip kai kurie jau eilę metų eikvodami savo laiką ir energiją , kada yra visokio plauko masės svetainių. O, kad mūsų forumas yra gyvas ir laudies išmintis byloja.
,,Nudvėsusio šuns nieks nespardo‘‘. Pamastykit patys gal liaudies sukaupta išmintis per amžius jus pasieks greičiau?,,Vistiek skaitot tą patį per tą patį...‘‘
DaliaG

DaliaG
2011-03-23 19:55:08



Mielas Jonai , per šitiek laiko praleisto forume, jau senai galėjai apsispręsti ir dėl formos ir dėl turinio. Kas tau nepriimtina labiau viena ar kita. Ir per tuos metus kiek jau buvo tavųjų pasisakymų ir dėl to ką tu vadini čia turiniu ir forma. Tai vienu atveju tavo komentaruose tau netikdavo turinys tai yra Urantijos Knyga, kitu gi atveju forma šiuo atveju tai yra Algimantas. Knyga gal būdavo vienu atveju ir nieko, bet va su vertėju buvo tavo matymu prastai. Kituose gi tavo komentaruose jau skambėdavo , kad Urantijos Knyga niekam tikusi o vertėjas gal ir nieko žmogus būtų. Arba skambėdavo ,kad tiek forma tiek turinys yra niekam tikę. Ir tas tavo kaip angies vinguriavimas tebesitesia čia forume ir toliau. Ar tik nenorėtum čia dabar pasakyti, kad gal tampi draugingas apreiškimui tai yra būtent turiniui Urantijos Knygai. Juk titulinis tekstas nėra pakitęs kaip ir visa Urantijos Knyga ir nesvarbu kokia kalba jos būtų parašytas, ir per kieno kaip tu čia Jonai išsireiški autokratinę sąmonę perleistas, bet tu juk nepriimi pirmiausiai būtent turinio tai prie ko čia forma tai yra vertėjas , na ir mokytojas Algimantas. Nors tuo pačiu tu nepriimi ir formos. Ir kaip gi tu mielas Jonai gali tai priimti, jeigu viename iš savo ne taip senų komentarų atsiskleidi , sakaisi turintis savąsias tikrąsias tikėjimo tiesas, kurios neprieštarauja toms tikrosioms , o va Urantijos Knyga prieštarauja joms. Taigi prieštarauja pirmiausiai tavo matymu būtent turinys Urantijos Knyga, ir visai nesvarbu kokia kalba ji yra parašyta, prieštarauja jos turinys.Taigi forma čia visai ne prie ko.Ir be formos tau turinys nėra priimtinos forma turinio nepakeitė. Dabar apie tas tavo vadinamai tikrąsias tikėjimo tiesas, kokios gi jos o gi jos biblijinės na prigimtinė nuodėmė , Jėzaus mirtis ant kryžiaus atperkant nuodėmes, Jėzus kaip krikščionybės įkūrėjas ir bažnyčios steigėjas. Tai jau tikrai, kad Urantijos Knyga knyga tokias nesamones paneigia. Su kuo tavo dabartinė užsivėrusi ir apribota sąmonė niekaip negali susitaikyti. Taigi ir tebevinguriuoji, šitoje srityje tu tikras meistras, vis kartas nuo karto šiame forume.Nors ir pasakydamas , kad prasmės to daryti nematai. Ir kaip čia išeina, kad žmogui teigiančiam, kad jis turi tikrąsias tikėjimo tiesas šitaip tuos tikėjimo pamatus sudrebino tiek turinys tiek forma , kurie kaip jau ne viename jo komentare skambėjo yra niekiniai.Ir kovai su jais reikia skirti šitiek savo energijos. Kaip niekinis gali sudrebinti tai kas yra nepajudinama ir tikra, o gal ir nerimas ir susierzinimas ir kyla dėl to , kad ta kas buvo laikoma tikra,i būtent yra netikra.

rimantasKaunas
2011-03-21 21:07:18



aš tau, satreborai, rašiau komentarą, kuris, deja, neišgyveno. Gal tu jį ir spėjai perskaityti, gal ir ne. Kadangi jo nesu išsaugojęs, pačią mintį atgaminsiu.

Na štai, smagu, aš pasigyriau, tu dar labiau pasigyrei, bet ar dabar jau stovime abu aukščiau? O Algimantas yra užvis labiausiai prisigyręs, tai jis gal dėl to turėtų stovėti aukščiausiai? Ar tai ir yra tas tavo dvasinis principas?

Forumo tituliniame tekste vis dar kabo senas tekstas : "URANTIJOS Knyga nieko netikina, nieko neįrodinėja". Savo laiku man ši frazė patiko, nes ji nesąmoningai atspindi gerą dvasinį principą - laisvės ir neprievartos principą, gal dėl to ir patraukė, bet paskui pamačiau kas čia. Algimantas kažkada nebuvo taip nutolęs nuo šio principo kaip dabar. Jis tik tikina ir įrodinėja.
Dvasiniai mokymai skiriasi ne tik savo turiniu, bet ir savo mokymo dvasia, kuri yra mokymo forma. Forma ir turinys sudaro visumą. Savo laiku aš daugiau dėmėsio kreipiau į turinį, negu į formą, arba net neskirdavau, kas prie ko. Dabar gal irgi turinys svarbiau, bet bent jau atrodo skiriu formą nuo turinio.
UK, kol nepraėjo pro mokytojų rankas, yra tik turinys. Formą jam suteikia mokytojas. forma ir turinys tarpusavyje sąveikauja, vienas kitą įtakoja. Su Algimantu atsitiko keistai - UK turinys, perėjęs per autokratinės asmenybės sąmonę, sustiprino būtent jo autokratinius polinkius.

Jonas
2011-03-21 17:52:51



Priedo Jonai, As Algimanto Dar nikada nemaciau ir su juo bendravau tik per emaila ir ia forume,Maciau ji tik nuotraukoj, labai sviesus zmogus. Bet man ir nereika jo matyti. as gerai atskiriu grudus nuo pelu ir, kaip yra pasakyta pagal darbus galima spresti apie zmones. Juk netu Jonai isvertei urantijos knyga ir ja atidavineji uz aukas. o Algimantas, O dar priedo As nuomones neturiu nes nuomone tai sastingis, mano nuomone, tai gyvos Dvasios kintanti ir kiekvienu momentu skirtinga, visiems Vienoda meile, Tai ka raso Algimantas, Reikia skaityti ne protu, nes protas teisia o sirdim kuri moka laukti ir neteisia, nes per ja teka Meile. Geriausios tau kloties Jonai, Valdas Pranskevicius

satrebor
2011-03-18 21:12:48



Sveikas Jonai Nereikia man aiskinti apie foruma ir klausytis ka tu sakai. as esu pakankamai patyres kad atskirciau tiesa. paskutinius savo gyvenimo metu as praleidau, studijuodamas rastus ir skirtingus dvasinius mokymus, bet ne tik studijavau bet dar ir praktikavau, nuejau labai ilga zemiska kelia, su Dvasia ir t.t. ir Patikek labai gerai atskiriu skirtingas vibracijas ir energijas, labai gerai skiriu kas yra Tiesa ir kas yra pyktis ir kas yra intektualiniai svaiciojimai, dar zinau kas eina is proto. nesvarbu Jonai kiek laiko tu praleidai sitam forume, ar Salia Algimanto. svarbu ka tu per ta laika suvokei patyrei ir ismokai. Bet man labai gaila, ir liudna kai zmones nesupranta kas is tikrju yra Dvasiniai principai. tuom paciu juos ir suprantu ir uzjauciu, nes tam kad suvokti kas yra Dvasia, ir tureti patyrimus, reikia visu pirma susigrumti su savo ydomis, uzgrudinti tikra dvasini harakteri, neviena karta save isbandyti, ir nueiti gan ilga kelia, su griuvimais puolimais ir vel stojimu ir vel ejimu, ir vis aukstyn ir vis gilyn. taigi Brolyti Jonai, vietoj to kad ikalbinetum jau sena vilka kas yra kas, geriau nurimk, pabandyk suvokti kas yra tikra amzina ir teisinga, o kas tik laikina. patariu pastudijuoti, Vyduno isversta Bhagavadgita, arba pasaulines literaturos bibliotekos senoves indijos knygoje, Bhagavadgita, arba pastudijuoti ir papraktikuoti, Sri Aurobindo integraline Joga, ir pamatysi kad Teiginiai kuriuos Algimantas skelbia cia yra tie patys, tik cia DAR SVIESIAU IR DAR AISKIAU IR VISKAS GYVA. nesirsk Mielas Jonai ir nevadink Algimanto apsisaukeliu, nes niekada nezinai kas yra teisus sitam pasauly, negali nuspresti viska greitai, kad suvoktum kai kuoriuos dalykus parasytus cia reikia 10 20 metu, ...taip as neklystu. dalyku kuriuos girdejau is savo mokytojo pries 20 metu, prasme tik dabar ykrenta. taip kad visiems kurie bandot koneveikti Algimata, patariu, pagalvoti pries tai darant, nes nuo sviesos atsimuse jusu paciu pasiusti ketinimai ir blogos mintys, desimteriopai sustipreje uzgrius ant jusu, o svieso jums jau nepazeisti, tamsos laikas baigiasi, ir greitai baigsis sioj zemej visai. taigi. su Meile kuri istikruju gali buti tik tai dDieviska ir ateiti tik is Tevo ir Rojaus trejybes o ne is zmoniu, visiems Sekmes. atsiprasau uz klaidas

Valdas Pranskevicius

satrebor
2011-03-18 20:56:48



VaidaiVDS , o dabar, kad būtų dar prasmingiau, išanalizuok čia pat raštu su plačiu savo paties kontekstu , citatą , kurią čia pacitavai. Kiekvieną sakinį atskirai. Kas gi ja norėta mums pasakyti.Ir dar, kiek jos dalių galėtum pritaikyti sau o kiek Algimantui. Juk būtent jam ją čia ir taikai.

rimantasKaunas
2011-03-18 20:56:01



Jėzus šnekėjo ir daug prasmingiau:
"Venkite nesąžiningumo ir nedorumo visose savo pastangose pamokslaudami tiesą ir skelbdami evangeliją. Nesiekite nepelnyto pripažinimo ir nenorėkite neužtarnautos simpatijos. Meilę plačiai priimkite tiek iš dieviškųjų, tiek ir iš žmogiškųjų šaltinių, nesvarbu, kokie būtų jūsų nuopelnai, ir atsakydami patys mylėkite dosniai. Bet visuose kituose reikaluose, kurie yra susiję su garbe ir liaupsinimu, siekite tiktai to, kas sąžiningai priklauso jums.
Dievo-sąmonės mirtingasis yra tikras dėl išgelbėjimo; gyvenimo jis nebijo; jis yra nuoširdus ir nuoseklus. Jis žino, kaip drąsiai ištverti neišvengiamas kančias; jis neaimanuoja, kada susiduria su neišvengiamais sunkumais."

VaidasVDS
2011-03-18 20:21:27



Chrestomatinis tos meilės pavyzdys , mielas Jonai , turėtum tu pats ir būti. O ne joks Saliamonas ar dvi moterys. Kaip manai ar esi. Kol kas iš tavęs ,kaip čia pats ir giriesi, kaip, kad esi praėjęs netrumpą kelią šiame forume ,taip nieko per visą tą tavo kelią iš būtent tavo lūpų ir nesigirdėjo , kaip ir toliau nesigirdi apie būtent tavąją be priežastinę meilę, kaip tu ją vadini.Išskyrus tai, kad iš tavo lupų per visą tą tavo kelią buvo ir yra girdima yra tik tai ,koks nemylintis yra Algimantas .Vaidai ar matai čia chrestomatinį biblininko pavyzdį .

rimantasKaunas
2011-03-18 19:05:08




[Prisijunkite ir parašykite savo komentarą]
Spausdinti
Grįžti atgal